אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפרקי בטר פלייס עשויים להרוויח 40 מיליון שקל

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
העניין הוא מדוע המיזם נכשל, האם הוא נכשל
העניין הוא מדוע המיזם נכשל, האם הוא נכשל כי השוק השתנה, האם היו עיכובים בלתי צפויים, השתנו נתונים קריטיים בלי שליטה של היזמים וכד'.. או שהוא נכשל כי מראש הם עשו עבודה גרועה, הבטיחו דברים שאי אפשר היה לעומד בהם, "מכרו לוקשים" וסילפו מידע כדי שייראה טוב יותר. במקרה הראשון אין מה לעשות, זו השקעה, לפעמים טובה לפעמים לא, במקרה השני מדובר ברמאות ועד זה צריכים לתת את הדין.  ודרך אגב, עם 100 מליון דולאר בבנק, גם אני מוכן "לאבד את יוקרתי"..
Toast | 13.06.16
10.
זה הקטע בהשקעה. אתה נותן לאנשים שאתה מאמין
זה הקטע בהשקעה. אתה נותן לאנשים שאתה מאמין בהם לעשות מה שהם רוצים עם הכסף שלך, בתקווה שהם ימשיכו להרוויח כמו שהם עשו עד היום. לפעמים הם נכשלים... הכסף של המשקיעים שווה לכסף של היזם, שניהם יכולים להרוויח בגדול או ליפול, לבוא עכשיו ולטעון בשמם טענות שהיה צריך לעשות ככה ואחרת זו בדיחה. מי שלא מבין שיש סיכון בהשקעה, שיישב בבית וישחק דמקה.
Ring | 13.06.16
9.
בעולם מה בעולם, סיפורי מעשיות. אני זוכר שגררו
בעולם מה בעולם, סיפורי מעשיות. אני זוכר שגררו אנשים בכוח להשקיע, כן, פשוט לקחו מהם את הכסף בכוח, איך ממני לא לקחו, נס... לא נראה לי שמישהו היה בא להתבכיין פה אם המיזם היה מרוויח בגדול. ככה עושים מיזימים, שורפים כסף על פרסום, יחצון ומקווים שזה יהפוך לבום, הפעם זה לא קרה.
Ring | 13.06.16
7.
״מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם ״ גיוס
״מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם ״ גיוס הכסף נעשה כל כך קל כאשר נשיא המדינה יצג אותם ( פרס ) , אלופי צה״ל וכו,,  שהם הרשו לעצמם לשרוף מיליארדים מכספי משקיעים בצבר של החלטות אשר מעוררות שאלה אחת  האם כל המיזם הזה לא היה הונאה !!!  הרי כאן לא היתה המצאה כלל ( אגב חשמלי קיים כבר משנות ה 60 המוקדמות ,( דרך אגב בטעינה ביתית )  בעולם מכירים בכך שהדירקטורים בחברות ישראליות הם בדיחה , נהנים מכל הזכויות ואחריות לא קיימת כלל 
Mustache | 13.06.16
6.
נשמע כמו החברה מחלקים אחד לשני כסף בסכומי
נשמע כמו החברה מחלקים אחד לשני כסף בסכומי עתק המקום להשקיע בסטרטאפים ובתעשיה אולי כדאי להשקיע באפקים משפטיים שם הכסף הגדול  הם ממצאים שם ומפתחים שם ובונים שם, מה בדיוק? מזה חשוב העיקר שהם התישבו על עורקי הכסף ויש תזרים כספי משובח נחמד שאנו משלמים להם את המשכורות הענק האלו
Clover | 13.06.16
5.
היו צריכים 3000 עמודי פרוטוקול בשביל זה? הרי
היו צריכים 3000 עמודי פרוטוקול בשביל זה? הרי כל בר דעת שהסתכל על המיזם הזה יכול היה מראש לדעת שהוא ייכשל ולו רק בגלל הרצון של היזם לעשות "קופה" מכל הכיוונים האפשריים תוך שהוא מוכר מוצר בעייתי משהו ולא נותן שום תמריץ הגיוני לרוכשים העתידיים שלו. מכונית חשמלית, כיום, היא מוצר פחות טוב ממכונית רגילה (זמני טעינה ארוכים, טווח נסיעה קצר ומחיר לא ידוע למכונית משומשת), ולכן אי אפשר למכור אותה במחיר "כמו" מכונית רגילה, ולדרוש הגבלות מהמדינה ומחיר מופקע על הטעינה שלה. זה פשוט לא עובד. המדהים הוא שהם הצליחו להשיג סכום של 850 מליון דולאר לדבר הזה. מה שצריך לבדוק את זה המוח של אותם אלו שהשריעו בדבר הזה, איפה ומה הם לקחו לפני שעשו לזה את הבחינות העסקיות.
Toast | 13.06.16
4.
הגיעה הזמן , במקרה קיצוני זה , של
הגיעה הזמן , במקרה קיצוני זה , של בטרפלייס , שמנהלים ידעו שעמדות בכירות זה לא רק שכר אלא אחריות , במרה הנ״ל החברה פעלה ברשלנות ופשע לאורך כל הדרך ,,  המצגות שהוצגו , המהלכים שבוצעו , ההחלטות שהתקבלו , ההתנהלות היתה כזו שלומיאלית זכאן היה ממש פשע חוסר ניהול , חוסר שליטה וביקר שרפת כסף אדירה ( מיליון $ ליום במשך שנתיים )  עזבו כרגע את המיזם עצמו ( יש המון מה לאמר עליו )  צריך בהחלט להעמיד לדין את האחריים , ולתת שיעור מצויין ,, לציבור רחב של אנשים עם 100% שכר 100% בונוסים , 0% אחריות 
Mustache | 13.06.16
3.
יש לך מספר טעויות עובדתיות  84% מההשקעה במיזם
יש לך מספר טעויות עובדתיות  84% מההשקעה במיזם הגיע דרך משקיעים ״ פרטיים ״  טעויות עושים , זה בהחלט חלק מהעניין , אך השאלה היא האם היתה כאן רשלנות בקבלת ההחלטות , האם בכלל התנהלו דיונים ענייניים לגבי קביעת דרכה של החברה , קביעת אסטרטגיה , כיצד החזון מוגשם ,,, והתשובה היא  שישבו חבורה של שמות ״ גדולים״ שלא עשו כלום מלבד לקבל שכר !!!! זו הבעיה  תבקש את הפרוטוקולים של החברה , תהיה מופתע מאוד אם יש כאלו כלל !!! 
Mustache | 13.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת