38. ממש צרות עין אנשים לא רואים את טובת ממש צרות עין אנשים לא רואים את טובת האחר אני לא מבין איך במלחמות אנחנו לוחמים אחד ליד השני ובחיי היום יום אנחנו מחפשים איך לגמור את השני חברת אובר זה חברה שלא מעניינת אותה טובת הנהג נהגים בארצות הברית מרוויחים מנסיעה של 8 דולר 3 דולר עובדים ממש כמו עבדים אבל אתם מענין אותכם שאולי תשלמו כמה שקלים פחותצרות עין מר פניני מענין מה אתה עושה אולי נביא בודנים שיחליפו אותך בעבודה כי הם יכולים לעבוד ולהרויח רבע ממה שאתה מרוויח מענין מה תעשה אנשים נהפכו לחזירים רק רוצים לדפוק את האחר אני לא מבין כל הזמן מדברים על נהגי המוניות אבל פתאום כולם רוצים להיות נהגי מוניות אנח לא נהג מונית ואין לי קשר אבל אני קורא תגובות ובא לי להקיא מאנשים כמוך שכל מה שמעניין אותם זה לקבל משהו בשקל פחות ולדפוק אנשים שמנסים להתפרנס אבל לקנות סנדביץ בבית קפא ב 45 שח זה בסדר אתה בן אדם מגעיל פניני בן אדם רדוד ומתוסכל Bug | 01.07.16 (ל"ת)
37. שדה התעופה לא ממומן מכיסך, לפחות לא ישירות. שדה התעופה לא ממומן מכיסך, לפחות לא ישירות. רשות שדות התעופה היא רשות עצמאית המממנת את עצמה כך שגרוש מתקציב המדינה לא מועבר אליה. אפילו את בניית שדה התעופה החדש ע"ש אילן ואסף רמון היא מימנה באופן עצמאי. במקום לממן זאת מהתקציב המימון נעשה ע"י גביית תשלומים שונים מהנוסעים, מחברות התעופה ומספקי שירות שונים תמורת הזכות לבלעדיות ומוניות הדר זכו במכרז ולכן יש להם בלעדיות. לגבי המחיר, מכיוון שמדובר במונית מורשה וחוקית התשלום עבור הנסיעה הוא קבוע ע"פ התעריף של משרד התחבורה. אתה, כנוסע, יכול ע"פ התקנות לשלם לפי מחיר אחיד שתלוי במוצא וביעד או לפי מונה, הבחירה היא שלך. באתר משרד התחבורה מפורסם מחירון המוניות, אם כי בצורה לא ידדידותית במיוחד (כקובץ טקסט ב PDF להורדה) אך באתר רשות שדות התעופה ישנה גרסה מקוונת ופשוטה לשימוש בה אפשר לבדוק מהו המחיר הרשמי לכל נסיעה. Bee | 29.06.16 (ל"ת)
36. למנוע תחרות לא אף מטרה אחרת כלומר לשלוט למנוע תחרות לא אף מטרה אחרת כלומר לשלוט במחיר ביד רמה Scissors | 28.06.16 (ל"ת)
35. בארהב נסיעה לשדה התעופה היתה עולה $80 כשנכנס בארהב נסיעה לשדה התעופה היתה עולה $80 כשנכנס אובר ירדו המחירים בין 20 ל 30 דולר איזה פלא Grapes | 28.06.16 (ל"ת)
34. אנו במדינה דמוקרטית ותפסיקו להתנהג כאילו אתם במדינה אנו במדינה דמוקרטית ותפסיקו להתנהג כאילו אתם במדינה קומוניסטית די אתם לא יכולים להכריח אותנו לנסוע במוניות הדר ניסע עם מי שאנחנו רוצים. Basketball | 28.06.16 (ל"ת)
33. רחמי על שופט שצריך לקבל החלטה על מדיניות רחמי על שופט שצריך לקבל החלטה על מדיניות מונופלוסטית שאין לה צורך, תודה לכץ וביבי המושחתים Teepee | 27.06.16 (ל"ת)
32. מה זה המונופול הזה? האם מוניות הדר נותנות מה זה המונופול הזה? האם מוניות הדר נותנות מחירים משמעותית יותר נמוכים בזכות הבלעדיות שלהם? Arik044 | 27.06.16 (ל"ת)
31. בגלל שחבורת נהגי מוניות עם פה גדול ואולי בגלל שחבורת נהגי מוניות עם פה גדול ואולי גם עם כוח פיזי לא מרוסן מצליחה להחליט החלטות בעבור רשות שדות התעופה - כולנו סובלים וצריכים לשלם יותר. איפה המחאה??? לעד נהיה פרייארים ועבדים של פסולת אנושית שגובה מחירים מופקעים בעבור נסיעה במונית??? Fish | 27.06.16 (ל"ת)
30. עזוב עתירה על אגרה. נהגי מוניות צריכים לעתור עזוב עתירה על אגרה. נהגי מוניות צריכים לעתור על סמך חוק יסוד חופש העיסוק. Button | 27.06.16 (ל"ת)
28. Socialism You keep using this word... I don't Socialism You keep using this word... I don't think it means what you think it means Dice | 27.06.16 (ל"ת)
26. לא משלם גרוש טיפ לנהגי הדר !!! לדרוש לא משלם גרוש טיפ לנהגי הדר !!! לדרוש להפעיל מונה כי הם גנבים !!! אני בכל מקרה מזמין מונית אובר כבר מהמטוס בחו"ל שנייה לפני ההמראה !!! מרגע שהמטוס ממריא אני לוקח טווח ביטחון של 45 דקות מזמן הנחיתה הצפוי וממתין לטקסי של אובר !!! Guitar | 27.06.16 (ל"ת)
25. מונית של בן גוריון לוקחים מחיר אחיד מופקע מונית של בן גוריון לוקחים מחיר אחיד מופקע , אפשר פשוט להזמין מונית מבחוץ ( יש הרבה נהגים שממתינים מחוץ לשדה לטלפון ובאים לפי בקשה בחצי מחיר. Flame | 27.06.16 (ל"ת)
24. פוגעים בצרכנים בשביל לשמור על בעלי האינטרסים. מי פוגעים בצרכנים בשביל לשמור על בעלי האינטרסים. מי ייתן ומקצוע נהגי המוניות יעלם במהרה. גם ככה הם סתם נוהגים בפראות, משבשים את התנועה וגסי רוח באופן כללי. Dice | 27.06.16 (ל"ת)
23. זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות הולכים ועוברים מן העולם. בתי המלון נגמרו ויעבור למודל אחר, גם הבנקים יהפכו פרטיים ואינטרנטים. כך גם רשתות השיווק, המרכולים, המוניות, וכל ההתאגדויות האחרות. אלה ימי פומפי האחרונים בטרם הלקוחות יקחו העיניינים לידיהם ויצרכו לפי רצונם, לא על פי רצונו של השילטון וכוחות הטייקונים. Strawberry | 27.06.16 (ל"ת)
22. לא להאמין שבריונים של חברת מוניות עושים מה לא להאמין שבריונים של חברת מוניות עושים מה שבא להם בשטחי נמל התעופה בן גוריון, כאילו שזה היה העסק של אמא ואבא שלהם, תוך כדי הגבלת חופש התנועה והבחירה של נוסעים אל ומחוץ לנתב"ג. להקיא. Fish | 27.06.16 (ל"ת)
21. זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות זה לא יעזור. ימי המונופולים, סיווגים, ומאפיות שילטוניות הולכים ועוברים מן העולם. בתי המלון נגמרו ויעבור למודל אחר, גם הבנקים יהפכו פרטיים ואינטרנטים. כך גם רשתות השיווק, המרכולים, המוניות, וכל ההתאגדויות האחרות. אלה ימי פומפי האחרונים בטרם הלקוחות יקחו העיניינים לידיהם ויצרכו לפי רצונם, לא על פי רצונו של השילטון וכוחות הטייקונים. Strawberry | 27.06.16 (ל"ת)
20. רשות שדה"ת ומוניות הדר מונופול קלוקל - ידע רשות שדה"ת ומוניות הדר מונופול קלוקל - ידע שור קונהו ומונית אבוסת בעליה - אם מוניות הדר ימשיכו להתנחל בבלעדיות בנתב"ג , מן הראוי ששר התחבורה ייתן צו לפיו הדר תחויב להחל הנסיעה בעלות 10 ש"ח , לחליפין יש להתיר לכל נהג מונית ליתן שירות ללא יוצא מן הכלל . חדלו כבר לעשוק את ציבור הנוסעים . למעלה מן הצורך הגיעה העת לבצע רפורמה לאלתר לכל נהגי המוניות מוקדם ככל האפשר . Bulb | 27.06.16 (ל"ת)
18. הגיע הזמן לבטל את הבלעדיות שקיבלה הדר. מילא הגיע הזמן לבטל את הבלעדיות שקיבלה הדר. מילא הזיכיון שהם קיבלו להפעיל תחנה בודדת בשדה התעופה. לא הגיוני אבל, שהם גם מונעים ממוניות אחרות לאסוף נוסעים בהזמנה, או באקראי. המצב היום אבסורדי, שמונית שמורידה נוסע שהגיע לשדה התעופה, לא רשאית לקחת נוסע בכיוון ההפוך. Bus | 27.06.16 (ל"ת)
17. פשוט מאוד - כשמשלמים שוחד רוצים לקבל תמורה פשוט מאוד - כשמשלמים שוחד רוצים לקבל תמורה Turtle | 27.06.16 (ל"ת)
16. בהדר כנראה שימנו את ראש הרשות במעטפה גדולה בהדר כנראה שימנו את ראש הרשות במעטפה גדולה יותר... Cherries | 27.06.16 (ל"ת)
14. לכל מי שלא מכיר אובר זה הכלי הכי לכל מי שלא מכיר אובר זה הכלי הכי נח ובעל האינטגרציה להכי הרבה אפליקציות, זאת אומרת נניח ואני תיר שרוצה להגיע למלון שלי באפשרותי להזמין ישירות מהאפליקציה שהזמנתי את המלון מונית שתבוא ותיקח אותי... עכשיו אתם יכולים להגיד שזה עצלנות, אבל זה נח וקל ומונע טעויות ורמאות!!! ברגע שאנחנו נקשה על התיירים שמגיעים הם ילכו למקומות אחרים וכולם יפסידו. יש דרכים להילחם בקדמה אבל בלעצור אותה על ידי בירוקרטיה כולנו מפסידים ובסוף זה יגיע אבל אז אנחנו נהיה אחרי כל שאר העולם... במקום להיות מדינה מובילה בתחום הנוחות והפשטות ובמקום להבין שזה הפתרון הכי קל לזה שמרמים פה תיירים וגונבים מהם... אז יש בעלי תפקידים שמאינטרסים מוזרים או חוזים לא עדכניים הורסים לכל השאר... וכן צריך להכריח את אובר גם לשלם יותר לנהגים שלה וכו וכו אבל זה לא החסם... Anchor | 27.06.16 (ל"ת)
13. לא הבנתי למה הדר היא המורשית היחידה, מה לא הבנתי למה הדר היא המורשית היחידה, מה זה המונופוליזציה הזו?! Grapes | 27.06.16 (ל"ת)
12. האם גם אסור להתקשר לתחנת מוניות ולהזמין מונית? האם גם אסור להתקשר לתחנת מוניות ולהזמין מונית? מה ההבדל? Cone | 27.06.16 (ל"ת)
11. בהיעדר תחרות, המונופול מרשה לעצמו לעשות מה שבא בהיעדר תחרות, המונופול מרשה לעצמו לעשות מה שבא לו ולדרוש איזה סכום שבא לו. במקרה הזה ראוי ששר התחבורה יתערב וימנע מנתב"ג ומוניות הדר כניסת מתחרים נוספים שיוזלו עלויות ויעלו את רמת השירות Bee | 27.06.16 (ל"ת)
10. אייך זה שתמיד הדר זוכים במכרז ולמה אני אייך זה שתמיד הדר זוכים במכרז ולמה אני צריך לשלם חמישה שקלים ביציאה מהשדה Blowdryer | 27.06.16 (ל"ת)
9. פעם אחת לקחתי את המונית של הדר מנתב"ג. פעם אחת לקחתי את המונית של הדר מנתב"ג. פעם הבאה עדיף ללכת ברגל. נהגים שקרנים ורמאים, חצופים ונוסעים כמו טרוריסטים על הכביש. מרגיש כמו מונופול... Hammer | 27.06.16 (ל"ת)
8. חוצפה של רשות ושל שר התחבורה שמאפשר זאת. חוצפה של רשות ושל שר התחבורה שמאפשר זאת. שדה התעופה הוא שטח ציבורי שהקמתו ותפעולו ממומנים מכיסי האזרחים. מי זו הרשות שתחליט שאני לא יכול להזמין מונית כלשהי לאחר הנחיתה? אתם גוררים את ישראל לימי מפא"י. הציבור הישראלי עוד יתחשבן איתכם Wheel | 27.06.16 (ל"ת)
7. מאובר נמסר: "שמענו, שיחפשו אותנו בסן פרנסיסקו, ונראה מאובר נמסר: "שמענו, שיחפשו אותנו בסן פרנסיסקו, ונראה אותם מזהים את הנהגים שאוספים נוסעים, ברכב רגיל לחלוטין ללא שום סממן של מונית". Button | 27.06.16 (ל"ת)
6. הרשות היא גוף ציבורי שפוגע בציבור. אין גבול הרשות היא גוף ציבורי שפוגע בציבור. אין גבול לציניות Coathanger | 27.06.16 (ל"ת)
5. פגיעה בחופש העיסוק ועוד במקום ציבורי כמו נתב"ג. פגיעה בחופש העיסוק ועוד במקום ציבורי כמו נתב"ג. Plane | 27.06.16 (ל"ת)
4. ומה מפריע לי להתקשר למונית אחרי שנחתתי? בשעות ומה מפריע לי להתקשר למונית אחרי שנחתתי? בשעות הלילה, המונית תגיע אלי מתל אביב בערך באותו זמן שאקבל את המזוודות איך נתבג יכולים לפקח שהזמנתי אותם לפני הטיסה? Lamp | 27.06.16 (ל"ת)
3. עאלק כלכלה ליברלית וחופשית, מדינת ישראל הגיע הזמן עאלק כלכלה ליברלית וחופשית, מדינת ישראל הגיע הזמן להחליט סוציאליזם או קפיטליזם, לזגזג ולהיות באמצע לא עובד! Strawberry | 27.06.16 (ל"ת)
2. ובאמת למה הדר היא מונופוליסטית יחידה??? ובאמת למה הדר היא מונופוליסטית יחידה??? Turtle | 27.06.16 (ל"ת)
1. אומת הסטארטאפ ? חחח אולי אומת המונופולים . אומת הסטארטאפ ? חחח אולי אומת המונופולים . מגנים על חברת מוניות היקרה ביותר ביקום כולו במקום לפתוח את השוק לתחרות גועל נפש pargit927 | 27.06.16 (ל"ת)
נתב"ג תערוך שימוע ל-Uber על איסוף נוסעים
38 תגובות לכתיבת תגובה