13. איך יודעים כבר מההתחלה שהכתבה שלפניך כתובה בחובבנות איך יודעים כבר מההתחלה שהכתבה שלפניך כתובה בחובבנות ונגועה בחוסר דיוקים? מסתכלים מי חתום על הכתבה. אם מדובר ב-"שירות כלכליסט", סימן שהכתבה היא חלטורה שאף אחד מהכתבים האמיתיים לא מוכן שהשם שלו יופיע עליה. ובאמת הכתבה הזו היא מריחה. Magnet | 31.07.16 (ל"ת)
12. המטוס הזה פשוט בזבזני ועלות האחזקה הבנייה שלו המטוס הזה פשוט בזבזני ועלות האחזקה הבנייה שלו יקרות אז הם עברו למטוסים יותר טובים Processor | 31.07.16 (ל"ת)
11. 747: נכון, לא מדובר במטוס הכי מודרני או 747: נכון, לא מדובר במטוס הכי מודרני או הכי מפנק, הדגמים החדשים שלו מנסים לסגור את הפער ... אבל - מדובר במטוס שהוא מכונת עבודה, מטוס אמין, יציב, בעל תוחלת חיים ארוכה (כמו מכונות הכביסה הישנות), חסכוני מאוד בדלק (הרבה יותר מהדגמים הקטנים! - בניגוד למה שנאמר כאן). אחת הבעיות של היצרניות היא - שהמטוס נמכר כמות שהוא: ללא הרבה פינוקים ותוספות, התוספות הן אלה המייצרות את הרווח השולי הגדול ביותר. גם תוחלת החיים הארוכה של המטוס והחלפים ... מקטינה את הרווחיות עליו. בואינג רוצה להרוויח יותר - הדרך להרוויח היא ערכים מוספים (מעבר לאמינות ובטיחות הטיסה). המטוס מזכיר דגמי רכב מתעשיית המכוניות: את החיפושית הגרמנית המקורית, הסובארו ליאונה ... באמינות ובגסות היחסית... הרבה נוסעים הגיעו הביתה בשלום - בזכותו. Toast | 31.07.16 (ל"ת)
10. האמת היא שגם היי 380 של איירבאס יורד האמת היא שגם היי 380 של איירבאס יורד לקצב של אחד לחודש כמו ה 747-8 (לא 800). האמת היא שפשוט אין שוק היום למפלצות ה 4 מנועיות האלה, כי מטוסים קצת יותר קטנים והרבה יותר זולים לתחזוקה ולתפעול, כמו היי 777, 787, A350 ו A330 עושים את העבודה הייטב Coffee | 30.07.16 (ל"ת)
9. מנסיון,עדיף לטוס עם חברות מוסלמיות. אלעל...חברת פח האשפה מנסיון,עדיף לטוס עם חברות מוסלמיות. אלעל...חברת פח האשפה הלאומית BandAid | 30.07.16 (ל"ת)
8. אמיר אני מצפה שחברה לאומית,לא תדשדש במקומות האחרונים אמיר אני מצפה שחברה לאומית,לא תדשדש במקומות האחרונים בעולם. זילזול מוחלט בנוסעים אנטיפטים חווית שירות שאינני מאחל לטיסה של כבשים. BandAid | 30.07.16 (ל"ת)
7. השלם את הנתון: מתוך הזמנות ל-300, מתוכם _____ השלם את הנתון: מתוך הזמנות ל-300, מתוכם _____ מטוסים לאיראן Plane | 30.07.16 (ל"ת)
6. אכן, מטוסי ה 747 (וגם ה 767) של אכן, מטוסי ה 747 (וגם ה 767) של אל על ותיקים מאוד (זה אמנם נע בין 17 ל 22 שנה ולא 26 אבל זה יותר מדי) ולמרות המאמצים מרגישים זאת אבל אין להם בעיה בטיחותית וזה לרוב לא פוגם בטיסה עצמה (ב"פוגם" אני מתייחס לדברים כמו מערכת בידור לא מתפקדת או מושב מהוהה או לא מתגוונן, שלי אישית זה לא ממש מפריע, זה לא תקין אך לא יותר מזה). בכל מקרה הם רכשו 15 מטוסי בואינג 787-8 ו 787-9 שיתחילו להכנס לשירות בשנה הבאה (תהליך שיימשך 4-5 שנים) ויחליפו את ה 747 וה 767 הישנים. אני לא יודע מה אתה מצפה מחברת תעופה אבל אני בסה"כ רוצה להגיע ליעד שלי בבטחון ובנוחות יחסית ואת זה אל על מספקת בצורה טובה, השירות בד"כ טוב, הם דיי מדייקים בזמנים והאוכל בסדר גמור. כמובן שכשיש לי אפשרות לטיסה זולה יותר אני לוקח אותה כי אני אסתדר כמה שעות בלי אוכל במטוס, אני לא צריך שירות אישי צמוד של דיילת והטבלט/מחשב/סמארטפון שלי מספקים בידור טוב ואישי יותר מהמערכת במטוס. Flame | 29.07.16 (ל"ת)
5. אין קשר בין הדגם החדש של ה 747 אין קשר בין הדגם החדש של ה 747 והמטוסים של אלעל ש״החדש״ שלהם הוא בן 26 שנים!!! כן כן, שמעתם נכון - 26 שנים. ובהצלחה למי שטס במזבלות של אלעל Seahorse | 28.07.16 (ל"ת)
4. A380 יצא לפני 747-800 וכך למעשה הכריע את A380 יצא לפני 747-800 וכך למעשה הכריע את בואינג בקטגוריית הגמבו Hammer | 28.07.16 (ל"ת)
3. האמת היא שאירבוס הצרפתית -אירופאית קיבלה שיא של האמת היא שאירבוס הצרפתית -אירופאית קיבלה שיא של הזמנות בחודש האחרון מעל 400 הזמנות של מטוסים ,בעוד בואינג קיבלה חצי . Quill | 28.07.16 (ל"ת)
2. .."המטוס מסוגל לטוס 3 מגרשי כדורגל תוך שניה..." .."המטוס מסוגל לטוס 3 מגרשי כדורגל תוך שניה..." יופי של משפט Fish | 28.07.16 (ל"ת)
1. וגם לדקור מתחרים ולצרוח "עיידה ביבי". וגם לדקור מתחרים ולצרוח "עיידה ביבי". Glasses | 28.07.16 (ל"ת)
סוף עידן הג'מבו: יצרנית המטוסים שוקלת להפסיק את ייצור ה-747
13 תגובות לכתיבת תגובה