אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם ההאטה בצריכה הגיעה לקניונים? "חג זה לא חג - היום הקניות נעשות שלושה ימים לפני במקום שלושה שבועות"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
רמי שביט חי בסרט
שונא את הפרסומות האגרסיביות של המשביר ו-New Pharm שלו בטלוויזיה. אתה רוצה לפרסם לי כל בו או drugstore בלי קלאסה או עידון? יש מישהו שה-Hard Sale הזה מביא אותו לקנות? מה גם שהכל עבודה בעיניים, תמיד "רק היום" יש "מבצע" והמחירים המלאים לא רלוונטיים לכלום. גם שיטת התמחור הדיפרנציאלית שדופקת לקוחות שאינם חברי מועדון (ועל מה אני אהיה חבר מועדון? לשלם 100 ש"ח לפני כלום? על סחורה קשישה?).
ארז | 03.05.16
1.
כל מנכ"ל עף על עצמו:
מליסרון: הקטנים לא מגיעים לתמהיל שלנו, לחוויה שאנו נותנים, אין סיבה שיקנו שם. לקוחות שלנו שפתחו שם נדפקים. אין עלינו. אין סיבה שנוריד שכר דירה. ביג: הפדיונות אצלנו הכי גבוהים כי אנו נותנים פתרונות זולים יותר. אנשים בסוף יבינו שאצלנו הכי כדאי. המשביר: הבעיה לא אצלנו אלא אצל הקונים. פעם קנו במשך שלושה שבועות לפני החג, היום רק שלושה ימים. הפדיונות של המשכירים כולם עלו, למרות שכל הסטטיסטיקות מראות שהקונה הישראלי מצטמצם יותר. החזירות לא תוכל להמשך לאורך זמן.
קובי | 03.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת