אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איראן, רוסיה ואזרבייג'ן מתכננות להתחרות בתעלת סואץ

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מכולה סטנדרטית 12 מטר . אונית מכולות ממוצעת 
מכולה סטנדרטית 12 מטר . אונית מכולות ממוצעת  10000 teu .  2 teu = מכולה סטנדרטית. 5000 מכולות על רכבת = 75  ק"מ  (עם יחידות חיבור בין קרונות.) מרחק בין ביגינג לאיסטנבול 7000 ק"מ. זמן שיט ממוצע בין הונג קונג לסואץ הוא לא 40, יום יותר בכיוון של 17 יום. כל יום עוברות בתעלת סואץ לפחות 30 אוניות מכולה. עלות אחזקת קו רכבת של 7000 ק"מ לא כלכלי בהשוואה לאופציה הימית.
Glasses | 11.08.16
4.
תוכנית מגוחכת. הולכה ימית זולה פי 100 מכל
תוכנית מגוחכת. הולכה ימית זולה פי 100 מכל פתרון תחבורתי אחר. רק לשם השוואה, ספינת מכולות שעוברת בתעלה מסוגלת להעביר 200K טון סחורות. רכבת מסוגלת להעביר 2000 טון במחיר גבוה בהרבה ליחידת משקל (וטרם דיברנו על עלויות הפריקה והטעינה לרכבת). במקרה שלהם - הרכבת עוברת באזורים מאתגרים מאוד טופוגרפית ובטחונית.
Blowdryer | 10.08.16
3.
מדובר על קו רכבת לאורך 2500 ק"מ. איראן
מדובר על קו רכבת לאורך 2500 ק"מ. איראן ואזרבייג'אן ממשיכות להתקדם בכל האמור לחיבור רכבתי בין שתי המדינות. לפני מספר ימים הונחה אבן הפינה למסילת הברזל בגשר מעל נהר אסטנה בצד האזרי של הגבול עם איראן. שגריר איראן בבאקו מוחסין בכמויין שיבח את הצעד הזה וטען כי שתי המדינות ייצאו ממנו נשכרות כלכלית. השלמת העבודות להנחת מסילת הברזל על הגשר צפויה עד סוף השנה הנוכחית. השגריר האיראני ציין כי "המסדרון הצפוני דרומי" בין שתי המדינות ישמש מדינות נוספות "מהלסינקי להודו לאורך 2500 קילומטרים" כהגדרתו. לפי התכניות, המסדרון הזה צפוי להוביל בשנה הראשונה להפעלתו 3 מיליון טון של סחורות וכ-200 אלף נוסעים.
Paw | 10.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת