11. 1. מאחר ששברולט ואופל הם היינו הך, שברולט 1. מאחר ששברולט ואופל הם היינו הך, שברולט מאליבו היא אופל אינסיניה לחלוטין, מלבד שינויי עיצוב. 2. כיצד לחסוך בדלק ופליטת מזהמים? ישנם יצרנים כמו טויוטה והונדה שדרכם היא הנעה היברידית כלומר: הרכב מונע באמצעות מנוע רגי וגם באמצעות מנוע חשמלי, בהתאם לתנאים. מולם מתמודדת התפיסה של הקונצרנים הגרמניים ה"עממיים" (פולקסווגן-אאודי-סקודה-סיאט ואופל-שברולט) האומרת: הרכב יונע באמצעות מנוע קטן אך מתוגבר טורבו. 3. עלויות הייצור של כלי רכב אלה גבוהות מייצור כלי רכב המונעים רק באמצעות מנועים אטמוספריים בלבד. ייצור מנוע קטן אינו זול משמעותית ממנוע גדול אך תוספת הטורבו מייקרת. בהיברידי – תוספת ההנעה החשמלית המתוחכמת והכוללת גם מצבר מוגדל – מייקרת גם היא. 4. האמינות לאורך זמן של שתי תפיסות ההנעה טרם נבחנה. יש להניח ששני סוגי המכוניות אמינים עד אשר קורית תקלה. 5. ההיברידי די מסובך עם המון חלקים נוספים ו"מוח" ממוחשב יקר. 6. מנוע קטן המניע רכב גדול וכבד באמצעות תגבור טורבו – מועמד להישחק מהר יותר ממנוע אטמוספרי גדול. 7. היתרון של רכב חדש ידוע: שקט תעשייתי לכמה שנים. רכב פרטי, יש להביא בחשבון, מאבד במהירות שיעורים גבוהים מערכו כחדש. 8. אם מדובר במשפחה צעירה אשר מקבלת רכב מהעבודה (ליסינג, ישירות מהעבודה וכו') – משפחה זו יכולה להרשות לעצמה ליהנות מרכב משפחתי בגודל מלא. 9. לעומת זאת, למשפחה צעירה או כל אחד אחר הזקוק לרכב צמוד אך אינו מקבל רכב מהעבודה – הייתי ממליץ לשקול את הצרכים התחבורתיים. כיום יש מגוון של מכוניות קטנות עם מרחב פנימי מפתיע, עם מערכות בטיחות מלאות, עם עיצובים ושכלולים יפים וטובים ועם מנועים אטמוספריים קטנים (אפילו בנפחים של 1,000 סמ"ק) שמפתיעים ביכולותיהם ובחסכנותם, בתוך העיר ואף מחוצה לה. והעלויות – בד"כ פחות מ- 60,000 ₪ לדגמים הידניים ופחות מ- 70,000 ₪ לדגמים האוטומטיים. Sword | 08.09.16 (ל"ת)
10. נמאס מהמנועים הקטנים . תנו לי 2500 ומעלה נמאס מהמנועים הקטנים . תנו לי 2500 ומעלה . מה קרה לייצרנים אני לא מבין מוח Blowdryer | 16.08.16 (ל"ת)
9. אוטו אמריקאי עם מנוע 1.5 ל'? מה זו אוטו אמריקאי עם מנוע 1.5 ל'? מה זו בדיחה? את המאליבו אפשר לקבל גם מנוע אמריקאי שפוי ולא עם מנוע שמוציאים עם מלקחיים של מיקרוביולוג מתא המנוע. אחרת מה הטעם לרכוש רכב אמריקאי? Pizza | 14.08.16 (ל"ת)
7. איזה שיקול עלוב לבחירת רכב. אני נוהג כבר איזה שיקול עלוב לבחירת רכב. אני נוהג כבר 20 שנה, החלפתי 5 מכוניות... פעם אחת בלבד הייתי צריך להחליף נורה בפנס Bee | 28.07.16 (ל"ת)
5. נסעתי על המאליבו, B4, מאזדה 6 והמסקנה שלי נסעתי על המאליבו, B4, מאזדה 6 והמסקנה שלי שבקטגוריה הזאת אין מתחרים אמיתיים לסקודה סופרב. לדעתי היא טובה יותר אפילו מהפאסאט. Teepee | 23.07.16 (ל"ת)
4. מישהו מהצוות הבודק ניסה להחליף נורה בפנס הראשי מישהו מהצוות הבודק ניסה להחליף נורה בפנס הראשי הקידמי? צריך לפרק חצי מהרכב, ובאופן מעשי זה אפשרי רק במוסך. כאן נורה עולה 8$, אבל להחליף אותה במוסך עולה $160. רק בגלל זה לא רוצה עוד מאליבו. Basketball | 16.07.16 (ל"ת)
3. תגיד, נתקעת באייטיז? מנוע דיזל כבר מזמן לא תגיד, נתקעת באייטיז? מנוע דיזל כבר מזמן לא מזהם, מגיב כמעט כמו בנזין וקצת יותר רועש כלפי חוץ. זהו. ChefHat | 16.07.16 (ל"ת)
2. דיזל מזיק ומזהם הרבה יותר ממנוע בנזין !תודה דיזל מזיק ומזהם הרבה יותר ממנוע בנזין !תודה Guitar | 15.07.16 (ל"ת)
1. בשביל מה שאני נותן הצעת יעול יצטרכו לפתוח בשביל מה שאני נותן הצעת יעול יצטרכו לפתוח קו שירות חדש ומחסן חלפים גדול וחדש..פשוט שהזכיין יביא את אותם מכוניות רק עם מנועי-דיזל..וימכור אותם ללא מכס ב75-85 אלף שקל..וזה יתן "מכה" לשוק המוניות.....אבל לנוסעים יהיה יותר טוב וכייף... Eran323 | 23.06.16 (ל"ת)
מנוע שאוהבים כאן: קטן וחזק
11 תגובות לכתיבת תגובה