אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מכונית עם גג נפתח? הישראלים לא מתלהבים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
"ניסאן, חברה שפורטפוליו המוצרים שלה אינו נחשב הרפתקני
"ניסאן, חברה שפורטפוליו המוצרים שלה אינו נחשב הרפתקני במיוחד" החברה שאחראית לרכב הסדרתי הכי ברוטאלי בעולם(GTR), על 50% מאגדות הדריפט בעולם(סילביה, 350Z וכו), בעלת חטיבת יוקרה(אינפיניטי) ואפילו בשוק הפרטי הסטנדרטי בישראל, אפשר לראות חוסר שגרתיות, למשל הניסאן ג'וק...
Nave750 | 09.08.16
6.
בישראל רק עם קבריולט: בהמה אחת מעשנת, אחרת
בישראל רק עם קבריולט: בהמה אחת מעשנת, אחרת זורקת בדל סיגריה בזמן הנסיעה, שלישית משפריצה על החלון עם מים בשביל לנקות בכביש מהיר, שכל הזבל עף עליך. אין כמו קבריולט. ועוד לא דיברנו על החום והלחות והשיט של ציפורים שעף עליך.
Lobster | 08.08.16
4.
עוד קשקשת שמציגה חוסר הבנה. המחירים לדגמים המוצגים
עוד קשקשת שמציגה חוסר הבנה. המחירים לדגמים המוצגים נמוכים כי אלו רכבים מאוד מאוד מאוד ישנים... לא בגלל ש"הישראלים לא אוהבים"... כפי שציין מגיב 1, הישראלים לא קונים רכבי קבריולט בגלל היצע נמוך של דגמים חדשים ומחירים מופקעים ברמות קשות. גם הניסאן מייקרה נמכרה בזמנו כחדשה במחיר שערורייתי, והפונטו כפי שהוזכר עלתה פי 2 מפונטו רגילה... (ואגב, ניסאן, החברה שהביאה את הג'וק ובעבר את הפרימרה הייחודית, אינה חברה הרפתקנית???)
Umbrella | 08.08.16
1.
כאחד מכור ושרוט לקבריולט שהחזיק כמה רכבי קבריולט
כאחד מכור ושרוט לקבריולט שהחזיק כמה רכבי קבריולט בעבר  היום בשוק אי אפשר למצוא מכונית בת 3-4 קבריולט במחיר סביר.  בזמנו היה מגאן, פיג'ו 306, רובר קבריולט, סאאב במחירים עממיים מכוניות ל 4 אנשים + תא מטען סביר.  היום אין מבחר כלל פרט לרכבים מהמותג היוקרה שאז גם המחיר בשמיים אני רוצה לקנות היום שוב רכב קבריולט בן כמה שנים אין לי בעיה לשלם יותר. אבל אני לא רואה את עצמי קונה רכב בן 15-20 שנים על הכביש
Hammer | 08.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת