5. לא יבנו אף פעם, כי אז כל משתמשי לא יבנו אף פעם, כי אז כל משתמשי הרכבת יחנו שם את הרכבים Umbrella | 15.06.16 (ל"ת)
3. במקום לעודד את התחבורה הציבורית במיוחד המסילתית (הוזלת במקום לעודד את התחבורה הציבורית במיוחד המסילתית (הוזלת הנסיעה למחצית של היום) גוזלים נתיבים מהציבור ומעודדים חברה פרטית של מקורבים. שחיתות ממשלתית במלא תפארתה. LIOR777X | 15.06.16 (ל"ת)
2. תבנו שם תחנת רכבת בנוסף. מסילות רכבת יש. תבנו שם תחנת רכבת בנוסף. מסילות רכבת יש. רק רציפים צריך לכל יישובי הסביבה (בשביל כל מזרח ראשון לציון, אזור בית דגן, אור יהודה, יהוד קריית אונו ועוד מלא מושבים Glasses | 15.06.16 (ל"ת)
1. כל עוד לא בונים נתיבי תחבורה ציבורית מתל כל עוד לא בונים נתיבי תחבורה ציבורית מתל אביב אל החניניות במקביל לחניונים הקיימים כל המהלך לא שווה ככליפת השום. על מנת שנתחיל להשתמש בתחבורה ציבורית כמו שצריך , צריך לשפר אכיפה בנתיבי תחבורה ציבורית קיימים מה שלא קיים היום (נתיב בין פולג להרצליה הופל לנתיה חמישי בבוקר לכל כלי הרכב למרות שפירוש אמור להיות רק לתחבורה ציבורית ). במקום לגזול נתיבים מהציבור להקימיים נתיבים חדשים במקביל לתשתית הקיימת . חניוני חנה וסע זה טוב כל עוד זה מבוצע על ידי המדינה עם זה יבוצע על ידיד חברה פרטית אין צורך בגזל שמבצעת החברה הפרטית . 7 שקל לכיוון בנתיב המהיר לתל אביב זה גזל ) . על מנת להפסיק עם הפקקים המדינה צריכה להרחיב את כביש החוף עד חיפה ב3 מסלולים לכל כיוון ממחלף חבצלת עד חיפה כך יגמרו רוב הפקקים בכביש החוף שמתחילים היום ממחלף אולגה Locomotive | 15.06.16 (ל"ת)
אושר: חניון שפירים בכניסה לנתיב המהיר לתל אביב יוכפל
7 תגובות לכתיבת תגובה