אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בתוך שבוע נטשו את גולן טלקום מעל 2,000 לקוחות

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
אני לא מבין. למה?
החברה עובדת? הסיבות שבגינה בחרתם בה תקפות? (ז"א לא המחיר ולא פרמטרים אחרים לא השתנו). אז מה החשש? נניח היא תקרוס- ו? היא לא תכבה את השאלטר ברגע אחד. תצא הודעה, יעבור קצת זמן שבמהלכו אנשים ינדדו לחברה אחרת. וגם אם תרחיש האימים יתקיים, לפתע כל מספרי הטלפון יפסיקו לעבוד, 3-4 ימים עם קו חלופי, או חלילה ללא קו בכלל עד שהסים החדש יתחיל לפעול- זה באמת כזה קריטי?
 | 09.05.16
47.
יש לי תוכנית חופשית ב29 שקל לחודש בגולן
לא מעניין אותי שום דבר, אם יקרוס אז יקרוס, נתחבר לרשת אחרת, עד אז... מתאים לי 29 שקל... חוץ מזה סוף סוף קמה חברה נורמאלית שעושה הכל ברשת, ניתוק, חיבור, הזמנת כרטיסי סים, שינוי חבילות - הכל אונליין, למה לעשות הכל בטלפון עם המתנה של שעתיים, אם אפשר להכנס לאתר ולהחליף חבילות, לשלם ולהזמין כרטיסי סים... זה ליגה אחרת, ככה שירות צריך להיות - את החסכון על השירות = חיסכון חודשי ללקוחות... הכל אונליין לא צריך לשלם משכורות לנציגי שירות ומכירות... הכל זול יותר, רק לתחזק טכנית את הרשת... הייתי רוצה לראות גם תוכניות של סים דאטה לטבלטים ב10 שקל לחודש... ותראו שכל לקוח הופך ל5 ביום אחד... כל אחד יחבר את ההטלפון, הלפטופ, הטבלט, הטבלט השני והרכב לאינטרנט...
שמעון | 09.05.16
45.
גולן טלקום
אני לא מצליח להבין את הלקוחות למה לעזוב כעת את גולן כאשר התנאים שלנו הכי טובים וזאת מעבר למה שגרמה גולן לרמת המחירים בארץ גולן מתפקדת נותנת שרות אז מה ההיסטריה אם חלילה החברה תקרוס תעברו לחברה אחרת אינני מבין גם מה מפריע לכם אם היא תתמזג עם סלקום ותשאר חברה נפרדת התנאים לא ישתנו ואם ישתנו כל אחד יחליט בעצמו מה פלפון ,אורנג' סלקום ובמיוחד הוט טובים יותר זולים יותר נותני שרות טובים יותר מה לא למדתם לקח אנחנו מתנהלים כמו טמבלים
חנוך | 09.05.16
42.
גולן (בוקובזה) עקץ אותנו פעמיים. מספיק להיות פראייר של גולן!
תרגיל העקיצה הוא אולי כשר, בוודאי שלא למהדרין, אבל מאוד מסריח. ואילולא היינו תופסים את גולן הגזלן, שגזל מאיתנו מאות שקלים ללא ידיעתנו, הוא בוודאי היה ממשיך לגזול אותנו עוד ועוד ועוד. כצברים יוצאי יחידה מובחרת, איננו אוהבים להיות פראיירים. שערו בנפשכם את גודל התסכול, כאשר הצטרפנו לגולן בתום לב, וזה האחרון "חיכה לנו בסיבוב", בכוונה תחילה. מקומם שהוא עוד משתמש באתר שלו בסלוגן "מספיק להיות פראייר". כך או אחרת,, לא היינו מוכנים לעבור על כך לסדר היום. לאחר זמני המתנה ארוכים מהממוצע לשירות לקוחות, ונתקלנו בקירות אטומים. הגדיל לעשות מנהל בשם שאולי, שאיים לנתק לנו את הקווים, בשעה שגולן גבה מאיתנו את התשלום מראש. תלונה בנידון לפניות הציבור של גולן, לא זכתה כלל להתייחסות. בצר לנו, התניידנו לרמי לוי. 1 ש"ח לחודש, למשך 3 חודשים. תודה לרמי לוי שהמתיק לנו את הגלולה המרה.
א-לגר קומו א-לגר | 09.05.16
41.
בתור לקוח עם 3 טלפונים הם רוצים עבור תוכנית חדשה 149 ש"ח מכל אחד
רציתי להשאר לא מפחיד אותי שהם על כרעי תרנגולת אבל למה משפחה שיש לה בגולן 3 קווים והתוכנית שהיתה לנו לשנה הסתיימה צריכים לשלם כמעט 600 ש"ח על מנת לחדש את התוכנית הם כאילו אומרים לנו תודה רבה אבל לכו מפה , ואם נחליט בכל זאת להשאר ונשלם את ה- 600 ש"ח ומחר הם יפשטו את הרגל מישהו יחזיר לנו את הכסף ? אז הלכנו .
מושבניק | 09.05.16
30.
עונש למשרד התקשורת מאת מיכאל גולן
הבחור הבין שהוא לא יכול לעשות אקזיט לחברה שלו ולמכור אותה לסלקום, והחליט להפוך את המבצעים ללא אטרקטיביים על מנת למוטט אך להשאיר בה מספיק לקוחות על מנת שבסופה תימכר בלית ברירה ל״חברת האם״ סלקום, הרי האינטרס של סלקום: הלקוחות החדשים והחוב לא באמת קיים הרי מדובר בתשתיות וירטואליות, והאינטרס של מיכאל גולן? כסף כסף כסף, הסכם סודי שכזה...
סטרטאפ ניישן | 09.05.16
21.
תקשורת מגויסת טייקונים
לכל מי שחושב שהתקשורת מגויסת לשמאל - טעות - היא מגויסת טייקונים. מייאש לראות שאין אף ערוץ תקשורת צדיק בסדום, שיסביר שגולן הוא לא ה bad guy בסיפור, אלא, ממשלה מושחתת, שדואגת לטרפד את רפורמת הסלולר, ולהחזיר את כולנו לעידן של 500 ש"ח בחודש לקו טלפון. כנראה ששלום חנוך צדק בשירו...
משה | 09.05.16
19.
ל-2, יא מפגר (או שתול) מה אכפת לי תדרים ומנהלה? אכפת לי השרות והמחיר:
תחזור לסלכלום / אוראנג' / פלאפון - שזיינו את המדינה בחשבונות של 600ש"ח ומעלה לחודש לקו. או שתחזור ל-HOT שאין צורך להוסיף מילים על גודל הקטסטרופה. אתה ושאר כפויי הטובה, שהספיקו לשכוח (או שנהנו) מה-ז הגדול שאילן בן דב הכניס להם כל חודש - תחזרו לחברות השוק האפור האלה.
צ'ופצ'יק | 09.05.16
14.
כנראה שלקוחות הבינו שהמטרה העיקרית בגיוס שלהם היא לצורך מכירתם לחברה אחרת
הרי גולן טלקום כמה ברעש וצילצולים כחברת סלולרית מלאה עם אנטנות שמכסות את כל הארץ וכל השרותים ופתאום אחרי שגיסו את המכסה לפי החוזה, החברה התחילה לפרק חלק מהאנטנות שלה. בשלב יותר מאוחר ניסתה למכור את הלקוחות שלה לסלקום ברווח גדול.
רן | 09.05.16
13.
תכלס עם כל הכבוד שלי אליו שהוא הוריד את מחירי הסלולר, שיתחיל לדבר על עתיד החברה
עזבתי אותו החודש רק כי אין לי קליטה באזור פרט לפלאפון. יש לגולן חוזה קצר ומעולה, מערכת אינטרנט קלה ומהירה, ואין שום קאצ'ים. אז או שמשרד התקשורת ידאג לאזרח ויתן להם לחלוק אנטנות או שיודה שהוא מפרק את השוק. וכמי שבהתחלה נטש את סלקום, כשבאתי לרמי לוי הציעו לי מסלול עם הגבלות ב 350. פתאום הגיע זה ודרס את השוק בהצעה שלא יאמן שהיא יכולה להיות רווחית, כמה עשקו אותנו!!!!
תותח | 09.05.16
11.
לרוני וסהר: גם אני חשבתי ככה על גולן עד שגם הם רימו אותי ואז נטשתי
לפני מספר חודשים היה להם מבצע 29 ש"ח לשנתיים. הצטרפתי למבצע, קיבלתי אישור במייל על ההצטרפות למבצע, אבל בפועל החיובים המשיכו כרגיל והם מתעקשים שלא להוסיף אותי למבצע בטענות שונות. אחרי מספר התכתבויות שלא הועילו, גם אני נטשתי.
לקוח גולן לשעבר | 09.05.16
2.
זו צריכה להיות תגובת הציבור כנגד כל תרגיל נוכלות עסקי.
חברה נענתה למכרז של המדינה לאספקת שירותים סלולאריים תמורת קבלת תדרים. ההסכם לגבי השירותים הסלולאריים כלל גם הקמת תשתית פיזית, וקבלה פיזית של תדרים. החברה לקחה את התדרים, לא הקימה תשתית, ועתה היא מנסה לסחור בתדרים. לסחור במשאב ציבורי. מן הראוי שחברה שכזו תקרוס. רק אם חברה שכזו תקרוס אחרי תרגיל שכזה - חברות אחרות יזהרו מלעשות לציבור תרגילים דומים. אם נבהיר לחברות דומות שהציבור מוכן גם לפיתרון "סכום אפס" - החברות האלה יתכננו את צעדיהן כך שיעשו קופה ע"ח הציבור באמצעות כלל "סכום אפס". אם נבהיר לחברות דומות שהציבור יביא אותן לקריסה והפסד - הן לא יעשו את התרגיל הזה.
דני | 09.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת