אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זינוק של 10% במספר בעלי שלוש דירות ויותר מאז 2015

159 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

159.
לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו
לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
Mustache | 15.08.16
157.
באוצר בכלל לא בודקים בעלי וילות וקוטג'ים שמפצלים
באוצר בכלל לא בודקים בעלי וילות וקוטג'ים שמפצלים את הנכס ל-10 יחידות ויותר, ובכלל לא משלמים שום מס, לא על הדכרה ולא על כלום. מה יכול להיות יותר פשוט מלבצע סקירה של כול בית פרטי ולגמור את הגירעון הממשלתי??? ולמה לא עושים את זה? כי זה רק לעשירים......
Guitar | 15.08.16
153.
לא יעבור בחיים בג"צ. אגרה ללא קשר לגובה
לא יעבור בחיים בג"צ. אגרה ללא קשר לגובה ההכנסה, לא שיוויונית, לא מתחשבת במצב הנכס היותו לדוגמא בדמי מפתח. מעבר לכך שמשקיעים יחליפו 3 דירות קטנות בפריפריה בדירה במרכז ועוד דירות יצאו משוק השכירות. באמת אחד הדברים הכי מטומטמים שעשו במדינה הזו. יש מלא נכסים פנויים בפריפריה וזה לא יוריד את המחיר. כמוכן 25% מס שבח, לא יוציא שום לדירה למכירה, רק יעלה את דמי השכירות. *לי בכלל אין דירה.
Lobster | 13.08.16
151.
קודם שכחלון יגבה מס מכל !!! מעלימי מס
קודם שכחלון יגבה מס מכל !!! מעלימי מס הכנסה על שכ"ד. אלה בעלי ההון השחור.......ואז יבוא אלינו =הפראיירים שמצהירים על הדירות ומשלמים מס הכנסה . הפתרון הקל. יביא בסופו של דבר  לאבטלה למיתון ולקריסת המעמד הבינוני. לא יפתור את בעיה הדיור. חחח את הדירה 3שלי אם אמכור כמעט אף זוג צעיר לא יכול לקנות   (צפון תל אביב)........מה הועילו חכמים בתקנתם.........???????
Dice | 12.08.16
141.
בעיקר בגלל שעל נדלן חלים מיסים נוספים רבים.
בעיקר בגלל שעל נדלן חלים מיסים נוספים רבים. כמו למשל מס רכישה, שבניגוד למיסים אחרים, לא חל על הרווח בסוף העיסקה אלא על הסכום הכולל בהתחלה. ויש גם מס שבח. ויש מיסים מטורפים על הקרקע. בקיצור, משלמים שם הרבה יותר מ 25% מס....
Fries | 10.08.16
137.
אתה פשוט לא מבין בין מיסוי להיטל. מה
אתה פשוט לא מבין בין מיסוי להיטל. מה שהם מבקשים לעשות זה להטיל היטל ולא מיסוי ושיפסיקו "לכבס" מילים!! ההבדל הוא שמשקיעי נדל"ן משלמים מראש מס על ההשקעה (בניגוד לכל השקעה אחרת!!!!) אין מה להשוות את זה למיסוי אחר על השקעות לענין מיסוי על דלק, רכב וכד' זה מס קנייה ולא מס הכנסה!!!!! לך תלמד
Quill | 10.08.16
135.
בגלל שאני לא מאמין לקופות הגמל והפנסיה אני
בגלל שאני לא מאמין לקופות הגמל והפנסיה אני מחלק את החסכונות שלי כשאצא לפנסיה לא אסתמך רק על מה שישאר בקופות הגמל והפנסיה . כן קניתי שתי דירות קטנות במשך 30 שנה חוץ מדירת המגורים שלי. מכסף שהרווחתי ושילמתי עליו מס. מס ששילמתי כאשר קניתי כל דירה. מס שאני משלם על השכירות שאני מקבל. חאלס תרדו לי מהווריד אם עוד מיסים.
Umbrella | 10.08.16
134.
מיקו יקירי.  אם אתה חושב שייתכן איזה שינוי
מיקו יקירי.  אם אתה חושב שייתכן איזה שינוי אם לא תתאגד לכוח פוליטי חברתי, אתה טועה!  ולא משנה אם אתה ימין, שמאל או מרכז.  כלל הקשת הפוליטית העכשווית נתונה להשפעות של גורמי הון שלטון.  ואם אתה "קפיטליסט" מכוח אינטרס,, אין לך מה לדאוג.  אתה כבר מקושר עם הברנז'ה המושחתת 
Pumpkin | 10.08.16
133.
הסיבה שכל אנשי מחאות הדיור לא יצליחו להתקדם
הסיבה שכל אנשי מחאות הדיור לא יצליחו להתקדם בחייהם נעוצה באותה הסיבה שהפלסטינאים לא מצליחים להתקדם. שניהם מתרכזים בהפלת הצד החזק יותר ובזיזת הרכוש שלו במקום להתמקד באיך הם יכולים להשתפר ולהצליח יותר בזכות עצמם. הם בסך הכל ממשיכים להוביל את עצמם להרס עצמי עם הגישה הזו.
BandAid | 10.08.16
132.
נא לחלק את ציבור המגיבים  ל: 1: בעלי
נא לחלק את ציבור המגיבים  ל: 1: בעלי אינטרסים  2: מחוסרי דיור  3: סוציאליסטים ארורים.   למען השקיפות אני סוציאליסט ארור שחושב שאין להתיר צבר דירות בידי אדם אחד, בזמן שמחצית האוכלוסייה נאנקת תחת עול משכנתה מיותרת שכולה תוצר של בועת נדל"ן וחוסר רגולציה.  לצערי, הרגולטורים  ביבי/כחלון אינם מעוניינים בפתרון משבר הדיור ובועת הנדל"ן..  האינטרס האישי שלהם הינו הישרדותם הפוליטית בלבד, ומטרתם היא לשרת  קומץ בעלי הון. אם ציבור מחוסרי הדיור ושאר "סוציאליסטים ארורים" שכמותי לא יתאגדו לכדי כוח פוליטי, אנחנו נמשיך לכתוב טוקבקים  כמו זה שקראתם כעת ובזבז לכם את הזמן :)
Pumpkin | 10.08.16
130.
זה לא עניין של חוכמה זה עניין של
זה לא עניין של חוכמה זה עניין של חזירות. אתם פשוט חזירים גדולים יודעים מה סופם? אוכלים אותם. לעניין, מס שבח ורכישה אינם קשורים ואם כך הדבר אז מדוע במכולות, ברכישת רכב, במילוי דלק, בבורסה, בפיקדונות אני משלם מס הרי כבר מיסו את המשכורת שלי? מציע לכם לעשות דיאטה קלה... כדי שלא יאכלו אותכם, ובצדק.
Weights | 10.08.16
129.
מס צודק מאוד צריך להיות כמו בבורסה 25
מס צודק מאוד צריך להיות כמו בבורסה 25 אחוז מהשקל הראשון.ולכול אלה שאומרים זה לא צודק שהרי מי שיש לו 2 דירות ששוות יותר לא ישלם יש בזה צדק אבל כרגע המצב יותר גרוע והפשע יותר גדול שלא לוקחים כלום עדיף שיקחו ממי שמחזיק 3 דירות כי זה עיוות פחות קטן מאשר לא לקחת כלום
Scooter | 10.08.16
126.
ניראה שהכתבות נכתבו ע"י בעלי עיניין. הרבה יותר
ניראה שהכתבות נכתבו ע"י בעלי עיניין. הרבה יותר הגיוני שאם כול משכיר 3 מקבל קנס יהיה לו קשה לעלות את השכירות מאשר אם כולם מקבלים. ניראה שהכותב חושב שהקוראים מטומטמים. המס של כחלון צודק ונכון. היכולת של כול משכיר 5 לעלות את דמי השכירות כאשר השאר לא מעלים תיהיה מוגבלת!
Tag | 10.08.16
125.
המדינה יצרה מחסור?! ראית אנשים גרים ברחוב? לא.
המדינה יצרה מחסור?! ראית אנשים גרים ברחוב? לא. זה אומר שלא חסרות דירות. אז למה לאנשים אין דירה? כי 30% מהדירות במשק הן דירות להשקעה, כלומר, הבעלים שלהן לא גר בהן כי כבר יש לו דירה. מה יעזור אם המדינה תבנה עוד 100,000 דירות, אם 30,000 מהן תרכשנה על ידי משקיעים, ששוב יצרו מחסור מדומיין של 30K דירות?! אין שום סיבה מוסרית, שבמצב של מחסור בדירות, המדינה תאפשר להחזיק בדירה להשקעה. אם היה עודף, למה לא, אבל א-י-ן עודף!
Cloud | 10.08.16
118.
לפי נתוני האוצר ה"משקיעים" הוסיפו לבעלותם במהלך שנה
לפי נתוני האוצר ה"משקיעים" הוסיפו לבעלותם במהלך שנה מעל ל 70,000 דירות אבל לא מייצרים בישראל כזו כמות של דירות בשנה (כולל הדירות הוירטואליות שהפופוליסט כחלון משווק עכשיו) הנתון הזה כולל גם חלקי דירות ז"א שלושה אחים יורשים דירה והופ נוצרו לנו פתאום 3 "משקיעי נדל"ן" הכול דמגוגיה ופופוליזים של כחלון, הוא יקבל עוד כמה מאות מליוני ש"ח לחלק בלטלנים החרדים או לפאנטים המתנחלים פרט לזה לא יקרה הרבה. שכר הדירה לא ישתנה מהותית, מחירי הדיור לא ירדו הם ימשיכו לעלות בקצב האיטי שלהם וכחלון הוא יוכל להצטפל עם החיוך האידיוטי שלו עוד כמה פעמים.
Magnet | 10.08.16
116.
10% מיסוי על ההכנסה ללא קשר להוצאות על
10% מיסוי על ההכנסה ללא קשר להוצאות על הדירות להשקעה כך שבפועל המיסוי גבוהה הרבה יותר. גם לא ברור איך באוצר טוענים שהשכירות לא תעלה -הם סותרים את עצמם , אם משקיע ימכור את דירתו המושכרת למי שקונה לשימושו האישי הדירה תיגרע משוק השכירויות ושכר הדירה יעלה.
ChefHat | 10.08.16
115.
בגלל שאני לא מאמין לקופות הגמל והפנסיה אני
בגלל שאני לא מאמין לקופות הגמל והפנסיה אני מחלק את החסכונות שלי כשאצא לפנסיה לא אסתמך רק על מה שישאר בקופות הגמל והפנסיה . כן קניתי שתי דירות קטנות במשך 30 שנה חוץ מדירת המגורים שלי. מכסף שהרווחתי ושילמתי עליו מס. מס ששילמתי כאשר קניתי כל דירה. מס שאני משלם על השכירות שאני מקבל. חאלס תרדו לי מהווריד אם עוד מיסים.
Hammer | 10.08.16
114.
אם אמכור את הדירה ה-3 בצפון תל אביב
אם אמכור את הדירה ה-3 בצפון תל אביב האם זוג צעיר יוכל לרכוש אותה ? וודאי שלא! מאידך...... כיום אני משלמת מס הכנסה ,מהגרוש הראשון. עם דירה אחת לא בטוח שאגיע לתקרה ואז לא אשלם מס הכנסה  בכלל ....מה כחלון הכשלון הרויח ?  לא יקבל עבור דירה 3 (כי אמכר) ולא יקבל מ"ה, במידה ולא אמכור את הדירה ה -3 אשלם גם מס הכנסה ןגם מס על הדירה ה - 3. מה שיש לי לומר לכחלון על זה קודם תמסה את אילו שמעלימים מס הכנסה ולא משלמים  ויש להם הון שחור......... אחר כך תתפנה לסחוט אותנו - הישרים שמשלמים מס אמת.
Cactus | 10.08.16
113.
זה בדיוק מה שקרה במחאה הקודמת. חסרי הדיור
זה בדיוק מה שקרה במחאה הקודמת. חסרי הדיור שזעקתם צודקת (ואני איתם) נבלעו ע"י צעקתם של הסוציאליסטים הארורים שהפכו את המחאה לפוליטית. זה הניב לנו בעיקר זיעה, שעות מבוזבזות, שפיר ושמולי הקלוצים. סוציאליסטים ארורים - תישארו בדירה השכורה התל אביבית שלכם, אנחנו זועקים כאן על דברים אמיתיים. 
Anchor | 10.08.16
109.
זה לא עניין של חוכמה זה עניין של
זה לא עניין של חוכמה זה עניין של חזירות. אתה פשוט חזיר גדול יודע מה סופו? אוכלים אותו. לעיניין,  מס שבח ורכישה אינם קשורים ואם כך הדבר אז מדוע במכולות, ברכישת רכב, במילוי דלק, בבורסה, בפיקדונות אני משלם מס הרי כבר מיסו את המשכורת שלי? מציע לך לעשות דיאטה קלה... כדי שלא יאוכלו אותך, ובצדק.
Weights | 10.08.16
107.
היזהרו והישמרו מהעוסקים בנדלן שרוצים שלא יהיה מיסוי
היזהרו והישמרו מהעוסקים בנדלן שרוצים שלא יהיה מיסוי אלא רק הגדלת היקפי הבניה  (שממנה הם מתפרנסים...). במציאות שבה 2 מיליון משפחות בישראל כבר גרות בדירה בבעלותן אבל מחפשות אפי' השקעה לפנסיה, כל אחת מהן מתכננת לרכוש דירה נוספת ואולי אפילו שתיים! מאיפה יביאו כל כך הרבה דירות? ןבשביל מה לבנות עוד מיליוני דירות אם לכל משפחה יש כבר היום מקום מגורים?  האוצר זיהה נכון שיש בועת ביקושים והמס הוא צעד קטן בכיוון הנכון. 
Pumpkin | 10.08.16
106.
מה זה משנה כמה בונים אם כל מי
מה זה משנה כמה בונים אם כל מי שיש לו כבר דירה הולך להקנות עוד 2 נוספות? יש בישראל 2.5 מיליון דירות בנויות. והביקוש הוא לרכישת 5 מיליון דירות נוספות כדי שישמשו כ"פנסיה". נראה לך הגיוני שיבנו עוד 5 מיליון דירות? יותר פשוט לקלקל את האטרקטיביות של דירה כהשקעה בעזרת מס. פעולה נכונה של האוצר
Pumpkin | 10.08.16
105.
בסדר ! חשבון פשוט  דירה להשכרה בהרצליה 5500-
בסדר ! חשבון פשוט  דירה להשכרה בהרצליה 5500- 6000  עכשיו אתה תעלה את שכר הדירה ב 2500-2000 זאת אומרת בין 7000 8500 אלף  שקל שכר דירה ואתה בטוח שישכירו ממך ? זה לא עניין של רוצי זה עניין של מצוי לרוב רובו של העם הזה אין אפשרות לשלם שכר דירה שכזה. את האמת רוב המשכירים כמעט ולא סוגרים את החודש או פשוט לא ! ולכן אתה יכול גם לבקש 100 אלף שח לחודש ולנגב עם הבקשה שלך את התחת. כי פשוט לא יהיה מי שישכיר את הדירה. אני יודע שאתה מבין את זה ואתה סתם פופוליסט שמזיין את המוח או טרול לצורך העניין. אז בו הקדם את המכה לך פתח חשבון בהום לס וחפש קונים כבר עכשיו ואולי תפסיד פחות כסף לפני הנפילה.
Scissors | 10.08.16
104.
גם אם הם היו טורחים לבדוק הם היו
גם אם הם היו טורחים לבדוק הם היו צרכים להתבסס על המידע שקיים בטאבו וזה לא היה נותן להם תמונה מלאה כי יש בניינים שמעולם לא נרשמו כבית משותף ככה שגם לטאבו אין שמץ של מושג כמה דירות יש בהם. יכול להיות בניין עם 6 דירות ששייכות לאדם אחד ואין להם מושג שיש לו 6 דירות. 
Quill | 10.08.16
103.
50,000 משפחות יושפעו מהחוק שזה 2% העשירים ביותר
50,000 משפחות יושפעו מהחוק שזה 2% העשירים ביותר במדינה! אנשים שהכפילו את שווי הנדלן שלהם בזכות המדינה אבל לא שמעתי שאמרו תודה! תיכף גם יאיימו שאם בנק ישראל "יעיז" להעלות ריבית זה יגדיל להם את ההוצאות והם יקפיצו את שכר הדירה! איך חברי הכנסת יאשרו הפחתה של 500,000 שקל בערך נכסי הנדלן, אם הם מפחדים לפגוע בהם ב 15,000 שקל? חומר למחשבה! נראה לי שחברי הכנסת עדיין חיים במיתון של 2003 שאז קבלנים נתקעו עם דירות ואמרו שמי שירכוש הרבה דירות להשקעה עושה מעשה ציוני.... היום מתנפחת בועת נדלן, ופיצוץ של בועה הוא חמור יותר ככל שנתנו לה להתנפח יותר! זה הכי אנטי ציוני שיש! אם לא יעצרו את הבועה על ידי הפחתת התמריצים לקנות דירה והגדלת התמריצים למכור דירה, יהיה אסון! אין קשר לכמות הבניה, הישראלים מתנפלים על 2.5 הדירות הקיימות כבר בישראל, כאשר לא יודעים שובע! מי שיש לו כבר 4 מחפש לקנות את החמישית! סטודנטים בני 23 בהיסטריה לקנות מהר דירה! הכל מעוות בפסיכולוגיה של בועה! "דירה = בטחון" , "דירה = פנסיה" הכל קשקוש! כשעם ישראל יפסיק להתנפל על דירות הנכסים יהיו שווים בקושי חצי!
Pumpkin | 10.08.16
100.
רני, אתה טועה ומטעה, ראה מס רכישה שעלה,
רני, אתה טועה ומטעה, ראה מס רכישה שעלה, אכן הוריד את כמות המשקיעים שנוהרים לשוק, אולם לא מספיק לצערנו. אכן מיסוי כמו באפיקים אחרים הוא זה שיקל על בעיית הנדל"ן בסביבית ריבית 0. תעדוף של אפיק הנדלן הוא אחד הדברים שגרמו למצבם של חסרי דיור.
Weights | 10.08.16
99.
אתה לא "גאון" גדול כל כך, מה? לא
אתה לא "גאון" גדול כל כך, מה? לא ביקשתי שתתרום כסף. מכור את הדירה ותחנק עם הכסף. מצידי תעשה ממנו פרמידה ותקפוץ לתוכה ראש, כמו דוד סקרוג'. כל מה שאמרתי הוא שהמדינה צריכה להגביל את היכולת של חלק מהאזרחים, ליצור מחסור לא טבעי בסחורה הכרחית (דירה היא מוצר הכרחי, אי אפשר לגור ברחוב), ובכך, להעלות את המחיר שלה בשל יצירת המחסור. אם היה עודף עצום של דירות, בכייף, קנה עיר שלמה מצידי, אבל זה לא המצב. יש מחסור בדירות, וחלקו נגרם בגלל שאנשים קונים דירות כאילו זה מניות של טבע. אדם זקוק לדירה אחת בשביל לגור בה. אם הוא מחזיק בשתי דירות וגר רק באחת, כי אז, הוא יוצר מחסור לא טבעי של דירה אחת בשוק, שאדם שאין לו דירה יכל לגור בה. מי שסובל מזה הם השכבות החלשות. לך, כאדם אמיד, יש יכולת לרכוש דירות גם במחיר גבוה, ואז, להנות מתזרים קבוע של כסף שאני אשלם לך כשכר דירה. לי, כאדם עני, אין יכולת לרכוש דירות בכל מחיר, ומהר מאוד אני מוצא את עצמי, גם ללא יכולת לרכוש דירה, וגם, כבול לחזירות שלך לגבות ממני איזה שכר דירה שבא לך (כי שוב, אני לא יכול לגור ברחוב, אין לי ברירה אלא לשלם לך שכר דירה). לא נעימה לך האמת, אבל זו האמת - מי שרוכש דירות רק לשם השקעה, עושה כסף על חשבון צעירים ועניים. זה אולי נראה לך לגיטימי, אבל זו חזירות לכל דבר. לא צריך להיות טייקון בשביל לחנוק כלכלית את השכבות החלשות. מסתבר שגם בורגנים קטנים עושים את זה בהצלחה מרובה.
Cloud | 10.08.16
94.
היא ממסה כבר שקנית ב 8% ביציאה ב
היא ממסה כבר שקנית ב 8% ביציאה ב 25% ובהשכרה בפועל זה יותר מ 10%. בתכלס המס הזה לא מייצר שום דירה נוספת כי המדינה מעדיפה להשאיר את מחירי הדיור גבוהים ולשסות גאונים כמוך באלו שהצליחו בחיים כמו הקומוניסטים שחיסלו את העשירים ברוסיה ובסוף הפכו את כולם לעניים.
ChefHat | 10.08.16
93.
יש לך 100000 ש"ח מיותרים תן אותם לעניים,
יש לך 100000 ש"ח מיותרים תן אותם לעניים, מה פתאום אנשים דואגים לפנסיה שלהם ולילדים שלהם. החזיר היחיד זה אתה. אם בן אדם לא גנב את הכסף שיקנה גם מיליון דירות. דירות לא חסר , חסר רק שכל לממשלה לבנות עוד דירות, אבל היא לא זקוקה לשכל יש לה מצביעים מספיק מטומטמים שיצביעו לה , מקווה שאתה לא אחד מהם אבל לאור תשובתך אני בספק אם זה לא כך
ChefHat | 10.08.16
92.
זה פשוט עצוב שהמדינה מתייחסת לכל דבר כאל
זה פשוט עצוב שהמדינה מתייחסת לכל דבר כאל ארנק, ללא כל חשיבה על הנזק ועל מי שבאמת ישלם את המס הזה. למה למסות את מי שמחזיק ביותר מדירה אחת? תעבירו חוק שאוסר על החזקת יותר מדירה אחת! דירות הן צורך הכרחי, לא מותרות, ובטח לא סחורה לצורכי השקעה. אם אני רוכש מספר דירות בשביל להשכיר אותן, זה בערך כאילו ארכוש את כל החניות ברחוב, למרות שיש לי רק מכונית אחת, ואז אצור מחסור בחניות, ואשכיר את החניות לכל השכנים במחיר מופקע. לגיטימי? כמובן. מוסרי? ממש לא. לא גר בדירה? מכור אותה. ירשת דירה מההורים שמתו? יש לך שנתיים למכור אותה. אתה תקבל כסף, אנחנו לא נצטרך לממן את החזירות הבורגנית שלך. צעירים הם לא ארנק של בעלי נדל"ן, והפתרון למסות בעלי נדל"ן יתגלגל בחזרה לשוכרים!
Cloud | 10.08.16
91.
יפים, יפים מיסוי אף פעם לא השפיע על
יפים, יפים מיסוי אף פעם לא השפיע על משקיעי נדל"ן אלו לא משקיעים רגילים. 70% מהם אלו יורדים, מקבלים דירה, לא מוכרים (למנוע ריב בין האחים, אין כוחות נפשיים לטפל בזה) משכירים ושומרים לילדים. אלו לא אנשים שיושבים ומחשבים האם יש תשואה טובה יותר במקום אחר, כי ברור שיש התשואה משכירות היא גרועה מאוד.
Magnet | 10.08.16
86.
חכה חכה שהממשלה תגיע ליעד שלה שהוא הורדת
חכה חכה שהממשלה תגיע ליעד שלה שהוא הורדת ערך נכסי הנדלן. מהמס של 18,000 אתה דואג?  אתה הולך להפסיד מיליון שקל במהלך השנים הקרובות. ואז נראה מה ישאר ליורשים שלך.... אמנם קירות ישארו קירות אבל זה יהפוך להיות מוצר זול  ובסיסי שהם היו יכולים לקנות גם בלעדיך
Anchor | 10.08.16
85.
"בדקנו את זה בצורה מקיפה ולהטלת המס לא
"בדקנו את זה בצורה מקיפה ולהטלת המס לא תהיה השפעה על מחירי השכירות" לווי היקר איפה בדקת בלפלנד הרחוקה ? לפלוני יש 3 דירות במרכז, גר באחת ומשכיר 2. הדירה השלישית שווה 3 מיליון ומושכרת ב 6,500 ש"ח שיעור המס שיוטל עליו 30K לשנה כלומר 2,500 ש"ח לחודש גם אם הדירה לא מושכרת לחודש בעקבות חילפוי שוכרים. 10% מס על השכירות 650 ש"ח כלומר 3,250 ש"ח מיסים על הדירה לחודש ולבעלים נשאר 3,250 ש"ח. תוריד בלאי תיקונים ואחזקה, עם מה נשארת ? לפלוני יש 2 אפשרויות : 1 למכור - זה נכון שאתה מוריד בעלים אחד ואונס שוכר אחד לרכוש דירה. (לא כולם רוצים/יכולים או מוכנים להיחנק עם המשכנתא) 2 להעביר במתנה לאחד מילדיו. 3 להעלות במעט את השכירות. משקיעים חדשים לא יכנסו לשוק כי זו מוקצה מבחינת הממשלה. התוצאה פחות דירות לשכירות והשוכרים החלשים יגורשו מהמקום. לווי היקר אתם מונעים מקנאה ושנאה ולא יותר. אתם תכניסו את המשק למיתון ותפגעו בכולם. משקיעים לטווח ארוך זה טוב לכולם למרות שקל לשנוא ולהשניא אותם. מדוע מסרתם קרקעות למאות יחידות דירות בהרצליה וברעננה בכמעט חינם ועם הטבות מס מפליגות עבור דירות בשכירות "מוזלת" ? מצד אחד אתם דופקים את המבוגרים שזו הפנסיה שלהם (רק אתמול פנסיונר מבוגר שרף את קרן עמיתים כי גזלו אותו כמו כולם והוא הרגיש חוסר אונים, משפט צדק אין כאן) ומצד שני נותנים מתנות לטייקונים ? אני בעד שמחירי הדיור ירדו ומחירי השכירות ירדו. יוקר המחיה בלתי נסבל וככה אתם רק מקשים אותו. תגדילו את היקפי הבניה, יש ערים במרכז אשר בונים בהם בנינים חדשים לפי תוכניות משנת 1960 וכאן הבעיה.
Fish | 10.08.16
84.
זה יהיה ארוך: באוצר אומרים שהמס החדש לא
זה יהיה ארוך: באוצר אומרים שהמס החדש לא יעלה את המחירים בשוק השכירות כי מדובר פה ב50 אלף דירות מתוך 650 אלף דירות להשכרה בכל רחבי הארץ אבל זה נכון אך ורק אם יש פיזור יפה של אותן 50 אלף דירות בכל רחבי הארץ - שליש מפוזרות בצפון, שליש מפוזרות במרכז ושליש מפוזרות בדרום.  אם יש פיזור כזה לבעלי הדירות אין יכולת ממשית לגרור את מחירי השכירות באזור שלהם למעלה כי סביב כל בעלים של דירה שינסה להעלות את דמי השכירות יהיה אוקיינוס של בעלי דירות שלא הושפעו מהמס החדש ולכן יש פחות סיכוי שהם ינסו להעלות את דמי השכירות שלהם.   מצד שני (!), אם למשל, סתם לצורך הדוגמא, מתוך ה50 אלף דירות האלה יש 25 אלף דירות שממוקמות בתוך העיר תל אביב זה אומר שמסה אדירה של בעלי הדירות שיושפעו מהמס יהיו מרוכזים בתוך אזור גאוגרפי אחד וברגע שזה קורה היכולת שלהם לדחוף את המחירים למעלה בעיר תל אביב ובערי הלוויין שלה מזנקת כי אלפי אנשים סביבם עושים בדיוק את אותו דבר. זה כמו שאם יש מכולת אחת בעיר שלך שמנסה להעלות מחירים היא לא כ"כ תצליח כי היא אחת מתוך הרבה מכולות שלא עושות את זה אבל אם מאות מכולות ינסו להעלות מחירים באותו זמן בשטח גאוגרפי מסוים זה יצליח כי לציבור הצרכנים פתאום יש פחות מכולות קרובות שמוכרות עם המחירים הישנים.
Quill | 10.08.16
83.
אחי חול לא זורעים... חוץ מזה אנחנו לא
אחי חול לא זורעים... חוץ מזה אנחנו לא במדינה מתוקנת האמת ממש מקולקלת. יש כאן החלטה לגיטימית של ממשלה לייצר דחיפה של דירות לשוק... אם יש לך 3 דירות אתה יכול למכור אחת בכיף, או לשלם מס, או להעביר "מתנה" למישהו במשפחה ולקחת את הסיכון של להסתבך עם רשות המיסים. שתה מים תירגע אתה עשיר תהנה מהחיים 
8Ball | 10.08.16
81.
למרובי דירות בכיניים כמוך  מומלץ למכור דירה אחת
למרובי דירות בכיניים כמוך  מומלץ למכור דירה אחת אוי אוי אוי איי איי לי יש 10 דירות קטנטנות בנתניה פתח תקווה ירושלים ובאר שבע. שהולכות לשמש לי לפנסיה. קניתי את הדירות האלו כי הפנסיה שלי תגיע רק ל9 אלף ש"ח בלבד.     ח ח ח ח ח 
Bus | 10.08.16
78.
למה למשקיעים  זרים אסור לרכוש דירות פה? לא
למה למשקיעים  זרים אסור לרכוש דירות פה? לא שהם עושים בשכל להתעסק עם ממשלה קיקיונית ורפובליקת בננות כמו בישראל. למה זה על חשבון הישראלים ? שיקנו גם הם יש פה בנקים שנותנים משכנתא ויש דירות זולות לא חסר פה דירות למה לישראלים מותר לקנות אירופה וקנדה ולזרים אסור  פה? זה מקובל בכל העולם להשקיע וזה זכותו של כל אחד זה שהמשקיעים בישראל עושים טעות להשקיע פה במדינת מלחמה וטילים זה בעיה שלהם. אל זאת זכותם מה זה הלאומנות הזאת? 
Butterfly | 10.08.16
73.
זה לא הזיז לאף אחד כשהטילו את שישנסקי
זה לא הזיז לאף אחד כשהטילו את שישנסקי על הגז כי זה לא שלהם אבל הצבור לא הבין שאין שישנסקי וגם גז זול כשיחימוביץ הבינה שהיא עזרה לממשלה בהסתה שלה נגד הטייקונים להשיג עוד מיסים היא פנתה לבג"ץ לטרפד הכל גילה התפטר פתאום אחרי ששנים לא עשה כלום כנ"ל לפיד עם שישנסקי על כיל זה לא הזיז לאף אחד כי זה עידן עופר הפוליטיקאים ההזויים השתתפו בהפגנות נגד כיל  איפה יש מצב כזה בעולם? הצבור שמח כי זה לא נגע להם כנ"ל אם שכר הבכירים בבנקים הם לא עובדים בבנק אז לא היה אכפת להם אבל לעמך יש דירות ופתאום הם קפצו והתעוררו וצועקים קומוניזים? יש פה קומוניזים מזמן והצבור תמך ואיפשר את זה לכן מגיע לבעלי 3 דירות ששתקו כשפגעו במשקיעי הגז וכיל עם שישנסקי בג"ץ והפגנות של פוליטיקאים. הסתה נגד עידן עופר ותשובה. היצורים האלה לא הזיז להם שהדרום קורס ואנשים מחפשים אוכל באשפה. לא הזיז להם שאנשים באים לבקר חולים בבתי חולים כדי לאכול אז שישלמו מגיע לעם הזה קומוניזים והלאמת רכוש 
Butterfly | 10.08.16
67.
אלון, אתה מבלבל תהליך מאקרו כלכלי עם טרנזקציה
אלון, אתה מבלבל תהליך מאקרו כלכלי עם טרנזקציה בודדת (מיקרו). כלכלת משקיעים שמוכרים בינם לבין עצמם את הדירות (שזה מה שאתה בדיוק מתאר) היא עניין מוגבל באשראי, תשואה פוטנציאלית וזמן, ברגע שזה יעצור, מחירי השוק - ברמת המאקרו - ירדו לנקודת איזון יותר ריאלית מבחינת יכולת ההשתכרות של הציבור.
Pumpkin | 10.08.16
65.
אסור במדינה מתוקנת או שאנו מתקדמים לקומוניזם .
אסור במדינה מתוקנת או שאנו מתקדמים לקומוניזם . כולם מבינים שזו זרעית חול בעניים סה"כ להעשיר את קופת האוצר וזה לא ישנה את המציאות אם אין לממשלה יכולת לתת פתרונות לדיור (ויש המון ). אז הכי קל לקחת מיסוי  סיבה למסיבה 
Umbrella | 10.08.16
62.
גם כשהממשלה רוצה לעשות צעדים נכונים לצימצום הביקוש
גם כשהממשלה רוצה לעשות צעדים נכונים לצימצום הביקוש לדירות ע"י משקיעים, מציגים את זה בצורה שלילית. הבעיה במס המוצע, שהוא נמוך מדי ולא לכל המשקיעים. בעצם הממשלה מסבסדת את המשקיעים כשהיא לא ממסה את הרווחים מהשכרה כמו רווחים מהבורסה. צריך להוריד את המס על הבורסה ולהעלות את המס על השכרת דירה שנייה.
Guitar | 10.08.16
59.
כחלון לא מעוניין להרחיק משקיעים הוא רוצה מס
כחלון לא מעוניין להרחיק משקיעים הוא רוצה מס פופוליסטי. אם רוצים להרחיק משקיעים אפשר להטיל מס רכישה של 20% החל מהדירה השנייה. מדוע משקיעים זרים שלא חיים בארץ ואינם משלמים כאן מיסים יכולים לרכוש דירות באין מפריע על חשבון ישראלים ששרתו בצבא ומשלמים כאן מיסים. במדינות רבות יש מס רכישה מיוחד לזרים. עצה לביבי  - אל תתפתה ללכת עם כחלון האחריות עליך , אתה ראש הממשלה.
Glasses | 10.08.16
49.
1000 עורכי דין יעמדו בתור לבג"ץ על החוק
1000 עורכי דין יעמדו בתור לבג"ץ על החוק המטופש הזה החוק הזה מטומטם וחסר הבחנה בין עשירים למעמד הביניים מי שאין לו פנסיה תקציבית אבל יש לו 3 דירות בשווי כולל של 1.2 מיליון פתאום נחשב לאויב העם ואיך בדיוק יחזיר את ההלוואות על הדירות???? אבל עשיר שמורידים לו את מס החברות וגר בוילה של 30 מיליון נחשב לצדיק
Flame | 10.08.16
48.
לאט ובטוח הצעירים מתחילים להבין איך קרה שנוצרה
לאט ובטוח הצעירים מתחילים להבין איך קרה שנוצרה בועת נדל"ן בישראל והם לא מצליחים לרכוש דירת 3 חדרים פקאקטה: פשוט! מסתבר ששישנו מספר עצום של ישראלים שלהם לא רק שתי דירות אלא אף שלוש דירות ומעלה. אז מה המסקנה צעירים חביבים? או שתירכשו עכשיו דירה ותאלצו לקחת משכנתא של מיליון וחצי שקל ל-30 שנה, או שתהגרו מפה למדינה שבה מחירי הדיור זולים משמעותית. זאת פנטזיה לחשוב שהבועה תתפוצץ, כי אם זה יקרה, הבנקים ומאות אלפי ישראלים יקרסו כלכלית (כלומר, מדינת ישראל תקרוס כלכלית). אם הייתי במצב שלכם, צעירים יקרים, הייתי מתחפף מהמדינה כבר מחר בבוקר. רובכם משכילים ונבונים. ודאי תמצאו עבודה מתגמלת במקום אחר. בעולם לשמחתי יש בבעלותי ארבע דירות שמהן אני מתפרנס יופי ואני נשאר בארץ. בהצלחה.
Clover | 10.08.16
44.
שכר דירה בטורנטו - 2 חדרים 6000 דולר!
שכר דירה בטורנטו - 2 חדרים 6000 דולר! שכר דירה בארה"ב 3 חדרים - 1500 דולר ! דירה בטורנטו =בין 500 אלף דולר למליון דולר דירה בארה"ב במקומות נידחים עיירות ולא ערים  נע בין 350 אלף דולר למליווני דולרים זה לא זול. לגור בארץ אחרת צריך גם עבודה וגם שהמדינה תסכים לקבל לוזרים. יחסית לעולם פה יותר זול 
Butterfly | 10.08.16
43.
חוק קומוניסטי של אדם שתלטן שמכתיב הכל מתוך
חוק קומוניסטי של אדם שתלטן שמכתיב הכל מתוך טיפשות רוע וגאווה עצמית  כמפצח הבועה  וכמובן על חשבון אחרים אבל אני ממש שמחה . כשהטילו מס על הבורסה לממן בן 3 שתקתם. כשלפיד גזר חובת הגשת דו"ח מחזור שתקתם כשהטילו שישינסקי על הגז וכיל והמשקיעים הפסידו שתקתם כשהגבילו שכר הבכירים בבנקים שתקם . כשלפיד סירב למכור את כיל בטיפשותו שתקתם זה לא עניין אותכם אז כעת העמך צריך לסבול ואולי יבין כי השתיקה בכיל ובגז ובשכר הבכירים נתנה אור ירוק להלאמת הדירות ולכן מגיע לכם ואני מקווה שכחלון לא יוותר לכם  מגיע לכם מגיע לכם מגיע לכם ןדרך אגב, בג"ץ לא יפסוק נגד המדינה . ממש יום מאושר
Butterfly | 10.08.16
39.
ממש לא אכפת לי כמו שלא היה אכפת
ממש לא אכפת לי כמו שלא היה אכפת לך שהטילו מס 25% על הבורסה כדי לממן ילד בן 3 בגן כאשר בארה"ב הגדולה ההורים משלמים עד כתה א 1000 דולר לחודש על גן. לא היה אכפת לך שמשקיעים הפסידו כסף בגלל שישינסקי על הגז ועל כיל . להפך, שמחת שדופקים את תשובה ועידן עופר השנוא. לא היה אכפת לך שלפיד סירב סתם למכור את כיל כי לא מוכרים אוצרות מדינה חחחח . כשכיל לשעבר ים המלח נמכרה לאייזנברג אחרי ששר האוצר ספיר התחנן בפניו שישקיע גם בישראל. אייזנברג מכר את כיל הכושלת לעידן עופר שהבריא והשקיע בחברה מאז לפיד הלא יוצלח המניה התרסקה 50% יחד עם תיק הפנסיה של הצבור המדינה הפסידה מס וזה לא הזיז לך. הפוליטיקאים התערבו וזה כמובן לא הדליק לך שום נורה אדומה. כמו שהמשקיעים בבורסה הפסידו תפסידי גם את מצידי תמכרי את הדירה או תהרסי אותה או תתני לחתנך או כלתך במתנה . ממש לא מזיז לי . עכשיו תורך להפסיד בכל החלטה שתהיה לך מגיע לך.
Butterfly | 10.08.16
38.
כי את מכניסה כסף משכירות ולכן צריך לשלם
כי את מכניסה כסף משכירות ולכן צריך לשלם מס הכנסה כמו כל אחד. בנוסף, כשחסר מים - בעלי בריכות על הכוונת. כשחסרות דירות - סאלם לורדס חזיריים כמוך על הכוונת. תפנימו, המטרה של המס הזה הוא לא לגבות מכם מס אלא לגרום לכם למכור את הדירות, אם את לא מוכנה למכור - תספגי את המס.
Pumpkin | 10.08.16
34.
לא חסר דירות קטנות במרכז לשכירות  סע למרכז
לא חסר דירות קטנות במרכז לשכירות  סע למרכז העיר פ"ת יש אלפי דירות קטנות במרכז להשכרה או למכירה מחיר מכירה זה 850 אלף שח השכרה 2800-3000 שח מרכז העיר זה לא חור בדרום או בצפון יש תחבורה לכל מקום אוטובוס, רכבת, מוניות , יש מרכז תוסס והכל נגיש אבל זה לא נאה לישראלים . אז תשלמו בת"א 5000 שח אין לי בעיה 
Butterfly | 10.08.16
33.
קביעת שווי הדירה יוצר עיוותים רבים. גם באותו
קביעת שווי הדירה יוצר עיוותים רבים. גם באותו אזור מגורים יש שווי שונה לכול ביניין, (בניין רכבת, בניין ישן בניין חדש) וגם בתוך הביניין יש הבדלי מחיר מהותיים בין הקומות. לדוג: קומה 4 ללא מעלית עולה הרבה פחות מקומה 1 ללא מעלית.
Beer | 10.08.16
32.
"במשרד האוצר סרבו לבקשת "כלכליסט" להציג בחינה גיאוגרפית
"במשרד האוצר סרבו לבקשת "כלכליסט" להציג בחינה גיאוגרפית של שיעור הדירות שנמצאות בבעלות מחזיקי שלוש דירות או יותר" אני לא מבין, הנתונים האלה שייכים לאמא שלהם? אנחנו חיים בדיקטטורה ולא ידעתי את זה? הם מחליטים איזה מידע נוח להם להציג ואיזה לא? לא מדובר פה בסודות צבאיים
Quill | 10.08.16
25.
יותר פשוט הוא ליצור מגבלה על המכירה  כך
יותר פשוט הוא ליצור מגבלה על המכירה  כך שבכל פרוייקט יוגבלו כמות הדירות להשקעה  משמע למשל בניין של 20 דירות  הקבלן מורשה למכור רק 10 אחוז מכמות הדירות במקרה הזה 2 דירות בניין עם 30 דירים אזי  3 דירות להשקעה  המטרה שהבנינים שנבנים כיום לא יהוו דירות להשקעה באופן מלא מקווה שזה יגיע לאוזני כחלון 
Beer | 10.08.16
21.
זה נירא כמו ז'ונגל... החלש מוכר את הדירות
זה נירא כמו ז'ונגל... החלש מוכר את הדירות לחזק אבל בפועל לא משנים שום דבר אלה רק מחזקים יותר את החזקים כול עוד לאזרחים יש כסף לקנות הם יקנו...  הורדת מחירים של הדירות יגרום רק לקניה יותר זולה ובכמויות יותר גדולות על ידי אנשים שיש להם קצת יותר כסף ממך
Lamp | 10.08.16
19.
אני גם בעל 3 דירות והשכירות של אחת
אני גם בעל 3 דירות והשכירות של אחת הדירות מתחדשת בסוף החודש. כבר הודעתי לשוכרים שיהיה סעיף חדש שאם המיסים הללו יעברו תהיה תוספת של 5% כפי שהחוזה מאפשר והם הסכימו לזה ועל הדרך שלחו כמה ברכות לכחלון, אז לכל מי שחי על מחשבות מה יקרה, הנה המציאות וזה מה שקורה, יאללה כחלון, לך לאולגה יא דלפון
Coathanger | 10.08.16
17.
בוא עכשיו ותקנה את הדירה השלישית שלי ב
בוא עכשיו ותקנה את הדירה השלישית שלי ב 3 מיליון שקל שזה טיפה פחות מעיסקאות בתקופה האחרונה באיזור. אה, אתה חושב שזה יקר, אז בוא תקנה ב 2.5 מיליון כי המחירים יירדו לשיטתך, אה... עדיין יקר. אז מי שיקנה זה מישהו עם כסף שישכיר לך את אותה הדירה אבל עכשיו יעלה את השכירות בגלל כל המומנטום האחרון. 
Coathanger | 10.08.16
15.
ליאת רון הופיעה אתמול על תקן מומחית ב"לילה
ליאת רון הופיעה אתמול על תקן מומחית ב"לילה כלכלי" וסיפרה ש: "אני גרה בשכירות ובעל הבית שלי כבר התקשר להודיע לי ששכר הדירה עולה. תודה כחלון." האמנם??  אני לא אתפלא אם היא המציאה את זה רק כדי להפחיד את הפוליטיקאים שלא יעבירו את חוק המיסוי על בעלי 3 דירות. אם זה באמת שקר בשידור חי זה חמור מאוד! גם אם היא לא המציאה לגמרי את הסיפור, סביר שבכלל אין קשר לחוק ומדובר בשיחה השנתית הרגילה, שבה בעל הדירה מנסה להעלות. הרי היא לא אמרה בכמה.  חוץ מזה, היא לא אמרה אם בעל הדירה שלה בכלל מאלה שמחזיקים 3 דירות, ולא הסבירה למה לא להיות צרכן נבון שמאיים בהתנתקות והולך לשכור דירה אחרת בזול, דירה שבעל הבית שלה לא מושפע בכלל מהחוק, שזה 90% מהדירות בשוק
Goggles | 10.08.16
14.
הכחלון הזה ממש ירד מהפסים, נראה כאילו אסור
הכחלון הזה ממש ירד מהפסים, נראה כאילו אסור לשקיע דולר בישראל, מה זה המס על מי שיש לו רכוש, מה נראה לכם שיעשו המשקיעים, ימכרו חלק מהנדל"ן, יחזירו הלוואות לבנקים ויעבירו את השקעותיהם לחו"ל, ארה"ב וכו', לדוגמא: בפלורידה התשואה יותר גדולה וההשקעה זולה ויותר בטוחה, נכון לעכשיו אנשים מתגרשים ומעבירים דירות לילדים כדי לא לשלם את המס הדפוק, דפוקים בראש, נראה את החרדים מצביעים בעד גירושין של בני זוג בתמורה לפאקינג מס, נראה לי שכחלון מנסה לרסק את הכלכלה, מי שיפגע באופן ישיר זה שוכרי הדירות.
Radio | 10.08.16
12.
האיום הגדול הוא מחירי שכירות ולא מחירי דיור.
האיום הגדול הוא מחירי שכירות ולא מחירי דיור. כי, לדוגמא, לקפיצה של 20-30% במחירי השכירות אין פיתרון.  הבעיה אינה רק בחוק המוצע אלא בכלל שרדיפת עסק לגיטימי ששמו השקעה בנדל"ן. שמקורה בטיפול חובבני של נערי האוצר.  צריך מישהו שידחוף לבניה מסיבית כמו אריק שרון בעליה מברה"מ. 
Guitar | 10.08.16
11.
לפי הנדלניסטים, בכלכלה חשוב רק ההיצע ולא ההיצע
לפי הנדלניסטים, בכלכלה חשוב רק ההיצע ולא ההיצע מול הביקוש. לדעתם אם 50,000 דירות להשכרה יימכרו למחוסרי דירה, כלומר לכאלה שהיום שוכרים- שכר הדירה יזנק כי היצע הדירות להשכרה ירד. הם מתעלמים מכך שהמכירה ההמונית גם מחקה 50,000 שוכרים מהשוק. אלו 50,000 צעירים ששינו סטטוס והם כעת בעלי דירות בעצמם. לפי ההיגיון המעוות של העוסקים בשיווק דירות ושל בעלי 3 דירות, צריך ללחוץ על 200,000 צעירים שהצליחו לקנות דירה בשנים האחרונות, למכור אותה מיידית למשקיעים. ככה יעלה היצע להשכרה ב 200,000 דירות ושכר הדירה של השכבות החלשות יוזל. אלא שכל מי שלא עוסק בנדלן, ואינו פוליטיקאי החבר של העוסקים בנדלן, מבין מיד שזו שטות! הרי מהלך כזה יחזיר 200,000 משפחות לסטטוס של שוכרי דירות ואז יהיו הרבה אנשים שמחפשים דירה להשכרה כך ששכר הדירה ממש לא ירד. בעצם הגדלנו את היצע השכירות והביקוש לשכירות ברמה זהה לחלוטין! לא ישתנה שכר הדירה אבל כן שינמכנו 200,000 איש.  אני מקווה שכעת ברור, אפילו לפוליטיקאים ולנדל"ניסטים, שמכירת 50,000 דירות לא תשפיע על שכר הדירה אבל כן תשדרג 50,000 משפחות.  ולכל מי שחושב שלשוכרים אין כסף לקנות את הדירות, נזכיר שמוכר הדירה יכול רק לבקש מחיר. מי שקובע את המחיר הוא הקונה הנחוש ביותר לקנות. ואם כל הקונים הם חלשים כלכלית, והמוכר חייב למכור כי המס החדש "אוכל אותו", הוא יתפשר וימכור בזול (לקונה שהציע הכי הרבה כמובן.) ואגב, לפני עשור היו חצי מכמות הדירות להשכרה ומחירי השכירות היו נמוכים בהרבה. חומר למחשבה. 
Carrot | 10.08.16
10.
בעל הבית שלי התקשר וביקש תוספת כי יש
בעל הבית שלי התקשר וביקש תוספת כי יש לו 10 דירות ובקרוב אולי יוטל עליו מס. אמרתי לו שאני מוכן בחוזה הבא להוסיף 100 שקל כי העלו לי את המשכורת. אבל לא יותר מכך. הוא בכה ויילל שלא תהיה לו פנסיה ושהילדים שלו יהיו עניים ושאני אציל אותו. שלא פייר שערך הדירות שלו רק שילש את עצמו. ריחמתי עליו מאוד, אבל הסברתי לו שיש דבר שנקרא שוק חופשי ובמחיר שהוא מבקש הדירה שלו תעמוד ריקה... אמרתי לו יש בקומה מעלי דירה להשכרה במחיר זול, אחרי שיפוץ. כנראה בעל הבית שם אינו בעל 3 דירות. ויש בבניין ליד דירה שהתקבלה בירושה ולכן בעל הבית שלה משכיר בחצי מחיר כי אין לו הוצאות עליה והוא לא כועס על המדינה.  איימתי עליו שאני בדרך לסגור עם אחד מהם והוא ויתר על ההעלאה והבטיח לשים מזגן חדש בסלון. נתתי לו תוספת של 100 כמו כל שנה. רק כי הוא באמת מסכן. 
Goggles | 10.08.16
9.
האוצר המדינה ובנק ישראל היו צריכים לבטל את
האוצר המדינה ובנק ישראל היו צריכים לבטל את ריבית האפס השוררת במשק לריבית ריאלית של 3-4% בשנה. כך רוב משקיעי הדירות היו נשארים בבנקים החזיריים שבהם המדינה לא נוגעת בכלל. והיום למרות הריבית האפסית הבנקים גונבים מלקוחותיהם ריביות 5-11%  !  
ELIEZERMODIIN | 10.08.16
8.
המיסוי על שכירות לדירה שניה הוא 20% ולא
המיסוי על שכירות לדירה שניה הוא 20% ולא 10% כפי שהאוצר ובכתבה מתפרסם. על ההפרש מעל  5030 שח לחודש השכרה. המיסוי החדש הוא תוצאה של מדיניות עקומה של האוצר והמדינה בכלל להפיל על אזרחיה את מחדליה הרבים בכל התחומים. כך זה גם בכבישים במקום לאכוף את החוק . מטילים קנס ענק בעזרת מצלמות מהירות בכל חור בארץ ועכשיו רוצים לצרף מלשינים. 
ELIEZERMODIIN | 10.08.16
4.
לדעתי יש להעמיד את הבחור לדין על הונאת
לדעתי יש להעמיד את הבחור לדין על הונאת ענק, שמעתי אותו אתמול ברדיו מסביר שההכנסה הממוצעת של בעלי 3 דירות היא 46 אלף שח ואפשר להבין מזה שאין מה לרחם עליהם, עם הנתון הזה הוא זורה חול בעיני הציבור וכלפי הממונים עליו, מה זה הנתון ההזוי הזה? זה נתון שמאפיין בעלי 3 דירות?? בושה וחרפה הטיעון הזה. גזלן גדול מכספי משלם המיסים אתה חי ותקבל את הפנסיה שלך, הפנסיה התקציבית המפוצצת של פקידים כאלה ואחרים אותה יש למסות. אני מקווה שמישהו באוצר יתעשת מהר וירד מהעץ שעלה
Cherries | 10.08.16
2.
זו כותרת ראשית בעיתון??? מי בדיוק ישכיר לנו
זו כותרת ראשית בעיתון??? מי בדיוק ישכיר לנו דירות?  כן, יותר נוח שיהיו כאן חברות ענק עם אלפי דירות להשכרה שיעשקו את השוכרים, ולא משכירים פרטיים. כמו עם חברות ענק אחרות. זה רע לנו, אבל נוח פסיכולוגית.  כי קל לנו לשנוא את "ראובן" או "שמעון" שיש לו 10 דירות. אבל חברת נדל"ן עם 5,000 דירות? בכיף. אולי מספיק עם השנאה הזו? אנשים חסכו וצברו נכסים. אני מקווה שעשו זאת בהוגנות וביושר, ושיהיה להם לבריאות. אם יהיו המון אנשים כאלו- אז מחירי השכירות ירדו. אלא שהממשלה מסיתה נגדם, במקום לבנות דירות. פתרון השנאה הידוע.
Bone | 10.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת