אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלך הג'יפ: מזרחי טפחות מעמיד למכירה את הלנדרובר של ענבל אור

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

42.
צריך לדייק הלך הג'יפ לקופת הכונס ולא לבנק מזרחי, השופט לא יאשר זאת
הכונס אמור לממש את נכסי ענבל ולחלק את הכסף לנושים, לפי מצוות נושים מועדפים ולא מועדפים, בנק מזרחי יכל למכור את הג'יפ אם לא היה פירוק, בפירוק קודם ממשים את הנכסים ולאחר מכן השופט מחליט על החלוקה בהתאם.
שחר | 19.05.16
30.
נדרש חוק שימנע מחברות לרכוש מכוניות יוקרה.
חברה שמתנהלת "בערבון מוגבל" אינה יכולה לרכוש מותרות של רכב שיכול לסכן את יציבות החברה. אילו הרכב היה נרכש כפרטי החשיפה של הלקוחות של אור הייתה באמת מוגבלת. עבור הרכב הזה נדרש שווי דמי שימוש.... אני מניח ששולם המס. המחוקק חייב להבטיח שעסק לא יגלגל את חבות המס ללקוחותיו.
 | 16.05.16
29.
מי משלם 900 אלף שקל על רכב?
היבואן הרוויח מהעסקה הזו 360 אלף שקל. נטו! נראה לכם סביר. פשוט הביא מכונית במטוס ועשה 100 אלף דולר. ענבל אור חטאה בחטא ההיבריס. כדאי שתקרא קצת סיפורי תנ"ך ומיתולוגיה. הקנייה של הג'יפ מקוממת משום שהיא החליטה לרכוש בכסף של אחרים מכונית כדי שיבואן תאב ממון ירוויח המון. בעיני כל החטאים יחד. ולכן היא צריכה להיענש בגדול!
אלי | 16.05.16
11.
רכב יוקרה בן שנתיים, לא שווה את הסכום שהם מחפשים
הם יכולים להמשיך לחלום על 405 אלף במקרה הטוב יקבלו 200 אלף וגם אז, זה אם איזה קבלן ערבי יהיה נדיב (כי רק הם קונים את זה) לנדרובר זה דרעק מתפרק ומתקלקל ככל שיש יותר מחשבים ואלקטרוניקה בשביל המיתוג היוקרתי ככה יותר דברים לתקן ועוד יותר מורכב למוסכים בארץ שאין להם חצי מושג איך לטפל ברכב שכזה. אין אדם שרכש לנדרובר ומרוצה באמת מהרכישה תקלה גוררת תקלה, חיישן לחץ אוויר צמיגים שמשבית את הרכב או מרסק אותו לקרקע על דעת עצמו ועוד כל מיני חולות רעות. רכב בן שנתיים עם התאמה אישית ללקוח ספציפי לא שווה כלכך הרבה.
עמי | 16.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת