אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלון מאסק: ההצלחה של הטסלה 3 מפתיעה אפילו אותנו, קיבלנו 400 אלף הזמנות‎

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-3: זה דמי רצינות
1000 דולר זה לא כסף קטן בכלל, גם אם אתה הייטקיסט בארה"ב. אז ככל הנראה מי שהחליט לשלם גם ישקיע את שארית הסכום ויקנה את הרכב. שים לב גם שהתשלום בפועל יתבצע רק בעוד מספר שנים כשהרכב יסופק ללקוח, אז מבחינת הלקוח המעמיק זה השקעה לטווח ארוך ומבחינת אנשים אחרים, שיכולתם הכלכלית פחותה, זה אומר שיש להם זמן לאסוף את הכסף הדרוש. וברצוני להרחיב לתגובה 1 של יהודה: מה שתרם מאוד לביקוש זה התמיכה הטכנית ברכבים של טסלה והשקיפות של החברה בכל הנוגע לתקלות ולייצור. הם לא שיחקו משחקים כמו אגסי שגרם להגבלת הטעינה משקעים מורשים בלבד וסיפק רכב מאוד מוגבל בעלות די גבוהה (אפילו עם הטבות המס!). חוץ מזה, כמות הטבות המס שיש בארה"ב על רכב כזה היא סיבה מספיק טובה כדי לקנות אותו (גם אם הכמות על ההטבות מוגבלת). אם יקום בישראל יבואן של טסלה שידאג לספק את אותה רמת השירות כמו שהחברה מספקת בארה"ב וידאג להקמת תחנות טעינה מהירות בחינם, הרכב הזה יהיה אוטומטית הרכב הכי נמכר בארץ. למה? הוא חשמלי אז המס עליו עומד על 10% (לפחות עד 2018), הוא אחלה רכב לליסינג ובכלל, הוא עונה על הרבה מאוד דרישות של ישראלי ממוצע (פוזה, אמינות ומהירות). כל מה שצריך זה לבטל את התקנה האווילית האוסרת על טעינה משקע ביתי והכל יהיה בסדר.
DERKA | 22.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת