אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כשאפס קילומטר הופך לעשרות תקלות ברכב

74 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
יבואנים, תתעוררו. הציבור בישראל מתחיל לקלוט שהיבואנים מנפחים
יבואנים, תתעוררו. הציבור בישראל מתחיל לקלוט שהיבואנים מנפחים לו מחיר מחירון בשביל למכור לליסינג בזול ופשוט רוכש ישירות מחברת הליסינג בהרבה יותר זול. אז מה עושים בסוכנויות היבואנים המתרוקנות??? משלמים עבור כתבה בתקשורת עם שקרים על מכוניות כביכול ישנות ובלויות... חחח... מי שמעוניין להיות הפרייאר, מוזמן לרכוש אצל היבואן במחיר מנופח ויממן מכיסו את ההנחות לציי הרכב
Dice | 21.07.16
73.
חברות הליסינג לא מטפלים ברכבים שלהם מרמים מסכנים
חברות הליסינג לא מטפלים ברכבים שלהם מרמים מסכנים ציבור עושים ככול העולה על רוחם מרמים במכירת רכבים מוכרים במרמה מעל המחירון עיסקאות מפוקפקות עם יבואני הרכב  ישראל שר התחבורה לפני שאתה פוגע בחלשים ומחזק את הגדולים ברפורמה שאתה מציג  תבדוק את חברות הליסינג טוב תופתע 
Goggles | 21.07.16
72.
1. שמן מנוע מאבד מצמיגותו? ובחנות? בהובלה? 2.
1. שמן מנוע מאבד מצמיגותו? ובחנות? בהובלה? 2. מצבר? הם שמים חדש גם כך. 3. גומיות? קשקוש מוחלט ואין קשר לרכב עומד או נוסע.  4. צמיגים? אם לחץ האוויר גבוה, מה שתמיד קורה ברכב חדש שרק ירד מהספינה, אין שום בעיה. 5. בוסטר בלמים מאבד מהיעילות שלו? עוד קשקוש מוחלט.  6. רפידות בלמים? עוד קשקוש מוחלט. 7. צנרת הרכב וצינור דלק? כן מה בדיוק הבעיה?
Cactus | 21.07.16
60.
בסדר הבנו שיש פה מלחמה בין סוכני חברות
בסדר הבנו שיש פה מלחמה בין סוכני חברות הליסינג לבין היבואנים. בשורה התחתונה הכתבה מופרכת מהיסוד ולא צריך להיות גאון גדול. ליבואנים יש אינטרס שפראיירים יפלו בפח שלהם ויקנו את הרכבים במחירים מופקעים ולא במחיר סיטונאי לחברות הליסינג.
RedAnchor | 18.07.16
58.
כתבה פלצנית של אחד שלא מבין או שלפחות
כתבה פלצנית של אחד שלא מבין או שלפחות לא מדייק באופן מאד חשוד. אני עובד בחברה גדולה שלא אנקוב בשמה רק אוכל לומר שאנחנו מוכרים קרוב ל1500 רכבים חדשים בחודש והרכבים האלו נמכרים רובם לפחות באותו חודש 'עליה לכביש' שמופיע ברישיון רכב ואפשר לראות מתי עבר הרכב בעלות לרכב הליסניג זה גם ברישיון ופשוט כתב חרטטן יש רכבים שאני  לקוח מקדמה שהרכב עוד לא בארץ פושט יש משלוח  'משוריין לנו'
Scissors | 18.07.16
57.
אפשר להוכיח ע"י העלאת רשיון רכב אני אמחק
אפשר להוכיח ע"י העלאת רשיון רכב אני אמחק מס' פרטים כדי שתראו שזה כתבה של אחד שקיבל כסף מיבואנים שלא מבינים מאיפה נפל עליהם ה0 ק"מ וכל חודש אנחנו וחברות דומות 'לוחים להם ' לקוחות פשוט תורידו מכירים ואנשים יבואו לא ייתכן שאני מוכר רכב ב10-20 אלף פחות מהיבואן והוא בטוח לא מפסיד עלינו ועדיין החברה שבא אני עובד מרויחה יפה בעסקה זו חזירות של יבואנים 
Scissors | 18.07.16
54.
שלום למדור הרכב של כלכליסט. שלום וא להתראות.
שלום למדור הרכב של כלכליסט. שלום וא להתראות. תמשיכו לפרסם כתבות שקריות ומממומנות, ולא ישארו לכם בכלל קוראים. אני לא מוכן יותר לקרוא כתבה ולהבין באמצעיתה שזה מדור שקרי-פרסומי. איתי אתם גמתם. תומר הדר - זוכר כשעוד היית באמת כתב רכב?
Anchor | 17.07.16
53.
כן? יש לך מושג כמה עולה אטם מכסה
כן? יש לך מושג כמה עולה אטם מכסה שסתומים? אז תן לי להגיד לך, מינימום 400 שקל לכל רכב פלוס עבודה עוד כמה מאות שקלים פתיחת קרטר מצריכה ברוב הרכבים גם פתיחת גשר, מה שמייקר את העסק בעוד כמה מאות שקלים פתיחת בוסטר ובדיקת מאסטר צילינדר שזה אומר פמפום המשאבה לפחות פעמיים - עוד 400 שקל לפחות צמיגים טובים לא יעלו לך פחות מ-1300 שקל, צמיג טוב יעלה 500-700 שקל בשקט לאחד מצבר חדש עולה 500 שקל אז בוא ותסביר לי איפה אתה בדיוק מתכנן "לתקן בפחות מ-2000 ש"ח"? בג'נין אולי, לא בישראל
Pretzel | 17.07.16
50.
כתבה מבורברת. בתור כתבה צרכנית (או אפילו כתחרות
כתבה מבורברת. בתור כתבה צרכנית (או אפילו כתחרות שבין יבואן לליסינג), שכחו את הפרמטר החשוב מכל מבחינת ערך המכונית ו"ההפסד" הגדול לבעל הרכב: רישום יד שניה ברישיון הרכב. בתור כתבה העוסקת במצבה המיכני של המכונית, הרי שהתחזוקה השנתית היחידה שצריכה לעבור מכונית שאינה נוסעת היא החלפת שמן מנוע ומסנן השמן - מחיר שולי ביחס לכל העיסקה. הזדקנות חלקי הגומי והפלסטיק גם היא שולית למכוניות שאורך חייהם יכול להיות גם עשרות שנים - וסיפורים על "עשרות תקלות" (באיזה רכב זה קורה ? מתי זה קרה? לכל המכוניות?!) נשמעים כמצוצים מהאצבע, נראה שכתב משועמם לא מצא נושא לסיקור ולכן החליט ליצור אחד.
Cocktail | 18.07.16
48.
נניח שהאמור בכתבה והיבואן מכר לחב' הליסינג לאחר
נניח שהאמור בכתבה והיבואן מכר לחב' הליסינג לאחר 11 חדשי עמידה במגרש המכוניות בנמל . בשמש . האם אז הנזק לא התרחש? אם כך במה שונים אותם 11 חדשי עמידה בשמש בבונדד  מ עוד חדשיים במגרשי הליסינג?? מה עמדת הכתב המלומד ורישומיו - הסבריו לגבי רכב שעמד 11 חדשים בבונדד? .. 
CyanPuzzle | 18.07.16
43.
כתבה אובייקטיבית כביכול... בואו נחשוב רגע, מי מרוויח
כתבה אובייקטיבית כביכול... בואו נחשוב רגע, מי מרוויח מכתבה כזו? אולי יבואני הרכב שחברות הליסינג מתחרות בהן? אולי המספרים שנמכרים על ידי חברות הליסינג מתחילות לעצבן את היבואנים? אז מה עושים? מזמינים כתבה שאולי יש בה גרעין קטן של אמת ולא מייצג (כי הרי לא יפה לשקר) וזורעים ספק בקרב הלקוחות הפוטנציאלים. בקיצור - מתה העיתונות הבלתי תלויה ולא להאמין לאף מילה. חבל מאד. 
Bowtie | 17.07.16
42.
לאלה שהגיבו אחרונים כנראה שאין מושג קלוש במכונאות
לאלה שהגיבו אחרונים כנראה שאין מושג קלוש במכונאות רכב.. או בקיצור אהבלים עם קבלות... ברכב שעומד הרבה זמן בשמש יש פוטנציאל גדול לנזילות ותקלות כל שני וחמישי להלן הרשימה המקוצרת: 1. שמן מנוע מאבד צמיגות כשהוא עומד 2. מצבר מתרוקן מהר יותר+ קורוזיה 3. גומיות אטם מכסה שסתומים יכול להתייבש 4. גומיות אטם קרטר שמן 5. גומיות ציריות, תפוחי הגה וגומיות מסרק הגה 6. צמיגים 7. פלסטיקה בתוך הרכב פולטים חומרים מסרטנים לאוויר 8. מתגים מפלסטיק 9. בוסטר ברקסים מאבד מהיעילות בלימה שלו 10. רפידות ברקסים, חשוב להחליף חדש ולא לתת לרכב לעמוד! רפידות שעומדות הרבה זמן יכולות להתפרק בנסיעה מהחום 11. צנרת הרכב + צינור דלק אלה הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם כשאתם קונים רכב 0 ק"מ
Seahorse | 17.07.16
41.
נשמע כמו כתבה מוזמנת של יבואני הרכב... אנחנו
נשמע כמו כתבה מוזמנת של יבואני הרכב... אנחנו קנינו רכב חדש עם אפס קילומטר ב 14,000 ש"ח פחות. המכונית היתה חדשה לגמרי, כפי שהיתה מגיעה חדשה מהחברה. מרוצים מהרכישה מאוד...  הדבר היחיד שהיה חסר זה ספר רכב שלא קיבלנו עד היום...
Glasses | 17.07.16
37.
מעדיף לקנות רכב עם 100 אלף ק"מ ולא
מעדיף לקנות רכב עם 100 אלף ק"מ ולא רכב 0 ק"מ שישב בשמש שנה שלמה וכל הפלסטיק יבש כולל רצועות וצמיגים יבשים ומנוע שישבוק לכם בקרוב מניסיון של חבר שקנה רכב כזה עד היום הוא בוכה והחברה מסירה אחריות .אומרת לו בלאי טיבעי אחרי 6000 ק"מ היתפוררו לו 4 צמיגים בדרך לאילת במזל נמנע אסון כבד .
Sword | 17.07.16
18.
צריך לדרוש תאריך ייצור ותאריך תפוגה - כמו
צריך לדרוש תאריך ייצור ותאריך תפוגה - כמו על שקית החלב בסופר. לאפשר לקונה לבחור את הרכב עפ"י התאריך. מה הבעייה עם זה? אם היבואן או הליסינג מחזיקים סחורת "פג תוקף" זו בעייה שלהם. אגב אני מוכן לקנות רכב "פג תוקף" ב 50% ממחירו, כמו בסופר על מבצעים בסוף היום...
Popcorn | 17.07.16
10.
מה קורה למדור הרכב של כלכליסט? חסרים נושאים
מה קורה למדור הרכב של כלכליסט? חסרים נושאים לכתוב שממציאים כתבות הזויות כאלה? מעניין אותי לדעת כמה מקרים כמתואר בכתבה בדקתם? אפילו לא אחד. אם אתם מפרסמים תוכן שיווקי מטעם מי שלא מוכר ב"אפס ק'מ", לפחות תהיו ישרים ותציינו את זה. ואיזה אינטרם יש לחברת הליסינג ל"העמיד" מלאי (מכונית) לשנה ולא למכור אותה? אולי קרה פה ושם, אבל אתם יודעים כמוני שהאינטרס העילאי של חברת הליסינג זה להעיף סחורה כמה שיותר מהר. מכונית 0 ק'מ שעמדה שנה בליסינג - זה מופיע ברשיון שלה, בהתאם לתאריך הבעלות... בקיצור אוסף של כזבים ושקרים. חבל שאתם עושים זאת, בעיקר כשזה ממשיך לכתבה על חברות הרכב שיברחו בקרוב מטורקיה מאתמול, המומצאת לחלוטין, ללא שום מקורות ורקע למעט רעיוניות משונים של הכתב. מישהו בכלל קורא את הדברים האלה לפני שהם עולים לאתר?
Cupcake | 17.07.16
7.
אדוני השר נציגך הנכבד לא היה מסוגל לעשות
אדוני השר נציגך הנכבד לא היה מסוגל לעשות כלום לטובתי כאשר אחרי 3000 ק"מ הסיטרואן c5 שברשותי נכנס כל שבוע למוסך, שלוש מוסכים שונים טיפלו כפי שהם מבינים הפסד ימי עבודה שהרכב נכנס למוסך עלו מעל 70 ימים בשנה, נפתרתי מהרכב ככול שיכולתי הפסדתי 9000 ש"ח הכרזות ושוב הכרזות בזה משרד התחבורה גדול
Cherries | 17.07.16
5.
האם תקופת האחריות (שנתיים,שלוש,חמש שנים ) לא מתחילה
האם תקופת האחריות (שנתיים,שלוש,חמש שנים ) לא מתחילה להיספר מתאריך רישוי הרכב ( במקרה הזה התאריך שבו חברת הליסינג רוכשת את הרכב מהיבואן ). למעשה היבואן מבקיע שער עצמי. כל תקלה ( אולי פרט לצמיגים ) מכוסה באחריות...
PurpleToast | 17.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת