32. שפצו את הקיים והפסיקו לסלול כבישים חדשים את הכסף הפנו לתחבורה ציבורית בלבד. אנו מדינה קטנה ורק זה יציל אותה מזיהום וצפיפות | 03.05.16 (ל"ת)
31. כרגיל, הישראלים אוהבים להתלונן ושום דבר לא ישנה זאת. בתור אחד שממש לא תומך בממשלה הזאת (כן, אני מהבוגדים, מרעילי הבארות, תוקעי הסכין בגב האומה) אני חושב שההשקעה בתשתיות היא אדירה ומבורכת. העבודות על הקו האדום הן כבר עובדה גמורה ולכבי חפירת המנהרות - זה החלק ה"קל" והוא יסתיים לפני שהעבודה על התחנות תסתיים ולכן התחלת החפירה בשנה זאת, או בתחילת שנה הבאה, בהחלט תאפשר לעמוד בלוח הזמנים. הקוויפ המוזכרים מראשל"צ להרצליה ומקריית אונו לתל אביב אינם המצאה אלא חלק מהתוכנית הקיימת, הקו הירוק הוא זה שיחבר את הרצליה לראשל"צ, דרך ת"א, והקו הסגול יחבר את קריית אונו לת"א. הקו הירוק נמצא בשלבי אישור מתקדמים וגם אישור הקו הסגול במצב דיי תקדם כך שבהחלט ריאלי לקוות שהעבודות על שני הקווים יתחילו בשנה הבאה. להבדיל מהקו האדום שני הקווים האחרים הם עיליים בעיקרם (הקו הירוק יהיה תת קרקעי ברוב מסלולו בת"א, בעיקר לאורך אבן גבירול) כך שמשך הזמן הדרוש יכול להיות קצר יותר. אין ספק שהנסיון בארץ (וגם המקומות רבים בעולם) מראה שפרוייקטים כאלה נוטים להתעקב כך שבהחלט ייתכן שב 2021 זה לא יקרה אבל גם אם יהיה עיקוב של שנה או שנתיים זה עדיין פרוייקט נחוץ ומבורך. לגבי הטענה על אי בננית רכבת תחתית - זו אכן עדיפה לדעתי אבל אם היו מתעקשים עליה שום דבר לא היה קורה. הרכבת הקלה תקל על העומס ובעתיד ניתן יהיה להפוך אותה לתחתית ביחד עם בניית קווים נוספים. כשתהיה מערכת קיימת יהיה קל יותר להרחיבה ולכן טוב שהתחילו במה שאפשר לבצע. אמיר | 03.05.16 (ל"ת)
29. יש לי שאלה ליצחקי,האם תזכה לראות את הרכבת? כי אני מסופק אם אני אזכה לפלא הזה גדעון שחום העור | 03.05.16 (ל"ת)
26. יענו הרכבת תסע עוד 6 שנים הרכבת עדיין בשלבי תכנון. זה שחופרים בת״א לא אומר שבקרוב יונחו המסילות ולא יצקו בטונים אלא רק יפנו תשתיות. אם בירושלים לקח 12 שנים עד שהרכבת עלתה על הפסים נראה לכם שבגוש דן זה יקח חצי הזמן? יצחקי, תזמין מקום בבית אבות קרוב לתחנת ארלוזורוב. Saadi bamromim | 03.05.16 (ל"ת)
24. אני קונה שורטים על התאריך אם אפשר אני קונה שורטים על התאריך של ה-21 , אני אהיה מיליונר זיו | 03.05.16 (ל"ת)
23. מי צריך את הרכבת הקלה הזאת שלא תפעל בשבת אז במקום חצי שעה תגיע ברבע שעה ואו ביג דיל כמה אבק מהזוועה הזאת מה עשיתם לנו פאקק קובי | 03.05.16 (ל"ת)
22. רגע רגע 5...4...3...2...1 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אל מבחוח | 03.05.16 (ל"ת)
21. 5 שנים ??? כל כל הרבה זמן בוודאות יספיק למימון כל השחיתות !!! דרישת שלום לדני נוימן, הוא בטוח יסדר. גלעד | 03.05.16 (ל"ת)
18. עד 2021 או שהכלב ימות, או הפריץ ימות או שהרב ימות . עד אז , יש להניח, שיתמנה מנכ''ל אחר למשרד התחבורה שיצטרך לשבור את הראש לתרץ את האיחור, ולהבטיח מועד סיום [''משוער''] חדש. זאת האבולוציה של השרות הציבורי אגב, לא רק אצלנו, בכל העולם. ככל שיתארך , כך יהיו משרות של המקימים, מפקחים, מתכננים. כסף ציבורי לא כואב לאיש מלבד אלה המזיעים בשביל להרוויח אותו. אבי | 03.05.16 (ל"ת)
17. רק עכשיו מכונות החפירה בדרך מסין? מה היה דחוף להם כל כך לסגור חצי מתל אביב ורמת גן אם בכלל לא חופרים? עדי | 03.05.16 (ל"ת)
15. בשנת 1996 חנכו ראש הממשלה ביבי ורוני מילוא ראש עירית ת"א את הרכבת הקלה בת"א ועדיין אין לנו כלום....מי האדיוט שמאמין לפוליטיקאים ונציגיהם גד | 03.05.16 (ל"ת)
11. דני נוימן יסדר..... אני לא מבין איך העוזי הזה עדיין מעיז להופיע בציבור..... דני דין | 03.05.16 (ל"ת)
8. עד גיל 21 תגיע לירח. אמר... אז מה? בשנת 2021 הוא כבר מזמן יהיה מאחורי הדלת המסתובבת, וישרת גופים עליהם הוא מפקח כיום (תמורת סכום צנוע של כמה מיליונים בשנה). שלומי | 03.05.16 (ל"ת)
4. למקבלי המשכורת על כלום - רק קו אחד מ-7, בלי שבתות ובטוח שלא ב-2021. אתם חושבים שאנחנו מטומטמים ? | 03.05.16 (ל"ת)
3. בשנה הבאה נקים קו מראשון לציון להרצליה וגם מקריית אונו לתל אביב"???? סליחה בשנה הבאה? אולי נדבר, נעשה מכרזים כושלים אבל להקים? על אילו תרופות מר יצחקי מתקיים בשוטף? שביאט | 03.05.16 (ל"ת)
1. ....לא הייתי מהמר על זה במיוחד כשנותנים שנה ספציפית למתי זה יעבוד וממשיכים ב מקווה שיתחילו לחפור השנה משום מה רק לי זה נשמע מוזר שמשהו כגון תחילת חפירה אין לו תאריך ידוע אבל סיום הפרוייקט בטח שידוע... לפחות 5 שנים אקסטרה לכל לתאריך סיום דמיוני | 03.05.16 (ל"ת)
מנכ"ל משרד התחבורה: "בעוד 5 שנים תפעל רכבת קלה בת"א"
34 תגובות לכתיבת תגובה