17. החברה הצליחה למכור רק כמה אלפי יחידות בשוק הסיני פרופורציות, בשוק הסיני נמכרו בשנת 2015 יותר מ 21 מליון מכוניות נוסעים, הכמות של קורוס היא במאיות האחוז במקרה הטוב למה בכלל זה שווה כתבה בעיתון? אולי למקומון של פתח תקוה קורא | 01.05.16 (ל"ת)
16. המכונית הזו לא תגיע לפס היצור - החברה תקרוס הרבה לפני הביצועים המובטחים לא נראים אמינים. אין לקורוס את הטכנולוגיה ליצור מנוע/סוללה שיובילו לביצועים כאלה. המכונית לא מסוגלת להתחרות בטסלה 3 (למרות שמנסים למצב אותה כמתחרה), ולחברה אין את הכסף כדי להשקיע בפיתוח קו היצור, אלא אם תמצא משקיעים תמימים בקרב הישראלים (כי הסינים וארצות אחרות ממש לא מלאות בפריארים). אנדי | 01.05.16 (ל"ת)
14. רק תיקון טעות בטר פלייס מעולם לא התכוונה למכור מכונית חשמלית. בטר פלייס התכוונה לכבול אנשים בחוזים ארוכי טווח, ובלתי ניתנים להתרה, עבור טעינה של מכונית חשמלית. | 29.04.16 (ל"ת)
13. תיקון טעות - בטר פלייס לא מכרה מכונית חשמלית בטר פלייס מכרה בעיקר חוזה דרקוני, יקר, כובל, בלתי ניתן לניתוק, ובלתי הגיוני לטעינת מכוניות חשמליות. הם ניסו לעשות את מה שעשו חברות הסלולר, רק בתחום טעינת מכונית חשמלית. הישראלים, שהבינו בדיוק מה מוכרים להם, לא הסכימו להתקשר בחוזה דרקוני, יקר, ולא הגיוני. | 29.04.16 (ל"ת)
10. העתיד האמתי הוא ניסיון נוסף לפתות משקיעים לקנות אגרות חוב של החברה וכרגיל אצל עופר , אין באמת שום השקעה , יש הצגה ,והכסף שמגויס לפיקציות הללו זורם ישר או בעקיפין כדמי ניהול לכיסו. עד שההצגה קורסת ועושים תספורת. זה כבר ריטואל קבוע אצלו- המשקיעים התמימים מפסידים והוא שורץ כמו מלך במקלטי מס. אורי | 30.04.16 (ל"ת)
9. רק ש . . . . התוכנית האמיתית של בטר פלייס עסקה פחות בכלי רכב חשמליים, ויותר בכבילת הרוכשים לתוכנית טעינה דרקוניץת, שלא ניתן להתנתק ממנה. ואנשים שכבר נכוו מהטריק הזה בחברות הסלולר, לא הסכימו לכך. | 29.04.16 (ל"ת)
8. מעניין אותי אם מעניין אותי אם גם בקורוס ישימו שקע יעודי, יתקינו תקנות המחייבות את הנהג לרכוש חשמל יקר מהחברה וישללו אפשרות טעינה מהרשת הביתית, כפי שכפו על הישראלים... הוכחנו לאידיוטים של בטר פלייס שאנחנו מאצ' בטר מהם ולא קונים את כל התרגילים למרות ששיחדו את שר התחברוה להתקין תקנות שהופכות את בטר פלייס למונופול - הראינו להם את הדרך החוצה. וטוב שכך !!! אני רק שאלה | 29.04.16 (ל"ת)
5. פתאום מתאים לכם להציג כמכונית ישראלית סינית תקשורת מדהימה מכפישים את משפחת עופר בכל הזדמנות אבל פתאום המכונית ישראלית סינית אז חברים המכונית פרטית של עופר ואל תכתבו ישראלית איך בדיוק ישראל קשורה זה לא שהמדינה השקיעה שקל שם. בדיוק כמו עם ביזיון הגז אדם קונה חוזה לחפש גז ואם לא מוצא בעיה שלו אבל אם מוצא המדינה שותפה זה פשוט מדהים. גי הגדול | 29.04.16 (ל"ת)
1. טסלה או קורוס ההתלבטות קשה במה לבחור. לשני הרכבים טווח נסיעה זהה אולי הקורוס זולה יותר. מה נותר זה זה הביצועים, בכל זאת עדיף את טסלה. העבודה הסינית ברמה נמוכה ביחס לעבודה האמריקאית. שמואל | 29.04.16 (ל"ת)
האם זהו עתידה של קורוס? החשמלית של החברה תוכל ליסוע לטווח של 350 קילומטרים בלי טעינה
17 תגובות לכתיבת תגובה