4. 1. צר לי - לא יכולים. 2. זה 1. צר לי - לא יכולים. 2. זה לא קשור למידע אלא ליכולת להערכות זמני נסיעה וליכולת לנתב אנשים מחוץ לנתיב המהיר. בגלל התשובה ל-1 (״לא יכולים״) לא ניתן לתת הערכת זמנים נכונה לשתי הדרכים גם יחד. ואז בעצם נותנים הערכת זמנים מוטת לנתיב המהיר מה שלא מעניין 99% מהנהגים שנוסעים בכביש 1. ואז גם נוצרות שתי אפשרויות: או שכולם מנותבים דרך הנתיב (מה שהיה קודם) או שכולם נשלחים דרך כביש מספר 1. 3. אין שום מחיר. המידע תמיד מגיע בחינם (נראה לך שאפשר לקחת על זה כסף בכלל?). ה״עלות״ פה רק באה לידי ביטוי בהשקעה הנדרשת בפיתוח יכולת ההבדלה בין הנתיבים. 4. כאילו שלך אפשר להאמין (ובניגוד אליך, אני יודע על מה שאני מדבר לך במקרה זה). במקרה זה, זה המצב בין אם אתה רוצה ובין אם לאו BandAid | 06.09.16 (ל"ת)
3. 1. הם כן יכולים. 2. הם עובדים עם 1. הם כן יכולים. 2. הם עובדים עם מלא ספקי מידע חיצוניים. 3. הכל שאלה של מחיר. 4. אל תאמין לכל מה שאתה קורא בעיתון Button | 14.08.16 (ל"ת)
2. הם הגיבו על זה ואמרו שהם לא יכולים הם הגיבו על זה ואמרו שהם לא יכולים לתזמן אותו בעצמם בגלל שכל הנתיבים מאוד קרובים וקשה להבחין בין הנתיב המהיר לשאר הנתיבים, וכנראה שהם לא רוצים שמישהו חיצוני (החברה של הנתיב המהיר) תתן להם את המידע Cone | 13.08.16 (ל"ת)
1. יפה מאוד. אולי שוויז תחזור גם לתזמן את יפה מאוד. אולי שוויז תחזור גם לתזמן את הנתיב המהיר בכניסה לת"א? Carrot | 12.08.16 (ל"ת)
הכלי החדש של ווייז שיחסוך לכם פקקים בדרך להופעה
4 תגובות לכתיבת תגובה