19. שיחקו אותה. שנים אני אומר שאם יצרן רכב ירים שיחקו אותה. שנים אני אומר שאם יצרן רכב ירים את הכפפה ויעשה מבחנים מציאותיים כאלה הוא ישבור את השוק כי אמינות ויושרה מקדמת מכירות בצורה בלתי רגילה. Bus | 03.08.16 (ל"ת)
18. סה"כ נתוני צריכת דלק טובים. כמו שכתבו פה סה"כ נתוני צריכת דלק טובים. כמו שכתבו פה לפני, עדיין מספרים יפים למנוע טורבו 1.2 ל'. אולי לא כמו שחשבנו אבל בהחלט מספקים. Bus | 03.08.16 (ל"ת)
17. שאפו. שאר יצרניות הרכב נרדמו! מה שרואים פה שאפו. שאר יצרניות הרכב נרדמו! מה שרואים פה זה מספרים רשמיים שסופסוף קרובים למה שבנאדם ממוצע יכול להגיע גם בבית. ממה שאני רואה ונוהג המספרים הפעם מציאותיים. זה צעד מבורך וחבל שאין עוד יצרנים שמפרסמים צריכה במבחן שכזה. כולנו יודעים שהתמונה אינה ורודה אז למה להסתיר? Bus | 03.08.16 (ל"ת)
16. כל הכבוד להם. באמת. איפה כל שאר יצרניות כל הכבוד להם. באמת. איפה כל שאר יצרניות הרכב? בושה Bus | 03.08.16 (ל"ת)
15. לא רק שיש כאן שקיפות, יש גם תוצאות לא רק שיש כאן שקיפות, יש גם תוצאות מרשימות! אין מה לומר, פיג'ו וסיטרואן עוברות מהפך מדהים בעשור האחרון, שאפו. Bus | 03.08.16 (ל"ת)
14. מנועי הפייורטק טורבו החדשים והגיר החדש לא פחות. המהפכה מנועי הפייורטק טורבו החדשים והגיר החדש לא פחות. המהפכה החלה ורואים תוצאות בכל הדגמים. אני אמנם חולה על גיר רגיל, אבל קיבלתי רכב חלופי פיג'ו 208 טורבו 1200 פיורטק אוטומטי. רכב מעולה חסכוני משייט במהירויות גבוהות בקלילות אחיזת כביש נורות צליל המנוע תענוג. Bus | 03.08.16 (ל"ת)
13. סוף סוף אמינות של קונצרן. כל הכבוד ל- סוף סוף אמינות של קונצרן. כל הכבוד ל- PSA על השקיפות. נקווה ששאר החברות ילכו בעקבותיהם. נתונים מציאותיים הרבה יותר מהשטויות שרושמים שאר היצרנים. Bus | 03.08.16 (ל"ת)
12. גם לי יש C1 2011 ידנית צריכה משולבת ממוצעת: 1:20 נתון אמיתי! *דגם ידני, ואני לא נוסע כמו "סבתא". | 10.07.16 (ל"ת)
10. "..צורכת 21.7 ק"מ לליטר" -כלומר המכונית בולעת 21.7 ק"מ ומיצרת בתמורה ליטר בנזין? אחלה מכונית | 09.07.16 (ל"ת)
9. סיטרואן C1 2016 מנוע 1 ליטר 19 קמ"ל בקלות בנסיעה משולבת בנהיגה בין-עירונית מגיעים גם מעל 20 קמ"ל. מילוי 30 ליטרים (סהכ מיכל 35 ליטרים) ונסיעה של כ-600 ק"מ. ממליץ למרות הכתבה. שניצל | 10.07.16 (ל"ת)
8. שימו לב, הפערים הגדולים ביותר התגלו במנועי הטורבו, שימו לב, הפערים הגדולים ביותר התגלו במנועי הטורבו, ה pure tech 1.2T בגרסאות 110 או 130 כ"ס OliveFan | 08.07.16 (ל"ת)
7. לא צריך לזלזל בנתוני היצרן, יש יתרון שמתעלמים לא צריך לזלזל בנתוני היצרן, יש יתרון שמתעלמים ממנו לגבי נתוני היצרן לעומת בדיקת השטח! היתרון הוא שזה מעין מדד שמאפשר להשוות בן חברות. הבעיה עם RDE היא שלמשל סיטרואן נוסעת עם גלגלים מסוימים על כביש צרפתי עם מקדם חיכוך מסוים. ומזדה על כביש יפני וגלגלים יפנים עם מקדמי חיכוך אחרים. עדיין לא יהיה ניתן לצפות איך יתנהגו שניהם בכבישי ישראל עם האקלים הישראלי. אבל כששניהם נעשים בבדיקות מעבדה זהות אפשר להגיד לפחות שאחת חסכונית יותר מהשניה. atiassha | 08.07.16 (ל"ת)
6. 1-18 כשאשתי נוהגת. בין עירוני חלק- 1-25. פריוס 1-18 כשאשתי נוהגת. בין עירוני חלק- 1-25. פריוס 2012 משומשת מאוד Bulb | 08.07.16 (ל"ת)
5. הגיעו הזמן שיפסיקו עם ההטעיה הקולקטיבית הזו, ויפרסמו הגיעו הזמן שיפסיקו עם ההטעיה הקולקטיבית הזו, ויפרסמו נתוני אמת. הרי ברור שמה שהיה עד היום זה פתח לתביעה ייצוגית נגד חברות הרכב. Lobster | 08.07.16 (ל"ת)
4. זה דני מטורונטו "פיראוס" ? ברוך הבא , זה דני מטורונטו "פיראוס" ? ברוך הבא , ונקווה שלקחת את הכדורים הנכונים. Mustache | 07.07.16 (ל"ת)
3. וזה בלי נוסעים או מזגן, מה שיכול בהחלט וזה בלי נוסעים או מזגן, מה שיכול בהחלט להעלות את צריכת הדלק לא במעט. RedBee | 07.07.16 (ל"ת)
2. כל הכבוד. נתונים אמתיים סוף סוףץ לא שלא כל הכבוד. נתונים אמתיים סוף סוףץ לא שלא ידענו. לדעתי השקר הגדול ביותר הוא לא במכוניות הרגילות אלא בהברידיות. שמה המספרים מנופחים לגמרי כי הם מודדים נסיעה קצרה שמתחילה במצבר מלא. בהגדרה בנסיעה בין עירונית בכביש 6 ההיברידי לא יעיל יותר מרכב רגיל. פה ושם אנרגית עצירה מתקזז עם המשקל העודף של הסוללות והמנועים החשמלים שלא לדבר על קרינה ועלות תיקונים Coffee | 07.07.16 (ל"ת)
1. לא ברור מהנתונים אבל תוצאות האמת שלי בפיקסו לא ברור מהנתונים אבל תוצאות האמת שלי בפיקסו 7 מקומות כ 12 קילומטר לליטר. לא רע לאוטו כלכך גדול אבל רחוק מהדיווחים הישנים של החברה שכולם ידעו שזה לא קשור למציאות שם הם דיברו על 16-17 קילומטר לליטר hamoyefet | 07.07.16 (ל"ת)
פיז'ו וסיטרואן מפרסמות את הצריכה האמיתית של מכוניותיהן
19 תגובות לכתיבת תגובה