11. המלך מת יחי המלך (יפנות וקוראניות) מעל 113000 רכבים ומי מוכר הכי הרבה? קיה ויונדאי הקוריאניות. זה לא היה היפניות שהיו מוכרות הכי הרבה? ימים טובים הגיעו שעם ישראל מפסיק לקנות שמות בגלל שהם שמות וקונה מי שמוכר דברים טובים וזולים עוזי | 09.05.16 (ל"ת)
10. מספרים מהפנטים ראשית, מי היה מאמין שבמדינה בה כולם מתלוננים על יוקר המחייה, לכ-113 אלף משפחות יהיה מספיק כסף לרכוש מכונית חדשה? שנית, קיה ויונדאי.. קרב איתנים על הבכורה שלפני מספר שנים בודדות אף אחד לא היה מתאר לעצמו שיתרחש - אני שם את הכסף שלי על קיה, נטו בגלל שלדעתי הרכבים שלהם יותר מוצלחים. אבנר | 09.05.16 (ל"ת)
9. לא פראיירים טוב לראות שנתח השוק של קיה הולך וגדל, זה רק מראה שאנחנו לא כאלה פראיירים. נראה לי בכל קטגוריה הקיה נותנת את הקצת יותר כדי לשבור לכיוונה לעומת המתחרות. בספורטאז' יש מערכת בטיחות מהתקדמות ביותר אבל לא צריך לשלם עליו 200 אלף שקל רן | 08.05.16 (ל"ת)
8. ל 7 יניב אז קראתי את התגובה שלך והחלטתי לבדוק את הנושא שוב והבנתי שמה שאתה אומר עדיין לא מדויק, במקרים בהם ההפרש במעמד הקניה הוא משמעותי כל כך אז הרבה פעמים ההפרש במחירה העתידית עדיין לא עולה עליו נדב | 05.05.16 (ל"ת)
7. מענה לתגובה 6-נדב אולי אינך יודע אבל בקניה כזו אתה בעלים 2 של הרכב, כאשר תרצה פעם למכור את הרכב תבין שהוא בלתי מכיר לחלוטין- יד ראשונה הייתה ליסינג עם כל ההיבטים השליליים בכך, הקונה שלך יהיה יד 3, כך שאין יש מאיין , גם בלי הפטנט הזה קשה למכור היום מכוניות משומשות, ואם הם רשומות בעבר כליסינג, ההפרש במכירה יהיה גדול בהרבה מ-18,000 ₪ אם בכלל תמצא קונה. יניב ברזילאי-רמת השרון | 04.05.16 (ל"ת)
6. ל2 אתה אומר על רכב 0 מליסינג במחיר מופחת, אתה מבין על איזה הפרש מדובר? אני עכשיו בתהליכים של חיפוש אחרי רכב ככל הנראה אני הולך על הניסן קשקאי, התחלתי לחפש מאיפה כדאי לרכוש ואחרי שבדקתי את כל הכיוונים חבר אמר לי שהוא ראה פרסומת של אלבר של מכירת ניסן קשקאי 0 ק"מ ב18 אלף ש"ח הבדל מהייבואן, שתבין שזה שאת ההפרש מהמחיר של הייבואן אני לא עושה ב4 חודשי עבודה, אני מקווה לסגור בקרוב את העסקה ולהנות מהרכב החדש נדב | 04.05.16 (ל"ת)
2. שתי מדינות לעם אחד: מדינת העשירים ומדינת העניים. מצד אחד דיווחים על מיתון. צמצום הקניות, חנויות נסגרות, מסעדות סוגרות שעריהן. זקנים וניצולי שואה עם קיצבאות זעומות, נידונים לבחור בין אוכל, תרופות, וחימום הדירה. מצד שני כמויות מטורפות של מכוניות חדשות שעולות על הכביש, ונתב"ג אינו נח לרגע. אני מודע לתשובות: הרוב מכוניות ליסינג/ אפשר לקנות היום מכונית חדשה עם אפס קילומטרים במחיר מופחת בחברות הליסינג/ יש אפשרויות מימון והסדרי תשלומים/ אין צורך בכל הכסף ביד כדי לקנות אוטו חדש/ אנשים לא יכולים להגיע לדירה אז הם מפנקים עצמם באוטו חדש ובטיול לחו"ל/ וכו'. כל התשובות מאד יפות - אבל הן בעיקר משמחות שלושה גורמים: 1. בנימין נתניהו ו"נערי האוצר", שהמיסים המוגזמים על הרכבים מאד משמחים אותם. 2. יבואני הרכב, שגוזרים קופון יפה ויכולים להמנע מהורדות מחירים. 3. חברות הליסינג, שעושות עסקים מצוינים וממשיכות לקבל הנחות ענק מהיבואנים. בקיצור: מתקיים כאן קשר, ממש לא קדוש, של הון-שלטון. רק הציבור מטומטם - ולכן ממשיך לשלם... ישראל | 03.05.16 (ל"ת)
1. מצויין. כמה שיותר מכוניות אומר שלאזרחים יותר טוב והכלכלה חזקה חוץ מזה זה דרך מצויינת לגבות מיסים מכל מי שיש לו הון רועי | 03.05.16 (ל"ת)
שיא: מעל 113 אלף מכוניות נמסרו ינואר-אפריל
11 תגובות לכתיבת תגובה