אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחריף המאבק באקסלנס: העובדים נטשו את העמדות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
עובד עם משכנתה צריך להרכין ראש , לעבוד
עובד עם משכנתה צריך להרכין ראש , לעבוד קשה ולהודות בוקר בוקר לאלוהיו על כך שיש לו עבודה. מנהלי אקסלנס יודעים ש 90% מעובדיהם הם בעלי חוב , בעלי משכנתה. אף עובד לא יתפטר כי בכל מקום אחר יקבל פחות כסף וגם יאלץ להמתין 8 חודשים בבית.
Tooth | 09.06.16
12.
תגובה שקרית של החברה. שרות הלקוחות של אקסלנס
תגובה שקרית של החברה. שרות הלקוחות של אקסלנס אכן יצא לגיבוש אך לא מונה את כמות העמדות הריקות שצולמו. העובדים נטשו והחברה כמעט ריקה. וללקוחות, אנחנו רואים את טובתם מול עינינו כל הזמן ועובדים קשה בשביל כולכם אבל בשביל שניתן לכם את השירות הטוב ביותר אנו צריכים גם להרגיש מסופקים בתלוש. ולא, השכר שלנו הוא ממש לא 25,000 ש״ח. רחוק מזה.
Elephant | 09.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת