אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם זהו עתידה של קורוס? החשמלית של החברה תוכל ליסוע לטווח של 350 קילומטרים בלי טעינה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
המכונית הזו לא תגיע לפס היצור - החברה תקרוס הרבה לפני
הביצועים המובטחים לא נראים אמינים. אין לקורוס את הטכנולוגיה ליצור מנוע/סוללה שיובילו לביצועים כאלה. המכונית לא מסוגלת להתחרות בטסלה 3 (למרות שמנסים למצב אותה כמתחרה), ולחברה אין את הכסף כדי להשקיע בפיתוח קו היצור, אלא אם תמצא משקיעים תמימים בקרב הישראלים (כי הסינים וארצות אחרות ממש לא מלאות בפריארים).
אנדי | 01.05.16
13.
תיקון טעות - בטר פלייס לא מכרה מכונית חשמלית
בטר פלייס מכרה בעיקר חוזה דרקוני, יקר, כובל, בלתי ניתן לניתוק, ובלתי הגיוני לטעינת מכוניות חשמליות. הם ניסו לעשות את מה שעשו חברות הסלולר, רק בתחום טעינת מכונית חשמלית. הישראלים, שהבינו בדיוק מה מוכרים להם, לא הסכימו להתקשר בחוזה דרקוני, יקר, ולא הגיוני.
 | 29.04.16
10.
העתיד האמתי הוא ניסיון נוסף לפתות משקיעים לקנות אגרות חוב של החברה
וכרגיל אצל עופר , אין באמת שום השקעה , יש הצגה ,והכסף שמגויס לפיקציות הללו זורם ישר או בעקיפין כדמי ניהול לכיסו. עד שההצגה קורסת ועושים תספורת. זה כבר ריטואל קבוע אצלו- המשקיעים התמימים מפסידים והוא שורץ כמו מלך במקלטי מס.
אורי | 30.04.16
8.
מעניין אותי אם
מעניין אותי אם גם בקורוס ישימו שקע יעודי, יתקינו תקנות המחייבות את הנהג לרכוש חשמל יקר מהחברה וישללו אפשרות טעינה מהרשת הביתית, כפי שכפו על הישראלים... הוכחנו לאידיוטים של בטר פלייס שאנחנו מאצ' בטר מהם ולא קונים את כל התרגילים למרות ששיחדו את שר התחברוה להתקין תקנות שהופכות את בטר פלייס למונופול - הראינו להם את הדרך החוצה. וטוב שכך !!!
אני רק שאלה | 29.04.16
5.
פתאום מתאים לכם להציג כמכונית ישראלית סינית תקשורת מדהימה
מכפישים את משפחת עופר בכל הזדמנות אבל פתאום המכונית ישראלית סינית אז חברים המכונית פרטית של עופר ואל תכתבו ישראלית איך בדיוק ישראל קשורה זה לא שהמדינה השקיעה שקל שם. בדיוק כמו עם ביזיון הגז אדם קונה חוזה לחפש גז ואם לא מוצא בעיה שלו אבל אם מוצא המדינה שותפה זה פשוט מדהים.
גי הגדול | 29.04.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת