אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר מקדם קרן פיצויים לנהגי מוניות כדי לזרז כניסת אובר איקס

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לקקטוס דיברתי על פיצוי לנהגי המוניות? דיברתי על
לקקטוס דיברתי על פיצוי לנהגי המוניות? דיברתי על חוסר פיקוח ורגולציה של אובר, חברה שעושה הכל בכדי לחמוק מחובתיה הבסיסיות בחוק ובתקנות להסעת נוסעים. דיברתי על מדיניות מחירים דורסנית, הן כלפי הלקוחות (בשעת עומס/משבר ואסון) וגם כלפי הנהגים, שלא פעם עובדים בשכר רעב ולעיתים מסבסדים מכיסם הפרטי את השירות. דיברתי על נהגים שטיבם אינו ידוע לנוסע/מזמין השירות: עברו הפלילי והפסיכיאטרי של הנהג. היכולת המקצועית של הנהג, להוביל את הנוסע בבטחה למחוז חפצו. הכשרת וחובת נהג ההסעות, לספק עזרה מצילת חיים. אובר עושה הכל להשאיר תחומים אלה מופקרים לשיקול דעתה הבלעדי, משל היתה עצמה משרד התחבורה והאוצר של מדינות.
Cactus | 14.07.16
7.
תעשה טוב בלוגר ממומן, נסה את אובר בחו"ל
תעשה טוב בלוגר ממומן, נסה את אובר בחו"ל ותגיד לך את דעתך. מיליוני לקוחות מרוצים. מה לעשות יש קידמה בחיים. הרי לא זכור לי שאיקאה פיצתה את הנגרים שאיבדו את רוב השוק, או שתנובה פיצתה את המחלבות שכבשה את השוק, או לא זכור לי שפיצתה את כלכליסט שמקום לעשות מנוי חודשי אתה קורא כאן כתבות בחינם אין כסף.
Bowtie | 14.07.16
1.
אבל כלכלה שיתופית, לא אמורה לפגוע באנשים. אלא
אבל כלכלה שיתופית, לא אמורה לפגוע באנשים. אלא להעצים אותם. לא הגיוני לאפשר כניסה של שירות חדש, שאינו כזה שמגדיל את סה"כ השוק על ידי זה שהוא מצרף צרכנים/משתמשים חדשים, אלא יותר קרוב למשחק סכום אפס, בו מי שבוחר להשתמש בשירות בהכרח לא משתמש בשירות אחר שכבר קיים.  
OrangeSushi | 14.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת