6. העניין הוא שיש לו מוצר, וכנראה שהמוצר טוב. העניין הוא שיש לו מוצר, וכנראה שהמוצר טוב. ועובד. למרות הפאדיחה שהיתה עם מוביל איי. מעניין איך זה ימשיך. אני נשאר בטסלה, ואם תהיה ירידה עקב כל הבלאגן הזה - זה נראה לי יהיה זמן מצויין לקנות. Guitar | 07.08.16 (ל"ת)
3. בשביל לא להפסיד מיליונים , אלון מאסק הנוכל בשביל לא להפסיד מיליונים , אלון מאסק הנוכל הלך להציל את סולר סיטי בבעלותו שעמדה לפני פשיטת רגל , בכספים שמשך מטסלה שבבעלותו (המיזוג) ובכך דפק קשות את בעלי המניות של טסלה . חלק מהכספים כוללים את המקדמות שקיבלה טסלה על הזמנות עתיד של הדגם החדש שלה . חוץ מהבלגן הכספי שהולך ומחמיר לפי העתונות , ההבטחה של אלון מאסק לספק את הדגם החדש בסוף 2017 כבר נדחתה לסוף 2018 . הרבה משקיעים עדיין מאמינים במאסק למרות הכל , אני כבר לא , מכרתי את המניות בזמן ובנתיים אני מורווח במניעת הפסדים . Box | 07.08.16 (ל"ת)
2. טסלה מכרה על הנייר 375,000 מכוניות... במחיר של 35,000 טסלה מכרה על הנייר 375,000 מכוניות... במחיר של 35,000 דולר (מחיר בסיס) זה לא קורה כל יום... כל חברה שזוכה לכאלה ביקושים וצריכה לעשות זינוק כזה בייצור זקוקה להון, בייחוד שמדובר במכוניות ולא תוכנה או טלפונים. שלא לדבר על ייצור של סוללות בהיקף שמייצרים היום בכל העולם. Bee | 07.08.16 (ל"ת)
1. עם גיוסים וחובות כאלה, כל אחד יכול ל"השתגע" עם גיוסים וחובות כאלה, כל אחד יכול ל"השתגע" ולצעוק למוצר מנצח. אם למסאק היה על מה להתבסס באמת, הוא לא היה צריך אגורה נוספת, חוץ ממה שיש בקופה. ניפגש בסיבוב. Bone | 06.08.16 (ל"ת)
טסלה זקוקה למזומנים ב-1.1 מיליארד דולר ברבעון השלישי
6 תגובות לכתיבת תגובה