אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השבת השחורה של יצרניות הרכב

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לאורן מתגובה 1
תמשיך להחנק בזיהום אוויר, תמשיך לחלות בסרטן ריאות ועוד אין ספור מחלות הקשורות לזיהום אוויר. וכמובן, תמשיך להאשים את הרגולטור שהוא מחמיר מידי. כמה זמן חיקינו עד שהאפסים האלה (הרגולטורים) עושים משהו, וגם זה לא מספיק! אני לא מחשיב את עצמי כמחבק עצים (לפחות לא עד לאחרונה), אבל נראה לי שמאוחר מידי. לא משנה מה נעשה, הבאנו על עצמנו את עידן ההכחדה השלישי. שיהיה יום טוב :)
איאן | 26.04.16
2.
בישראל לא יעשו כלום בשנים הקרובות.משרד התחבורה אדיש
גבפרשת דיזל גייט כמו במקירם אחרים - משרד התחבורה בישראל אדיש. אולי מקושרים יותר מידי ליבואנים, אולי חושבים על הג'וב הבא, אולי לא איכפת להם. בסוף - כלומר עוד כמה שנים - יעשו חלק ממה שארצות אחרות עשו. אז יש זיהום, אז יש הונאת קוני הררכב - למשיהו באמת איכפת? העיקר שיש הכנסה ממיסים ואין מי שלוקח אחריות בישראל.
אישימוטו | 25.04.16
1.
כנראה שהתקנות מחמירות מדי.
אם לא חברת רכב אחת, אלא כמה וכמה מהן עשו מאמצים להונות את הרגולטורים, אז כנראה שלא היתה להן ברירה. תקנות איכות הסביבה שהושתו עליהן היו מחמירות מדי, הן לא הצליחו לעמוד בהן ונאלצו לרמות. זהו איננו סקנדל של חברות הרכב כי אם של הרגולציה, שקובעת סטנדרטים בלתי אפשריים ולאחר מכן מנצלת אותם על מנת לקנוס את החברות במיליארדים (ואגב כך להאדיר את כוחה שלה). התוצאה הבלתי נמנעת תהיה אבטלה ונזקים עצומים לכלכלת העולם, כאשר חברות הרכב יאלצו להקדיש משאבים עצומים כדי להתגונן משפטית מפני חבורה של פקידים, שכל תרומתם היא בהזזת ניירות מקצה אחד של השולחן למשנהו.
אורן | 25.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת