אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיצוי מאוחר: יבואן רנו רוכש במחיר מלא רכבי בטר פלייס

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
קרסו מתעלמת מהעובדה שהיתה ידועה לרנו עוד בטרם
קרסו מתעלמת מהעובדה שהיתה ידועה לרנו עוד בטרם מכירת המכוניות : הסוללה לא מתאימה לחום !!!  יש עדויות של מהנדסי החברה שניסו להתמודד עם הבעיה בעזרת "שמיכת פלטייה", מאורר ושילוב מזגן המכונית לקירור. יש כאן לפחות חוסר תום לב. אי קבלת אחריות להחלפת הסוללות לעמידות בחום תעלה לרנו הרבה יותר מאשר קנית המכוניות במחיר מצחיק..  אם תערה גם תקלה בטיחותית כתוצאה מהעניין ,מישהו יישא בתוצאות. ניסן בארה"ב שילמה 24 מיליון דולר פיצוי על אותה סוללה שלא מחזיקה בחום.
Dovik | 21.07.16
10.
הדרך היחידה "לסייע" לנהגים היא לתת להם את
הדרך היחידה "לסייע" לנהגים היא לתת להם את מה שמגיע להם: יישום של האחריות והחלפה של הבטריה לכזו   שמתאימה לאקלים בארץ. זה יגיע במוקדם או במאוחר, חבל על עוגמת הנפש לנהגים וחבל שרנו וקרסו אדישות לפגיעה במוניטין שלהם במיוחד בקרב ציבור בעלי המכוניות המיוחד והייחודי הזה.
Coathanger | 21.07.16
8.
לא התחשבות ולא כלום, בימים אלו מתנהלת הכנה
לא התחשבות ולא כלום, בימים אלו מתנהלת הכנה לקראת תביעה. רנו לא מתמימים ויודעים שלא יוכלו למרוח עוד זמן רב את הלקוחות. יותר מזה, ב 2014 קרסו מכרו רכבים רבים תוך הבטחה שיתמכו ויתנו שירות ראוי, בפועל זה לא קרה והם החליטו שאין אחריות על דעיכת הסוללה. תוך פחות משנתיים הגעתי ל 76% בריאות סוללה מה שמראה את הכיוון...הרכב יושבת תוך 3 שנים על הכביש. קרסו זרקו אותי מהמדרגות ולא מוכנים להודות שמכרו לי רכב עם בעייה! הנזק שהם עושים עצום ואני ממליץ לא להתקרב אליהם. מחר יחליטו לא לכבד אחריות כל כל רכב אחר ובשביל לצאת מהבלאגן יציעו 10000שח על רכב שעלה 130000, זה רמאות!!!!
Leaf | 21.07.16
7.
אתם מדברים כאן כאילו מישהו מנסה להחיות את
אתם מדברים כאן כאילו מישהו מנסה להחיות את בטר פלייס, החברה נסגרה וזהו, נשארו כ-1000 רכבים נוסעים בכבישי הארץ, קרסו קיבלו מליונים כדי להמשיך ולשרת את בעלי הרכבים האילו ומה הם עושים? הם ממררים את החיים לבעלי הרכבים. הם קבלו כמה מאות רכבים חדשים ומכרו אותם ללקוחות בסוף שנת 2014 וגם לבעלי הרכבים האילו הם ממרים את החיים בדיוק באותה המידה. הכותרת שקרית ולא נכונה קרסו בסך הכל מציעים טרייד אין המחיר מחירון לבעלי הרכבים כדי שירכשו מקרסו רכב אחר. לידיעתכם הרכבים החשמליים האילו הם רכבים מדהימים תחזוקה אפסית, מעט מאד מבעלי הרכבים מוכנים לוותר על הרכבים בקלות וקרסו מחייבים את בעלי הרכבים לחתום על טופס ויתור אחריות כולל, תמורת החלפת סוללה ברכב לסוללה ישנה ללא שום אחריות שהסוללה שתוחלף תהיה טובה.
Helmet | 21.07.16
4.
מצחיק שקרסו עושים הכל כדי להוריד את מחיר
מצחיק שקרסו עושים הכל כדי להוריד את מחיר מחירון הרכב לרצפה ואז מציעים לקנות ממחיר מחירון! זה כמו המשחק הלא חוקי של המניות שבו מורידים את שווי המנייה רק כדי לקנות אותו בזול! פשוט בזיון! וזה ממש לא אקזיט, לקבל שליש משווי הרכב אחרי רק שלוש שנים
Umbrella | 21.07.16
2.
אני לא חושב שזה העניין. יש לנו מדינת
אני לא חושב שזה העניין. יש לנו מדינת מיסים (בגלל החוסר במחצבים ואוצרות טבע) זה היה ברור שבאיזשהו אופן המדינה לא תסכים להפסיד כל כך הרבה מיסים (שיש בדלק ובשאר תחזוקת הרכב) ותאלץ להערים קשיים על מי משרשרת בטרפלייס (מהחברה דרך הליסינגים וסיום ללקוח הפרטי) לפני שבטרפלייס נסגרה עמד המחיר החודשי לשרות עבור רכבם קרוב ל 2000 ש"ח לחודש, לא משתלם בעליל. בהנחה שאדם ממוצע מוציא על דלק, באותה תקופה, 1200-1500 ש"ח ועוד הוצאה על טיפולים, טסט וכו' המסתכמים ב 5000- 8000 ש"ח (שנתי). לא שווה היה לקחת רכב חשמלי שטווח נסיעתו 100 ק"מ והוא לא פרקטי לנסיעות ארוכות למשפחה ממוצעת. לי היה בזמנו קטנוע חשמלי (הרבה פחות מסכן את מעמד רשות המיסים בארץ) העלות השנתית לתחזוקת הקטנוע היתה  400 ש"ח (הטענות + טיפול שנתי) ביטוח 1124 ש"ח, טסט 80 ש"ח (סה"כ 1600 ש"ח) לשם השוואה. קטנוע בנזין באותה רמה 1600 ש"ח דלק ותחזוקה, ביטוח 3150, טסט 80 ש"ח (סה"כ 4800). ללא ספק הרבה פחות משתלם וגם במקרה הזה הרבה יותר כאב ראש. כי בחשמלי אין תקלות.
Box | 21.07.16
1.
מי שקרא את הכתבה "בטר פלייס - מדוע
מי שקרא את הכתבה "בטר פלייס - מדוע זה היה חייב להיכשל" ידע לפני שנים שבעיות כאלה הולכות לקרות עם הסוללה. שלא לדבר על כך שהמיזם,  אם כן היה מתרומם, התכוון  לערבב בין סוללות חדשות וישנות של לקוחות שונים בתוך תחנת ההחלפה.  בכלל, מה שקרה עם בטר פלייס מוכיח שלפעמים לא כדאי להתעלם ממאות אלפי טוקבקים שהזהירו מכשלון המיזם. קצת מזכיר את ההזהרות בטוקבקים בשנים האחרונות מפיצוץ בועת מחירי הנדל"ן  (שיום אחד אכן תתרחש) . כך גם אצל אגסי מי שבדק בעצמו את ההיתכנות האמיתית של הדברים שאמר שי אגסי בבטחון רב ובשכנוע עצמי עמוק, עד כדי סגנון של מנהיג כת לפעמים, ידע שכמעט כל טענה שלו אינה מחוברת למציאות. 
CyanCandy | 21.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת