7. בתחילת 2013 שער היין היה 4.91 ש"ח ל-100 בתחילת 2013 שער היין היה 4.91 ש"ח ל-100 יין (מעט לפני כן השער היה אפילו 4.98 ש"ח ל-100 יין), לפני שנה השער היה 3.13 ש"ח ל-100 יין, דהיינו, ירידה של 37%, ומה היתה הירידה במחיר בתקופה זו... נחשו בעצמכם (רמז: לא היתה). באותה תקופה, יבואני הרכב המשלמים ביין טענו, כי המלאי נקנה לפי השער הגבוה, וכך נחתמו גם החוזים, אז למה הם מעלים מחירים עכשיו, הרי לפי אותם תירוצים המלאי והחוזים היו צריכים להיחתם לפי השער הנמוך? Butterfly | 03.07.16 (ל"ת)
6. אתה צודק ברגע שאפשר ישר מעלים את המחיר אתה צודק ברגע שאפשר ישר מעלים את המחיר להוריד....יש זמן GreenStrawberry | 03.07.16 (ל"ת)
5. בישראל יש אפקט רק שזה לא לטובת האזרחים בישראל יש אפקט רק שזה לא לטובת האזרחים תהנו שם חברים - ורק שתדעו יש אופציות אחרות גם כן בלי לשמן אנשים כמו כץ וביבי Clover | 03.07.16 (ל"ת)
4. כשהיין קרס 40% החזירים לא הורידו מחירים! כשהיין קרס 40% החזירים לא הורידו מחירים! green1 | 03.07.16 (ל"ת)
3. ממהרים להעלות מחירים כי הין עלה קצת , ממהרים להעלות מחירים כי הין עלה קצת , אבל היורו ירד כבר מזמן ....אז למה לא הורידו מחירי דגמי טויוטה המיוצרים בצרפת למשל היאריס והאייגו ? ....ככה זה שאתה יבואן בלעדי של טויוטה , אם היו 3 יבואני טויוטה בארץ או 5 ...אז ברור שזה לא היה קורה Turtle | 03.07.16 (ל"ת)
2. מבלבלים המח. היאן עלה כבר מאז מספר חודשים מבלבלים המח. היאן עלה כבר מאז מספר חודשים ללא קשר לברקזיט. םאז הברקזיט נשאר יציב סביב 102.5 לדולאר. CyanChilli | 03.07.16 (ל"ת)
1. וואוו.... בטח עכשיו יוזילו מכוניות שמיוצרות בבריטניה. וואוו.... בטח עכשיו יוזילו מכוניות שמיוצרות בבריטניה. Cherries | 03.07.16 (ל"ת)
אפקט הברקזיט: יבואניות טויוטה ולקסוס מייקרות מכוניות
8 תגובות לכתיבת תגובה