אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אפקט הברקזיט: יבואניות טויוטה ולקסוס מייקרות מכוניות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
בתחילת 2013 שער היין היה 4.91 ש"ח ל-100
בתחילת 2013 שער היין היה 4.91 ש"ח ל-100 יין (מעט לפני כן השער היה אפילו 4.98 ש"ח ל-100 יין), לפני שנה השער היה 3.13 ש"ח ל-100 יין, דהיינו, ירידה של 37%, ומה היתה הירידה במחיר בתקופה זו... נחשו בעצמכם (רמז: לא היתה). באותה תקופה, יבואני הרכב המשלמים ביין טענו, כי המלאי נקנה לפי השער הגבוה, וכך נחתמו גם החוזים, אז למה הם מעלים מחירים עכשיו, הרי לפי אותם תירוצים המלאי והחוזים היו צריכים להיחתם לפי השער הנמוך? 
Butterfly | 03.07.16
3.
ממהרים להעלות מחירים כי הין עלה קצת ,
ממהרים להעלות מחירים כי הין עלה קצת , אבל היורו ירד כבר מזמן ....אז למה לא הורידו מחירי דגמי טויוטה המיוצרים בצרפת למשל היאריס והאייגו ? ....ככה זה שאתה יבואן בלעדי של טויוטה , אם היו 3 יבואני טויוטה בארץ או 5 ...אז ברור שזה לא היה קורה 
Turtle | 03.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת