אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפתרון לצניחה במכירות המחשבים: מציאות מדומה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
לא מסכים עם הכותב.
VR לא ישנה כלום במכירות המחשבים. הVR שמצריך טלפון- ללא כבלים או התעסקויות נוספות ישתלט על השוק, בעוד שVR שמצריך מחשב גיימרים חזק ישאר נישה. עלות החומרה יקרה בצורה לא נורמלית. הrift והvive לבד כל אחד עולים כמו מחשב סטנדרטי (600-800 דולר). בנוסף על זה יש את הצורך במחשב שמכיל כרטיס מסך ומעבד מתקדמים. עזוב'תך מזה שצריך i7 שעולה יותר מ1000 שקל וכרטיס מסך' שנניח באופטימיות שה1060 יהיה חזק בערך כמו 970 שזה המינימום שנדרש לVR גם כן יעלה לפחות 1000 שקל, המצב הוא שמרבית השוק לא קונה את המוצרים האלה. שמונים אחוז קונים מחשב בטטה במחיר מופרז שמכיל כרטיס מסך של אינטל שלא מסוגל להריץ פקמן כמו שצריך. כל זה יתרום קצת לכיס של נוידיה ואינטל אבל לא ישנה את שוק המחשבים. העתיד שלהם, וגם הם יודעים את זה, נמצא במוצרים כמו מכוניות, מקררים והאינטרנט של הדברים למיניהם איפה שעוד יש להם מקום להתחרות. מחשבים אישיים הגיע למישור וחלקם מוחלפים על ידי טאבלטים, אינטל ואנוידיה נכשלו בסלולר, נשאר להם רק ללכת למקומות חדשים שעוד לא הגיעו לרווייה. איפה שיהיה מיליוני מכשירי VR זה בשוק הסלולר. סמסונג כבר מחלקת אותם בחינם. אני מנחש שתוך שנה שנתיים זה יגיע סטנדרט עם כל טלפון.
... | 03.06.16
4.
אבוד להם, אמנם זה באז למשקיעים, אבל עדיף שיתמקדו במחשוב וסמארטפונים
כמובן גם במכשירים לבישים ואפילו בבאז הבא IOT, אבל כל הVR למינייהם זה העבר, חזון משנות ה80 שהבשיל לאחרונה... העתיד הוא AR (מציאות מועשרת). ו-AI זה באז שלא יילך לשום מקום, גם ככה אנשים חוששים מזה, המונים הולכים להפסיק להשתמש במסנג'ר של פייסבוק מחשש של מכונה שלומדת ומאנדקסת כל דבר שהם כותבים, אז לדבר עם רובוטים? בקושי עם אנשים אחרים יש חשק לדבר ברעש של ימנו, רק עם קרובים ומשפחה אפשר לדבר כמו שצריך. בקיצור - בוטים זה לחלשים.
AI | 02.06.16
2.
אינטל בונה מציאות מדומה בעיקר למשקיעים שלה
כמו בנק לאומי ועוד חברות שעבר זמנם, אינטל צריכה לחתוך עשרות אחוזים מכוח האדם שלה. אחרי שנכשלה בכמה תחומים כמו מובייל, היא מוכרת לנו עתיד "חדש". VR יהיה משמעותי בעתיד אבל איך מפרנסים 100 אלף איש עד אז? מי מאיתנו מרגיש את הצורך לשדרג מחשב?
אינטליסט לשעבר | 02.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת