אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תביעת ענק נגד מייסדי בטר פלייס: "התרשלו והובילו לפירוקה"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
כנסו מעניין לדעת
כמי שלמד את הנושא במסגרת עבודה אקדמית , יש בהחלט מקום לתביעה כזו בזהירות הייתי אומר שזו בעיקר הונאה שיווקית גאונית לציבור היתה תחושה שזו למעשה המצאה חדשה , כך שיווק מר אגסי את עצמו ,בפועל מכונית חשמלית קיימת משנות ה 50, ( ישנם עשרות כתבות בעיתונות ובכל כותרת מוזכר ש "ממציא" "המצאה" ) לתת למשקיעים הפוטנציאלים תחושה של מוצר יחודי , צרוף נשיא המדינה , אלופי צהל , טייקונים ,, רק כיסו על העובדה שתוכנית העסקית היתה מופרכת וכל כולה התמקדה בהנחות חסרות בסיס עסקי וישומי ,, יותר מכך לאורך כל משך הפעילות התקבלו החלטות ( לאחר בדיקה ניתן למצוא סדר בהחלטות אלו ) שנועדו לרסק את החברה במתכוון ( לא קיים שום הסבר אחר לצבר הכישלונות ), גודל הרכב, נפח מנועה, שיווק , טעינה ,,,, לחלוטין לא ניתן להתעלם מהספר " בגדי המלך החדשים " המסקנה שהגעתי אליה דיי בהפתעה יש לאמר ,,, הונאה מבריקה של איש מבריק שסביבו אנשים שלא מבינים דבר ,אך עשו עצמם מומחים !!!
שי | 24.05.16
8.
תביעה חשובה מאוד לאחריות מתוגמלים בכירים לעתיד
רואים את זה שוב ושוב ונמשיך לראות את זה גם בעתיד . מצד אחד חברות גדולות אם בעלי תפקידים בכירים ותנאים משמים שמנהלים מערכות על כסף לא שלהם בלי שום קשר לתוצאות לצד התפרקויות מתוכן מהירות שמשאירות חורבן בית כלכלי. וזה רק מיהירות חזירות וחוסר פחד משלטון החוק. לא יכול להיות מצב שבו בונים פרמידה הפוכה ואין על זה אחריות. אדם שרוצה ליזום דבר חדש וזה מאוד מבורך צריך לדעת שכסף סופרים במדרגות אחרי שהמיזם הצליח .! מה שרואים בשוק זה בכל התחומים השקעות עתק בלי שום קשר לתוצאות ויכולות כלכלים . כולם רוצים כסף מהיר אין סבלנות אין עומק . אין צניעות היוצר רוצים לזיין הכשיו ומהר וזה מה שקורה. דבר שני זה נותני השרות המקצועים שלא יכול להיות שיש כל כך הרבה נפילות בלי תמרורים שהם היו צריכים להדליק בדרך. ורק פחד מתביעות יחזיר אותם לתלם . כי אם עוד חברות כמו זאת כמו גברת אור , או אדמה , ורבות כאלו ימשיכו לצמוח ובעלי המקצוע לא יפחדו משלטון החוק החזירות תמשיך כי כנראה ערכים פשוטים של הוגנות צניעות חלשים היום מאוד מול חזירות פלצנות ויהירות
חיים | 24.05.16
7.
לא ברור מה רקוב אבל על פניו זה לא יכול היה להצליח.
בטר פלייס הציע מכונית חשמלית עם מנוי לפי נסועה כאשר המחיר לק"מ זהה לעלות בנזין (בצריכה של 12 ק"מ לליטר) זאת כאשר מחירי הבנזין היו בשיא (8 ש"ח לליטר). אם זה התחשיב שהיה בתוכנית העסקית אני לא מבין את המשקיעים שהיו מוכנים לשים כסף על פרויקט שאינו רווחי כאשר מחירי הדלק יורדים ושלא יכול להתחרות בצריכת הדלק של מכונית היברידית. או שהתמכור היה גזלני (כי עלויות האנרגיה החשמלית נמוכות בפאקטור מעלויות הבנזין) או שתוכנית העיסקית היתה לא ריאלית. מראש לא היתה שום כדאייות כלכית ברכישת מכונית חשמלית. אלו שרכשו היו הרפתקנים אידיאולוגים שמשלמים את המחיר על כוונותיהם הטובות לשמר סביבה. אם לא היה כאן גזל אז אני לא מבין איך המשקיעים ציפו לראות רווח בעליות תפעול כל כך גבוהות. אפשרות שלישית היא הונאה של המקיעים עם תוכניות עסקיות פקטיביות.
יובל | 24.05.16
5.
היתה חייבת לקרוס
משתי סיבות: אלף - אף צרכן לא אוהב שקושרים אותו לספק יחיד מונופוליסטי, במיוחד שזה עידן עופר השנוא על הציבור. לכן המכירות ג'יעג'עו. בית - המודל העסקי שלהם חייב החזקה של אלפי סוללות במלאי, כי הרעיון היה החלפת סוללה מתי שתרצה. כל סוללה עולה כ-20 אלף ש"ח, כך שעלות המלאי לכל תחנת החלפה הגיעה למיליוני ש"ח. איזה זכיין יסכים לממן את הסוללות? טוב שקרסה, טוב שהשרלטן הדוגמן נעלם מחיינו, טוב שעידן עופר הפסיד מיליונים, חבל על בעלי הרכבים התקועים.
מומי | 23.05.16
2.
נהג נפגע
תביעה צודקת ביותר. אולם גם המפרקים כשלו והחריפו את המצב. המפרקים החריפו את הפגיעה בציבור הרוכשים. הלוואי שעידן עופר יצטרך לשלם. עד לרגע האחרון הם מכרו מכוניות. במקום להעביר אותם לרוכשים המפרקת מכרה אותם ליבואנית רנו במחי מגוחח של 16 אלף ש"ח. קרסו אחר כך מכרו ב80 אלף. חוצפה. ועכשיו שקרסו מסרב לתת אחראיות על הסוללות הכושלות למרות התחייבות שנתנו למפרקים, המפרקים אינם תומכים בציבור הרוכשים. הכשלון לא נגמר, הוא רק הולך ומתעצם בדמות המשך הפגיעה כלפי ציבור הרוכשים על ידי חברת רנו והיבואן קרסו.
דוד | 23.05.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת