אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בקרוב: מטוס קל חשמלי שימריא מהחצר שלכם

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
אין סיבה שהשמים לא יהיו פתוחים
החשיבה שצריך רשות מנהלת לשמים פרימיטיבית ומקובעת. בארה"ב כבר עשרות שנים השמים פתוחים עד גובה 300 רגל (100) מ' , אפשר לטוס על מה שרוצים ללא רישין, בנוסף, טיסה באלטרהלייט אינה מחייבת רישיון. האוטרהלייט כיום עם גלגלים מתקפלים, מדחף עם פסיעה משתנה ועוד, מטוס לכל דבר. רק כאן צריך לפרנס עשרות פקידים מיותרים במנהל התעופה.- בושששששה. כאן לא מסוגלים לחשוב על חופש.... מדינה בקיבעון
פו הדב | 17.05.16
16.
מערכת ישנה
כבר בשנת 1990 בערך היה משהו דומה מאוד בצרה על מנוע בנזין שהמריא על מסלול קצר . היה צורך ברשיון טייס , נחשב לכלי טייס יותר "כבד" מאולטראלייט ויותר קל ממטוס קל . מחירו היה כ 10000$ אבל ל נכנס טוב לארץ בגלל הצורך בתיאום עם רשת"א והיה מחייב מסלול המראה , למרות שיכל להשתמש בכביש קצר . היה כלי חמוד וכיף לטוס בו , זימזם כמו זבוב בטיסה ...
 | 16.05.16
14.
שטויות במיץ עגבניות
אפילו מכונית חשמלית לא מסוגלת להגיע ל 500 ק"מ. מטוס יכול עם אותה אנרגיה שיש במכונית להגיע ל10-20 קמ בלבד. אפילו הציור לא הגיוני ולא דומה למשהו שיכול להמריא. אנשים לא מבינים שקואדקופטר למשל זה צעצוע שבקושי מרים את עצמו +מצלמה ל10-15 דק' בלבד במקרה הטוב.
דוד | 16.05.16
13.
כן, בטח להמונים.... ושמענו הבטחות כאלה משנות ה-50
קיבלנו טוויטר ופייסבוק אבל התחזיות האלה אף פעם לא מתממשים. הסיבות ברורות וידועות: מחיר- אני רואה היום ש"ההמון" יכול להרשות לעצמו לתחזק מטוסים. בטיחות - כשנגמר הדלק אין אפשרות לרדת לצד הכביש. כנ"ל בעת תקלות אחרות. בקשר למערכת החשמלית: זמני הטענת המצברים. אם ל-TESLA נדרש 6 שעות להטעין רכב שיסע פחות מ-200 ק"מ במהירות 100 קמ"ש - אז כמה זמן נדרש להטעין את המצברים של כלי תחבורה עם מאפיינים כאלה? משקל המצברים. זאת בעיה ב-TESLA על אחת כמה וכמה כלי טייס שעניין המשקל הוא קריטי לביצועים. גם, נוכל להתחיל לדבר על "הטייס השיראלי", אבל באמת הפעם... מי שחושב לתת רישיון טיסה ל-5 מיליון נהגים בארץ פשוט לא יודע על מה הוא מדבר. ...אבל האשליות יותר נחמדות מהמציאות....
שרה | 16.05.16
12.
אנחנו העבדים המודרניים לא נראה את כל המותרות...
שמראים לנו...אנחנו אולי נהנה מאיזשהו כלי מטבח פשוט וחדשני. זה כמו עם האין סוף כתבות כבר משנות השישים שמספרים לנו כמה אנחנו מתקדמים טכנולוגית ושבקרוב לא נצטרך לעבוד, רובוטים יעשו הכל במקומנו. המציאות היא ששליטי העולם רואים אותנו כצאן/כח עבודה ושום דבר לא יותר מזה! ברגע שיהיה יותר משתלם (מבחינת משאבי טבע, לכסף אין שום ערך) שרובוטים יעשו את העבודה אז פשוט יצמצמו את הצאן. כל כתבות על עתיד "וורוד" טכנולוגי וטוב יותר זה רק תקווה לעבדים בכדאי שהספק העבודה שלהם יגדל. עולם שבו כמעט כל המדינות ובעלי ההון/כח מושחתים מהיסוד, לא יכול להפוך לטוב יותר כל עוד הם בשליטה, ההפך הוא הנכון! צפוי לנו עתיד אפור וקודר במיוחד, אם המצב ימשיך כהרגלו, המין האנושי "יתייצב" בעתיד הקרוב על עולם אורווליאני דמוי 1984.
דורון | 16.05.16
8.
דווקא כאן הייתי משתמש באלגוריתם נסיעה עצמית.
יכול לעבוד עם אלגוריתם של נסיעה עצמית. במכוניות הכביש כבר מלא ולא ניתן לשנות את המערכת. דווקא בתחום השמיים יש יותר מרווח לסטיות קטנות ואין מערכת קיימת של "נהגי שמיים". יכול להיות שזה יתאים דווקא בגלל הסיבה שצויינה ( הסכנה בלתת לכל אחד להיות טייס)
עוד אחד | 16.05.16
6.
מרצח מטורף בכבישים יעברו לרצח עוד יותר מטורף באוויר. זה לא בשביל ישראלים!
ובכלל יש בעיות חמורות בתעבורה האווירית שהישראלי המצוי בשום פנים ואופן לא מסוגל להתמודד ולעבוד אתם. למען בטיחות הציבור יש למנוע מהישראלים כלי תעבורה שלא ניתן לשלוט בו על ידי בקרה קולקטיבית. כלומר להטעין מראש את היעד המבוקש ובקרה חיצונית אוטומטית תשלוט באופן מוחלט במסלול הטיסה בכלי הטיסה כולל בכל מה שקורה באוויר כדי למנוע תאונות.
איתן | 16.05.16
4.
טסתי פעם במטוס קל
האופרציה שצריך להפעיל כדי להעלות מטוס לאוויר הוא עצומה. טכנית ההטסה זה החלק הקטן: החלק המורכב זה להיות מתואם עם כל הגופים, לתקשר ולדווח ולקבל אישורים כל הזמן... להבין במזג האוויר, זרמים, רוחות, עננים, ראות; כלי טיס נוספים; התמצאות במרחב האווירי... טיסה זה יותר מסובך ממה שזה נראה והחלום למעלה נראה לא ישים.
גד | 16.05.16
2.
אין צורך בכותרות דמגוגיות!
העתיד עליו מדובר רחוק מאוד ,לא מבחינת האפשרות לתכנן כלי רכב שימריא ,זה כבר קיים שנים רבות ,אלא מבחינת פיקוח על התעבורה האווירית ,אשר תכלול לא רק פיקוח על נהגים יבשתיים גרועים שאין להם מושג בנהיגה שיעלו לאוויר ויטוסו 400 קמ"ש במקרים רבים אל מותם ,כולל מותם של אחרים ,אלא גם פיקוח ובקרה על שילובם לצד התעבורה האווירית המסורתית וכידוע השמיים עמוסים ביותר. נכון שהם יטוסו בגובה נמוך, אך מספיק גבוה על מנת להיות מעל גורדי השחקים ושאר הסכנות ועדיין יהיו תאונות עם מטוסים מנמיכי טוס בדרכם לנחיתה או אחרי המראה, מסוקים הטסים נמוך ,מטוסי ריסוס,ומטוסים פרטיים וכל זאת כתוצאה מנהגים שעלו לאוויר ללא כל הכשרה .כמובן שכל אותם נהגים שירצו בכך, יצטרכו לעבור הכשרות מקיפות, כולל ידע בחוק הטייס ובניווט ובעצם להיות לפחות טייסי אולטרא לייט. בנוסף צריך לזכור שמשאב הרקיע עמוס לעייפה בכלי טייס וזה של ישראל קטן ומצומצם במיוחד , מכיוון שהוא מתחלק בין התעבורה האזרחית לצבאית בקיצור חלום לא ישים .
יובל | 15.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת