5. יבואני הרכב הם אנשי עסקים גרועים ביותר. יבואני הרכב הם אנשי עסקים גרועים ביותר. כשהיין התרסק בקרוב ל-40% בין 2011 ל-2015 הם לא הורידו מחירים באגורה. שאיזה עיתונאי רכב שאל אותם למה הם לא מורידים מחירים? הם ענו, שהם ערכו את החוזים זה מכבר לפי שער יין גבוה ולא ניתן לשנות זאת. כעת, שהיין עלה בתקופה קצרה מאוד (ומאז גם הספיק בחזרה לרדת), הם מעדכנים מחירים מהר, כי כנראה הם, חסרי מזל שכמותם, תמיד עורכים חוזים ששער היין בשיא. Bus | 18.07.16 (ל"ת)
4. להחרים אותם ואת טויוטה. מי שממש חרוץ שיכתוב להחרים אותם ואת טויוטה. מי שממש חרוץ שיכתוב לטויוטה ולסובארו ביפן על ההתנהגות של הסוכנויות בארץ שפוגעות בשם של התעשיות היפניות Processor | 18.07.16 (ל"ת)
3. העיקר ניתן לקנות ליסינג יד 1 0 קמ העיקר ניתן לקנות ליסינג יד 1 0 קמ ב97000 (את האימפרזה) שהוא אחד הרכבים החלשים בקטגוריה (המנוע/גיר החלשים ביותר) מי שקונה ביותר ממש פראייר וגם במחיר דומה יש רכבים עדיפים (קיה פורטה ב3000 שח יותר מליסינג רכב עדיף מבחינת אבזור/מנוע/גיר) Quill | 18.07.16 (ל"ת)
2. הין אולי התחזק אבל עדיין נמוך ממה שהיה הין אולי התחזק אבל עדיין נמוך ממה שהיה שנקבע המחיר הקודם. למה לא הורידו את המחיר כאשר הין התרסק? Wheel | 17.07.16 (ל"ת)
אחרי טויוטה: גם בסובארו מעלים מחירים
5 תגובות לכתיבת תגובה