אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיז'ו וסיטרואן מפרסמות את הצריכה האמיתית של מכוניותיהן

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
שאפו. שאר יצרניות הרכב נרדמו! מה שרואים פה
שאפו. שאר יצרניות הרכב נרדמו! מה שרואים פה זה מספרים רשמיים שסופסוף קרובים למה שבנאדם ממוצע יכול להגיע גם בבית. ממה שאני רואה ונוהג המספרים הפעם מציאותיים. זה צעד מבורך וחבל שאין עוד יצרנים שמפרסמים צריכה במבחן שכזה. כולנו יודעים שהתמונה אינה ורודה אז למה להסתיר?
Bus | 03.08.16
14.
מנועי הפייורטק טורבו החדשים והגיר החדש לא פחות. המהפכה
מנועי הפייורטק טורבו החדשים והגיר החדש לא פחות. המהפכה החלה ורואים תוצאות בכל הדגמים. אני אמנם חולה על גיר רגיל, אבל קיבלתי רכב חלופי פיג'ו 208 טורבו 1200 פיורטק אוטומטי. רכב מעולה חסכוני משייט במהירויות גבוהות בקלילות אחיזת כביש נורות צליל המנוע תענוג.
Bus | 03.08.16
7.
לא צריך לזלזל בנתוני היצרן, יש יתרון שמתעלמים
לא צריך לזלזל בנתוני היצרן, יש יתרון שמתעלמים ממנו לגבי נתוני היצרן לעומת בדיקת השטח! היתרון הוא שזה מעין מדד שמאפשר להשוות בן חברות. הבעיה עם RDE היא שלמשל סיטרואן נוסעת עם גלגלים מסוימים על כביש צרפתי עם מקדם חיכוך מסוים. ומזדה על כביש יפני וגלגלים יפנים עם מקדמי חיכוך אחרים. עדיין לא יהיה ניתן לצפות איך יתנהגו שניהם בכבישי ישראל עם האקלים הישראלי. אבל כששניהם נעשים בבדיקות מעבדה זהות אפשר להגיד לפחות שאחת חסכונית יותר מהשניה.
atiassha | 08.07.16
2.
כל הכבוד. נתונים אמתיים סוף סוףץ לא שלא
כל הכבוד. נתונים אמתיים סוף סוףץ לא שלא ידענו. לדעתי השקר הגדול ביותר הוא לא במכוניות הרגילות אלא בהברידיות. שמה המספרים מנופחים לגמרי כי הם מודדים נסיעה קצרה שמתחילה במצבר מלא. בהגדרה בנסיעה בין עירונית בכביש 6 ההיברידי לא יעיל יותר מרכב רגיל. פה ושם אנרגית עצירה מתקזז עם המשקל העודף של הסוללות והמנועים החשמלים שלא לדבר על קרינה ועלות תיקונים
Coffee | 07.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת