אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הגרסה הסלקטיבית של בזק לרפורמה באינטרנט

68 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

68.
ומה לגבי ספקיות שמעבירות לקוחות אליהן ללא ידיעתם
ומה לגבי ספקיות שמעבירות לקוחות אליהן ללא ידיעתם פעם אחר פעם? נטויזן הביזיוניים העבירו אותי אליהם ללא ידיעתי (מסתבר שיש להם את כל הפרטים שלי כי הייתי לקוחה שלהם בעבר) ניתקו אותי מבזק והעבירו אותי אליהם ללא ידיעתי! כשקיבלתי SMS מבזק שהם מצטערים שהתנתקתי הייתי בהלם! התקשרתי מיד ונציגת בזק אמרה לי שהיא רואה שאתמול התנתקתי ע"י מעבר לשוק סיטונאי נטויזן! חזרתי מיד לבזק ולא עברו יומיים ושוב קיבלתי SMS מבזק שהתנתקתי - שוב התקשרתי לבזק לשאול לפשר הדברים ושוב אמרו לי שעברתי לנטויזן!!!!!!!!!! נטויזן חברה רמאית גזלנית הכי גרועים בשוק! התקשרתי לנטויזן וצרחתי עליהם שימחקו את כל הפרטים שלי במערכות שלהם! חצופים נבזים!
Glasses | 07.07.16
67.
בזק עונים לנציגי החברות לאחר פרק זמן מוגזם, .
הטענה הזו היא קשקוש. פעמים רבות פניתי לספק האינטרנט. כאשר נציג החברה זיהה שמדובר בבעיית תשתית העביר לטכנאי בזק אשר השיב מהר ופתר את הבעיה ביעילות. זה לא רק מתוך טוב לב. לבזק יש אינטרס לשמור על המוניטין שלה בקרב לקוחות קצה. לגבי יתר הטענות, איני יודע.
 | 02.05.16
64.
גם אותי בזק שגעו אז עברתי להוט והם מפתיעים לטובה!
ניסיתי לעבור ל-012 אבל לאחר שבועות רבים של תקלות מצד בזק התנתקתי משניהם ועברתי להוט בחששות כבדים. החיבור מפתיע לטובה ואמין, למעט כפעם בשבוע בה הראוטר מאתחל את עצמו לצורך עדכונים. חמש דקות בלי אינטרנט שאני מסוגל להתמודד איתן באמצעות נקודת גישה בסלולר. תכל'ס, אני מרוצה. משירותי הכבלים שלהם ברחתי כמו מאש.
ארד | 01.05.16
62.
שמעו סיפור
התחברתי לספק - לא זוכר את המחיר - תשתית של בזק - אמרו צריך לשלוח לי טכנאי להתקנה - לא רציתי להמתין,התקשרתי לבזק ואיזה פלא, תוך 5 דק האינטרנט עובד. האם יכול להיות שבזק מנתקת את הלקוח ? בטח הכל בשם המונופול - התשתית אותה תשתית אז למה צריך להתקין מחדש? מה גם שתוך 5 דק שיחה סידרו ללא התקנה אבל מה אפשר לצפות מהמדינה הזאת?!!?
שוקי | 01.05.16
55.
המצב בארץ מעולה
התגוררתי 3 שנים בחו"ל ואני יכול להגיד לכם שעם כל הבלאגן האינטרנטי שקיים בארץ... המצב פי כמה וכמה יותר טוב מאשר הרבה מקומות אחרים בעולם. מבחינת מהירות גלישה...מהירות התקנה...תמיכה טכנית... בחו"ל יהיו לכם כל מני מוקדי שירות שממוקמים בבנגלדש\הודו או איזה חור אחר... וניראה אותכם מבינים מה האנשים האלה אומרים בטלפון... כבר מעדיפים לא ליצור איתם קשר כבר. תאמינו לי שהמצב בארץ מצויין בכל מה שקשור לאינטרנט !
איתן | 01.05.16
53.
בזק עבריינים. הם גורמים לניתוקים ללקוחות שעברו מהם!
מאז שעברתי מבזק לספר אחר, כמעט בכל לילה יש לי ניתוק של האינטרנט לחצי שעה. דבר שמעולם לא היה לי קודם. ספקיות מסרו לי שהם שבזק מבצעים חסימות מסויימות על השתית שמאטה או חוסמת גישה לאתרים מסויימים ללקוחות של ספקיות אחרות על תשתית שלה. מרגע שעברתי מבזק, הם מיד התקשרו והציעו לי מחיר מעט מוזל יותר ממש שהסכימו לו קודם. כמובן שלא חזרתי ולא אחזור אליהם לעולם. הם מונופול חזירי, דורסני שגונב את כולנו על סכומים מטורפים בשביל אינטרנט בסיסי. הם עושים יושבים בישיבות שיווק ודנים במניפולציות שאפשר לנקוט כדי להגדיל את הרווחים, כמו למשל להפסיק למכור נתבים, אלא רק להשכיר אותם (כך אי אפשר לעזוב אותם ולהשתמש בראוטר שלהם לספק אחר). או כמו לקחת מלקוחות את הראוטרים הישנים שהם כבר שילמו עליהם (בעת שידרוג מהירות המחייב שכירת ראוטר) במלואם במשך חודשיים והפכו לבבעלותם, כך שאותם לקוחות לא יוכלו לעשוב אותם שוב ולהתחבר עם הראוטר הישן לספק אחר. התגברתי על הכל. קניתי ראוטר ואני חוסך את תשלומי השכירות לבזק ועם הפסקות השירות לחצי שעה בכל לילה אני אחיה. אני חוסך הרבה כסף ולא אחזור לבזק הדורסנית בכל מחיר. במקרה הגרוע, אם הטרור שלהם ימשך, אני אעבור לחברת החשמל ברגע שיספקו שירות אינטרנט, אבל לבזק לא אחזור לעולם.
עומר | 01.05.16
52.
גם אצלי היתה בעיה בתשתית ב012
עברנו ל 012 לספק + תשתית ולכאורה נשארנו על אותה תשתית. העברה עברה חלק, רק שמהירות ירדה מ 60-70 מגה ל 20 מגה. אין סוף שיחות ל 012, המתנה של שבוע לנציג בזק שטען שתשתית באיזור שלי תומכת רק עד 30 מגה, נסיונות להסביר שהיינו כבר 5 שנים עם 60-70 מגה ואין מצב שפתאום תשתית לא תומכת. בסוף נאלצנו לחזור לבזק ופלא פלאים השתית פתאום תומכת בהכל. פשוט עבודה בעיניים שיש תחרות בשוק.
אסתר | 01.05.16
49.
אני יכול להעיד על מקרה כזה
הייתי מחובר ל אקספון באינטרנט. אקספון ניתקו אותי בטעות, וכשניסו לחבר מחדש, בזק דרשו שיבוא טכנאי וזה ייקח 11 יום מכיוון שאני עובד באינטרנט לא יכולתי להיות מנותק 11 יום ולכן: כמובן שבלית ברירה חזרתי מיד לבזק וחוברתי תוך 10 דקות ברור שזה פוגע בתחרות וברור שזה לא הוגן ולא נכון אבל השאלה היא אם המדינה יכולה לעשות משהו או שהיא חסרת אונים.
שמעון | 01.05.16
47.
מצטרף - בזק לא יכלו לספק יותר מ-5 מגה ל012 במרכז תא
הצטרפתי ל-100 מגה של 012 אבל אחרי שבוע לא עברתי את ה-20 לאחר בירור טענו שהמרכזיה של בזק, במרכז תל אביב לא מסוגלת לספק יותר מ-30. עברתי לחבילה של 30 ואיכשהו זרמתי. אחרי כמה חודשים המהירות ירדה ל-5 מגה@! 5 מגגה! ב-012 בירור ובזק טענו שיש להם בעיות במרכזיה שוב ואי אפשר לספק יותר. עברתי להוט (עדיין עם 012), עלה לי 10 שקל יותר ועכשיו אני על 100 בכיף לא סובל את הוט. עולה יותר אבל לפחות מקבל את מה שהובטח
יובל | 01.05.16
44.
הצטרפתי לשוק הסיטונאי, הטכנאי של בזק חיבר לי אינטרנט במטבח
אני הייתי מחובר לבזק (טלפוניה ואינטרנט) יותר מעשור. לפני כשנתיים התנתקתי ועברתי להוט. אחרי העלאת התעריפים האחרונה של הוט, החלטתי לעבור לאינטרנט בשוק הסיטונאי, דרך חברת 019. הגיע טכנאי של בזק, והוא החליט לחבר לי לאינטרנט נקודה ב... מטבח, נקודה שמיועדת לטלפון נייח במטבח ואין בה אפילו חשמל כדי לחבר את המודם. ביקשתי מהטכנאי לחבר לי את הנקודה הנכונה, הנקודה שהייתה מחוברת במשך מעל לעשור בבזק, אבל הוא אמר שמבחינתו הוא עשה את העבודה, ועזב את הבית. נאלצתי להביא טכנאי פרטי בתשלום כדי שיעביר את הנקודה למקום הנכון, עבודה שלקחה לו משהו כמו שלוש או ארבע דקות עבודה.
עמרם פיטוסי | 01.05.16
43.
בזק מחבלת בכוונה בתשתית של ספקיות אחרות
הצטרפתי לתכנית "השוק הסיטונאי" באמצעות נטוויז'ן (כלומר אני משלם ישירות ספק + תשתית לנטווויז'ן). לפני כמה חודשים פתאום שמתי לב שמהירות הגלישה ירדה מ-15 מגה ל-5 מגה. ככה סתם פתאום. יצרתי קשר עם נטוויז'ן והם אמרו שאצלם נראה שהכל בסדר וזו בעיה בתשתית. שלחו לי טכנאי והוא בדק שאכן התשתית היא ל-5 מגה. בשלב הזה לנטוויז'ן לא היה איך לעזור לי, אז הם יצרו קשר עם בזק ששלחו טכנאי כעבור שבוע (!!!) לבוא ולבדוק מה הבעיה. הוא הגיע ודיווח שהמהירות היא של 15 מגה, ואין שום בעיה בתשתית. שוב ייצרתי קשר עם נטוויז'ן והם היו מתוסכלים מאוד ונציגת שירות לקוחות בכירה שדיברתי איתה אמרה לי שזה סיפור שחוזר על עצמו הרבה פעמים עם בזק ושהם בכוונה מחבלים בתשתית ומתעללים בלקוחות כדי לשכנע אותם לחזור לשלם ישירות על התשתית לבזק. שוב שלחו טכנאי של נטוויז'ן והפעם דאגו שיגיע איתו טכנאי של בזק, מיותר לציין שחיכיתי עוד שבוע בשביל המהלך המיותר הזה. שני הטכנאים הגיעו והסכימו בסופו של דבר שיש בעיה בתשתית. כעבור יומיים בזק הסכימו להעלות את מהירות הגלישה חזרה ל-15 מגה. הנציגה של נטוויז'ן התקשרה אלי התנצלה מאוד וזיכתה אותי על חודש בגלל עוגמת הנפש וכל הבלאגן. למי שלא הבין את מוסר ההשכל - בזק מתנהלת כמו אירגון פשע ("או שאתה משלם לנו פרוטקשן, או ששורפים לך את החנות").
דניאל | 01.05.16
42.
גם אותי בזק ניתקו בכוונה
עברתי לחבילה של 018 והכל היה סבבה במשך חצי שנה. פתאום הקו נותק לחלוטין. דרך 018 הגיע טכנאי של בזק (לאחר 5 ימים ללא אינטרנט) שטען שהבעיה בדירה ולא אצלם. 018 לא ממש יכלו לעזור ולכן נאלצתי לחזור לבזק. כמובן, שהתקלה תוקנה תוך עשר דקות ומאז יש לי שקט שעבורו אני משלם מחיר כפול.
מיכאל | 01.05.16
41.
ל 19 - קומקאסט? באמת?
יש הרבה דברים יותר טובים בארה״ב, אבל דווקא שירותי אינטרנט ובפרט קומקאסט זה לא דוגמא טובה - עולה כ 70 דולר לחודש, דורשים פקדון של כ 100 דולר ממי שאין לא היסטורית תשלומים אצלם, טכנאי שלא עושה את העבודה שלו, מעלים מחירים ארחי שנה ללא התראה - זה ההתנסות שלי איתם. בכלל לפעמים אנשים נוטים לראות רק את מה שיותר גרוע בישראל. נכון מכשיר נייד יותר זול בארה״ב, אבל מנוי סלולרי - עולה פי 6-7 (בארץ 35 ש״ח בארהב כ 60 דולר לחודש)
אחד אמיתי | 01.05.16
40.
לא אכפת לי מהמחיר, אכפת לי מאיכות החיבור
אי אפשר להשתמש בראוטר ביתי כי הם לא מרשים להשתמש בראוטר לא שלהם לא מוכרים מודמים חיבור מתנתק כל כמה דקות הורדה ב300 קילו בייט כאשר התשלום הוא על 40 מגה(!!!) בבית של ההורים ניתקו לחודש שלם כי "עברנו חברה ולא הסכמנו למשהו". 15 דקות שיחה בשביל להגיע לנקודה שבה אפשר להזמין טכנאי, כי הם לא יכלו לחבר חזרה אוטומטית. 2 תאריכים לטכנאי, ושניהם לא התאימו.
. | 01.05.16
33.
האמת על בזק
עברנו לחברה אחרת במה שנקרא שוק סיטונאי (חברה אחרת שוכרת את התשתית מבזק ומציעה באנדל תשתית וספק במחיר זול). מאז המעבר הסיוטים החלו. ניתוקים חוזרים ונשנים. לא הייתה אפשרות להתחבר למרות שכלום לא השתנה בתשתית. דיברנו עם בזק שלא היו מוכנים לתת שירות. הזמנתי טכנאי על חשבוני שאמר שהתשתית שלי תקינה. בבזק סירבו לשלוח טכנאי מטעמם. לבסוף התייאשתי וחזרתי לבזק ובאורח פלא האינטרנט חזר לתפקד מצוין. התחושה הייתה שבזק חיבלו בכוונה בתשתית כדי לגרום לי לחזור אליהם. והם הצליחו.
מוטי | 01.05.16
30.
חוויה מזעזעצ בהגעת טכנאי של בזק לבדיקת התשתית
מנויה ספק + תשתית + קו טלפון ביתי על שירותי חב' בזק בינ' עם הודעה לחברת בזק בינ' על בעיה בשירותי הרשת תואם מועד לביקור טכנאי בזק . הגיע טכנאי בשם "יאיר" איש גדל מידות , מזיע ועצבני . נכנס לביתי עוד טרם בדיקת התקלה קיבלתי הרצאה על מה אומר היום החוק , ושאינו מחוייב לתת שירות , ושאם יש בעיה שאפנה לספק שלי הוא (בזק) לא אמור לפתור את הבעיה , ואם כבר ייבדוק ייבדק רק נק' אחת . 25 דק' ארוכות שאני כלואה בביתי עם אדם עצבני שאמור לתת שירות ובעצם אישש הבחירה (הבריחה !) מהמונופול שמעסיק אותו . בושה !
דליה | 01.05.16
24.
רק קנס כבד לבזק יפתור את הבעיה וימנע הישנותה
הבעיה היא תמיד בכך שהקנסות נמוכים מדי. אם הקנס הוא כמה אלפי שקלים אזי כדאי לבזק למרר את חיי הלקוחות ולהרוויח כמה אלפים שמתיאשים ורוכשים את החבילה של בזק. רק קנס של כמה מאות אלפי שקלים ועדיך מליונים בודדים ימנע הישנות התופעה. בארה"ב כך זה עובד וספקי שירות לא מתחכמים, כאן הם אף "משתינים מהמקפצה" על הראש של כולנו
GM | 01.05.16
23.
מעשה שהיה
לפני כמה חודשים העברתי את התשתית לניהול הספק שלי (נטוויזן) בשעות אחה"צ והכל עבד פיקס. למחרת בבוקר בשעה שמונה קיבלתי סמס מבזק שהם מצטערים שעזבתי ומבקשים שאחזור אליהם למספר מסוים כדי לקבל הצעות טובות. לא חזרתי ומאותו הרגע שהגיע הסמס בדיוק התנתקה לי כל התקשורת בבית. יום שלם העברתי עם נציגי התמיכה של נטוויזן שבאמת ניסו לעזור ולא הצליחו לפתור את הניתוק המוזר. בארבע אחה"צ ביקש ממני הנציג להתקשר לבזק כדי לבדוק שהם לא ניתקו לי לחלוטין את הקו. נציג בזק היה נחמד, מה פתאום שננתק, אני רואה אצלי שהכל תקין ומחובר, אולי תרצה לחזור. לא? תודה ולהתראות. דקה אחרי כן הכל היה תקין באופן פלאי ללא שום התערבות של נטוויזן. תסיקו מסקנות לבד.
חגי | 01.05.16
22.
מה רוצים מבזק,
שילאימו לה את התשתיות, או יקנו ממנה, עד אז תפסיקו לבלבל את המוח, זה עסק שרוצה לישרוד והוא יעשה הכל כדי לשרוד. הייתי עושה אותו הדבר אם הייתי בזק, ולפי התגובות הנקמניות פה גם רב המגיבים. אז במקום לבלבל את המוח הגיע הזמן שמשרד התקשורת ייתעשת ויתחיל לעשות, מאוד פשוט.
 | 01.05.16
19.
ובינתיים בארה"ב קומקסט מתחילה להציע גלישה במהירות של 1 ג'יגה
וכל זאת בלי לשדרג לסיבים אופטיים (ממשיכה להשתמש בקווי הנחושת). איך תשאלו? על ידי מודם חדש בתקן DOCSIS 3.1 ושדרוג רכיבים במרכזיות בכניסה לבתים. היכן שלקומקסט יש רשת סיבים אופטית ניתן לקבל 2 ג'יגה כאן שוחטים אותנו ועושים עניין מ-100 מגה כאשר במקרה הטוב מקבלים בין 60-80 מגה.
 | 01.05.16
12.
״במשרד התקשורת סירבו להתייחס לדברים״
לא מבין איך משרד ממשלתי שאמור להיות מופקד על התחום שבו עוסקת כתבת תחקיר מסוג זה מוצא לנכון לא להגיב. זו יריקה לפרצופם של אזרחי המדינה, לא פחות. איזה מן דובר יושב שם שמחליט החלטות תמוהות שכאלה. בא עיתונאי, מציג לך שאלות, ואתה או את מעדיפים להישאר בסטלבט שלכם? לא יעלה על הדעת.
אלזה | 01.05.16
11.
גם כצרכן מרגישים את זה - בזק לא מטפלת בתקלות
התחברתי לבאנדל, היו תקלות תשתית (וודאי שזה תשתית). בזק שלחה טכנאים מספר פעמים. הם דיווחו על תיקון - אך בפועל לא עשו כלום. בסופה של הסאגה, עברתי אל בזק (כך הומלץ לי על ידי עובדים של חברות תקשורת) - וראו זה פלא, הגיע טכנאי ותיקן מיד את התקלה בתשתית. דברו עם אנשים בתעשיה - כולם אומרים שזה לא מקרי אלא יד מכוונת שנועדה לטרפד את הרפורמה.
דן | 01.05.16
8.
2 סיפורים להמחשה:
1. הסתיים לי מבצע ורצו לייקר לי ב50 שקל בחודש (עבור חבילה של 100 מגה שהשדרוג אליה היה בחינם). תוך כדי שיחות עם נציגים גיליתי שבכלל אי אפשר לעשות אצלי 100 מגה וסתם ניסו למכור לי חבילה יקרה מדי. בסוף קיבלתי הצעה מאחת החברות לחבילה משולבת (ספק+תשתית כשהתשתית היא תשתית של בזק גם) ביותר זול ממה שבזק מציעים ישירות דרכם. עימתתי אותם עם ההצעה הזאת והם לא הסכימו להוזיל בשקל, עדיין התעקשו למכור חבילה של תשתית בלבד ביקר יותר והתעסקו בעיקר בהפחדות. 2. חבר שלי עבר לאחת הספקיות לחבילה של תשתית+ספק (כשהתשתית היא של בזק). יום אחד בזק באו על דעת עצמם ופשוט ניתקו לו את הקו. אחרי בירור דרך החברה שהוא עובד דרכה, בזק אמרו שהם שולחים טכנאי עוד שבוע וחצי לחבר אותו חזרה. בין השורות הם אמרו שישלחו מהר יותר רק אם יתנתק מהשירות של ספק+תשתית ויעבור להיות תחת בזק ישירות. פשוט סחיטה.
לקוח בזק לשעבר | 01.05.16
7.
״במשרד התקשורת סירבו להתייחס לדברים״
לא מבין איך משרד ממשלתי שאמור להיות מופקד על התחום שבו עוסקת כתבת תחקיר מסוג זה מוצא לנכון לא להגיב. זו יריקה לפרצופם של אזרחי המדינה, לא פחות. איזה מן דובר יושב שם שמחליט החלטות תמוהות שכאלה. בא עיתונאי, מציג לך שאלות, ואתה או את מעדיפים להישאר בסטלבט שלכם? לא יעלה על הדעת.
אלזה | 01.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת