14. כול המגינה הזו כבישי אגרה בושה וחרפה מר כול המגינה הזו כבישי אגרה בושה וחרפה מר פיפי חרטייהו מוביל את המדינה הזו לאבדון Fan | 11.08.16 (ל"ת)
13. Toll roads are just another tax. Instead of encouraging Toll roads are just another tax. Instead of encouraging people to use public transportation by improving it, the government punishes people for not using it. But you all just keep voting Likud. It's working so well. AnotherOne2 | 11.08.16 (ל"ת)
12. החלטה מעולה הגיע הזמן לחנך את הישראלים לצאת החלטה מעולה הגיע הזמן לחנך את הישראלים לצאת מרכבים ולעלות לרכבת,פחות זיהום פחות רעש יותר בריאות לכולם Flame | 11.08.16 (ל"ת)
11. עוד מס למעמד הבניים!! ממשלה ביזיונית. יקח 50 עוד מס למעמד הבניים!! ממשלה ביזיונית. יקח 50 שנה לתקן את הנזק שביבי עשה למדינה הזו. Dog | 11.08.16 (ל"ת)
10. נתיב אגרה זה כביש פרטי לנסיעה נוחה, בשביל נתיב אגרה זה כביש פרטי לנסיעה נוחה, בשביל נבחרי ציבור ועשירים, שלא משלמים עליה מכיסם הפרטי. אם אין מספיק הכנסות - הממשלה גם מתחייבת לשלם לחברה המפעילה , מכספי משלם המיסים. חוצפה של ממשלת רשע Elephant | 11.08.16 (ל"ת)
9. נקווה שלא יצא לפועל כי זאת רק דרך נקווה שלא יצא לפועל כי זאת רק דרך נוספת של כחלון, שר המיסים, לתת קנסות לציבור העובדים. מצפים ממך לא לנסוע לעבודה, ואם תסע תשלם קנס. אבל גם מצפים ממך להיות עבד ולשלם 50% מס הכנסה, כלומר אתה חייב לנסוע לעבודה. ומי לא יפגע? כמובן, החרדים שלא עובדים, אז גם לא צריכים לנסוע לעבודה, ולכן לא ישלמו את הקנס. כמובן שאם היו נפגעים מזה, הם היו מקבלים פטור. כרגיל כחלון דופק את הציבור העובד. אם אתה משכיל ולומד וצריך לעבוד, אז תשלם עוד ועוד. האלטרנטיבה שלך זה לחנות ולנסוע לפי התנאים של האוטובוס הצפוף, בחום והזעה ובלוחות השמנים שלו, שבכלל לא מתאימות לאדם שגם צריך לטפל בילדיו, וגם רוצה חופש ולא להיות תלוי. אבל זאת המציאות בישראל, מתייחסים לאזרחים כעבדים. מזל שאני עף מפה. אני כל כך שמח לראות בכל יום כמה ההחלטה לעזוב את ישראל היא נכונה. העם הטיפש הזה נותן שירמסו אותו כל פעם מחדש. Palmtree | 10.08.16 (ל"ת)
6. מי שצריך כל כך את המרכז כבר גר מי שצריך כל כך את המרכז כבר גר שם, עבור מי כל זה? תיירים? אהה בעצם עובדי ממשל ומחוברים שגרים רחוק יותר alizabe | 11.08.16 (ל"ת)
5. למה כשלון? הוא ריק רוב היום וככה "נבחרי למה כשלון? הוא ריק רוב היום וככה "נבחרי העם" נוסעים בנוחות ובחינם. אף אחד מהם, לא משלם על הנסיעה מכיסו הפרטי Elephant | 11.08.16 (ל"ת)
4. טוב מאוד, סוף סוף, נתיב מהיר זה כורח טוב מאוד, סוף סוף, נתיב מהיר זה כורח המציאות. כל הכבוד לממשלה Weights | 10.08.16 (ל"ת)
3. עכשיו תבינו למה הרכבת לא עוצרת בחניון שפירים, עכשיו תבינו למה הרכבת לא עוצרת בחניון שפירים, טמטום וחמדנות חברו יחד, וזה בדיוק מה שיקרה סביב תל אביב, קוראים לזה מלכודת עכברים, לא תהיה שום אפשרות אחרת לנסיעה ברכב פרטי אלה בנתיבים הללו, כמובן שתהיה רכבת עם כל הבעיות האנושיות שבה, Tag | 10.08.16 (ל"ת)
2. הנתיב המהיר ריק 18 שעות ביממה. לוקחים תשתית הנתיב המהיר ריק 18 שעות ביממה. לוקחים תשתית בשטח ציבורי ומעמידים אותה ריקה בזמן שהיעדרה מוביל לצפיפות ותאונות ביתר הנתיבים. הפקרות+שחיתות+מדינה שמשתינה על האזרחים שלה. המדינה מריעה בכוונה לאזרחיה. אבל אנחנו זוכרים. יבוא היום וחבורת הפוליטיקאים ופקידהם יעמדו לבד מול דעאש.... Radio | 10.08.16 (ל"ת)
1. האמת שמי שיזכה במרכז הזה יאכל אותה בגדול. האמת שמי שיזכה במרכז הזה יאכל אותה בגדול. בניגוד לשפיר שנכנסה מוקדם מספיק, את בניית המסלולים האלו יסיימו ב - 2021. שלוש שנים אחרי תהיה חדירה אגרסיבית של רכבים אוטונומיים שיתמכו גם בשיתוף נסיעות. מה שיגרום לנתיב המהיר להיות פקוק במכוניות של 4 נוסעים. כסף הזכיין לא יראה מזה. שיהיה לו בהצלחה... מה שכן, אנחנו נרוויח, כי זה יאיץ את הכניסה של תחבורה שיתופית ורכבים אוטונומיים Flower | 10.08.16 (ל"ת)
אחרי 3 שנות עיכוב: המדינה מפרסמת את המכרז לכבישי אגרה סביב ת"א
14 תגובות לכתיבת תגובה