אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתב"ג תערוך שימוע ל-Uber על איסוף נוסעים

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
ממש צרות עין אנשים לא רואים את טובת
ממש צרות עין אנשים לא רואים את טובת האחר אני לא מבין איך במלחמות אנחנו לוחמים אחד ליד השני ובחיי היום יום אנחנו מחפשים איך לגמור את השני חברת אובר זה חברה שלא מעניינת אותה טובת הנהג נהגים בארצות הברית מרוויחים מנסיעה של 8 דולר 3 דולר עובדים ממש כמו עבדים אבל אתם מענין אותכם שאולי תשלמו כמה שקלים פחותצרות עין מר פניני מענין מה אתה עושה אולי נביא בודנים שיחליפו אותך בעבודה כי הם יכולים לעבוד ולהרויח רבע ממה שאתה מרוויח מענין מה תעשה אנשים נהפכו לחזירים רק רוצים לדפוק את האחר אני לא מבין כל הזמן מדברים על נהגי המוניות אבל פתאום כולם רוצים להיות נהגי מוניות אנח לא נהג מונית ואין לי קשר אבל אני קורא תגובות ובא לי להקיא מאנשים כמוך שכל מה שמעניין אותם זה לקבל משהו בשקל פחות ולדפוק אנשים שמנסים להתפרנס אבל לקנות סנדביץ בבית קפא ב 45 שח זה בסדר אתה בן אדם מגעיל פניני בן אדם רדוד ומתוסכל 
Bug | 01.07.16
37.
שדה התעופה לא ממומן מכיסך, לפחות לא ישירות.
שדה התעופה לא ממומן מכיסך, לפחות לא ישירות. רשות שדות התעופה היא רשות עצמאית המממנת את עצמה כך שגרוש מתקציב המדינה לא מועבר אליה. אפילו את בניית שדה התעופה החדש ע"ש אילן ואסף רמון היא מימנה באופן עצמאי. במקום לממן זאת מהתקציב המימון נעשה ע"י גביית תשלומים שונים מהנוסעים, מחברות התעופה ומספקי שירות שונים תמורת הזכות לבלעדיות ומוניות הדר זכו במכרז ולכן יש להם בלעדיות. לגבי המחיר, מכיוון שמדובר במונית מורשה וחוקית התשלום עבור הנסיעה הוא קבוע ע"פ התעריף של משרד התחבורה. אתה, כנוסע, יכול ע"פ התקנות לשלם לפי מחיר אחיד שתלוי במוצא וביעד או לפי מונה, הבחירה היא שלך. באתר משרד התחבורה מפורסם מחירון המוניות, אם כי בצורה לא ידדידותית במיוחד (כקובץ טקסט ב PDF להורדה) אך באתר רשות שדות התעופה ישנה גרסה מקוונת ופשוטה לשימוש בה אפשר לבדוק מהו המחיר הרשמי לכל נסיעה.
Bee | 29.06.16
31.
בגלל שחבורת נהגי מוניות עם פה גדול ואולי
בגלל שחבורת נהגי מוניות עם פה גדול ואולי גם עם כוח פיזי לא מרוסן מצליחה להחליט החלטות בעבור רשות שדות התעופה - כולנו סובלים וצריכים לשלם יותר. איפה המחאה??? לעד נהיה פרייארים ועבדים של פסולת אנושית שגובה מחירים מופקעים בעבור נסיעה במונית???
Fish | 27.06.16
23.
זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות
זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות הולכים ועוברים מן העולם. בתי המלון נגמרו ויעבור למודל אחר, גם הבנקים יהפכו פרטיים ואינטרנטים. כך גם רשתות השיווק,  המרכולים, המוניות, וכל ההתאגדויות האחרות. אלה ימי פומפי האחרונים בטרם הלקוחות יקחו העיניינים לידיהם ויצרכו לפי רצונם, לא על פי רצונו של השילטון וכוחות הטייקונים.
Strawberry | 27.06.16
21.
זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות
זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות הולכים ועוברים מן העולם. בתי המלון נגמרו ויעבור למודל אחר, גם הבנקים יהפכו פרטיים ואינטרנטים. כך גם רשתות השיווק,  המרכולים, המוניות, וכל ההתאגדויות האחרות. אלה ימי פומפי האחרונים בטרם הלקוחות יקחו העיניינים לידיהם ויצרכו לפי רצונם, לא על פי רצונו של השילטון וכוחות הטייקונים.
Strawberry | 27.06.16
20.
רשות שדה"ת ומוניות הדר מונופול קלוקל  - ידע
רשות שדה"ת ומוניות הדר מונופול קלוקל  - ידע שור קונהו ומונית אבוסת בעליה - אם מוניות הדר ימשיכו להתנחל בבלעדיות בנתב"ג , מן הראוי ששר התחבורה ייתן צו לפיו הדר תחויב להחל הנסיעה בעלות 10 ש"ח , לחליפין יש להתיר לכל נהג מונית ליתן שירות ללא יוצא מן הכלל . חדלו כבר לעשוק את ציבור הנוסעים . למעלה מן הצורך הגיעה העת לבצע רפורמה לאלתר לכל נהגי המוניות מוקדם ככל האפשר .
Bulb | 27.06.16
18.
הגיע הזמן לבטל את הבלעדיות שקיבלה הדר. מילא
הגיע הזמן לבטל את הבלעדיות שקיבלה הדר. מילא הזיכיון שהם קיבלו להפעיל תחנה בודדת בשדה התעופה. לא הגיוני אבל, שהם גם מונעים ממוניות אחרות לאסוף נוסעים בהזמנה, או באקראי. המצב היום אבסורדי, שמונית שמורידה נוסע שהגיע לשדה התעופה, לא רשאית לקחת נוסע בכיוון ההפוך.
Bus | 27.06.16
14.
לכל מי שלא מכיר אובר זה הכלי הכי
לכל מי שלא מכיר אובר זה הכלי הכי נח ובעל האינטגרציה להכי הרבה אפליקציות, זאת אומרת נניח ואני תיר שרוצה להגיע למלון שלי באפשרותי להזמין ישירות מהאפליקציה שהזמנתי את המלון מונית שתבוא ותיקח אותי...  עכשיו אתם יכולים להגיד שזה עצלנות, אבל זה נח וקל ומונע טעויות ורמאות!!! ברגע שאנחנו נקשה על התיירים שמגיעים הם ילכו למקומות אחרים וכולם יפסידו. יש דרכים להילחם בקדמה אבל בלעצור אותה על ידי בירוקרטיה כולנו מפסידים ובסוף זה יגיע אבל אז אנחנו נהיה אחרי כל שאר העולם... במקום להיות מדינה מובילה בתחום הנוחות והפשטות ובמקום להבין שזה הפתרון הכי קל לזה שמרמים פה תיירים וגונבים מהם... אז יש בעלי תפקידים שמאינטרסים מוזרים או חוזים לא עדכניים הורסים לכל השאר... וכן צריך להכריח את אובר גם לשלם יותר לנהגים שלה וכו וכו אבל זה לא החסם...
Anchor | 27.06.16
8.
חוצפה של רשות ושל שר התחבורה שמאפשר זאת.
חוצפה של רשות ושל שר התחבורה שמאפשר זאת. שדה התעופה הוא שטח ציבורי שהקמתו ותפעולו ממומנים מכיסי האזרחים. מי זו הרשות שתחליט שאני לא יכול להזמין מונית כלשהי לאחר הנחיתה? אתם גוררים את ישראל לימי מפא"י. הציבור הישראלי עוד יתחשבן איתכם
Wheel | 27.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת