13. עברתי ל Raxi והתחלתי לחסוך זמן וכסף. עברתי ל Raxi והתחלתי לחסוך 15% עמלה על כל הזמנה. רונן הנהג! | 05.07.18 (ל"ת)
11. הבעיה המרכזית היא במסלול של 699 ש במידה וגט טקסי יחליטו לרדת מהעץ , קרי : מסלול של 400 ש"ח קבוע ו 3 אחוז מערך הנסיעה אני מאמין שהסיפור יסתיים והשביתה לא תחל . במידה וגט טקסי יחליטו שהם לא משנים את נושא החבילה הזו שרובם יושבים עליה אני אומר לנהגים , תתאגדו והכח בידיים שלך ואני בטוח ש"גט טקסי " לא יוכלו להתמודד מולכם . זיכרו , הכוח הוא רב ועוצמתי כאשר יש איגוד ,בהצלחה . נהג מונית לשעבר | 18.05.16 (ל"ת)
10. לא משנה מה תמיד יבכו למרות שיש להם הרבה נכסים מרוויחים הרבה מעל המשכורת הממוצעת מוטי | 17.05.16 (ל"ת)
8. rtaxi אפליקציה חינמית נגד מונופול גטטקסי שמעיף מחירים למעלה חשוב להשתמש בrtaxi האפליקציה החינמית וחשוב להילחם בשלטון המונופול של גטטקסי בני | 16.05.16 (ל"ת)
7. גטטקסי המונופול דפק את הנהגים בעצמאות וגם בנתבג גטטקסי שהוא מונופול שעושה מה שבראש שלו מרשה לעצמו לדפוק את הנהגים בנתבג הוא לא משלם שם על חצי שעה ראשונה של המתנה בשדה איפה נשמע דבר כזה שעובד מחכה חצי שעה ללא תמורה? כמו כן ביום העצמאות שזה יום חג הפ מצד אחד פיתו את הנהגים לעבוד עם הגרלת המונית מצד שני דפקו את אלה שעבדו ולא אישרו לגבות הזמנה של חמישה שקלים.....וכרגע הם מנסים לחסוך בהחזקת הטאבלטים שהנהגים יקנו מכשירי טלפון מתקדמים יותר שיתאימו לתוכנה על חשבונם......זה מונופול שעושה מה שבראש שלו ולמרבה הצער אין לו כרגע תחרות טובה.....חשוב שכמה שיותר נהגים ישבתו וגם שיצטרפו לrtaxi האפליקציה החינמית החדשה שנקווה שתביס את גט טקסי או לפחות תנגוס בה בהמשך דני | 16.05.16 (ל"ת)
6. גט מכניסה 500 מיליון בשנה הכנסות של 500 מיליון בשנת 2015. כמה עוד הם רוצים? אם התעריפים החדשים כאלה אטרקטיביים אש שישאירו את התעריף הנוכחי כאחת מהאופציות ושהנהגים יחליטו מה עדיף להם. בקיצור, גט לא הוריד את המחירים לצרכן כך שזה ממש לא משנה כלכלית אם להזמין מונית מגט או בצורה אחרת. ט | 03.05.16 (ל"ת)
5. חחחחחח - ממש שביתה 2 נהגים עושים רעש וכולם עומדים על הרגליים.. אחלה Gett! אבי בללי | 02.05.16 (ל"ת)
4. נהגי המונית החזירים מונעים כניסת תחרות של אובר ואוכלים את הדייסה שהם בישלו לא מזמן, נהגי המונית בעצמם מנעו מאובר להכנס לישראל באופן מלא. אם אובר היו נכנסים לשוק הם היו יכולים להוות תחרות לגט טקסי. אם היו משחררים את החוקים הנוקשים לטובת אובר, אולי עוד חברות מוניות היו יכולות לצמוח ולהוות תחרות נוספת. נהגי המוניות יצרו את המונפול ועכשיו שיתמודדו איתו. שיתאמנו להתמודד עם קשיים, כי עם המכוניות האוטומטיות לישראל כץ כבר יהיה קשה להגן עליהם. נוסע | 02.05.16 (ל"ת)
Gett משנה את הסדרי התשלום לנהגים ואלה מאיימים לשבות
13 תגובות לכתיבת תגובה