5. לא נוסעים בלילה? הצחקתם אותי ......בואו למשרד ראש הממשלה ותבדקו כמה רכבי איגום נשארים לישון בלילה בחניית המשרד. | 01.06.16 (ל"ת)
4. תקן ישראלי הוא אסון, צריך לאמץ את התקינה הבינלאומית המדינה מנסה ליצור תשתית נפרדת לטעינת רכבים חשמליים כדי שניתן יהיה להטיל על החשמל שלהם מיסים, אולם כל תקינה ישראלית שתהיה נפרדת מהתקינה הבינלאומית תעכב ותקשה על כניסת הרכבים החשמליים לארץ. שלמה | 01.06.16 (ל"ת)
3. שירות יוזמה ברוכה... רק מעניין איך חברת קרסו תתנהג לגבי הטיפול ברכבים הנל. כאמור קרסו מתנערים בהתמדה מכיבוד האחריות שיש לה על יותר מ1000 בעלי רנו פלואנס חשמלית שסובלים מדעיכה חדה של הסוללה ומזה לירידה ניכרת בטווח הנסיעה. לתיין שכל הסוללות עדיין באחריות !!. לבטח שאם הייתי מביא רכבים חשמליים אחרים הייתי פונה ליצרן אחר שקרסו לא מיצגים אותו. פשוט חברה בושה!!! חן | 01.06.16 (ל"ת)
עובדי משרדי הממשלה ייסעו במכוניות חשמליות משותפות
6 תגובות לכתיבת תגובה