אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דאע"ש עוברת להצפנה

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
כאשר עומדות בפני שתי אופציות של שתית המידע
כאשר עומדות בפני שתי אופציות של שתית המידע האישי שלי אני מעדיף את זו הרשית של המדינה בה אני חי. זאת משום היובדה הפשוטה שבאמצעות חוקים קימים יש באפשרותי לדעת מה יש עלי וגם לדרוש מחיקת פרטים. אך כאשר זה מגיע לידי חברה פרטית שכפופה רק לתנאי המשתמש שלה. אזאי אני בצרות צרורות. פעם בעבר נרשמתי לפייסבוק בעוונותי. עד היום אני לא מצליח להוריד את הדבר הנידון ממני וגם איני מצליח לקבל תגובה אנושית.
Lobster | 14.07.16
1.
מר יוסי מכוניות הורגות יותר ממחבלים? באמת? אם
מר יוסי מכוניות הורגות יותר ממחבלים? באמת? אם שירותי הביון היו יעילים כמו שוטר תנועה ממוצע אני לא כ"כ בטוח שהתלונה הזו היתה תופסת. ואפרופו מעקב ומניעת הרוגים: לדעתי כדאי להכפיל את עלות ביטח החובה (פי 10) לכל רכב שאין עליו צ'יפ מעקב ולתת לרכבים עם צ'יפ ליסוע בחינם. כך יהיה ניתן לנתר עברות תנועה של כל רכב כל הזמן ולא רק 100 מ' לפני מצלמה. נכון, הלובי של יצרני ארונות הקבורה וייצרני התותבות יזעמו וירימו קול צעקה אבל אני מקווה שהלובי שלהם ישבר טלסה חברה חדשנית. מצעידה את הטכנולוגיה מהר מאוד.  א. המערכת שלהם לא מחליפה נהג, רק עוזרת לו. אם הנהג RTFM אז זבש"ו. ב. ישלי זוית נוספת:: תאמר לי מר יוסי, יש לנו אולי דרך לבדוק כמה אנשים *לא מתו* בגלל השימוש בנהג האוטומטי? כלומר ניצלו מלעוף דרך מעקה בטיחות, מלהחליק לנטיב הנגדי, מלהתרסק ברכב אחר?? יש לי תחושה שהמערכת הצילה יותר אנשים ממה שהיא הרגה, למרבה הצער את זה יהיה קשה למדוד כרגע. כל הכבוד להונגרה, שר התחבורה שלנו בכלל לא נותן לאובר להיכנס מלחתחילה, אז פעמיים כל הכבוד לו. ובכתבות אחרות בכלל שמעתי איך טוענים שכץ שלנו פריטמטיבי ומעודד את יוקר המחיה בגלל הכוחניות שהוא מפגין כנגד אובר. אולי דווקא בעניין הזה אפנה אנים שלקרוא את דעתך המלומדת
Butterfly | 14.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת