אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ענקית המזון מאבדת גובה: נתח תנובה בשוק החלב צנח לשפל חסר תקדים

138 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

126.
פחות שומן לא יותר בריא; אלו דלי השומן
פחות שומן לא יותר בריא; אלו דלי השומן והפחמימות על סוגיהן המעלים את האינסולין ומשמינים. שומן לא מעובד דווקא מרזה. לפי החכמה הקונבנציונלית הצרכן ובכלל לא מאתגר את מה שאומרים לו ומקבל זאת כאמת משמים; כמו הטבענה שדגנים מלאים זה בריא. זה מה שאתה?
Cocktail | 15.07.16
116.
האיסור על תנובה לייבא מוצרי חלב הוא מצויין.
האיסור על תנובה לייבא מוצרי חלב הוא מצויין. צריך להרחיב אותו באופן גורף. מי ששולט על יותר מאחוז מסויים של השוק, לא יכול להיות גם יבואן וגם יצרן מקומי. וזה צריך להיות לא ברמת החברה, אלא ברמת קונצרני העל שכל חברות המזון בארץ ניקנו על ידם. כך תובטח התחרות ההוגנת וירדו המחירים.
Cyan8Ball | 14.07.16
114.
כן.אבל מי מבטיח לך שהחלב הזה איכותי לא
כן.אבל מי מבטיח לך שהחלב הזה איכותי לא מבחינה תזונתית(ברור שמבחינה תזונתית הוא יותר טוב בגלל הרכבו הקרוב יותר לחלב אם)אלא מבחינה הגיינית.מי מבטיח לך שאין בו חומר משמר.בעיקר בעונה שרובן בהריון.כמות החלב קטנה.תדירות פינוי החלב מהמשקים יורדת .כדי שלא יחמיץ מכניסים חומר משמר.יש בדיקות שיכולות לגלות.אבל משרד הבריאות שלנו ישן כבר שנים רבות ולא בודק.מה שנותר זה להסתמך על החושים.ואיך?:כשאתה רואה שתנובה משווקת קרטון חלב עיזים (שאגב נטול הריח האופיני לחלב עיזים טהור) ומציינת על הקרטון בהדגשה "ללא חומרים משמרים".מי שמבין בתחום יודע שאסור להוסיף לחלב לשתיה שום חומר ואם מוסף .יש חובה לכתוב ולסמן על האריזה.מכאן שזה נכתב כרמז לכך שהמתחרים כן מכניסים חומר משמר לחלב.שני סימנים חזותיים שמחשידים נוכחות חומר משמר בחלב עיזים הם:ציפה של גופיפים לבנים על פני החלב שנראים מיד עם מזיגת החלב לנס קפה.והשני כשמתחילים לעלות בועות מהנס קפה בזמן המזיגה מה שמאד אופיני למקרים בהם מוכנסים מיי חמצן להארכת חיי החלב ולשימורו.חומר המזיק לקיבתינו.את הסיליקון עוד לא שכחנו.
Bowtie | 14.07.16
113.
חלב פרה מסרטן וגורם שינויים הורמונליים. מוצרי הטופו
חלב פרה מסרטן וגורם שינויים הורמונליים. מוצרי הטופו - עוברים בד"כ טיגון ולכן גם לא בריאים וסתם יקרים להחריד. הגרועים ביותר הם מוצרי "מעדני חלב" כמו יולו וכו'. לא רק שהם יקרים, מלאים סוכר, השם האמיתי שלהם צריך להיות "מעדן השמנה וסתימת עורקים" ואז נראה כמה יקנו את זה. הבעיה עם היבוא של שופרסל, שזו רשת מונופוליסטית בעצמה וברגע שהיא תרגיש שהגיעה לנתח מספיק גדול משוק החלב היא תדחוף מחירים כלפי מעלה, לצרכנים שבויים. לכן זו מלכודת דבש (או חלב) של מונופול שופרסל ולא אכנס לקנות שם גם אם יוזילו זמנית את החלב.
Rocket | 14.07.16
112.
הנה סוד להנהלת תנובה 1- תורידו מחירים, תקבלו
הנה סוד להנהלת תנובה 1- תורידו מחירים, תקבלו את נתח השוק שלכם בחזרה. תלמדו מטרה אומנם הקוטג' והגבינה שלהם לא משתווים לאלה של תנובה, אבל החמאה, החלב ושמנת הם אותו דבר, כך שאם זולים יותר (או אותו מחיר, אני עושה אפליה מתקנת) אין סיבה שלא לקנות. אגב גם את טרה (של קוקה קולה אני שונא, אבל אין ברירה. החלפנו מונופול באוליגופול. 2- תייצרו מוצרים בריאים יותר. פחות מעובד. פחות סוכר, פחות שומן, יותר טבעי וטרי. לא, ואני לא מתכוון שתתקחו על זה פרמיה. פשוט תחליפו את המוצרים הזולים והתעשייתיים במוצרים זולים ובריאים. יש לכם את המשאבים והידע לעשות את זה. עכשיו נשאר רק הרצון.
Tooth | 14.07.16
100.
לא הפנימו עדיין? שוק "מוצרי" החלב ימשיך להיות
לא הפנימו עדיין? שוק "מוצרי" החלב ימשיך להיות בירידה. אנשים מורידים את צריכת מוצרי החלב ובמקום צורכים מוצרים מהצומח. אם לתנובה יש שכל והיא רוצה לשרוד שתפתח מוצרים מהצומח כמו שיש בכל העולם. האמת היא, שאולי גם זה לא יעזור לה, היא כל כך שרופה בדימוי שלה בקרב טבעונים על ההתעללות בחיות ובקרב ישראלים באופן כללי על המכירה לסינים שיש מצב שזה מאוחר מדי 
Ducky | 14.07.16
94.
מאז המחאה אני מחרים את החברה הסינית הזאת,
מאז המחאה אני מחרים את החברה הסינית הזאת, וכך רבים רבים מחברי. כשאני עומד בסופר מול המדף של החלב ומישהו לידי שולח יד לעבר חלב תנובה אני מיד גוער בו ומעודד אותו לקנות תוצרת אחרת. על העושקת הסינית להתמוטט! רק כך ילמדו החזירים (זהבית) לקח! יחי המרי האזרחי!
Car | 14.07.16
89.
אני מתרחק מכל יצרני החלב המקומיים , אבל
אני מתרחק מכל יצרני החלב המקומיים , אבל אין זה אומר שאני קונה את הגבינות המיובאות הזולות. ואם אני קונה גבינה טובה מדי פעם אז רק בחנות גבינות. באשר לתנובה, לא מספיק לשנות את האריזות ולכתוב כמו של פעם. כאדם שגדל באמצע המאה הקודמת, אני עוד זוכר את החלב שלא היה הומוגני ולא מפוסטר על ואפשר היה לאכול את השומן הטעים שצף למעלה בכפית. החלב של היום מפוסטר על (זאת אומרת שהרגו את כל האנזימים החיוניים) והומוגני כך שהשומן לא מורגש יותר. הוסיפו לעובדה תזונה שאינה מתאימה ביולוגית לפרה ותקבלו חלב שגם את העציצים לה הייתי משקה כתחליף למים. ותנובה לא לבד; טרה ושטראוס נוהגים באופן דומה וכך כל התאגידים. תתחילו לייצר פחות חלב (תנו מנוחה ושנו את תזונת הפרות) ותפסיקו לעבד את "האימא" שלו ואול אקנה אם טעים. עד אז...אמשיך להחרים את כולם. ואגב, חלב דורש פסטור בגלל המודרניזציה ואין זו מחמאה, כתוצאה מתיעוש שרשרת הייצור וההפקה החלב. הסיפור על הרעלה מחלב לא מפוסטר החל בכלל כהכפשה ויצרני החלב בארה"ב העובדים על רווח נמוך מאוד ממכירת חלב ניגר - הם עושים את הכסף על מוצרי הלוואי, קפצו על העגלה כי חששו שהצרכנים ינטשו אותם. ואתם יודעים כמה כוח ואיזה לובי חזק יש להם. הנה לפני זמן מה פשטו נציגים פדרליים של רשות הסמים לא פחות, על חנות טבע בסאן פרנציסקו אשר מכרה חלב לא מפוסטר ממרעה טבעי, למרות שהצרכנים חתמו על כתב וויתור במידה ויחלו. אבל לא לעולם חוסן, ואספקת החלב הנ"ל מתחילה לתקוע יתד כולל באנגליה ובאישור החוק (לפעמים ע"י פסטור עדין). וראו כמה אבסורדי: הרשויות דורשות מחווה קטנה להפסיק לספק בשר ממרעה טבעי ועופות אורגניים לצרכנים, בטענה שהשחיטה אכזרית ולא בטוחה. קודם יש ווטרינר והכל נעשה בפיקוח והבשר מצונן מייד. אבל אכזרי? השיחטה הכי אכזרית מתבצעת במשחטות המתועשות וראינו כבר סרטים בנושא!  לעומת זאת, חלב מפרות הרועות במרעה טבעי לא רק שאינו מסוכן לשתיה אלא בטוח ועשיר ברכיבים תזונתיים.
Controller | 14.07.16
69.
באופן אישי, מאז מחאת הקוטג' אני ממעט לרכוש
באופן אישי, מאז מחאת הקוטג' אני ממעט לרכוש תנובה ככל האפשר ובכלל לא רוכש מוצרים שהם לא מוצרי בסיס. אפשר וצריך להכין את הכל בבית. מפסטרמה ועד חומוס, מפסטה ועד מעדני חלב. לא רק שזה קל הרבה יותר (במיוחד אחרי שמתחילים ולומדים) אלא שזה גם בריא הרבה יותר ומשתלם לכיס. המחאה החברתית נכשלה. זו המחאה הפרטית שלי: לקנות כמה שפחות.
Cone | 14.07.16
65.
יש לתנובה כמה בעיות מהותיות 1. החלב שלה
יש לתנובה כמה בעיות מהותיות 1. החלב שלה הפך לא טעים 2. הקוטג' שלה הפך מימי ומגעיל 3. הציבור עדיין זוכר לה את ההובלה של העלאת המחירים בשוק הם חייבים להבין כי הבעיה היא בלקוח ולא בתחרות הלקוח מעדיף את האחרים כי הוא לא רוצה את תנובה סה"כ אני כאזרח הקטן מתמוגג לקרוא את הכתבה מה לעשות תנובה פגעה בנו וכעת היא משלמת
Quill | 14.07.16
58.
בעקרון מסכים איתך, אבל רק שתדע שאף מחיר
בעקרון מסכים איתך, אבל רק שתדע שאף מחיר לא יכול להיות @נמוך@ ביותר ממאה אחוזים בהשוואה למחיר אחר, אחרת הוא נעשה שלילי. להבדיל, מחיר יכול להיות @גבוה@ במאות או אפילו אלפי אחוזים ביחס למוצר אחר, משום שהוא אינו חסום מלמעלה.
BlueSubmarine | 14.07.16
50.
יש עוד סיבה, אם כי לוקח לה יותר
יש עוד סיבה, אם כי לוקח לה יותר זמן לבוא לידי ביטוי בשוק שבנוי על אנשים עם הרגלים די קשיחים... רוב המוצרים של תנובה הם פשוט לא טעימים ואיכותם ירודה באופן ברור... למשל, גבינת עמק מול גאודה ששופרסל מביאה מפולין והולנד. גם החלב של טרה טעים יותר באופן מובהק. אבל ההבדל הגדול ביותר הוא בתחום היוגורטים. טעמתם לאחרונה יוגורטים של יופלה? היה מבצע, אז קניתי אחרי שלא נגעתי בהם המון זמן. פשוט זוועת עולם... טעם של תוספות מלאכותיות והרגשת "פלסטיק" שכזאת... כאילו ששמו חומרי טעם במקום פירות. לעומת זאת, יוגורטים של מילר (טרה) הם בלידה אחרת לגמרי. גם דנונה טוב יותר, אם כי לא מגיע לרמה של מילר... לאט לאט הצרכנים מבינים שלא צריך להשאר נאמן למותג למזלזל באיכות המוצרים שלו...
Bullhorn | 14.07.16
49.
נורה אדומה לכל יצרניות המזון. הציבור לומד לצרוך
נורה אדומה לכל יצרניות המזון. הציבור לומד לצרוך ומשווה מחירים. מחירי המזון במערב אירופה נמוכים במאות אחוזים בחלק מהקטגוריות ועלות סל הצריכה של משפחה בישראל הגיע לגבול הבלתי אפשרי. באם תעשיית המזון הישראלית לא יודעת להתייעל אז יש להסיר את כל חסמי היבוא על מנת להוריד את סל העלויות של העניים ומעמד הביניים כדי שירימו ראש מעל פני המים. שהממשלה תפסיק לדבר על תחרות ותתחיל לעשות....
Zeev078 | 14.07.16
47.
מה מסתבר מכל הסיפור הזה ? שעובדה שאפשר
מה מסתבר מכל הסיפור הזה ? שעובדה שאפשר למכור מוצרים במחירים נמוכים יותר  . והבעיה היא ממש אינה הכשרות  . אם החברות מצליחות לייבא מוצרים שיש עליהם השגחה בחו"ל של משגיחים ישראליים ועדיין למכור אותם במחירים נמוכים משל תנובה . כנראה הבעיה היא החזירות של החברות ולא חותמת הכשרות  .
OrangeMagnet | 14.07.16
42.
איזה בשורות משמחות על הבוקר! ממש כיף של
איזה בשורות משמחות על הבוקר! ממש כיף של בוקר! שתנובה, סינית או לא סינית, תלך לחפש את הצרכן הישראלי בסיבוב. שנים של עושק ותיאום מחירים ומה לא. חזירים בני חזירים. מייחל למפלתה של החזירה הנ"ל ולאחריה התעוררות של כלל תאגידי ויצרני המזון במשק שהרגליים ירעדו להם ויחשבו יותר על בריאות הצרכן, כיסו, שכר העובדים שלהם (שהם צרכני חלב בעצמם) ופחות על הדיבידנדים של בעלי המניות. הגיע הזמן להחזיר חלק מכח הניהול החזירי והדשן ובעלי המניות הרעבים לעוד ועוד רווח לצרכנים ולעובדים. הגיע הזמן שהחזירה הגדולה ביותר, מקימת מחאת 2011, תאכל קצת קש. וכמה שיותר יותר טוב כי לאחריה יבינו כל השאר שלא לעולם חוסן. סוף סוף הצרכן הישראלי מקבל קצת שכל אחרי 5 שנים?... המתנתי לכך בציפיה... מ- 2011 לא מתקרב למוצרים של תנובה ככל יכולתי, לא לאסם, לא לתלמה, לא לכל שאר התאגידים. קונה אך ורק מוצרים לא ממותגים, גם אם הם פחות טעימים ומוצלחים (כן, אני לא טועה, החלטתי להשתעבד פחות לבלוטות הטעם שלי). בהצלחה לכל היצרנים הקטנים!!!
Bucket | 14.07.16
40.
אנחנו כצרכנים שמתנגדים לקרטלים אסור לנו לקנות מתנובה
אנחנו כצרכנים שמתנגדים לקרטלים אסור לנו לקנות מתנובה אם אנחנו רוצים לעודד תחרות . אם יש בשוק מתחרים ראויים צריך לקנות מהם וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות כצרכנים כדי להתנגד לקרטלים החזיריים של תנובה שטראוס ושאר חזירים.
Tooth | 14.07.16
35.
אחיי גיבורי התהילה, נער הייתי וגם זקנתי ואת
אחיי גיבורי התהילה, נער הייתי וגם זקנתי ואת תנובה לעולם לא אשכח לטוב לרע ולסמל השרלטנות. חברה שהיתה דורסנית והרסנית והיום עוד חברה סינית גלובלית שכול הנעשה בארץ מזיז להם כקליפת השום. מונופול מנופח שעדיין סובב על האוויר שניפח אותו. 
BandAid | 14.07.16
17.
כמי שהחרים את תנובה מאז המחאה החברתית (לא
כמי שהחרים את תנובה מאז המחאה החברתית (לא מוכן לרכוש מוצר אחד שלהם - לא חלב ולא דגים), שמח מאוד לקרוא את זה. מקווה מאוד שנתח השוק שלהם ירד עוד הרבה ולא רק שהם יבינו שחזירות ושאיבת כסף מצרכנים רק כי אפשר מביא את החברה לבסוף למשבר ולא לשגשוש. רק אני פתי להאמין שמנכ"לים יבינו זאת, דיבדנטים ובונוסים זה מה שמעניין אותם ואז הם עוברים לתחנה הבאה.
Coathanger | 14.07.16
16.
במשך שנים, מספרים לציבור שהמנהלים של כל החברות
במשך שנים, מספרים לציבור שהמנהלים של כל החברות הם "נכס בל ישוער". גאונים ממש, ראו אילו הכנסות הם יוצרים לחברות. אבל אט אט מתגלה שלא נכס ולא כלום - גם אם היית מושיב עציץ בראש החברה, היא היתה מרוויחה כי קל לייצר הכנסות ענק כשאתה מונופול, או קרטל, או נהנה מחסמי יבוא. כך היה עם חברות הסלולר. כך היה עם שופרסל ומגה, וכך יהיה גם עם הבנקים ועם יצרניות המזון - ברגע שהשוק יפתח לתחרות, שום ציון קינן, או רקפת רוסק עמינח, או זהבית כהן לא ירשו לעצמם לקחת שכר חזירי על אפס עשיה, כי הם ידעו - הרווח לא נגרם בגללכם. הוא נגרם בגלל שהרגולטור נרדם בשמירה, ואיפשר לכם להפוך לחזירונים, שמשווקים את "ההצלחה" שלהם כגאונות כלכלית, כשלמעשה מדובר רק בניצול של קשרי הון-שלטון ותו לא.
Wrench | 14.07.16
8.
לכל המשמיצים והשמחים !!! תנובה זו חברה שמביאה
לכל המשמיצים והשמחים !!! תנובה זו חברה שמביאה פרנסה לעשרות אלפי משקי בית המדינה משחררת יבוא הרסני שבסופו יחסל את תעשיית המזון בארץ במקום לתמוך בחקלאים וביצרני כחול לבן. מדינות באירופה מסבסדים את מחיר החלב וגם הצרכנים בחול לא משלמים מעמ על המוצרים אז נראה אתכם מצליחים להוריד מחיר בארץ זה לא ניתן , חברים מעט הגינות !!!!
Planet | 14.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת