אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כביש 4 מתרחב, אך לא הודיעו לבעלי הקרקע

111 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

107.
למה לשחרר כביש 65 מצמתיו,אם בחלם ניתן להשאירם,ולנסות
למה לשחרר כביש 65 מצמתיו,אם בחלם ניתן להשאירם,ולנסות ולהעיז להציע שהצמתים במחלף העתידי יהיו עליו וכביש 4,על צמתיו,ישוחרר שם? איך יזכרו בחלם,לאחר שכל צומת על כביש 65  תבנה כמפרידן או מחלף -איך נראתה צומת ואיך נראו רמזורים????? התשובה ברורה ומושלמת,דווקא כאן ישאירו הצמתים המרומזרים!!!!!
Scissors | 29.07.16
106.
הגיע הזמן שיסדרו את המפגש עם כביש 65
הגיע הזמן שיסדרו את המפגש עם כביש 65 ליד קיסריה. בשעות העומס יש שם פקקים מטורפים בגלל 3 רמזורים מיותרים. אם רק היו מורידים את הרמזור בכביש 65 ויוצרים דרך אחת רציפה כשמעל הדרך עובר כביש 4 בגשר שמחבר בין הקטע הדרומי לקטע הצפוני של הכביש וכמובן כבישי השתלבות לכבישים הראשיים ותראו איך כל הפקקים באזור נפתרים בשקט
Dice | 29.07.16
104.
אתה מציע תחבורה ציבורית ומכנה עצמך ישראלי.. זו
אתה מציע תחבורה ציבורית ומכנה עצמך ישראלי.. זו הצעה של חייזר לא של ישראלי. כדי להגיע מאבן עהודה למקום עבודתי בתל אביב אני צריך לא פחות מארבעה אוטובוסים ושעתיים לפחות לכל כיוון! למי שגר מחוץ לעיר אין ברירה מלבד לרכוש שני רכבים. זה לא מתוך בחירה!
Box | 29.07.16
101.
שרון 2, אתה יורה מהבטן במקום לבדוק את
שרון 2, אתה יורה מהבטן במקום לבדוק את דבריך. שום רמזור לא יתבטל בסיום 531. ועם הבנייה המאסיבית של מגדלים שקיימת באזור, אז תוך 3 שנים שיסתיים 531, אז תסתיים גם בנייה מאסיבית של עוד בניינים רבים, ואז עוד 5000 רכבים נוספים יתווספו לכביש, וישמרו את המצב העתידי עם 531 שאמור להוריד מהעומס, למצב הפקוק שיש בצומת הזאת היום. פשוט לא בונים בישראל כבישים ולא ממחלפים בשביל להוריד עומס קיים. תמיד מחכים להוספת עוד אלפי יחידות דיור, בשביל לבנות מחלף, ואז בעצם התושבים לא נהנים אף פעם מהקלה בעומס, כי מייד עם הופעת מחלך חדש, מופיעים עוד 3000 בתי אב שמחזירים את העומס לקדמותו.
Radio | 28.07.16
100.
למעט סודן, בשאר מדינות העולם מזג האויר טוב
למעט סודן, בשאר מדינות העולם מזג האויר טוב יותר מאשר בישראל. בישראל יש לך 4-5 חודשים שבהם אתה חי ממזגן למזגן, והצאת הכלב ל5 דקות טיול ב-07:00 בבוקר מצריכה מקלחת לאור הזיעה שספגת מהשמש והזבובים. אז ללא ספק 20- מעלות עדיף בהרבה.
Radio | 28.07.16
98.
קיימת תוכנית לשדרוג מחלף מורשה למחלף מלא בלי
קיימת תוכנית לשדרוג מחלף מורשה למחלף מלא בלי רמזורים, שכרגע אין לה תאריך בנייה. תבין שאם הוא ישודרג מיידית, החלק המדובר של כביש 4 בכתבה יתמוטט כי כל הנוסעים מדרום לא יעמדו בשום רמזור בדרך אליו ולא יהיה שום וויסות. יש מאסטר פלאן, רק צריך קצת סלבנות..
Cactus | 28.07.16
93.
אוי ואבוי. יבנו במושב שלך תחנת אוטובוס? שנזיל
אוי ואבוי. יבנו במושב שלך תחנת אוטובוס? שנזיל דמעה? יש לך מושג ליד כמה בניינים בישראל יש תחנת אוטובוס, ואף אחד לא חוצפן להתבכיין כמוך? אוי ואבוי. סוף סוף יקימו תחנת אוטובוס, לרווחת הרבה ישראלים, לא פחות נחשבים ממך, ואתה בוכה על הרס המושב. לא פחות. ומה עם בני נוער מהמושב שלך שירצו לנסוע באוטובוס? הם פחות מושבניקים ממך?
Car | 28.07.16
89.
אוי ואבוי. אז יהיה קצת רעש. גם בעוד
אוי ואבוי. אז יהיה קצת רעש. גם בעוד הרבה מקומות יש רעש, ועובדה, מתרגלים. מי שבוחר להתנייד עם 2 רכבים במקום בתח"צ שלא יבוא בטענות על פקקים. כל אוטובוס זה פחות 50 רכבים על הכביש. בחירה שלך: לנסוע ברכב תקוע בפקק, או באוטובוס חופשי בנת"צ.
Car | 28.07.16
86.
מישהו פה הגיב ב"תחבורה ציבורית" -פחחחח  איזה תחבורה
מישהו פה הגיב ב"תחבורה ציבורית" -פחחחח  איזה תחבורה ציבורית יש מרעננה צפון לנתניה פולג אחרי 5 ???? אתה צריך ללכת 15 דקות מקניון בחום לצומת רעננה צפון משם אוטובוס דרך בית ליד שמגיע פעם ב 25 דקות. יותר מזה האוטובוסים עומדים בפקק כמו כל הרכבים. תחבורה ציבורית = פח אשפה. בנוגע להרחבה, צריך להרחיב את כביש 4 עד צומת רעננה מרכז ולהעיף את כל הרמזורים המפגרים בצומת קדימה ובית ליד וכמו שמישהו כתב לעשות כמו ב-אוטובן רמפות. וכמובן להשקיע ברכבת.
Leaf | 28.07.16
83.
היום כל בוקר יש פקק מדרור עד בצרה,
היום כל בוקר יש פקק מדרור עד בצרה, אם ירחיבו עד הדרים זה לא יעזור רק יחמיר את הפקק מהדרים לבצרה. הפקק יעבור דרומה ולא יחסוך כלום. שילמדו קודם ממחלף דרור שלא עזר בכלום ורק החמיר את הפקק לכיוון דרום. נראה כאילו אלה שמתכננים לא ממש נוסעים בכבישים האלה. אנחנו נוסעים וסובלים.
Bucket | 28.07.16
76.
בנוורווגיה מזג אוויר טוב? תגיד אתה גר ליד
בנוורווגיה מזג אוויר טוב? תגיד אתה גר ליד סיני במקרה? מה אתה מעשן. 6 חודשים שם כל המדינה מתחת לאפס. אי אפשר בכלל ללכת ברחוב בחורף כי הטמפרטורות נופלות למינוס עשרים. חי בסרט אתה. רוב האנשים גרים מחוץ לעיר והמרחקים שם הרבה יותר גדולים מבארץ כי המדינה היא ענקית. 
Bike | 28.07.16
74.
האם שוב ייבנו מחלף מרומזר? מישהו מהמתכננים ראה
האם שוב ייבנו מחלף מרומזר? מישהו מהמתכננים ראה מחלף בגרמניה, הולנד, צרפת, שוויץ, אוסטריה, בלגיה או אנגליה? שם עוברים מכביש לכביש ללא רמזורים משתלבים וממשיכים, ולא יוצאים מהכביש המהיר לרמזור אדום כדי לעלות על כביש מהיר אחר. ראו מה עשו במחלף/צומתמרומזר 471 וכביש 40, או מחלף/צומת מרומזר כביש 5 וכביש 4.
8Ball | 28.07.16
72.
החמיר בגלל כל מי שנסע בתחבורע ציבורית ראה
החמיר בגלל כל מי שנסע בתחבורע ציבורית ראה שהכביש הורחב, לקח אוטו לדפוק פקק כמו חזיר, אף אחד לא חייב לנסוע במכוניות כשיש תחבורע ציברית על כביש 4, כמו אוטובוסים או מוניות בשירות מיניבוס. רק מצלמות אגרת כביש יפחית את הפקקים וסיכון לתאונות, כמו בחו"ל.
BandAid | 28.07.16
71.
חסימת אבן יהודה תגרום לפקקים בבוקר ובערב של
חסימת אבן יהודה תגרום לפקקים בבוקר ובערב של התושבים שרוצים לצאת ולשוב מהעבודה.  דומה למה שקרה בקרית השרון כשהיציאה הדרומית היתה רק בכביש הנחש (לפני שבנו שם גשר ). אבן יהודה מתוכננת לגדול ולכל בית אב יש שם שני רכבים.. חייבים לדאוג ליציאות נוספות. מה גם שהכביש ירעיש לחלק המזרחי של המושבה.
Box | 28.07.16
67.
זה בדיוק מה שלא צריך לעשות! לא פותרים
זה בדיוק מה שלא צריך לעשות! לא פותרים בעיה ע"י הוספת אילוץ. מה שאתה מציע (וזו לא השיטה הנורווגית, אגב) זה להפוך את חייהם של הנהגים לגיהנום גדול יותר כדי שהתחבורה הציבורית הקלוקלת במדינה תראה כמשאת נפשם של הנהגים. לא זו הדרך! יש שיטות הרבה הרבה יותר זולות ויעילות לשפר את התחבורה הציבורית (חשבת, למשל, על הוספת קווים לאיזורי תעשיה? או הגברת תדירות? הוספת תחנות קרובות יותר?). נהגים יעברו לתחבורה ציבורית כשהיא תספק מענה הולם לדרישות העבודה. למשל, נראה אותך מגיע באוטובוס מנתניה לרעננה, שתי ערים בשרון במרחק של 20 ק"מ. אוטובוס אחרון ב-8:10 בבוקר לרעננה ו-17:30 חזרה לנתניה, לוקח לו למעלה מ-40 דקות (והוא גם מגיע כל 20 דקות), התחנות רחוקות מאיזור התעשיה (10-15 דקות הליכה) - את זה אפשר לשפר לפני שגובים מס בכבישים? זוהי רק דוגמא שאני מכיר אישית, אבל אני משוכנע שיש עוד עשרות דוגמאות כאלו. לפני שאתה רץ לנורווגיה, מדינה עם תחבורה ציבורית מפותחת, עליך להבין שרכב בישראל הוא לא "פינוק" כמו בנורווגיה עתירת התח"צ, הוא הכרח, ובעצמו אילוץ.
Lamp | 28.07.16
62.
אין שם לאן להרחיב. הדרך היחידה (מלבד פינוי
אין שם לאן להרחיב. הדרך היחידה (מלבד פינוי מאסיבי) זה פשוט לבטל את המחלף הזה, שמלכתחילה היה בעייתי. המרחק בין מחלף גן שמואל לגהה ובר אילן קצר מידי וביחד עם המקום הצפוף, שלא מאפשר בניית רמפות ומסלולי גישה, זה יוצר את צוואר הבקבוק המוכר. יש להשאיר את הגשר לחציית כביש 4 בלבד ולחבר את בני ברק למחלף בר אילן.
Flame | 28.07.16
53.
המרחקים מאיזור השרון לאיזור ת"א הם כאלה שקל
המרחקים מאיזור השרון לאיזור ת"א הם כאלה שקל מאד לעבור אותם באופניים (חשמליים ואפילו רגילים לחובבי הספורט). במקום להשקיע בעוד נתיבים פקוקים, צריך לסלול נתיבי אופניים מופרדים ובטוחים לאורך כל הכבישים ה"מהירים", לחייב חברות בהתקנת מקלחות ולהפוך מספר מקומות חנייה של מכוניות לחנייה לאופניים. זה זול, זה פשוט וזה באמת יקל על התחבורה. כל מי שיבקר בבתי ספר תיכוניים יראה כי השימוש בתחבורה ציבורים כבר לא רלבנטי לדור שינהג עד שימומשו תכניות החלם של סלילת הכבישים.
Bone | 28.07.16
51.
הפתרון שלך מתאים לנורווגיה בלבד. בנורווגיה הייתי הולך
הפתרון שלך מתאים לנורווגיה בלבד. בנורווגיה הייתי הולך ברגל כי הכל מרווח ונעים ומזג האויר טוב, והאנשים נעימי סבר, ובונים דירות ליד מקומות העבודה, ואנשים נוהגים כבני תרבות, ואין לחץ ולא ממהרים. בישראל לעומת זאת, חייבים להרודי את הילד בגן וחייבים לאסוף אותו, וצריך לעבור בדרך באיזו חנות, ובישראל חם ומזיעים ויש זבובים על הפנים ואין תחבורה ציבורית נעימה וצריך ללכת הרבה. אז הפתרון הוא רכב (האמת היא שהפתרון האמיתי הוא לעבור ארץ). ואתה מציע לקנוס את מי שאין לו אלטרנטיבות. זאת הצעה שכמובן כחלון ישמח לאמץ כי הוא אוהב להטיל מיסים על אלו שאין להם ברירה ולא מיוצגים בכנסת.
Radio | 28.07.16
44.
מסכימה איתך, אבל זה לא שמפלגות אחרות ב-20
מסכימה איתך, אבל זה לא שמפלגות אחרות ב-20 השנים האחרונות עשו משהו אחר. יש דיבורים שאני שומעת מסביבי על הקמת מפלגה חדשה של תושבי המרכז, החילונים, ציבור העובדים שלא מקבלים "תמורה לאגרה", שרק משלמים מיסים וכספם הולך לאחרים. מקווה שאנשים יתפסו שכל ויצביעו למשהו חדש לגמרי. יש צורך במפלגה חדשה אינטרסנטית, במודל של ש"ס/יהדות התורה/כחלון - שדואגים רק לפלח שלהם, ולא מעניינים אותם שאר התושבים. ציבור משלם המיסים שגר באזור המרכז והשרון הוא עצום, והוא אחראי לכמעט כל כספי המיסים במדינה, במיוחד שני העשירונים העליונים, שכל בוקר אנו מתבשרים על עוד מס חדש של כחלון כלפיהם (מס על הפקדות מעסיק לפנסיה, מס על פיצויים, מס הכנסה רגיל ומס שקר כלשהו). ובאופן מדהים, שצריך לחקור כתופעה חברתית מדהימה, הציבור הזה אדיש ומובל כצאן לטבח המיסים של המפלגות האינטרסנטיות האחרות. לכן יש מגמה להתחיל ליצור מפלגה אינטרסנטית חדשה, אך כזאת שתדאג רק לציבור הזה בפעם הראשונה מאז 67 שנים. במדינה שבה הפרזיט משגשג והטפיל מנצח, אין דרך אחרת לשמור על עצמך מאשר להיות אינטרסנט גם כן. מפלגה כזאת יכולה לקבל לפחות 20 מנדטים.
Radio | 28.07.16
42.
טעות בידיך. לא עובדים על הצומת שם. זאת
טעות בידיך. לא עובדים על הצומת שם. זאת טעות אופטית של כל מי שלא התעניין בפרוייקט 531. מה שאתה רואה כשאתה עובד בצומת זה עבודה על כביש 531 שעובר מדרום לצומת הזאת ולא קשור אליה כלל. הצומת הזאת תישאר בדיוק כפי שהיא היום. יחד איתה ישארו כל הפקקים שלה. הדבר הכי מתבשק בעולם היה למחלף אותה, ואגב עוד הרבה לפני ובלי קשר לבניית כביש 531. אז לא עשו זאת לפני 531, ולא אחרי 531 ולא במסגרת החרבת כביש 4. פשוט מדהים. כמה טיפשות ורוע. ואגב, יש כמה שחושבים שבזכות פרוייקט 531, הצומת הזאת תהיה פחות עמוסה, אלא שביום שיפתחו את הכביש, גם הם יבינו שהיא לא עוזרת כלל להקלת העומס בצומת רעננה-כ"ס. ובכלל, לא צריך צומת באמצע כביש מהיר. צריך למחלף כל כניסה לעיר, כפי שעושים במדינות אחרות. בארה"ב ממחלפים כל יישוב קטן מראש ולא בונים צמתים מרומזרים.
Radio | 28.07.16
40.
המדינה לא בונה כבישים כדי להקל על עומסים
המדינה לא בונה כבישים כדי להקל על עומסים קיימים, כי זה לא באידיאולוגיה שלה. הדי.אנ.איי הישראלי הוא לסבול. אם אתה עומד בפקקים שעה וחצי לכיוון בכל יום בנסיעה של 15 ק"מ, אז זה בסדר גמור ואתה יכול רק לחלום שמישהו ישנה את המצב. ראה את צומת רעננה צפון - שנים רבות שעשרות אלפי עובדים מתחננים לעריית רעננה ולמע"צ ולמשרד התחבורה לעשות מחלף שיכניס חצי מהעובדים שבאים מהצפון דרך המחלף הזה. אלא ששנים לא עושים כלום. לפעמים מישהו זורק איזו הבטחה ובזה זה נגמר. כי בישראל מחכים שיהיו עוד עשרת אלפים שיכנסו לאזור התעשייה של רעננה, ורק אז ימחלפו. כלומר מבחינתם, צריכה להיות כמות בלתי נתפסת של נהגים ועומס בלתי נסבל בעליל כדי שהם ימחלפו משהו. כלומר לא באים להקל על עומס קיים, אלא באים להעמיס עליו עוד ואז ממחלפים ובעצם משאירים את רמת העומס כמו שהיתה לפני המיחלוף והגדלת העובדים. אז אותו הדבר עושים בכביש 4. לא בונים כביש כדיי להוריד את הפקקים העצומים שיש שם כבר היום (!), אלא מחכים לבנות עוד 180 אלף (!) דירות כדי "להצדיק" הרחבת הכביש. כן, רק כשיכנסו עוד חצי מיליון תושבים לשרון, הם ירחיבו את הכביש. כמובן שאז הכביש החדש יהיה פקוק כמו שהוא פקוק היום (כי הרחבת כביש, אבל הוספת חצי מיליון איש, אז הצפיפות נשמרה והפקק נשמר). ככה זה בישראל, "חוק שימור הפקקים" - לעולם ימחלפו כבישים ויוסיפו חדשים רק אם יוסיפו בנייה, כדי לשמר על רמת הפקקים האדירה שהיא סטנדרט בישראל (וכמובן שנחשבת לבלתי סבירה בעליל בכל מדינה מערבית).
Radio | 28.07.16
32.
חבורה של מטומטמים. תסתכלו 4 קילומטרים מערבה לכביש
חבורה של מטומטמים. תסתכלו 4 קילומטרים מערבה לכביש החוף. אין רמזור אחד מגלילות ועד חיפה והכביש הזה הוא פקק תנועה אחד ענק. זה לא יעזור. גם אם תייצרו 8 מסלולים לכל כיוון, זה לא הפתרון. תשקיעו בתחבורה ציבורית, תשקיעו ברכבות, רכבות עיליות, לא למדתם כלום מע"צ?
Radio | 28.07.16
30.
לא זכור לי שבמצע הבחירות של היושבים בשלטון,
לא זכור לי שבמצע הבחירות של היושבים בשלטון, נאמר שבכוונתם לדרוס ברגל גסה זכויותיהם של אלפי אזרחים בעלי קרקעות פרטיות לטובת SO CALLED הציבור. הקבלנים המקורבים כבר מחממים מנועים. מה קורה עם מנהרות השרות לרכבת לירושלים שמפקחי משרד התחבורה אישרו למרות שהקבלן חסך מחצית מיציקות הבטון בתקרות?
Carrot | 28.07.16
26.
מעולם לא נפתרו בעיות פקקים ע"י הוספת כבישים.
מעולם לא נפתרו בעיות פקקים ע"י הוספת כבישים. רק במדינת חלם חושבים כך. היום המצב טוב לעומת מה שיהיה בעוד שנה. יש יותר מכוניות כל שנה, יותר נהגים, ויותר פקקים. אנשים נוסעים במכוניות לפי מצב הפקקים. ברמה מסויימת, פשוט יפסיקו לנסוע. אז אם ירחיבו את הכביש, תהיה הרגשה שהנסיעה מהירה יותר, יותר נהגים יכנסו לכביש, ורמת הפיקוק תחזור למה שהייתה. וזאת במקום להשקיע את הכסף ברכבות. כדי להוריד את כמות הרכבים בכביש וכמות הפקקים צריך פשוט לגרום לנהגים לא לרצות לנסוע.  זאת השיטה הנורווגית, שם אין פקקים. יש תשלום על נסיעה ברוב הכבישים כמו אצלינו בכביש 6, וזה מוריד את המוטיבציה לנסוע. אין תוספת תשלום בשכר עבור נסיעות לעבודה. התשלום הוא חלק מהשכר, ואז כדאי לגור קרוב למקום העבודה או להשתמש בתחבורה ציבורית או לשתף כמה עובדים בנסיעה משותפת לעבודה וכך כמובן מורידים את כמות הרכבים על הכביש. והבונוס, שמרכיב הנסיעה בשכר הוא בשליטתו של העובד - העובד בכל מקרה מקבל שכר גם עבור נסיעתו והוא מחליט אם להשתמש בזה לנסיעה או להוריד את הוצאות הנסיעה שלו ואז יהנה משכר גבוה יותר.  ותחשבו על זה...
Bus | 28.07.16
22.
בהחלט צריך להרחיב באזור קוקה קולה, אבל האמן
בהחלט צריך להרחיב באזור קוקה קולה, אבל האמן לי שגם בשרון הכל פקוק. הממשלה היתה צריכה להרחיב את כביש 4 לכל אורכו כבר ממזמן, אבל לא נשאר כסף אחרי שמשלמים לאוכלי החינם, ובנוסף אנשים כמוך לא מעניינים את המדינה, כי אתה לא דתי או חרדי ולא מחזיק בשלטר ולא מתפקד לליכוד ואין לך ייצוג בכנסת ואין לך מפלגה שתלחץ על שר האוצר. אתה בסה"כ מקור כספי לשלם להם ולסבול בשקט.
Radio | 28.07.16
21.
כמה חלם. את הצות הכי פקוקה בארץ -
כמה חלם. את הצות הכי פקוקה בארץ - צומת רעננה כ"ס הם לא ממחלפים. מספרים שיטפלו בזה מתישהו... כן, מתישהוא אחרי שייסיימו להרחיב את כביש 4 בעוד 20 שנה, אז יתחילו לחשוב למחלף את צומת רעננה כ"ס. מדהים, פשוט מדהים איזו טיפשות. הצומת הארורה הזאת שתוקעת את רעננה-כ"ס-הוד השרון ואמורה היתה להיות ממוחלפת במסגרת 531, אם למישהו במשרד התחבורה היה שכל, תישאר פקוקה ותקועה עוד יותר לאור הבנייה המאסיבית באזור השרון. אבל ככה זה, כשמקבלי ההחלטות עובדים בירושלים ודואגים רק לפקקים שלהם ולא של שאר תושבי המדינה. אם אתה חרדי, אז יסללו לך כבישים ויבנו לך ערים, ואם אתה מתנחל, אז תקבל כביש אישי עד הבית. אבל אם אתה חילוני שגר במרכז או בשרון, אז תיחנק בפקקים בבוקר לעבודה 30 שנה ואף ח"כ או שר לא יטפל בבעיות הפפקים שלך. אתה יכול לשלם 50% מס הכנסה במשך 30 שנה, ואף שר רקוב לא ישנה לך את אורח החיים ויגזור עליך שעתיים ביום פקקים. אוי כמה שאני מאחל לעצמי לעוף מישראל הרקובה.
avigdor318 | 28.07.16
16.
כמו שאופייני למדינת ישראל, מקדמים תכניות ללא התחשבות
כמו שאופייני למדינת ישראל, מקדמים תכניות ללא התחשבות באזרחים. לא רק בעלי הקרקעות שיפגעו, גם תושבי הישובים הסמוכים לכביש יפגעו. בתל מונד מתכננים לסגור כניסה אחת לישוב (דרך הלורד), מה שאומר שכל תושבי הישוב והישובים מסביב יאלצו לנסוע דרך כל הישוב לצאת מיציאה אחת בודדת , מה שיגרום לפקקים אדירים לצאת מהישובים בסביבה. מה שגם מתוכנן לקום אזור תעשייה בדיוק איפה שיסגרו את הכניסה, כך שכל המשאיות יצטרכו לעבור דרך כל הישוב
Lobster | 28.07.16
14.
לכל תומכי התחבורה הציבורית: לצערי הרב, הפיתרון אינו
לכל תומכי התחבורה הציבורית: לצערי הרב, הפיתרון אינו ישים ישים בישראל, משום שקיים וטו של הדתיים על תחבורה ציבורית בשבת, ובהיעדר תחבורה ציבורית יום וחצי בשבוע (וגם חגים) - אנשים ימשיכו לרכוש מכוניות. מלבד זאת, התחבורה הציבורית כל כך מפגרת מול מדינות המערב, שהיא אינה מספקת חלופה מינימלית לשימוש במכונית. חבל, אבל נראה שאנשים ימשיכו לרכוש מכוניות ושהכבישים ימשיכו להיות פקוקים, אבל היושבים בפקקים ימשיכו להצביע לאותם אנשים שהם מצביעים להם תמיד, כי הרי הערבים נוהרים לקלפי.
Locomotive | 28.07.16
12.
טוב שנזכרו באיחור של 20 שנה, למה לא
טוב שנזכרו באיחור של 20 שנה, למה לא להעביר גם מסילת רכבת בתוואי? זה פספוס אדיר לא לעשות שם רכבת פרברית, וכשליד כל מחלף יעשו חניה ענקית כדי להחנות ולעלות על הרכבת. מלבד זאת ההרחבה מבורכת, רק מקווה שמחלפים "בלי רמזורים" באמת יהיו בלי רמזורים ושלא יהיה כמו במחלף דרור שיש על הגשר רמזור שמאלה לכיוון דרום שיוצר פקקים אדירים, כבר השקעתם על מחלף תעשו אותו כמו שצריך!!
Flask | 28.07.16
11.
אולי נעצור ונבחן ההצדק הלאומי בשדרוגים מעין אלה,שברור
אולי נעצור ונבחן ההצדק הלאומי בשדרוגים מעין אלה,שברור שעלויותיהם הכלכליות האורבניות הסביבתיות והאחרות אדירות,תועלתן קצובה ועיקרן-עדוד התחבורה הפרטית . העתיד,במערכות תחבורה ציבורית מגוונות ומותאמות ומשולבות,שיאפשרו הגעה ממוצא ליעד במהירות באמינות בעלות סבירה,בנוחיות וכו וכו. הערכו בתכנית אמיתית וכוללנית והסבו העלויות המטורפות דהיום לשם ונקבל תשואה אדירה לכספנו.
Scissors | 28.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת