אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כחלון רוצה להטיל מס אישי על חברי הקיבוצים

211 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

209.
שטויות.אתה בטח מאחד הקיבוצים העשירים והמבוססים.כמו מעגן מיכאל.גליל
שטויות.אתה בטח מאחד הקיבוצים העשירים והמבוססים.כמו מעגן מיכאל.גליל ים ועוד.האם כשגליל ים מוכרת קרקע מדינה ומקבלת שליש מערכה הריאלי (צמוד ובתוך תל-אביב)בשוק .היא מתחלקת בכסף עם נניח חניתה שבגבול הצפון?כששאלי קיבוצניק כזה הוא ענה לי באצבע משולשת.אז כשמשתלם נושאים לצורכי מס בנטל אבל בתוך הקיבוץ וחלילה לא עם יתר הקיבוצים העניים שהם כבר מקבלים הטבות מהמדינה.אבל כשמדובר על שיתוף בשלל שנגזל מהמדינה .לא.למה?אמר לי פעם קיבוצניק ותיק.אנחנו רואים את עצמינו כמיוחסים.אם המדינה ולא חשוב איזה שלטון.יקח לנו את החינוך(זוכרים כמה ילדים יש אצלם בגן ובבית הספר?) ואת ההטבות בשטח הבריאות.אין יותר קיבוץ.הוא יתפרק כמו מגדל לגו.
avib | 04.08.16
208.
אז מי שלא מרוויח כלום שיחפש עבודה אחרת
אז מי שלא מרוויח כלום שיחפש עבודה אחרת .... ודיי לבכיינות.. ודיי לרחמנות.. הקיבוצניקים חיים טוב מאד - לא צריכים לשלם משכנתא , אף אחד לא יפנה אותם מבתיהם , ועוד ועוד כל מיניי דברים שלא זוכים להם אזרחי המדינה השכירים המתפרנסים שכר מינינמום ! ממשיכים את חיים בטוב.... בריאות לכולם .
Planet | 03.08.16
207.
בעיית בזיכרון שלך אינה מצדיקה אכילת חינם.  בכל
בעיית בזיכרון שלך אינה מצדיקה אכילת חינם.  בכל אופן, קרא על מייסדי היישוב פתח-תקווה, קרא על מייסדי היישוב ראש פינה, קרא על מייסדי היישוב, כולם אחזו בידיהם בטוריות והיו חרדים. ומה לגבי המושבים החקלאיים החרדיים תפרח, יסודות, בית חלקיה ועוד? אכילת החינם שלך השכיחה ממך את כל אלה. הפסיקו לאכול חינם על חשבוננו ושלמו מיסים בלי קומבינות. 
Processor | 03.08.16
205.
איזה שטויות, כל מי שמבין יודע שאין שום
איזה שטויות, כל מי שמבין יודע שאין שום טעם לעשות את זה. כיום הקיבוצים יוצרים איזון פנימי, אם המדינה תיקח מס ממי שמרוויח מעל לגובה המיסים, היא תצטרך לשלם קצבאות לקיבוצניקים שלא מגיעים לגובה המס. הרי זו סתם עז שיוציאו אותה רק אחרי שיעבירו בסתר את המהלכים המסוכנים באמת.
Corn | 01.08.16
192.
הואיל ובבניין שלי יש עקרות בית וקשישים שלא
הואיל ובבניין שלי יש עקרות בית וקשישים שלא עובדים, אני מציע שהבניין יתאגד כקיבוץ, נגיש דוח שנתי עם הכנסות כל הדיירים, נפחית את עלויות ועד בית, ביטוחים, עלויות אחזקה ופחת, ונשלם מס ממוצע נמוך ... בכל שנה נקבל כ- 4,000,000 שקל החזר ממס הכנסה
Sailboat | 01.08.16
189.
תתחילו להרגע.... בסה"כ עוד כותרת בעיתון. עוד כותרת
תתחילו להרגע.... בסה"כ עוד כותרת בעיתון. עוד כותרת של כחלון ושוב -  הכל יחזור להיות שקט בעוד שבוע, כי לייצר כותרות כל אחד יכול. האמת מאחורי זה היא אחרת לגמרי - רוב הקיבוצים נמצאים בהפרטה מלאה, משמע, החברים מרוויחים משכורת ומשלמים מיסים כמו כולם למדינה. מעט קיבוצים שנמצאים עדיין במצב שיתופי מלא - אצלם עדיין מתקיימת ההשלמה מהחבר ה"חזק" אל החבר ה"חלש" ועל כך מדובר. זה ממש לא רוב הקיבוצים וזה רק גורם לחוסר הבנה ולתגובות מטומטמות של אנשים שלא שולטים בעצמם ואין להם מושג ירוק על מה מדובר. אז לפני שאתם קופצים לשמיים וזועקים שהקיבוצים מרמים את מס הכנסה ואת המדינה - טוב תעשו אם תבדקו מעט יותר לעומק את הנושא - תתפלאו אבל לבטח תגלו שהמרחק בין הכותרת הבומבסטית לבין המציאות הוא רב ביותר
Rocket | 01.08.16
186.
כמה פאתוס בתגובת נציגי הקיבוצים. אם תשלום מס
כמה פאתוס בתגובת נציגי הקיבוצים. אם תשלום מס כמו כולם (על כסף שהולך ישערות לאחסן של היחיד, כמו כולנו), זה סוף הציונות אז היא נגמרה מזמן... אולי כולנו נהיה קיבוץ אחד ונשלם מס אחיד? ומה הקשר לסגירת הקיבוצים? האם חברים בקיבוץ רק כי הוא משמש כמקלט מס? הרי הכסף הולך ישירות לחבר הקיבוץ. גם בעיר בה אני גר אני מקבל שירותים מהעיר, אז אולי נהפוך אותה לאגודה שיתופית? 
Bulb | 01.08.16
185.
לא מבין מה בכלל פה הויכוח. אם קיבוצניק
לא מבין מה בכלל פה הויכוח. אם קיבוצניק מעביר את שכרו לקיבוץ, אין לשנות את מיסוי הקיים ואם שכרו נשאר אצלו, יש למסותו כמו כל שכיר עירוני. אם הוא מעביר חלק משכרו לקיבוץ, יש למסותו על החלק שנשאר אצלו. זה כל כך ברור וטבעי. אין צורך להתלהם ולתקוף את הקיבוצניקים או את שר האוצר. רק מפליא אותי שזה לא היה כך עד היום. כל עוד הקיבוצים היו באמת קומונות כלכליות, לא היה מקום למיסוי אישי, אבל מהרגע שהקיבוצים(על דעת עצמם) החליטו להפריט את עצמם, השתנו התנאים ואיתם המיסוי.
Wheel | 01.08.16
183.
כמה שטויות יש לבכיין הזה להגיד,הייתה לו הזדמנות
כמה שטויות יש לבכיין הזה להגיד,הייתה לו הזדמנות להביא מיליארדים מהטייקונים.. נאלם דום, "לא רצה להתערב.. "השאיר את הכסף אצל החברים שלו, בניגוד להבטחת הבחירות שלו. עכשיו הוא מחפש את הפירורים מתחת לפנס ..  עוד דמגוגיה זולה מבית היוצר של כחלון את ביבי, יקח 500 מיליון ש"ח , יעלים אותם באחד מהחורים השחורים בחוק ההסדרים, ואח"כ יעלה מיסים, כי אין כסף לשלם ביטוח לאומי לכל הזקנים בקיבוץ, ששרפו את החיים שלהם בשמש , בכל ימות השנה , בשדות, במפעלים. שהגנו על שטחי מדינת ישראל, על הגבול, בצפון, ובדרום, מפני סכנות של חדירות מחבלים או סתם, מפני פלישה עויינת לשטחי המדינה ( כפי שקורה היום, בצפון ובדרום..) מדובר בכסף קטן, ובדמגוגיה גדולה. כחלון, חזור למעברה, צא לנו מהחיים, יחד עם הקיסר והקיסרית . כל ההבטחות שלך זה סיפורי סבתא, לכל הבטחה יש תירוץ למה לא עמדת בה,יוקר המחיה דוהר, מחיר הדירות בעליה, רק השכר, נשאר אותו דבר. תחזיקו קצת כסף ממה שגנבתם בחוק ההסדרים ובחלוקה לחברים , ע"ע קובי מימון .. תנו לנו לחיות, אל תספרו סיפורים על גרוש וחצי שמצאתם בקיבוץ, אז תיקחו 500 מיליון ש"ח, ואח"כ תשלמו בחזרה בביטוח לאומי והבטחת הכנסה.. את החשבון הגישו לנו, כרגיל, בעוד מיסים ותעלולים. אסיים בשיר הידוע: אינעל אבוק יא לולו קח את הקיסר והקיסרית, צאו לטיול ללפלנד, אל תחזרו, כיף בלפלנד. בבחירות הבאות המפלגה שלך נמחקת.
Wrench | 01.08.16
182.
נראה שכחלון בא למשרד האוצר וחוץ מלהעלות מיסים
נראה שכחלון בא למשרד האוצר וחוץ מלהעלות מיסים הוא לא עושה שום דבר אחר . במקרה הזה שיעלה מיסים לכל הקיבוצים והמושבים שמחזיקים אדמות כנדל"ן ולא כאדמה חקלאים . לא יתכן שבקיבוצים מחזיקים אלפי דונמים של המדינה מקימים עליהם צימרים ובתי מלון ומשלמים מיסים כאילו זו אדמה חקלאית או שלא משלמים בכלל . נגמר עידן הקיבוצים של פעם . שיחזירו כל דונם שלא משמש לחקלאות או שישלמו על זה מיסים גבוהים מאוד
David561 | 01.08.16
180.
בזמן שאתם העירונים, וההורים שלכם ישבתם בבית החם
בזמן שאתם העירונים, וההורים שלכם ישבתם בבית החם ולגמתם מהשוקוצ׳ינו שלכם, הקיבוצניקים (אוכלי החינם) עבדו את האדמה, הקיזו דם, יזע ודמעות כדי לשמור על בטחונה ועצמאותה של המדינה שאתם מנצלים באנוכיות מגעילה. הקיבוצניקים ה״נצלנים״ הם אלו ששומרים, איך שהו, על צלם אנוש ותרבות  ומנקים אחרי הליכלוך והזוהמה שאתם- הערסים העירונים- משאירים בכל פינה. אין שיוויון כי אין מה להשוות. הקיבוצים הם אלה שבנו ותרמו למדינה יותר מכל האחרים. הממשלה צריכה להתבייש ברעיון הניבזי הזה ולגנוז אותו מיד. העירונים הנטפלים לקיבוצניקים רק כשעיר לעזאזל מזכירים לנו תקופה באירופה שהובילה למעשים בלתי נשכחים. בושה וחרפה!
Chilli | 01.08.16
176.
שימו לב לתרגיל. הקיבוצים מקמים חברת "כח אדם"
שימו לב לתרגיל. הקיבוצים מקמים חברת "כח אדם" שנותנת שירות תעסוקה לחברות מחוץ לקיבוץ. חברת "כח האדם" מקבלת כסף עבור השירותים שחברי הקיבוץ מספקים לחברות מחוץ לקיבוץ ומשלמות משכורות שוות לחברי הקיבוץ. הכסף שהחברות מחוץ לקיבוץ משלמות הוא זהה למשכורות והסכמי עבודה מגשרים על יחסי עובד-מעביד חסרים. והופ, הקיבוצים חסכו חצי מיליארד שקל כחלון, לא עשית שיעורי בית...
Bus | 01.08.16
167.
כחלון יורה לכל הכיוונים ללא חשיבה מינימלית, בכנס
כחלון יורה לכל הכיוונים ללא חשיבה מינימלית, בכנס כלכליסט הוא בהיסח הדעת הודה שאיננו כלכלן. אז איך רבותי למדינת ישראל יש שר אוצר שאינו מבין כלל בכלכלה.? ביחס לחלוקת "הואוצ'רים" לדיור יש לומר לאדון כחלון שהורדת מחיר הדיור במדינת ישראל תהיה אך ורק כאשר קופות הגמל והפנסיה יוחזרו מידית לניהול מוסדי מכובד תןך איסור מוחלט להשקיע בבורסה לניירות ערך בת"א למניעת הרצת מניות תשובה ושות' שהביאה גם להגדלת מספר הדירות של שר הרווחה אדון כץ ודומיו . ביום שתינתן הוראה האיסור להשקיע בבורסה בת"א יוצאו למכירה מאות ואלפי דירות של "משקיעי" מניות על פי "טיפים" של מנהלי ההשקעות בקופות הפנסיה והגמל. שכן משתיפסק הרצת המניות המטורפת הזאת יווצרו "למשקיעי הקרובים לצחת" הפסדים גדולים. מדוע אם כן אין מחאה ציבורית אדירה לחייב את כחלון לעשות את הנדרש ב"ניהול" הנוכחי של קופות הפנסיה והגמל ????? !!!!!
Tooth | 01.08.16
154.
הרבה יותר גרוע ממה שחשבת . מכל העניין
הרבה יותר גרוע ממה שחשבת . מכל העניין יוציא כחלון אפס כסף כי המיסים שולמו ומשולמים כמו בכל מקום במדינה וכמו כל אזרח שהוא לא קיבוצניק  הכל הסתה פרועה בנוסח אנטישמי של זקני ציון בשביל להסיח את הדעת מהכשלון הגדול של כחלון וביבי שנתנו בבחירות הבטחות להוריד את מחיר הדירות והכל פאטה מורגנה וההיפך . רק עולה  במקום להתנפל עלינו בגסות ולא בצדק , תהפכו את המדינה כמו בטורקיה . אנחנו הקיבוצניקים נבוא לעזור לכם !!!
Strawberry | 31.07.16
147.
בן של קיבוצניק שחי בקיבוץ משלם את כל
בן של קיבוצניק שחי בקיבוץ משלם את כל ההוצאות כולל ארנונה ושכר דירה כמו בעיר . הוצאות הקיום גם הן עליו . עבור האדמה שילם הקיבוץ עשרות שנים דמי חכירה למנהל מקרקעי ישראל . ריבוץ ששייך חלקות ובתים לחבריו , החברים באופן אישי שילמו את כל המיסים הנדרשים בחוק לרשות מקרקעי ישראל , מעשרות אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים לפי אזורי הסיווג של המדינה . ישוב ספר , ישוב במרכז הארץ וכול'. יש ליאת כל המסמכים אם תרצה . אין ולא היו אף פעם זכויות יתר לקיבוצניקים . זאת הסתה זולה בנוסח אנטישמי של זקני ציון אם אתה יורד לסוף דעתי . חבל שאתם מעליבים ללא בדיקה אנשים טובים ופטריוטים שנתנו את כל חייהם למדינה ולחברה בחיי צניעות מתוך בחירה . תהיה בריא 
Strawberry | 31.07.16
143.
בואו נעשה סדר, לכל אלו שחושבים למה רק
בואו נעשה סדר, לכל אלו שחושבים למה רק להם מגיע: בקיבוצים בהם אכן יש הסדר כזה בו הקיבוץ מפריש למס הכנסה ולביטוח לאומי אישזהו חישוב ממוצע, החבר עצמו משלם את אותו סכום בדיוק אילו היה משלם ישירות למס הכנסה ולביטוח לאומי. את הסכום הנ"ל הוא מעביר לקיבוץ, והקיבוץ מעביר חזרה למס הכנסה/ביטוח לאומי. הרי מי שהיה אמור לשלם מעט מס הכנסה לא משלם לקיבוץ את השווי הממוצע. למה עושים את זה? את מעט ההפרש שנוצר, הקיבוץ משתמש לסיבסוד החינוך והתרבות, ובעיקר -לפנסיות אשר לא הופרשו במשך השנים.
Wrench | 31.07.16
139.
אין אצלנו תעסוקה בגליל בקיבוצים אין מקומות עבודה.
אין אצלנו תעסוקה בגליל בקיבוצים אין מקומות עבודה.  בקריית שמונה על כל מקום עבודה מתחרים 80 מובטלים.  בנוסף כל מי שחבר בקיבוץ שלי משלם לביטוח לאומי ומס הכנסה, ההורים שלי שגרים בקיבוץ גם משלמים מס הכנסה אני משלם מס הכנסה ואני לא מגיע למשכורת של 4000 שקל בחודש ואני משלם 3200 הוצאות אחזקת דירה אוכל מים חשמל ארנונה ועוד מורידים לי מס הכנסה וביטוח לאומי כחלון הוא אידיוט אני מכיר גם תמשפחה גם אידיוטים כמוהו אגב גם הם גרים בקיבוץ  
Pretzel | 31.07.16
130.
לא ברור שלא. אני סתם מתמרמר על התפל
לא ברור שלא. אני סתם מתמרמר על התפל שאנחנו מתעסקים. זה ששרת הספורט והתרבות רבה עם האמנים כל שבוע  זה תורם לנו משהו ? זה מקדם אותנו? נמאס מהתרבות החולה הזאת של פוליטיקאים. אתן לך עוד דוגמא שר החינוך הודיע שמבטלים לחרדים את לימודי ליבה יופי ! הוא בנה גם אסטרטגיה ל25 שנה איך לקדם אותם ...לא . כי מי יודע איפה הוא יהיה עוד שנתיים מבין אותי??
mikhio | 31.07.16
127.
למי שלא ממש הבין. לנו בני התמותה הפשוטים
למי שלא ממש הבין. לנו בני התמותה הפשוטים אסור לחלק ביננו את ההכנסה אפילו בין בעל לאשה. אפילו בין בני זוג מס הכנסה אוסר זאת. והם חוגגים עם חלוקה על כל הקיבוץ. רק תארו לכם אם הייתם יכולים לחלק את ההכנסה שלכם עם ההורים שלכם בבית האבות. 
Coathanger | 31.07.16
124.
תקראו את מס 17 ותבינו איך המוח של
תקראו את מס 17 ותבינו איך המוח של הקיבוצניקים עובד. אנחנו נסכים שהם ישלמו פחות מס (כי ההורים שלהם חשובים יותר מההורים שלנו כמובן) ובתמורה יש יסייעו ל"מזרחים דפוקים" (כן זה מה שכתוב שם) לטפל בדתיים שלקחו את כספי המדינה. הבנתם? זה כתב ההגנה שלהם
Coathanger | 31.07.16
119.
אנשים קבלו פרופורציה מדובר ב2.5 אחוז שזה 200
אנשים קבלו פרופורציה מדובר ב2.5 אחוז שזה 200 אלף איש . זה מה שיביא את הישועה?  זה יוריד את מחירי הדירות? (דירה בפתח תקווה ב2 מיליון שקל) זה יפתור את בעיית הגז?(מיימון)   מה שכן - שוב קיבוצים מזרחיים ערביים חרדים מתנחלים..... העיקר לשסות אחד ברעהו פתרון לא בנמצא - למה ? כי זה לוקח המון זמן . אז מוצאים תרגילים לעלות לכותרות!! בארבו יש לנו  עוד פוליטיקאי נהדר!!!
Flower | 31.07.16
118.
שיטת מפאי ישר מהשטאטל- הוא מציע שהוא יקבל
שיטת מפאי ישר מהשטאטל- הוא מציע שהוא יקבל הטבות מס לא מוצדקות ובתמורה הוא יעזור "למזרחים הדפוקים" להשיג גם הטבות.  וביחד הוא מציע כמו כל בולשביק טוב לכסח את האויב המשותף (ברוסיה  זה היה היהודים  כאן זה היה פעם הבורגנים ועכשיו זה החרדים). ימיכם נגמרו יחד עם השיטות של השטאטל. תתחיל לשלם מסים ואז לדאוג לשוויון עם החרדים במקום לדאוג להחזרת שטחים. 
Coathanger | 31.07.16
117.
הקיבוצים רובם מופרטים והם כמו שכונות בעיר מבחינת
הקיבוצים רובם מופרטים והם כמו שכונות בעיר מבחינת החוקים של מדינת ישראל כולל חוקי המיסוי שהם אישיים לכל חבר וחבר בנפרד . כל מה שמספרים לכם זאת הסתה מכוונת בנוסח האנטישנמיות של "זקני ציון" חברים ששויכו להם חלקות ודירות לפי רצונם (לא כולם רצו) שילמו את מלוא נמחיר והמיסוי למנהל מקרקעי ישראל ולפי אזורי סיווג שקבעה המדינה מישוב ספר ועד יישוב במרכז הארץ  מדובר בעשרות אלפי שקלים עד מאות אלפי שקלים לפי אזורי הסיווג למנהל מקרקעי ישראל . סכומי דומים שילם החבר לקיבוץ שלו שמשך השנים שילם את מיסי חכירת הקרקע למינהל מקרקעי ישראל . לחבר הקיבוץ זה היה עסק יקר השיוך . אומנם לא כל כך יקר כמו מחירי הדירות בעיר שקפצו מאות אחוזים אבל זה זבשם של כחלון וביבי ושלכם שאתם לא הופכים את הארץ בגלל העוול הזה . כמו בטורקיה ! כל השאר הסתה פרועה וחבל שנפלת בפח . אתה מעליב ללא צורך אנשים טובים שנתנו את כל חייהם לחברה ולמדינה תהיה בריא 1
Strawberry | 31.07.16
113.
111 אתה טועה ומטעה בגדול . מי ששייכו
111 אתה טועה ומטעה בגדול . מי ששייכו לו חלקה ובית שילם מכספו את מלוא המיסים כולל מסי שבח , לרשות מקרקעי ישראל וזה כולל גם בני קיבוץ שהם חברים . מה ההבדל ? המיסוי נעשה לפי אזורי סיווג של המדינה . יישוב ספר, יישוב במרכז הארץ וכול'. יש לי את כל המסמכים אם תרצה כי עברתי את התהליך הזה . לפני השיוך שילם הקיבוץ כל שנה עשרות אלפי שקלים אם לא מאות אלפים בגין מסי חכירה למנהל מקרקעי ישראל . תבדוק ברצינות ותיווכח שזאת האמת . סתם מסיתים נגדנו הקיבוצים . תרגיש קצת בושה על האשמות שוא שפוגעות . אני לא מבקש התנצלות תהיה בריא ומאושר !
Strawberry | 31.07.16
109.
אני בעד כיום בקיבוץ מופרט החבר משלם מס
אני בעד כיום בקיבוץ מופרט החבר משלם מס הכנסה מלא לקיבוץ!  מי שנהנה מהטבת מס, אם יש כזו בסוף השנה, זה הקיבוץ (מי זה הקיבוץ, זו שאלה טובה ) אנחנו משלמים הכל כולל הכל כמו כל אזרח אחר במדינה! כל השירותים מהקיבוץ הם בתשלום, ארנונה חשמל מים היטלי ביוב והיטלי אויר והיטלי זבי. ביטוח לאומי אני משלם לבד ישירות להם אין הבדל כיום מבחינת תשלומים בין חבר קיבוץ לכל אזרח אחר אכן, הגיע הזמן לשנות בחוק את התיחסות המדינה לקיבוצים מופרטים
Snow | 31.07.16
106.
אם הבן הוא בן חוזר שלא חי כל
אם הבן הוא בן חוזר שלא חי כל חייו בקיבוץ - הוא מחוייב בתשלום מלא. ובכל מקום זה כך.     ומה עם בנים ממשיכים במושבים ?  אז לך שאתה גר בבית שלך יכל להוריש אותו לבינך , למה בן ממשיך אחד בקיבוץ לר יכל גם כן לחיות בקיבוץ ?  וגם מדובר על דירה של חדר וחצי , שמשלמים עליה כסף ולא על 3 חדרים כמו בעיר.
Planet | 31.07.16
98.
וכל זאת במקום לקחת מס ממאות אלפי "אוכלי
וכל זאת במקום לקחת מס ממאות אלפי "אוכלי חינם" שלא משלמים מיסים, כולל לא ארנונה כי כך בחרו מתוך אידאולוגיה (או שלא עובדים או שעובדים "לא רישמית") ומאידך צרכני שרותים הכי כבדים (ביטוח לאומי, רפואי, כל מיני מענקים ומשכורות וכו'....). וכמובן ממשיך לתת לכל מיני אוליגרכים ישראליים... למה? כי כך יותר קל.... הרי כדי להתנגד לזה צריך להיות מנהיג...
Pumpkin | 31.07.16
84.
טל , אין דבר כזה שלא עובדים כיום
טל , אין דבר כזה שלא עובדים כיום בקיבוץ וזה בגלל השינוי הגדול וההפרטה של הקיבוצים . מי שלא עובד חיב להביא סיבה מקובלת כמו פציעה ומחלה ובכל מקרה , למתאוששים יש רשת בטחון של לזמן קצוב בדרך כלל 6 חודשים . אם אחרי זה לא יעבדו גם לא יקבלו תקציב שזה שכר המינימום פחות הוצאות ומסוי פנימי . בעצם רוב הקיבוצים כיום הם כמו שכונה עירונית או יישוב קהילתי תחת אותם חוקים שחלים על כל אזרחי ישראל . מכאן תבין שכל הכתבה נועדה לעורר יצרים רעים ולהסיח את הציבור הנאנק מהפשלות של בביבי וכחלון . תקרא את תגובה מס' 17 ותבין יותר 
Strawberry | 31.07.16
68.
אתה לא קיבוצניק אלא מסית בתשלום כנראה  אם
אתה לא קיבוצניק אלא מסית בתשלום כנראה  אם אתה בחור ישר , תקרא את תגובה מס' 17 ותבין שאתה טועה ופוגע בקיבוצניקים לחינם  אם אתה כעוס על משהוא תפנה את הכעס שלך לביבי וכחלון שהבטיחו להוריד את מחירי הדירות ולא מצליחים בגלל אינטרסים זרים
Strawberry | 31.07.16
62.
הגיע הזמן לבטל את זכויות היתר של הקיבוצים,
הגיע הזמן לבטל את זכויות היתר של הקיבוצים, לקחת חזרה את מה שניתן להם מהמדינה מבלי שיגיע. קיבלו אדמה, בנו מפעל ועכשיו מעסיקים חוצניקים? סבבה. לא לסגור המפעל. פשוט שישלמו מס מלא על האדמה + מס רטרואקטיבי 7 שנים אחורה. כנ"ל על האדמות החקלאיות ועל אדמות המגורים. לא עומדים במס או בעלויות? סימן שאתם לא תחרותיים. תתחילו לעבוד כמו כולם או תרעבו כמו כולם. ככה זה עובד בעולם נקודה. הגיע הזמן לסיים עם האנומליה של הבן המועדף. ויפה שעה אחת קודם.
Tree | 31.07.16
48.
הללויה , סוף סוף הגיעו לשורש הרע במדינה
הללויה , סוף סוף הגיעו לשורש הרע במדינה , הקיבוצים . יש לי הודעה לכל חורצי הלשון , לקנאים , ולזבי החוטם . 80 אחוז מהקיבוצים מופרטים כיום לחלוטין ושכר חבריהם לצורך מיסוי שעובדים בחוץ או בפנים , מדווח היישר לרשויות המס והמ.ע.מ באישור ובחתימת גופי הנהלת חשבונות וביקורת חיצוניים שמאושרים על ידי המדינה .  20 אחוז מהקיבוצים נותרו שוויוניים והיקף המיסוי מהם בטל בששים , ובכל מקרה גם הם משלמים מסים לפי רווחים או מקבלים פטור בגלל הפסדים , כמו כל עסק במדינת ישראל . למה עלתה הכתבה ? כי כחלון וביבי רוצים שירדו מעליהם בתקשורת בגלל הכישלון בהורדת מחיר הדירות ובגלל פשלות נוספות שלא חסרות . אתמול אישרה וועדת הכספים של הכנסת עוד 100 מליון שח לחרדים כאלו שני מליארד וחצי שח שאישרו להם לא מזמן לא מספיקים לעלוקות ולבטלנים האלו שמוצצים את דם החיים של המעמד הבינוני שנושא ברוב העול של המיסוי . זה צריך להיות בתקשורת ? חס וחלילה אז נכניס את הקיבוצים שהפכו לטרף של המדינה . למה הסכים לכך העורך , כי הוא גם מקבל הוראות מלמעלה . אבל איפוא כל המזרחיים הדפוקים ושאר המבקרים וגופי היושר , איפוא המפגינים , כזה טמטום ? תוציאו את החול שזורים לכם בעיניים ואת הרעל שמזריקים לכם למוח . צאו להפגין במחאה אדירה חדשה שתזעזע את אמות הסיפים ואת הכסאות של החמסנים והגזלנים האמתיים . אנחנו הקיבוצניקים נצטרף אליכם בחוד החנית .
Strawberry | 31.07.16
38.
בוקר טוב משרד האוצר עכשיו מנסים לתקן בגרושים
בוקר טוב משרד האוצר עכשיו מנסים לתקן בגרושים את מה שנלקח מהמדינה במיליארדים, אדון כחלון היקר, הכסף הגדול הוא בקרקעות שהמדינה העבירה לקיבוצים לעבד את אדמתם. יותר מ 90% מהקרקעות האלה לא משמשים לחקלאות אלא לרווחתם של קומץ פאודלים, יעני קיבוצניקים. והיום שכל קרקע יקרה מפז לא עושים מאומה. התרומה שלהם איננה שונה מהתרומה של העירוניים. נראה אותך מתקן את העיוות הזה.
Tree | 31.07.16
35.
במקום לחזור על עצמך כמו תוכי ולהפנות את
במקום לחזור על עצמך כמו תוכי ולהפנות את כולם לתגובה 17, תגיב עניינית לטענות שהעלו המגיבים האחרים. בן של קיבוצניק יכול או לא יכול לגור כמעט בחינם בקיבוץ? יכול. ועל האדמה משלם? לא משלם. אז תפסיק לקשקש. יש זכויות יתר והכחשה לא תעזור.
Bug | 31.07.16
32.
בסוף שנות ה 70 של המאה שעברה ולאחר
בסוף שנות ה 70 של המאה שעברה ולאחר המהפך מרבין לבגין , קם לנו שר אוצר חדש מהציונים הליברליים , חלק מגחל של אז שקראו לו שמחה ארליך . הדבר הראשון שעשה , להאשים את הקיבוצים אז לפניכ 35 שנה שהם לא משלמים מסי אמת , בערך כמו היום בכתבה המוזמנת והמפוברקת הזאת . לאחר בדיקה מקיפה בהסכמת הקיבוצים התברר , שלא רק שהם שלמו מסים כדת וכדין , הם שילמו יותר מדי . התנועה הקיבוצית פנתה לארליך וביקשה שהמדינה תחזיר לקיבוצים את הכספים ששלמו ללא צורך חוקי . שחה ארליך ענה להם שכרגע הוא עסוק מאוד כשר אוצר חדש ושהוא יחזור יותר מאוחר עם תשובה לקיבוצים . מאז מעל 35 שנה עדיין מחכים לתשובתו . בינתיים גם הלך לעולמו יהי זכרו ברוך . תקראו את תגובה מס' 17 ותבינו שכל הכתבה הזאת היא לצורך הסתה והסחה מהפשלות של ביבי וכחלון בעיקר בהורדת מחיר הדירות .
Strawberry | 31.07.16
11.
כחלון היקר אינני חבר קיבוץ אך בבחירות האחרונות
כחלון היקר אינני חבר קיבוץ אך בבחירות האחרונות בחרתי בך תליתי תקווה שתגיע עם תבונה ויצירתיות ויותר הבנה כיצד ניתן ליישר את הבור התקציבי הישראלי בו חלק מהחברה משלם עבור חלק אחר. מה דעתך? ממש כמו בקיבוץ עכשיו תחשוב מעט פעם נוספת על הרעיון מאיפה לקחת חצי מליארד ש"ח ואולי יגיע לציון גואל  הלוואי ותבינו שם למעלה  שהשחיתות והאינטרסים של הלוביסטים במדינה ירוששו אותה! 
Guitar | 31.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת