אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הלקוחות ממשיכים לנטוש את גולן טלקום - שמתקשה להתייצב

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
אני לקוח של גולן מעל 3 שנים לא
אני לקוח של גולן מעל 3 שנים לא נטשתי ולא אנטוש עד שיודיעו אם יודיעו על סגירת החברה להתנייד תמיד אפשר האם התחליף שבחרת טוב יותר אז למה לחפש תרוצים היופי בגולן שאתה יכול להכנס לחשבון שלך ולבחור את התוכנית הרצויה האם הסחטנות של חברות הסלולאר לא מטרידה אותך אז זה בסדר 
Bug | 01.07.16
15.
עזבנו לאחרונה כי עשו לנו "קטע"...טענו שנגמרה התוכנית
עזבנו לאחרונה כי עשו לנו "קטע"...טענו שנגמרה התוכנית ובגלל שאנחנו "לא חידשנו", העבירו לתוכנית של 99 ש"ח. אנשים לא אוהבים שעושים מהם צחוק, וזה מה שהיה עד לאחרונה עם גולן : שירות מינימליסטי אבל עם תוכניות פשוטות, הוגנות בלי תככים ותחמנות. ברגע שזה נגמר ... אין מה לחפש שם.
OliveApple | 01.07.16
9.
כל יום חוייבתי ב 5₪ כי עברתי את
כל יום חוייבתי ב 5₪ כי עברתי את החבילה למרות שביקשתי שיחסמו מעבר לחבילה נענתי בשלילה מאותו הרגע אני שלוש שנים עם מחיר אחיד וחבילת גלישה פי שלושה מכל החברות  שאני בחול עולה לי 6gb לעומת אחרים שמקצים 250mb  אם אנחנו לא נשמור על כולן אנחנו עוד נבכה על החשבונות של 50₪
ChefHat | 30.06.16
8.
בגולן הלקוחות התחילו להבין שכל חידוש חבילה עולה
בגולן הלקוחות התחילו להבין שכל חידוש חבילה עולה לך 50 שח. , כך שיש לך 5 מנויים כל שנה אתה חייב להכניס לחשבון עוד 250 שח רק לחידוש תוכנית כל שנה. כאשר נאמר לי בחברה שאני צריך לשלם ישר עברתי לחברה מתחרה וכך עושים לקוחות רבים אחרים.
Sword | 30.06.16
6.
ברגע שגולן התחילו לעבוד על הלקוחות הם איבדו
ברגע שגולן התחילו לעבוד על הלקוחות הם איבדו את הרצון הטוב של הלקוחות ואלה נוטשים. כשניסיתי להעביר כמה מספרם שברשותי למבצע התברר לי שיהיו חיוב גבוהה מאוד (מעל מאה שח לקו) על מעבר תכנית. זה כמובן לא פורסם באותיות גדולות וגם את האותיות הקטנות מצאתי בקושי. אם דופקים את הלקוחות הקיימים וגם לא שקופים בקשר לזה - הם עוזבים. אני עדיין לקוח אבל כבר לא נאמן
PurplePopcorn | 30.06.16
1.
אני לא מבין את האנשים. גולן מספקת שירות
אני לא מבין את האנשים. גולן מספקת שירות טוב ובמחיר מעולה. נכון, יש תהיות מוצדקות לגבי עתידה אבל זה שירות שמשולם בצורה חודשית לאחר שהוא מסופק, אין התחיבויות, אין קנסות ובכל רגע ניתן בקלות לעבור לחברה אחרת. הרי גם אם גולן תתמוטט או תחליט להפסיק לפעול השלטר לא יורד בלי אזהרה באישון לילה. לכל מנוי יהיה זמן לבחור לאיזו חברה לעבור ו 4 החברות הנותרות יתחרו על כל לקוח שכזה עם הצעות מפתות. נזק כספי לא יהיה ללקוחות שכן זה לא דבר שהתשלום עליו בוצע מראש ולא סופק (כמו מור כלשהו שלא סופק או שירות ששולם מראש לתקופה ארוכה).
Bee | 30.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת