אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בומברדייה פרשה ממכרז המערכות של הרכבת הקלה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
יאיר שמיר ממחדל למחדל כוחו לא חדל
אני מת מקנאה - יאיר שמיר הבן של.... נכשל והכשיל כל דבר שנגע בו! בצבא, לא עשה כלום מלבד לעלות בדרגה, את סאיטקס הוא הרס, את התעשייה האווירית הוא הכניס לקיפאון עמוק, בפוליטיקה היה בדיחה מהלכת ועכשיו בפרויקט האין סופי הזה - הרכבת התל אביבית.... ממש לא ברור איך הלא יוצלח הזה מצליח להתרומם יותר ויותר אחרי כל כשלון.
רב מחדל | 21.04.16
12.
נתע
הקנדים מאד מנומסים, הם קוראים לזה לוח זמנים מעורפל של הפרויקט ועל חוסר בהירות מול הסינים , כל כך הרבה מילים שבעברית אפשר לתמצת במילה אחת ש ח י ת ו ת. עברית שפה חסכונית, ובמילה אחת (לא בעדינות ולא בנימוס) אומרים ומתכוונים לאותו הדבר. כל מה שקשור לתשתיות ופיתוח תחבורה בארץ נוגע בשחיתות, (ראה כמה מנהלים של מ.ע.צ. עומדים לדין, כולל המנהל שעמד בראש החברה). אז למה שכאן זה יהיה שונה?
בן ארי | 18.04.16
5.
לחברי נת"ע יש את כל האינטרס שבעולם שהפרוייקט יתמשך
ברגע שהוא יסתיים, הם יבעטו הביתה, אז בואו נאריך אותו עוד ועוד. בעולם מסיימים רכבתות בשנה וקצת? בארץ זה יקח עשור. למה? כי ככה נקבל משכורת במשך עשור. מה אנחנו סתומים? אני מקווה שתערך ביקורת של מבקר המדינה על ההתנהלות הזו, שתוקעת את כל גוש דן בפקקיענק במשך עשור, רק בגלל ניהול כושל.
אישימוטו | 18.04.16
3.
זה לא נורא. אלה חבלי קליטה של מערכות תחבורה בארץ.
מן הסתם נעשו הרבה טעויות בנושא, גם ע"י נת"ע וגם ע"י משרד התחבורה. גם מול סיטיפס בירושלים נעשו יותר טעויות מאשר מהלכים נכונים. מדינת ישראל צריכה לסגור פער של עשרות שנים בתשתיות תחבורה ותחבורה ציבורית. הפער הזה כולל גם חוסר באנשי מקצוע מיומנים בתחום, בכל התחומים הרלוונטיים. מי שלא ישלם את מחיר הלמידה - לא ילמד.
דני | 18.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת