אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניו יורק, ארה"ב: המלחמה שאחריה באמת עזבתי

178 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

178.
עדיף שם  למה כאן בן אדם צריך להיות
עדיף שם  למה כאן בן אדם צריך להיות בהיכון שלא מרמים אותו שם זה פחות קורה תרבות הנהיגה כאן בארץ נוראה העיקר הרייטינג ולא חשוב הנימוס וההתנהגות כאן מי שמרמה עושים לו כבוד מי שחוצפן מקבל עוד יותר כבוד מי שגונב מקבל כבר מדלייה  בבתי ספר מתרכזים בציונים המזוייפים במקום איך להתנהג העיקר הציונים המוזרגגים הכל הפוך במדינה הזו הכל קומבינה הכל דחיפות בתור בסופר לסרט וכל מקום שרק לא תחשוב עליו שום טקט 
Fish | 27.08.16
176.
אנחנו בדיוק מציינים ארבע שנים. את החברים שנותרו
אנחנו בדיוק מציינים ארבע שנים. את החברים שנותרו לנו אחרי צוק איתן אפשר לספור על יד אחת. לא חיפשתי לחדש אף אחת מהחברויות שנגמרו באותו קיץ (וגם לא את אלו שנגמרו במבצעי עזה הקודמים). עם הזמן המרחק מרגיש גדול יותר מהאוקיינוס, כשאת צריכה להסביר דברים באגלית, לאמריקאים, את פתאום מבינה כמה מטורף זה נשמע.
Paw | 15.08.16
174.
צודק בהחלט! במיוחד אחרי שקראתי בספר כלשהו שבארה"ב
צודק בהחלט! במיוחד אחרי שקראתי בספר כלשהו שבארה"ב כאשר נכנסים לוקחים אותך לחדר בגודל איצטדיון מלא בשטרות של 100 דולר. נותנים לך 10 מזוודות בשביל לקחת כמה שיותר בשעתיים. ואז כעבור יומיים שאתה בארה"ב אתה מקבל דירה במנהטן עם אוטו ונהג צמוד. לא מבין את האנשים שרוצים לחיות בארץ..
Puzzle | 14.08.16
169.
הבעיה היא בהגדרה עצמית כ ״בכיר״  - כי
הבעיה היא בהגדרה עצמית כ ״בכיר״  - כי כל אחד בישראל בכיר , מנכ״ל או תותח על מסוג שהוא. אבל האמריקאים לא טיפשים, כי ה ״בכירים״ האלה מלאים באוויר ולא יותר אטרקטיבים מהקוראנים, סינים הודים והונגרים. טוב תעשה אם תתחיל לחשוב איך למצב את עצמך מול התחרות העולמית - פשוט להיות ישראלי זה כבר לא יתרון 
Corn | 13.08.16
168.
שירותי הבריאות בישראל הם מהגרועים מהמדינות המערביות. נכון,
שירותי הבריאות בישראל הם מהגרועים מהמדינות המערביות. נכון, הרופאים מעולים, אבל יחס מספר החולים למספר הרופאים הוא קטסטרופה (הגרוע מבין המדינות המערביות). אם אתה עני בארהב, אתה מקבל שירותי בריאות מהמדינה ברמה הרבה יותר גבוהה מישראל, כנל אם אתה זקן. נכון, אם אתה לא עני מספיק תצטרך לשלם על שירותי בריאות הרבה כסף (אבל עדיין תקבל שירותי בריאות טובים מבישראל).
Bee | 14.08.16
167.
עזבתי לפני שבע שנים, אני מאוד דעתן וגם
עזבתי לפני שבע שנים, אני מאוד דעתן וגם לי יש פתיל קצר ופה גדול, אני עברתי לאירופה העויינת, איבדתי הרבה יותר חברים אירים, גרמנים, וספרדים מאשר ישראלים בגלל ישראל. אני מגיע לארץ הרבה, ולאורך השנים אני אוהב את ישראל יותר ויותר, לא תמיד את החיים בישראל, אבל את הישראלים. יש לי לפעמים ביקורת קשה אבל אני מקפיד לפרסם רק פוסטים שמראים גם את האהבה שלי לישראל לצד הביקורת. אני חושב שסך הכל מדובר במדינה בבניה, בהקמה, כמו סטארט אפ, שעובדים מאוד קשה ולא הכל מצליח אבל ישראל היא מדינה שמתאפיינת בתושיה לפתור בעיות שאין כמוה. גם כשדברים נראים לא משהו מישהו בא ומשנה. ואל תגידי שלא חשבת אף פעם לחזור, זה תמיד על השולחן, זה טבעי. 
Processor | 13.08.16
161.
דברים מהבטן. לי לקח שנים ותמיד הרגשתי שיש
דברים מהבטן. לי לקח שנים ותמיד הרגשתי שיש צדיקים בסדום שעבורם צריך להלחם. ה״אוגוסט״ שלי היה ההתחרדות המסרטנת, האפליה שבאה מכוח הדתיים והתמיכה בהם, וכל הפוליטיקה הפשיסטית של נתניהו בשנים האחרונות. פתאום אין לי חשק לבקר אפילו בארץ.
Processor | 13.08.16
155.
בתנאי שתבין שמכל מדינה יש הגירה גם פנימה
בתנאי שתבין שמכל מדינה יש הגירה גם פנימה וגם החוצה. ישראל לא שונה. ישראל לא גרועה אובייקטיבית מרוב מדינות העולם. לעומת ארה"ב למשל רמות הפשע שלנו נמוכות מאוד ושירותי הבריאות מעולים. יש חסרונות ויתרונות בכל מקום.  בדק בית? יש מקום לשיפור בישראל אבל מה גרם לך לעזוב זה בעיה שלך לא של המדינה. הרי לא עזבת בגלל רעב או איומים של המאפייה. רוב העוזבים הם אנשים בעלי השכלה שהשוק בארץ לא הכיל או לפחות לא כמו שהם רצו והם עזבו למדינות שהם האמינו שהשוק יכיל טוב יותר. זאת הגירה של אנשים שטוב להם ושואפים לטוב יותר, בדרך כלל לא מהתחתית של החברה הישראלית. גם אם יהיה פה מושלם אתם תהיו. צריך לשפר את השוק בלי קשר אליכם כלל. אתם לא תסמין לכלום, אתם חלק ממה שקורה בכל מדינה מערבית חופשית- אנשים עוזבים אותה ואנשים מגיעים אליה וזו זכותם.
Boomerang | 13.08.16
153.
זה החלום שלי, לעבור לארהב. ועשיתי צבא. זה
זה החלום שלי, לעבור לארהב. ועשיתי צבא. זה ממש בסדר שאנשים יעברו למדינה אחרת וזה משהו מקובל. קשה פה. קשה מאוד, אישית אינני צופה עתיד טוב ואני רוצה משהו טוב יותר לילדי. מותר לאנשים לנדוד. בארהב כולם מהגרים או צאצאים של מהגרים, מלבד הילידים שהם אינדיאנים. לאנשים מותר לרצות דברים אחרים, וכשאני הייתי שם תקופה לא קצרה, גיליתי מקום (הייתי בשלושה) שבו כיף לחיות! כן, בדכ יותר זול שם. עם הכסף שהדירה שלי שווה אני יכולה לקנות שם בית פרטי עם בריכה מקורה וכולי. הנקודה שלי היא שזה מטופש לרדת על מי שרוצה להגר בדיוק כמו שזה מטופש לרדת על מי שלא. כל אחד צריך לעשות מה שנכון לו. 
Bowtie | 13.08.16
151.
רק בשנה שעברה החליטו מעל 30,000 איש החלטה
רק בשנה שעברה החליטו מעל 30,000 איש החלטה הפוכה , וקשרו את חייהם עם מדינת ישראל . אל תתנו לכתבות כאלו לפגוע בכם . ה"תקשורת" בישראל גלתה מהארץ . מטרתה לפגוע בשמחת החיים המידבקת שלנו . כשאנחנו עצובים היא שמחה , וכשאנחנו שמחים , היא עצובה . זו תקשורת החיה במחוזות הדמיון . אין כבר הרבה לנו ולתקשורת שגלתה . אין בה אהבת החברה אליה ועליה היא מדווחת , רק הפחדות ושמחה לאיד , ואפילו רוע לב . אל תאמינו לגולים , הם כבר לא חלק מאיתנו
Hammer | 12.08.16
149.
אין כמו בחו"ל!!!! זה חבל אבל זו המציאות!
אין כמו בחו"ל!!!! זה חבל אבל זו המציאות! חי בראש זקוף ומורם, מתפרנס יפה ובכבוד, אין טלפונים מהבנק, לא מכתבים על עוד תשלום ועוד מיסים ועוד מיסים ועוד מכתב מהבנק ועוד מינוס על מינוס על מינוס. בקיצור חיי גרוש שחי על הקשקש ונושם לרווחה ששרד עוד חודש ועוד חודש אז החו"ל? ש ק ט!!!  כל הבעיות וחובות נסגרים בתוך שנתיים שלוש,( ולא עשור לפי תכנית "הבראה" של הבנקים לכיסוי חובות)  מנהל הבנק מחייך כי אתה על הסוס, והכי חשוב!! אתה מחייך ורגוע! ואת זה רבותיי אפשר רק מחו"ל לעשות
Umbrella | 12.08.16
143.
בכיתי עם דמעות תנין התרגשתי כולי ממש כמו
בכיתי עם דמעות תנין התרגשתי כולי ממש כמו ברגע שנודע לי שיאסין חוסל ועכשיו אני חש מחנק על זה שבכלל את שייכת לעם היהודי וגרוע מכך לזה שאת ישראלית.כשיגיע הרגע שאחד החברים הערבים שלך ידקור אותך רק בגלל שאת יהודיה תעשי טובה לכולנו ואל תתבכייני ואל תחזרי לכאן.אתר עלוב על זה שנתן לה מקלדת להעלות על הכתב את הגיגיה המטופשים.מישהו צריך להתעורר כאן ולהעיף מכל התקשורת את שופרי האויב!!!
Wheel | 12.08.16
137.
את צודקת בגדול אבל קצת דיסאינפורמטיבית... בג'רזי-סיטי וניוארק
את צודקת בגדול אבל קצת דיסאינפורמטיבית... בג'רזי-סיטי וניוארק אפשר למצוא בתים טובים בשכונות יוקרתיות וסוציו-אקנומיות (כמו רמת-אביב) גם בסכומים כמו 250K$. הקרבה מהן למנהטן היא פחות משעה נסיעה ברכב, אוטובוס של NJ Transit או במעבורת. יש בהן מוסדות חינוך איכותיים ואוכלוסיה כמו ברמת-אביב. את שוכחת לציין שבישראל אי אפשר במחיר הזה להשיג אפילו דירת 3 חדרים בשכונה נחשלת.
Bowtie | 12.08.16
136.
כתבה שנותנת קול לנו, לעשרות ואולי אפילו מאות
כתבה שנותנת קול לנו, לעשרות ואולי אפילו מאות אלפי "יורדים" שקיבלו החלטה קשה ביותר - לעזוב מדינה שבה נולדנו למדינה זרה ולנסות להקים חיים נורמליים. ברור שלכל דבר יש ייתרונות וחסרונות, אבל אולי במקום לרסס סיסמאות קלישאתיות כמו "כאן זה הבית" ו"אין דבר כמו להיות 'ישראלי בחו"ל'. (תתפלאו דווקא יש) - אולי במקום זה נעשה בדק בית כדי להבין מה באמת גורם לכל כך הרבה אנשים לעזוב את המדינה? בחינה עצמית לא תזיק לאף אחד (גם לא לגיבורים שנשארו מאחור להילחם על מה שנשאר.
Sword | 12.08.16
133.
אתה לוקה בליקוי מאורות. וגם קצת במניה דיפרסיה.
אתה לוקה בליקוי מאורות. וגם קצת במניה דיפרסיה. וכמובן שאתה מקשקש קש עם גבבה. בתור אחד שנותן המון (וקרוב לודאי שהרבה יותר ממך) אני אומר לך: לטובים טוב פה ואלו שמתחפשים לטובים רע פה. מן כלל אצבע שכזה שתופס איפה שלא מסתכלים.
Quill | 12.08.16
130.
לא הכל דבש. את תמיד תהיי זרה וזו
לא הכל דבש. את תמיד תהיי זרה וזו זרות מורגשת. לפעמים היא מפריעה יותר, לפעמים פחות, אבל זה תמיד קיים. אין חברים. את יכולה לספר לי שעות עכשיו על החברים שרכשת באמריקה, אני לא אאמין לזה. אני לא אאמין לזה, כי עברת מלוס אנג'לס לניו יורק. הרבה אנשים עושים את זה, זה רק מראה כמה שום דבר לא קושר אותך למקום מסוים בתוך ארה"ב, וכמה החיים בודדים שם. מערכת הבריאות באמריקה על הפנים. הדיור יקר, במיוחד בניו יורק (ישראלים בכיינים נורא, וזה לא קשור לעבודה שעדיין יקר שם בדיוק כמו שיקר פה), החינוך יקר גם, אם יש לך ילדים. ואולי לא עפים עליך טילים כל שנתיים אבל יש לאמריקה את הסכנות שלה להציע. ובעיקר לא משנה כמה הישראלים מטומטמים ובהמות, אני רוצה להאמין שבחיים לא היינו מגיעים למצב שבו אדם כמו דונלד טראמפ נבחר לראשות מפלגה. 
Grapes | 12.08.16
127.
רק בשנה שעברה החליטו מעל 30,000 איש החלטה
רק בשנה שעברה החליטו מעל 30,000 איש החלטה הפוכה , וקשרו את חייהם עם מדינת ישראל . אל תתנו לכתבות כאלו לפגוע בכם . ה"תקשורת" בישראל  גלתה מהארץ . מטרתה לפגוע בשמחת החיים המידבקת שלנו . כשאנחנו עצובים היא שמחה , וכשאנחנו שמחים , היא עצובה . זו תקשורת החיה במחוזות הדמיון . אין כבר הרבה לנו ולתקשורת שגלתה . אין בה אהבת החברה אליה ועליה היא מדווחת , רק הפחדות ושמחה לאיד , ואפילו רוע לב . אל תאמינו לגולים , הם כבר לא חלק מאיתנו
Hammer | 12.08.16
120.
ויתרתי על הכל וחזרתי לגדל את הילדים בארץ...
ויתרתי על הכל וחזרתי לגדל את הילדים בארץ... תנו לי לחדש לכם, זו לא המדינה בה גדלתי, הבאתי את הילדים למדינה אלימה, כוחנית, עושקת יושביה. בה אנחנו מקריבים את הכסף שלנו ואת ילדנו לטובת התנחלויות. בה מחיר דם החיילים נמוך נמוך מאוד, בה ראש הממשלה עסוק בהשרדות ומוכר לנו שלעד נחיה על חרבנו, מדינה בה חיסול פוליטי בידי הפרקליטות זה דבר שכיח, בה יש לביבי עיתון נשכני, בה אין טעם לערוץ שידור אם השרה לא תוכל לשלוט בו... איזה טעות עשיתי!!!
Grapes | 12.08.16
115.
מבין אותך בהחלט.בשנים האחרונותיש הרגשה של שני גושים
מבין אותך בהחלט.בשנים האחרונותיש הרגשה של שני גושים במדינה הזו.אחד שרק נותן.ואחד שרק מקבל.הגוש הנותן מצבו הולך ורע.והמקבל הולך ופורח.הגוש הנותן גם שולח בניו לצבא שהמנהיג משתמש בו לצרכים פוליטים, והוא משמש בשר תותחים.ללא הישג כלשהו.כמו האריסים בימי הביניים.
Rami476 | 12.08.16
110.
כחלון נותן את כל התקציבים לחרדים על חשבון
כחלון נותן את כל התקציבים לחרדים על חשבון החיילים משוחררי צהל. מתי סוף סוף אזרחי מדינת ישראל יפתרו לתמיד ממשה האיום שהורג את הצעירים ונון את כל התקווה לחרדיםץ משה כחלון פשוט תסתלק לנו מהחיים כי לצעירים במדינה נננננננננמאס ממך
Bottle | 12.08.16
105.
מה ז"א "טוב שנשארים שם?" למה קשה לך
מה ז"א "טוב שנשארים שם?" למה קשה לך לקבל את העובדה שיש אנשים שמסתכלים גלובאלית. בלי שיוך. הולכים לאן שטוב - והם גם יכולים. יש הרבה מאוד שרוצים ולא יכולים. לא לכולם יש ויזה. אז בדרך מגננה הם אומרים "שילכו.. מי צריך אותם". אבל צריך, כי מי האוכלוסיה שבעיקר מהגרת לארץ? אוכלוסיה חלשה. העילית לא עושה את המעבר לכאן. אפילו בעלייה הרוסית - העשירים עברו לקנדה. אנחנו ברירת מחדל. לא יותר מזה. ואתה צריך להבין שהסיבה שזה כך היא שהמדינה שלנו ממש ממש דפוקה. ברמות על. אין כאן אף גורם שמונע מתחושת שליחות כמו פעם, כסף מסובב את כוווולם, שובר לכולם עקרונות. זה פשוט רקוב מהיסוד. תראה את החרדים ועניין לימודי הליבה, המשך הקיום שלהם על חשבון המדינה, האופן שבו עובר תקציב, הסחיטות, הכספים שעוברים מתחת לשולחן וכולם יודעים מזה. השחיתות כאן מטורפת. אמנם במקומות אחרים לא גן עדן, אבל בהחלט - היאוש פחות מייאש. בארה"ב אתה יכול לחיות מעולה גם אם אתה שוטף כלים במסעדה. עם דירה סבירה ורכב. כאן אין כלום לאנשים כאלה. אבל אין להם ברירה. מי יתן להם ויזה? אז אותה אוכלוסיה נאלצת להסביר לעצמה שאין לה מקום אחר פרט לישראל. אבל אם היית נותן להם ויזה? לא היית רואה כאן אף אחד מאותם אנשים שנדחסים בבוקר לאוטובוס עם 70 אנשים מזיעים ותקועים בפקקים שאף אחד לא ממהר לפתור כי המדינה עושה אחלה כסף מרכבים. רקוב רקוב רקוב...
Box | 12.08.16
103.
אני גרה בברוקלין, ויש פה אזורים שנראים יותר
אני גרה בברוקלין, ויש פה אזורים שנראים יותר גרוע מעזה. תבקשר בביי רידג', למשל, ותראה. אם אתה מתכוון למגורים במנהטן, אז אולי מראש היה לך המון כסף או שקיבלת משרה מאוד טובה, כי המחירים במנהטן בשמיים. אם אתה יכול להרשות לעצמך לגור שם אז אין ספק שאתה יכול לגור גם בישראל במקומות מעולים ולאו דווקא בפתח תקווה. פתח תקווה לא בהכרח יותר שווה, אבל גם לא יותר גרועה. הבעיה שלך זו שנאה עצמית ואיזו אשליה שב"חו"ל" הכל זהב וטוב ורק בישראל הכל רע. בינתים נשמע לי שלא גרת באמת בארה"ב ולכן האשליות שלך בשמיים. אין בעיה, תגיע ותראה בעצמך ואז נדבר.
Helmet | 12.08.16
102.
חייתי בכל מקום שאת היית רוצה, בארהב ובאירופה
חייתי בכל מקום שאת היית רוצה, בארהב ובאירופה ואני בהחלט יכול להגיד לך שיש אנשים, אולי כמוך שטוב שנשארים שם , מבחינתי ומבחינת ילדי ,ישראל היא מרכז חיינו ואותן מלחמות אשר נכפות עלינו רק מחזקות את הקשר אל הארץ. דמוקרטיה מטבעה יוצרת פילוג בחברה אך מי שלא מוכן לקבל את ה side efect  ייתכן וצריך לחיות בדיקטטורה או בארץ שאליה אין לו כל קשר.
Guitar | 12.08.16
96.
לצערנו אנחנו לא לומדים מההסטוריה הקרובה, גם בגרמניה
לצערנו אנחנו לא לומדים מההסטוריה הקרובה, גם בגרמניה של לפני המלחמה הציבור היה מאד נורמטיבי, גם כיום הציבור באירופה וארה"ב מאד נורמטיבי, ככל הניראה תיחיה בבועה או לחילופין חוסר ההבנה של השפה יעזור לך? עלה והצלח!!
Bottle | 12.08.16
88.
אני כרגע בארה"ב בגלל בן הזוג ותאמין לי
אני כרגע בארה"ב בגלל בן הזוג ותאמין לי שהחיים פה רחוקים מהגן עדן שאתה מדמיין לך. עד שלא ממש גרים פה כמה שנים לא מבינים את זה. לא לכולם קל פה ולא כל הישראלים מצליחים כמו שהם מספרים לך. יש פה המון לא חוקיים שמוכנים לעבוד בזול, המון פשע בעיקר באוכלוסיה השחורה, שרובה גרה בפרוג'קטס ועל חשבון המדינה. לא הכל נוצץ ולא הכל זהב. הבעיה שהרוב מבינים את זה רק אחרי שחיים פה תקופה, אבל הרוב מתביישים להודות בזה.
Helmet | 12.08.16
84.
אין פלא שכל החברים הישראלים שלך עזבו אותך.
אין פלא שכל החברים הישראלים שלך עזבו אותך. את מה שנקרא נקניקיה, ולא ממש טרייה. עזבת לארה"ב ואת חייבת לספר לכולם שעזבת ושכנראה לא תחזרי לעולם. אז למה את חייבת לספר לנו את כל זה? אני אסביר לך למה. כי בארה"ב את אפס, כלום, מהגרת מאיזה חור (בעיני האמריקאים) כמו בנגלה דש או אקוודור, ורק בישראל, נדמה לך, מישהו עוד שם עלייך ועל מה שאת חושבת. אז זהו, שלא, את אותה האפס מאופסת גם כאן.
Bottle | 12.08.16
83.
רובם המוחלט כן עושים זאת ממניע כלכלי ודי
רובם המוחלט כן עושים זאת ממניע כלכלי ודי לייפות את זה,אני לא ערס ולא בכיין,להיפך,אני חושב שישראל במצב כלכלי טוב לעומת רוב הישראלים שלא חושבים כמוני. זה שרוב הישראלים לא גומרים את החודש בוואלי לא מראה שהם טליתות שכולן תכלת,שעזבו ממניע חברתי,אלא רק מראה שהם לא יוצלחים....אבל החלום לכסף הגדול תמיד מנחה אותם. שוב...אם המניע החברתי היה הדומיננטי,אזי היו עוזבים רבים למדינות לא עשירות יותר מישראל,אבל מה לעשות שרוב העוזבים עוברים למדינות עשירות יותר ??? זו הוכחה ניצחת למניע הכלכלי !  מליון ישראלים בארה"ב שכל היום מדברים רק על כסף וכל היום משווים את משכורותיהם ומסתכלים בעין צרה על אחרים,לא משקרים !!! 
Planet | 12.08.16
81.
מעולם לא הבנתי מדוע ישראלים נעלבים ונפגעים עד
מעולם לא הבנתי מדוע ישראלים נעלבים ונפגעים עד עמקי נשמתם מכל מהגר שעובר לחו"ל (אני אישית עליתי לארץ מברזיל) יש לי חברה הולנדית שאחותה התחתנה עם קנדי ועברה לקנדה ודודה שלה עברה לגור בגרינלנד... ככה סתם ולא הרגישה שום צורך להתנצל או לתרץ את עזיבתם. לפי האו"ם בכל שנה עשרות מיליוני בני אדם עוזבים את ארץ מוצאם מסיבה כזו או אחרת ומחליטים להשתקע במדינה אחרת. אדם הוא לא רכוש של המדינה בה נולד ורשאי לנוע ולעבור (בצורה חוקית כמובן) לכל מקום בעולם בו יחפץ
Fries | 12.08.16
79.
אעלק קהילה... פחח.. בניו-יורק כל אחד טובע ביוקר
אעלק קהילה... פחח.. בניו-יורק כל אחד טובע ביוקר המחיה ובקושי ההישרדותי האישי שלו ואין לו זמן ומשאבים לסובבים אותו. שוהים ישראלים לא חוקיים חיים בבדידות ומפחדים שידפקו אותם וילשינו עליהם. הכל שם בנוי ומושתת באופן שבו לאף אחד אין פריבלגיה לעזור לאחר.
Bowtie | 12.08.16
78.
אנחנו כאן, מכינים לכם קהילות שיהיה לכם קל
אנחנו כאן, מכינים לכם קהילות שיהיה לכם קל להקלט אחרי שהמדינה שלנו תהפוך למדינת הלכה וכולכם תרצו לברוח מהפרזיטים. ממש כמו שהיהודים הרומניוטים שהיגרו עוד לפני תקופת הגלויות, עזרו בקליטת היהודים שגורשו. (כמו אז כשהקנאים הדתיים החליטו למרוד והרסו את העם שלנו) אז זה בסדר, אתם יכולים להשמיץ, ברוב המקרים מקנאה, אבל אנחנו פה, נחכה לכם.
Sword | 12.08.16
77.
אני קורא את התגובות . לא מכיר אותה
אני קורא את התגובות . לא מכיר אותה ולא את החברים שלה. אבל מזהה תגובות שלהם בין לבין...ומבין למה המדינה הזאת לא תשתנה אף פעם. אם גם החברים שלך משתנים בין לילה ולא משנה מה היא אמרה במלחמה , מה נשאר ? איך נוכל לערוב אחד לשני אם אנחנו לא מכירים ? איזה תגובות מגעילות מאנשים שלא מכירים אותה בכלל. אין סכוי שהעם הזה יתאחד כדי להילחם מלחמה אמיתית כמו עבור החינוך של הילדים שלנו, או הבריאות שלנו, הבטחון , שלום וכו,,, הזמן היחיד בו העם הזה מתאחד הוא כדי למות !! במלחמות ! מבין אותך מי שאת . את לא צריכה כתבות ולא להסביר דבר לאף אחד . תהני ושימי זין כולם. מוות נעים לכולם.
Bug | 12.08.16
69.
אתה צודק לחלוטין ג'רי, אדם אינו רכוש מדינתו.
אתה צודק לחלוטין ג'רי, אדם אינו רכוש מדינתו. הבעיה עם רוב הישראלים שעוזבים, זה שהם לא "ממש" עוזבים. הם עזבו ובעצם לא עזבו. הם מתענינים באופן אובססיבי במה שקורה בארץ(בסופו של דבר זה הבית - לטוב ולרע) ולכן גם נדמה להם שאפשר לחיות בו זמנית בשתי מדינות. הם מזכירים לי לווין המנסה להשתחרר מכח הכבידה אך לא תמיד מצליח.
Quill | 12.08.16
68.
כולי קינאה! והסיבה ש"החברים" שלך עזבו אותך זו
כולי קינאה! והסיבה ש"החברים" שלך עזבו אותך זו מקינאה! את יודעת למה? כי עם השנים לישראלי המכוער נהייה קשה להשלים עם העבודה שלאחרים יותר טוב...אבל מה מצחיק/עצוב? שמי שהופך את המקום הזה למכוער הם כנראה אותם האנשים שעזבו אותך....
Turtle | 12.08.16
61.
ולמה הגיגיה של אשה משעממת שמתבשלת במיץ של
ולמה הגיגיה של אשה משעממת שמתבשלת במיץ של עצמה חשובים? פעם כשעוד קראו למהגרים נפולת של נמושות זה אולי היה חשוב כדי להבין ואולי להשתפר. היום כשהגירה (מעטה מוכרח לציין) מתקבלת בשלווה לא איכפתית זה באמת מעמם לשמוע איזה ציפי שלא ברור מה היא ומי היא. המהגרים הסורים באירופה כבר יותר מענינים
Bee | 12.08.16
52.
חזרתי משהות ארוכה בניו-יורק ומיעדים אחרים בחוף המזרחי.
חזרתי משהות ארוכה בניו-יורק ומיעדים אחרים בחוף המזרחי. מלבד מזג האוויר הבלתי ויוקר המחיה הבלתי נסבלים ואפשריים, אמריקאים הינם עם מפולג ובעייתי לא פחות מישראלים... ישראלים אינם אהודים שם בלשון המעטה בחלק נכבד מהפלגים. באקדמיה הם רוצים להחרים אותנו וכמעט והשיגו לכך רוב השנה.
Cloud | 12.08.16
51.
אתה צודק החינוך והבריאות אינם זולים אבל תחילה
אתה צודק החינוך והבריאות אינם זולים אבל תחילה הילדים ילמדו במערכת הציבורית ונקבל סיוע מוגבל מהקהילה היהודית במקום. ביחס לבריאות...כן זה עולה ולא מעט אבל גם בישראל נאלצנו יותר מיד פעמים לשלם 1000 ש"ח למומחה פרטי. לא מושלם כאמור אבל מנסים. 
Popcorn | 12.08.16
50.
למה אתה חושב שאין עבודה? שלחנו קורות חיים,
למה אתה חושב שאין עבודה? שלחנו קורות חיים, הגענו לראיונות ומצאנו ג'ובים, טובים או יותר או פחות. אני בהי טק ושתי ביזמות נדלן כתוצאה מקשרים ישראלים. זו רק ההתחלה. נעשה כמיטב היכולת למען הדור הבא. נגיע בחודש הבא לביקור למציאת בית.  
Popcorn | 12.08.16
49.
מה זה היא יותר כתבה בפוסטבקים המזויפים מאשר
מה זה היא יותר כתבה בפוסטבקים המזויפים מאשר בכתבה  ירדת - בהצלחה , אם כל כל כך "התנתקת" מדוע שלחת כתבה בעיברית לישראלים בישראל ? נשמע יותר כמו אוטוסוגסטיה. ישראל זה לתת והרבה - ואולי לקבל  לתת 3 שנים לשירות צבאי  לשלם מיסים (בעצם כמו בכל מדינה)  ולהילחם על הקיום שלך  החלטת לוותר עם הרעיון הציוני-יהודי בגלל ערסים ואידואלוגיה נקרסיסטית של "הכל מגיע לי  ועכשיו" -  תרשי לי לגחך  אבל במטותא תניחי לנו הישראלים הערסים בשקט והתעסקי בשלך  גברת אמירקע 
Bottle | 12.08.16
47.
רובם המוחלט של היורדים חא עושים זאת ממניע
רובם המוחלט של היורדים חא עושים זאת ממניע כלכלי. למעשה רוב הישראלים בעמק הסיליקון לדוגמא בקושי סוגרים את החודש ולא חוסכים שקל בניגוד לחיים נטולי דאגות כלכליות בארץ, כנ"ל וואנקובר בקנדה, ואת זה אני אומר מידע ממקור ראשון. אז למה כן יורדים? בגלל תרבות אערסים ובכיינים בהובלת אנשים כמוך דן. תרבות אשר נהיית לגיטימית יותר ויתר ולצערי אנשים נרמטיביים וסבירים מרגישים לא שייכים. מרגישים כמו בגן חיות רק שמשום מה בני האדם הם בכלוב וחיות האדם העלובים והמסוכנים שאתה נמנה איתם משוטטים חופשי במרחב הציבורי. הבנת את זה רן?
Pin | 12.08.16
34.
מצידי גם שלא תחזרי ותיקברי בארה"ב בלי שיעלו
מצידי גם שלא תחזרי ותיקברי בארה"ב בלי שיעלו לקברך בשביל אזכרה פעם בשנה. כאן טוב לי וכאן אני עושה מילואים וכאן אני נילחם על ארץ אבותינו שממנה סולקנו ואליה חזרנו. עם כל הטוב והרע שהמדינה הזאת נותנת לי ולוקחת ממני לעולם לא אעזוב אותה ואשאיר אותה לאוייב הערבי הישראלי או הפלסטיני. וכך אחנך את ילדיי. אינני דתי ואינני מאמין באלוהים. אך יהדות הינה מורשת אבותיי ועליי מתנו והקרבנו, אז בדת הזאת אני נישאר
Trumpet | 12.08.16
33.
אבי, תקווה היא הדבר החשוב מכל. לנו אין
אבי, תקווה היא הדבר החשוב מכל. לנו אין תקווה ביחס לישראל. ננסה בחו"ל בתקווה להצלחה. אנו לא עושים זאת למעננו אלא למען ילדינו.  ביחס לדירה, אתה כנראה צוחק... עד 200,000 דולר נמצא דירה נחמדה מאוד. כמה זה? 770000 ש"ח? זאת לא הבעיה. יש אתגרים אחרים אבל לפחות מנסים. 
Popcorn | 12.08.16
30.
תהרגו אותי מוטי וכל האספסופים למיניהם , למה
תהרגו אותי מוטי וכל האספסופים למיניהם , למה אתם לא מכריזים על מלחמת אזרחים וחלאס .. די , בואו נילחם ניראה מה כולכם שווים , או שתיקחו את המדינה הזאת עם המתנחלים וחרדים ותמצאו לעצמכם מי יפרנס אתכם , או תיקחו את ירושלים כולל הסגול שיער ואשתו המחלולה וגם את סיבוני ותעשו לכם שם מדינה , מה אתם צריכים את הרוב החילוני השפוי ? תהיו כנים עם עצמכם , המדינה בדרך לאבדון ..
Dice | 12.08.16
26.
לי יש עבודה ודירה שחסכתי בעצמי בלי עזרה
לי יש עבודה ודירה שחסכתי בעצמי בלי עזרה של הממשלה כמו להרבה אנשים, וגם למי שאין דירה עדיין הוא חי ברמת חיים גבוהה מאוד יחסית לעולם. אז מספיק עם הקיטורים. באה"ב יש מספיק בעיות משלהם כמו למשל המתיחות הבין גזעית והפערים האדירים בין חלקי האוכלסיה, אז זה לא בדיוק מציאה לחיות שם. אישה כמו זאת שמדברת בכתבה פשוט מגעילה אותי, אני שמח שעכשיו האמריקנים צריכים לטפל בה.
Basketball | 12.08.16
24.
מי צריך בכלל כתבה על אמריקאית ??? ישראל
מי צריך בכלל כתבה על אמריקאית ??? ישראל כמו כל דבר בעולם בנויה על אהבה,מי שלא אוהב את ישראל עדיף שיעוף מכאן , כמו ציפי למשל ! תודה רבה שעזבת ואל תחזרי לכאן . כי ממש לא צריכים אותך,או כל בוגד אחר כאן . היא מנסה ליפות את זה,אבל אהבת הכסף היא שגרמה לה לעזוב ! עובדה מוחלטת היא שכל העוזבים עוברים למדינות שבהן ירוויחו יותר כסף ! כלומר הדבר היחיד המניע את ציפי הוא אהבת הכסף . מנסה ליפות את זה עם מלחמה וכאלה....בארה"ב הרבה פחות בטוח ואני בטוח שהיא לא מסתובבת אחרי 10 בלילה.... תודה שעזבת ולא להתראות !
Planet | 12.08.16
17.
...ואני חזרתי לפני 6 שנים ולא מצטערת לרגע.
...ואני חזרתי לפני 6 שנים ולא מצטערת לרגע. כי שם, גם עם גרין קארד ואזרחות אמריקאית, הרגשתי אורחת וכאן, בישראל המטורללת על כל המשתמע מכך, זה ביתי. זו התרבות שלי לטוב ולרע (בתקווה שהרע הערסי יחלוף כלא היה), כאן השפה, כאן החברים והמשפחה. כאן הלב. 
Wheel | 12.08.16
10.
חזקי ואמצי. אמר בן גוריון שמדינת ישראל היא
חזקי ואמצי. אמר בן גוריון שמדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי. המדינה הייתה ואיינה עוד ביתו של העם היהודי. הם ביתו של אספוף ושל מיעוטים שונים. לפני שנתיים היינו 7 זוגות חברים בחבר'ה שלנו. היום אנחנו 3 שגרים בישראל. זוג אחד עבר לניו יורק ועובד שם אצל המשפחה. זוג אחר לפלורידה. זוג אחר עבר לברייטון באנגליה והזוג הרביעי עובר החודש לטורונטו. כולם מלח הארץ, כולם חילוניים, כולם אנשים צנועים וישרים. לכולם לא הייתה דירה בישראל ...!!! השלטון אינו שלטון, מנהיגות איננה עוד ולתחושת רבים איבדנו את המדינה.  מילת סיום, אנו משפחה בת 4 נפשות נוסעת בחודש ספטמבר הקרוב למיאמי לחפש בית...אנו הזוג החמישי.   
Popcorn | 12.08.16
9.
לאף אחד לא מזיז באם את גרה במערב
לאף אחד לא מזיז באם את גרה במערב או במזרח .לא איכפת לנו באם את צעירה או מבוגרת ןאת מעידה שאת מבוגרת כי את כותבת עשרות בשנים .בוודי של מזיז לנו באם חם לך או קר .כמו כן לא מבינים את השטויות שאת כתבת .אבל מה שכן מזיז לנו מי נותן לך במה .
Popcorn | 12.08.16
6.
איך כל הסחי הגו'רה והחלאות איך כל מיטב
איך כל הסחי הגו'רה והחלאות איך כל מיטב הערסוואת החוזרים בתשובה בערסידת איך כל המחרטטים בתשובה איתם גם הבריון הזה אלק רב עזר המלא שינאה ואלימות והצל הבריון שמרמה את מס הכנסה וחזן אחראי על הסמים והזונות איך איך בשם אלוהים [ לא של אלק רב עזר הבריון האלים ] איך אלה הפכו פתאום לאוהבי ישראל מלח הארץ מנופפי הדגלים ומתים על ארץ ישראל , האם כל זה מהתרעלה של מר ביבי וחבר מרעיו ? האם כל זה הצליח לעשות איש אחד סגול שיער פאנואיד אומלל חרד שנתון לשגיונות אשתו המהבולה ? איך נפלנו ככה שכל הזוהמה והקיא הפכו לללאומנים אוהבי העם והארץ והדגל , אלא אם כן הכל בא משנאה , שנאה תהומית ללבן לאחר , לסובלנות , לטוב לב , לאנושיות , אני מניח שזאת התשובה , שינאה שמוסוות עלי לאומניות וירדן ג'רבי מחלולה , אז אני מקנא בך גברת שהצלחת להיחלץ בזמן מבור השופכין הזה שתיכף יהיה איראן 2 , אני מאחל לילדים שלי לעוף מפה כמה שיותר מהר לארץ שאין בה דת או לכל הפחות מניחה לדת שלא להתערב בחיים . בהצלחה לך !!!
Dice | 12.08.16
1.
לנו נשארו קליגולה,אימרלדה מרקוס,כחידלון בגיזרות פרמידה על האזרחים,סמוך
לנו נשארו קליגולה,אימרלדה מרקוס,כחידלון בגיזרות פרמידה על האזרחים,סמוך על סמוך,קומבינות,קשרים,אבטלה,כבישים מעידן מערב הפרוע,שנאה יוקדת אפילו לנמלים על הסילר בשדה תותים שהופשר,מגדלים שמכסים את השמיים להרוויח עוד דיסטנס אחד מהשני. טלווזיה מסוממת בקוק בישולים שנאים טוב אבל את הסירחון של השפים לא מריחים. ועל כל זה חום מעיק שרבי. ותחושה שהכל בסדר כי אנחנו סתם מפונקים. (לאלו שמקורבים ואינטרסנטים)
Chilli | 12.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת