אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חיסכון לכל ילד, התקפלות לכל דורש

93 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

92.
אתה זה שלא מבין יא אבומשה בטח ראית
אתה זה שלא מבין יא אבומשה בטח ראית סרטון שאמר לך שהבנקים לוקחים כסף ואז מלווים אותו וככה הם מדפיסים כסף ושולטים בעולם וגם היהודים שולטים בעולם ומה שהכי חשוב זה שיש מטבע שהמצאתי אתמול ויש כמות סופית שלו ולכן זה הכי טוב. טוב צר לי, הטכנולוגיה חופשית לכן אפשר ליצור מטבע זהה שעושה אותו דבר ולמעשה יש אלפים כאלה כבר עכשיו. מה נותן ערך למטבע? המוכנות לשלם באמצעותו כלומר ליצור חוזה, בדולר שקל ויורו אנשים מוכנים לשלם בחוזים של עשרות שנים קדימה, החוזים האלה נותנים ערך למטבע. בביטזבל יש רק חוזים קצרי טווח בדרך כלל אפילו מיידיים ונשלט ברובו על ידי ליצני חצר שמתים למכור לכם על הראש שוב כמו פעם הקודמת רק תנו להם את הצאנס. לסיכום אתה לא יודע איך כסף עובד או מה זה מטבע, זה הכל, זו עובדה, סיימת, לוזר.
Grapes | 26.06.16
89.
על מה אתה מלין, כתב? תגיד תודה שבכל
על מה אתה מלין, כתב? תגיד תודה שבכל הפרוייקט הזה זכו גם משלמי המיסים החילונים לקבל משהוא. אחרי שהרגינו אותם שהחילונים הם העבדים שמשלמים חצי משכורת למדינה והכסף זורם לפרזיטים בזכות אפסים כמו כחלון ומכלוף - אז שאנו צריכים לנשק להם את הרגלים שהם הסכימו בנדיבותם לשתף גם את ילדי החילונים לקבל משהו. ברור שילדי החרדים קודמים לכל, וילדי החילונים הם רק מכונות שאמורות לפרנס את הציבור הדתי, אז הפעם זרקו לנו עצם. כששר האוצר שלך מקדם את האינטרסים של חבריו (לכן הוא נקרא "חברתי"), אנו משלמי המיסים צריכים בכל בוקר לומר את תפילת "מודה אני לפניך", כאשר אנו לא רואים כתבה נוספת על עוד העלאת מיסים (כמו שהעלה כחלון על הפקדות המעסיק לפנסיה שלנו). אז תגיד תודה ותשתוק שלא העלו לך עוד מיסים הבוקר.
Flask | 24.06.16
80.
קישקוש, בתור לקוח פשוט בלי קשרים אני רואה
קישקוש, בתור לקוח פשוט בלי קשרים אני רואה שזה לא נכון פעמיים ב - 5 שנים האחרונות משכתי כסף מקופות גמל והשתלמות, שלחתי טפסים באימייל והכל עבד בסדר לפני חודש לקחתי הלוואה מקרן ההשתלמות שלי - שוב השירות שלהם היה בסדר גמור לעומת זאת, להחתים את הבנק על הוראת קבע ואישור ניהול חשבון... בא נאמר שזה כאב לי
Flame | 23.06.16
69.
וזה בדיון מה שרשמתי, מציגים כותרת רעה והתוכן
וזה בדיון מה שרשמתי, מציגים כותרת רעה והתוכן לא קשור לאותה כותרת. בעיני זה עיתונאות לא טובה ומטה, מעצבן שלשם הגענו. הכתב מחפש החלטות מושלמות, שיתחיל לכתוב טוב כך שגם הכותרת תתאים לתוכן , אולי העורך גרוע אני לא מי מהם אשם
Teepee | 23.06.16
64.
טוב שאתה מתבייש כי אתה מטומטם. מה זה
טוב שאתה מתבייש כי אתה מטומטם. מה זה אומר החרדים לא צורכים חינוך ציבורי, למלחמה בסמים בפשיעה ובטרור? (נניח לרגע שהם באמת לא צורכים ספורט אבל גם זה לא נכון בעקיפין) קודם כל כולם צורכים מלחמה בטרור, בלעדיה הבלסטין כבר היה פה והם היו נשחטים כמו כולם. מלחמה בפשיעה כולם צורכים על אחת כמה וכמה אצל החרדים שם הפדופיליה חוגגת אבל ללא תלות אם לא הייתה שם משטרה יכלתי ללכת לשדוד שם את כולם והכל היה בסדר, זה כנראה לא המצב. מלחמה בסמים - אני לא זקוק למלחמה בסמים אישית גם כן, אבל זקוק שימנעו ממסוממים להתרוצץ ברחובות, החרדים לא צריכים? אולי נזרוק לשם את כל אלה? נראה מה יקרה? וזה גם בהנחה שהם עצמם לא משתמשים מה שלא נכון בעליל. מה נשאר חינוך? פחחח את התקציבים הם לוקחים את הלימודים הם לא מנחילים, דהיינו את הכסף הם לוקחים אבל הסיבה שהמדינה משקיעה היא דור שיוכל להמשיך לשלם מיסים כמו ילד טוב, השכלה לילדים מכניסה הון למדינה בעקיפין - אבל לא מהחרדים, כלומר בעוד שכל שקל בחינוך חילוני חוזר למדינה עם ריבית - כל שקל אצלכם יורד לביוב, אזי אין לתת לכם כלום אלא יש לחייב אתכם בכסף שמהווה את הרווח מהציבור החילוני. הבנת? אתם שודדים, זה הכל.
8Ball | 23.06.16
62.
בא אספר לך ... א. לא מדובר בטופס
בא אספר לך ... א. לא מדובר בטופס אחד אלא אולי בחבילת ניירת אחת הכוללת 20 עמודים.  ב. "אדוני אין לנו מייל.. תשלח בפקס.." ג. "אדוני הפקס לא הגיע" ד. אדוני הפקס הגיע אך הת"ז לא הגיע" ה. "אדוני הגיע אבל לא קריא" ו. "לא אדוני.. אין מצב לשלוח במייל" וכן הלאה וכן הלאה...
Corn | 23.06.16
55.
תפסיק לבכות אכלו שתו לי, פעם אחרונה שהמגזר
תפסיק לבכות אכלו שתו לי, פעם אחרונה שהמגזר החילוני עשה מהלך נגד חרדים, אדון לפיד לקח מכולנו את קצבת הילדים, טוב עשו שהחזירו אותה חזרה!, החרדים אוכלים מהכיס של החילונים... ספר את שטויות האלה לעצמך, לך תשמע את פרופסור ירון זליכה בהרצה שיש ביוטיוב תשכיל ותבין על מה אני מדבר, אני יתמצת לך "אנחנו צריכים להגיד תודה לחרדים שהם מקבלים את כל האש ולא יוצאים לעבוד" שמעת! וזה כשהוא היה בתפקיד החשב הראשי במשרד האוצר! מעל 50% מהמהדינה פה לא משלמת מס הכנסה כי הם מרוויחים משכורות מינימום.. על מה אתה מדבר בכלל ? ? 
Dog | 23.06.16
54.
באמת לא מבין מה הבעיה. סה"כ לא מונעים
באמת לא מבין מה הבעיה. סה"כ לא מונעים שום דבר. זה לא פוגע באף-אחד. זה רק מוסיף אופציות, לא גורע שום דבר. מי שרוצה לשים את הכסף בקופת גמל - זה לא ישנה לו, הוא עדיין יוכל. מי שמעדיף בבנק, ולא משנה אם הוא חרדי או מוסלמי או צ'רקסי, עכשיו הרוויח כי יש לו את האופציה. win-win
Pin | 23.06.16
52.
כתבה מגמתית מלוכלכת שמומנה על ידי קופות הגמל
כתבה מגמתית מלוכלכת שמומנה על ידי קופות הגמל למלחמה בבנקים ומלבישים את זה כאילו על הרבנים! אני יודע מידיעה ברורה שאלו שטויות והבלים הדרישה להכניס את הבנקים הגיעה מהבנקים שלהם לוביסטים רבי עוצמה וכוח בכנסת לא מליצמן ולא מהרבנים, בתור חרדי אני נדהם מכמות השטויות שמלעיטים את הציבור החילוני על החרדים, אני משקיע הרבה מחסכונותיי בקופות גמל/בורסה/מניות למיניהם ורבים מחבריי וקרוביי יכולים להעביר לכם שיעור בהשקעות במניות וקופות גמל, אז בבקשה תפסיקו להפיל את הבעיות במדינה על החרדים והרבנים, ועוד בכזו נבזות שקופה, בושה! 
Pumpkin | 23.06.16
51.
בתור לא חרדי נראה לי שהציבור החרדי יודע
בתור לא חרדי נראה לי שהציבור החרדי יודע מה שטוב לו איפה זול ואיפה כדאי להשקיע. אין פסק הלכה שאומר לא להשקיע בקופות גמל והזמן יעשה את שלו.. הציבור החרדי למרות שאיפת מנהיגיו ורבניו (שמעדיפים ציבור עני ולא משכיל) יתגבר גם על ה"מוקש" הזה. אה כן ויש גם עניין אידאולוגי שגם אם אני לא מסכים איתו אני מכבד אותו - יש כאלה שלא רוצים להשקיע כסף בחברות מחללות שבת גם אם זה דרך קופת גמל
8Ball | 23.06.16
49.
אני ממש לא מבין את הטון שלכם. מה
אני ממש לא מבין את הטון שלכם. מה רע בזה שלחרדים יש סדר עדיפויות קצת שונה ממכם? אדרבה, זה אתם, האליטים הקומוניסטים, שרוצים להכריח כלל הציבור דרך משרד האוצר להשקיע מיליארדי שקל בהשקעות מסוכנות. הרפורמה היא גרועה אך לפחות החרדים הצליל לשמור על שמץ שלחופש בחירה
Cactus | 23.06.16
45.
כמו כן, החרדים מרעילים בארות ומאגרי מים ומשתמשים
כמו כן, החרדים מרעילים בארות ומאגרי מים ומשתמשים בדם ילדינו לצורך אפיית מצות... כחלק מהמפעל הציוני עודדה המדינה את הילודה. ריבוי הילודה הוא פקטור משמעותי בצמיחה והוא עולה שבעתיים בתוצאותיו על עידוד העליה. במדינה "מתוקנת" אין מקום להסתה נגד מגזר כזה חשוב. באותה מידה נתן לדרוש ביטול הוצאות המדינה על שירותים שהחרדים אינם צורכים (חינוך ציבורי, ספורט, מלחמה בסמים, בפשיעה, בטרור...) חשוב לציין שה"חיסכון" הזה הוא חלק מהסכומים ששולמו עבור "קצבאות ילדים" ובוטלו! גם הכתבה וכותרתה מתאימות מאוד להסתה שלך. אתה לא לבד...
Dog | 23.06.16
39.
לתת בחירה איפה לחסוך זה מצוין. מה שמפריע
לתת בחירה איפה לחסוך זה מצוין. מה שמפריע זו העלאת המס הזאת כדי לשלם עוד אתנן לחרדים. המדינה לא מייצרת כלום, היא לוקחת מס מאיתנו. מי משלם את רוב המס, מי שמשלם את רוב המסים - החילונים. מי יקבל הכי הרבה - מי שיש לו הרבה ילדים - החרדים. באמצע יש עוד מנגנון מנופח שייקח את האתנן שלו כדי להעביר את הכסף שלנו ל"עצמנו". כחלון הוא אסון.
Anchor | 23.06.16
36.
בתור אחד שעובד בבית השקעות שמנהל קופות גמל
בתור אחד שעובד בבית השקעות שמנהל קופות גמל אני יכול לומר לך שמדובר סך הכל בטופס פשוט בן עמוד אחד שיש למלא ולצרף אליו תעודת זהות ואסמכתא בנקאית (צ'ק או אישור ניהול חשבון). אז לאיזה "סבל, מסמכים ובירוקרטיה" אדוני מתכוון?
Button | 23.06.16
34.
עוד העברת כספים מטופשת. במקום לתת 50 שח
עוד העברת כספים מטופשת. במקום לתת 50 שח לילד לחודש, אני מעדיף שיורידו ממס ההכנסה את אותו הסכום. למה צריך לממן בתי השקעות? למה המדינה יודעת יותר טוב ממני איך לנהל את הכסף שלי? עוד איוולת מבית המדרש של "המדינה יודעת מה טוב בשביל האזרח"
Rocket | 23.06.16
31.
שמור את תיאוריות הכדורגל לעצמך ..  חרדים מגיעים
שמור את תיאוריות הכדורגל לעצמך ..  חרדים מגיעים למשחקי כדורגל ומשתמשים באותם מתקנים . לך למשחק של בית"ר שלא מתקיים בשבת.. שזה כמעט תמיד לא בשבת ותראה כמה חרדים יש .  אותו דבר לגבי נכים ..  רק לחרדים זה נוח לשבת רגל על רגל ולאכול את המיסים מהמשכורת של שאר הציבור ..  ואם זה לא נכון אתה מוזמן לסתור אותי עם נתונים על אבטלה במגזר החרדי .. אתה גם מוזמן להביא את הנתונים כי בפעם האחרונה שבדקתי חרדים מהווים 30% מהילדים בכלל מערכות חינוך היהודי בארץ .. זה עדיין לא מפריע להם להציג 50% אבטלה.. 
Pumpkin | 23.06.16
27.
תפסיק לחרטט!!! האוכלוסיות המוחלשות מביאות יותר ילדים (נתוני
תפסיק לחרטט!!! האוכלוסיות המוחלשות מביאות יותר ילדים (נתוני הלמ"ס, בדוק ותווכח). לא רוצה פרוטות ותעזבו את המשכורת שלי. השקעתי בלימודים שמניבים כסף! הבאתי ילדים כמספר שסביר שאוכל לפרנס! חלאס עם פרו ורבו ומלאו את הארץ! מילאנו אותה כבר. כל בנאדם מבזבז אנרגיה שוות ערך ללוויתן כחול. אתה יודע מה היה קורה לאוקינוס אם היו בו 7 מליארד לוויתנים כחולים??? בדיוק כמו טיפולי שיניים חינם! אל תתן ואל תיקח ממני. אני גר בישוב מעורב חילונים דתיים וחרדים. איזה הבדל תהומי במצבו של הבית ומראם של הילדים! מספיק! אני לא עיוור. נכון שלא כולם, אבל, האחוז במגזרים החרדיים הוא בלתי נתפס. מה אתם רוצים שיהיה פה עוד דור???? כמה שחור אני צריך להלבין במיסים שאני משלם???
Chilli | 23.06.16
26.
סליחה. אני הורה לשלושה ילדים. אני לא מעוניין
סליחה. אני הורה לשלושה ילדים. אני לא מעוניין בגרוש וחצי שאני מקבל. תורידו את הכסף הזה ותורידו מס. מי שרוצה להביא יותר ילדים מיכולתו הכלכלית, בבקשה. יתכבד ויפרנס אותם. אני מודה שמה שיקרה הוא שקבוצה גדולה יותר תהיה עניה בורה ונבערת. אני חרדי לשעבר ומזעזעת אותי העובדה שכמה מחברי (כיום מכרי) מתפרנסים ממש מקיבוץ נדבות מיהודי הגולה. הלו!!! מה נהיה מאיתנו???
Chilli | 23.06.16
22.
יש 10,000 משפחות מרובות ילדים במגזר החרדי, והם
יש 10,000 משפחות מרובות ילדים במגזר החרדי, והם כמה ? 15% - 10% מבתי האב בישראל ? אז על תוכנית שתיטיב לכולנו אתה מתלונן?? ומה איכפת לך בכלל ? יש תקצוב לנכים.. זה שאתה לא נכה מה זה אומר ? שלא מגיע להם לקבל תקצוב ? ומה עם אלה שלא אוהבים כדורגל ? למה לזרוק מליונים על בניית איצטדיונים בכל הארץ ? ? 
Dog | 23.06.16
21.
התכניות לילדים משתלמות לחרדים בלבד. לכאורה כולם שמים
התכניות לילדים משתלמות לחרדים בלבד. לכאורה כולם שמים כסף בפיילה משותפת ומחלקים לילדים. אבל כולם יודעים שחרדים עובדים פחות, כמעט לא משלמים מסים, ושמים פחות בקופה. לעומת זאת יש להם הרבה יותר ילדים לכן כל משפחה תקבל יותר ממשפחה חילונית עובדת. החילונים מפסידים פעמיים. ניצול ציני של הסוציאליזם.
Bee | 23.06.16
20.
היום הריבית שהבנקים נותנים על פיקדונות היא 0%
היום הריבית שהבנקים נותנים על פיקדונות היא 0% (אפס עגול). איפה קיבלת 1%? הלכתי לבנק לברר על תענית חסכון לילד ואמרו לי שהיא כ-0.25% צמודה לריבית פנימית שהם קובעים ומשתנה כל שנתיים. שאלתי מה יקרה אחרי שנתיים. אמרו שזה תלוי בריבית שהבנק יקבע. שאלתי אותם מה קורה היום למי שחסך לפני שנתיים. אמרו שהריבית הצמודה יוצאת פחות מ0%, אז הם מאפסים ל-0%. כן, הבנקים עושקים גם ילדים חסרי ישע.
Tree | 23.06.16
17.
בד"כ אתה כותב בהגיון אבל הפעם לטעמי אתה
בד"כ אתה כותב בהגיון אבל הפעם לטעמי אתה טועה ובענק. פיזור כזה יחייב את הבנקים ובתי ההשקעות לתחרות על המון כסף ורק יגביר את התשואות. ולהזכירך כשמדובר בחיסכון לטווח ארוך סיכון מוגבר הוא מצויין לחוסכים כי כך גם תהיה התשואה בסוף לפי הסיכון.  לצערי כל כך קשה לך לפרגן למשהו מצויין שהמדינה עושה לטובת העתיד של כולנו שזה לא ברור לי מה המניע
Car | 23.06.16
14.
באמת שווה להשאיר לפרישה? אם 37000 כולל ריבית
באמת שווה להשאיר לפרישה? אם 37000 כולל ריבית זה מה שישנה לאדם את רמת החיים אחרי הפרישה אז אותו אדם נמצא בבעייה עמוקה ללא קשר למי ינהל את החסכון העלוב של 50 ש"ח לחודש. 37K זה משהו שאנשים אמורים לשים בפנסיה תוך שנתיים וחסכון מתחיל בכלל להיות רלוונטי ב-300 ש"ח לחודש, מתחת לזה מדובר בדמי כיס לסוכריות. מה בכלל אפשר לעשות עם 37000? לקנות רכב יד שניה בן 7?
Helmet | 23.06.16
13.
במקביל צריך לעשות מכרז ריבית  בין הבנקים על
במקביל צריך לעשות מכרז ריבית  בין הבנקים על הפיקדון  בריבית מינימלית  מובטחת של 3% לפחות וזה יהיה תשלום" הוצאת שיווק "בשבילם לגיוס לקוחות חדשים. או שפשוט יחלקו את הריבית ל3 א.צמודה ב.קבועה .ג משתנה כמו במשכנתה רק הפוך כריבית זכות .
Sushi | 23.06.16
11.
זה ממש לא התקפלות. עצם זה שמהתחלה זה
זה ממש לא התקפלות. עצם זה שמהתחלה זה לא היה אופציה זה בזיון והמשך של הגישה הפטרנליסטית של רק הממשלה יודעת מה טוב לכל אחד. אני אישית מעדיף את החיסכון בקופת גמל, ובתקווה יהיה ניתן גם לבחור את סוג ההשקעה (אין סיבה לא לשים לילד את הכסף במניות משום שיש לו שנים רבות להשקיע). אבל לכל אחד צריך להיות את הבחירה. לא כל דבר הוא ספין. זה לא התקפלות ולא כוחניות, זו פשוט אופציה הגיונית שהייתה צריכיה להיות מראש על השולחן
Carrot | 23.06.16
10.
תשואות אגח ממשלתי ל 10 שנים הן פחות
תשואות אגח ממשלתי ל 10 שנים הן פחות מ 2 אחוז. 3 עד 4 אחז דורש לקחת סיכונים שיכולים להתממש. האם האוצר עשה מכרז בין הבנקים לראות מה הריבית הכי גבוהה שמוכנים לתת? אולי כן יתנו הצעה אטרקטיבית? או שכחלון פסל אותם מראש? זו השאלה האמיתית.
Seahorse | 23.06.16
9.
דמגוג מתלהם. נגה לא יכול לעבוד ובהגדרה בשביל
דמגוג מתלהם. נגה לא יכול לעבוד ובהגדרה בשביל זה בסוציאליזם הוא מקבל תמיכה מהחברה. 1.חרדים לא עובדים 2. חרדים מקבלים פטורים מתשלום מסים בכל מיני דרכים. 3. חרדים מקבלים הטבות מגזריות שמפלות אותם לטובה (כספיות ישירות ייעודיות למגזר בלבד וגם פטור משירות בצבא).
Bee | 23.06.16
7.
אם תבדוק את שוק ני"ע לאורך שנים ארוכות,
אם תבדוק את שוק ני"ע לאורך שנים ארוכות, זו ההשקעה המשתלמת ביותר. לאורך 21 שנים, הרבה יותר משתלם להשקיע בניירות ערך מאשר לשבת על ריבית אפסית. למרות התנודות והסיכון בשוק, בממוצע על פני הרבה שנים יוצא משמעותית יותר משתלם להשקיע במניות.
Bee | 23.06.16
6.
לא קראתי שטויות כאלה מזמן... למה אתה מכריח
לא קראתי שטויות כאלה מזמן... למה אתה מכריח אותם לחסוך בקופות הגמל ? למה לא בבנקים ? מה מבטיח לך שהשקעה תניב יותר מפקדון בשוק מסוכן ? ואם קופות הגמל יעשו אחוז אחד יותר? זה שווה את הסיכון ? ואם נוח להם יותר עם הבנקים כי המגזר אוהב יותר לעבוד איתם ? למה לא להתחשב? פשוט בדיחה של כתבה. באותה מידה יכולת לרשום "בזכות הרבנים ציבור שלם יוכל לחסוך גם בבנקים ולא רק לקבל ברירית מחדל של קופת גמל".
Dog | 23.06.16
5.
אתה כל כך נואש? אין לך אייטם מעניין?
אתה כל כך נואש? אין לך אייטם מעניין? רק כדי לעורר את הגולשים אתה מכניס את הרבנים בלי שום קשר לעניין. השיקולים של חברי הכנסת שונים לחלוטין. כדי לעודד תחרות ולאפשר לעוד גופים לתת את השירות הזה. הציבור החרדי אמנם עדיין מכבס כביסה בנהר אבל בעניינים הפיננסים נמצא בעניינים. אף אחד לא מפחד מחברת הביטוח "הראל" או "הפניקס".  לא אענה לך לגופו של עניין כי לא כתבת באופן ענייני
Cocktail | 23.06.16
1.
נתנו בחירה להורים. לא הבנתי מה הבעיה. גופי
נתנו בחירה להורים. לא הבנתי מה הבעיה. גופי ההשקעות רוצים להתחרות על החיסכון - בבקשה - תתחרו. אפילו נמתנו להם נקודת פתיחה יותר טובה. לקרוא לזה מלחמה זה סתם לא במקום. מדובר בהחלטה בריאה - כזו שתכניס כפליים של גופים גדולים (בתי השקעות ובנקים) - כך שתיאום דה-פקטו של מדיניות, עלויות ניהול וכו' יהיו הרבה פחות סבירים. לא הבנתי גם את ההטפה של הכותב להשתמש בחיסכון בשביל הפנסיה. יש שלב שבו חיסכון יתר פוגע במשק, אני מקווה שלמדת על זה. המומחים וגם אתה לא יכולים להיות בטוחים שחיסכון מגיל 0 לגיל פנסיה (75?) הוא איזון ראוי בין הוצאה לחיסכון...
homeless1984 | 23.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת