אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תל אביב 2022: סיוט מתמשך בדרך לפקקים

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

63.
שר תחבורה שמצהיר שטויות ללא מצמוץ היה צריך
שר תחבורה שמצהיר שטויות ללא מצמוץ היה צריך לדעת שקווי הרק"ל נעים בסביבות מהירות ממוצעת של 20 קמ"ש. מרחק רעננה ראשון-כשלושים ק"מ. אולי ישכיל לעשות חשבון בעצמו ולתת הסבר מלומד לדבריו. אכן,באחת בלילה,ברכב הפרטי,במהירות של 100 קמ"ש,יקח הדבר כעשרים עד עשרים וחמש דקות. אכן,חזון אחרית הימים מבהיל.....
Palmtree | 02.09.16
62.
עם שלטון החזן-רגב-שרה אפשר יהיה להגיע מל אביב
עם שלטון החזן-רגב-שרה אפשר יהיה להגיע מל אביב לגיהינום בשעה אחת, ותודה לסמרטוטביבי חסר הביצים. הוא בלאו הכי דואג רק לעצמו ולבעלי הדם הכחול ואותנו האזרחים הפקיר. נראה את אבנר "האמיץ" שנולד עם כפית של זהב בתחת הולך על המדרכה פה ונדרס על ידי שלל כלי הרכב שהביבי שלח
Plane | 17.08.16
54.
תבנו מליון מסלולים, חמש מאות רכבות, עשרים אלף
תבנו מליון מסלולים, חמש מאות רכבות, עשרים אלף אוטובוסים, אבל אם אני לא מגיע לתחנה במהלך היום ורשום לי (כמו שהרבה מקומות בחו"ל) הרכבת הבאה בעוד 2 דקות וזאת שאחריה בעוד 3 דק וכן הלאה, אז אין טעם לכל הדבר הזה, לשים רכבת קלה שתגיע כל 10-12 דקות (אפילו 8 דק) זה לא רלוונטי בזמני שיא. עובדה שגם ברכבת ישראל וכל הפיתוח, עדיין כבר קרוב ל 10 שנים יש רק 3 רכבות בשעה בזמן שיא מרחובות לתל אביב, למרות שהן יוצאות מפוצצות ואנשים נדחפים, מדוע לא 5 או 6 רכבות? כנ"ל לגבי אוטובוסים בתוך העיר. בנוסף כמובן צריך לסלול קווי עומק לתוך העיר ולא רק בכניסה. הורסים את כיכר דיזינגוף, מישהו מתכנן להקים שם תחנה לרכבת תחתית כדי שבעוד כמה שנים הקו יעבור שם? או שמחכים שהפרויקט יגמר ואז יפתחו את האיזור שוב?
Apple | 16.08.16
53.
תלוי על איזה ארופה מדובר. בגרמניה גם הפריפריה
תלוי על איזה ארופה מדובר. בגרמניה גם הפריפריה מפותחת, מוסדות ממשלתיים ומחקרי פיתוח מחולקים ברחבי הרפובליקה, ואין ממש עיר מרכזית אחת לכולם. זה שונה מישראל, איפה שהרבה דברים מרוכזים במקום אחד.  עכשיו בנוגע לתחבורה ציבורית ומקומות פנאי, זה דווקא קיים. לאטרקציות מרכזיות אפשר להגיע עם תחבורה ציבורית לרוב. 
Cactus | 16.08.16
50.
בכל העולם אי אפשר להסתדר בלי רכב מחוץ
בכל העולם אי אפשר להסתדר בלי רכב מחוץ לעיר הגדולה. בישראל משום מה חושבים שאם תהיה תחבורה ציבורית בשבת אנשים יזרקו את הרכב לים. התחבורה הציבורית הטובה בעולם לא מסוגלת להחליף נוחות וזמינות של רכב.  שלא תבין לא נכון, אני חושב שחייבים תחבורה ציבורית בשבת וחייבים לשפר דרסטית את התחבורה הציבורית בישראל, אבל אנשים חייבים להבין שיש מגבלות לתחבורה ציבורית. 
Pizza | 16.08.16
48.
אני נמצא באירופה שלוש פעמים בשנה וגרתי שנה
אני נמצא באירופה שלוש פעמים בשנה וגרתי שנה בלונדון. לתחבורה ציבורית אין יכולת להחליף רכב מחוץ למטרופולין. אגב, באירופה רמת המינוע גבוהה בהרבה מישראל למרות שיש תחבורה ציבורית מצויינת פעילה בסופי שבוע. איך זה מסתדר עם הטיעון שלך? 
Pizza | 16.08.16
46.
אנשים עושים אידיאליזציה לתחבורה ציבורית בשבת כאילו מדובר
אנשים עושים אידיאליזציה לתחבורה ציבורית בשבת כאילו מדובר בפתרון קסם לכל תחלואות התחבורה בישראל. אף אחד לא יוותר על רכב אם תהיה תחבורה ציבורית בשבת. תחבורה ציבורית תיקח אותי לטיול בצפון? תחבורה ציבורית תיקח אותי לבילוי? תחבורה ציבורית תיקח אותי לקרובי משפחה? בשבת אין פקקים. למה שאני אתייבש חצי שעה בתחנת אוטובוס? 
Pizza | 16.08.16
44.
הלוואי. אבל הממזרים בכלכליסט לא עושים פרסומת רגילה,
הלוואי. אבל הממזרים בכלכליסט לא עושים פרסומת רגילה, אלא מפנים את העמוד של הכתבה לפרסומת ופותחים את הכתבה בעמוד חדש. ככה שה"פרסומת" שקופצת היא בעצם הכתבה אותה אתה רוצה לקרוא. תחסום אותה, ותיתקע על הפרסומת האמיתית.
Sword | 16.08.16
42.
1. ממש בושה ולא כתבה 2. שמתם תמונה
1. ממש בושה ולא כתבה 2. שמתם תמונה מפה -אפשר לשיום יותר קטנה שלא נבין ממש אבל ממש שום דבר? 3. מה אתם רוצים - שיבנו את זה בשנה? גם בחו:ל זה לוקח המון שנ ים כי יש צורך בתנכון הפקעה הזזת שתתיות והבניה לוקחת הרבה זמן 4. כמבן שקל לנגח אבל למה שלא תתחילו במדיניות המשמלה שממשיכה לעודד רכישת רכב מזוהם שמכניס למדינה המאפיונריתה זו הון עתק ממסי רכעישה, מסי חלפים, הכנסות מתעשייה שלמה שסביב הרכב- מוסכים, רישוי, אגרות, חלפים הוראה ומה לא?
Coffee | 16.08.16
41.
כתבה מטומטמת. ואם תיפול פצצה אטומית, ואם ואם
כתבה מטומטמת. ואם תיפול פצצה אטומית, ואם ואם וכו'. עושים את מה שהיה צריך לעשות לפני שנים. בהמשך כל הרכבות יהיו מתחת לאדמה. ובהמשך גם רוב הכבישים בגוש דן. ובהמשך יהיו איים בים לשדה תעופה חדש, מגורים ומסחר. וכן, רכבים אוטונומים ינועו בארץ ואפילו אובר תפעל בארץ. למה? קצב הגידול באוכלוסיה , והגידול בכמות הרכבים תחייב את כל אלה. 
Cherries | 16.08.16
37.
1. כשהחלו העבודות של הרכבת לא היה ידוע
1. כשהחלו העבודות של הרכבת לא היה ידוע שיצא מכרז של נתיבים מהירים. אז לשאלתך "מה חדש"? זה כשלעצמו חדש - שהעבודות על שלושה נתיבים לאורך כל כביש איילון יתבצעו במקביל לעבודה על קו הרכבת. 2. ואם זה לא מספיק רק לפני שבוע אישרו בתקציב להקים עוד שני קווים כבר במהלך 2017. גם זה לא היה ידוע 3. ואז הגיעו עבודות חשמול רציפי הרכבת. 4. אין שכל אין דאגות, הא? 
Blowdryer | 16.08.16
32.
טמטום. הפיתרון הזול והפשוט ביותר הוא דו גלגלי
טמטום. הפיתרון הזול והפשוט ביותר הוא דו גלגלי ! אבל הממשלחה המפגרת שלנו הרגה אותו כדי לשפוך מיליונים מכספי הציבור. אם ביטוח דו גלגלי היה עולה 1000 שקל בשנה כפי שהיה כל ימי חיי כאשר רכבתי עוד בשות השמונים והתשעים. עשרות אחוזים מהאנשים היו נוסעים על דו גלגלי והלחץ והזיהום היו יורדים בצורה ניכרת. מי שהיה נוסע ברכב היה פתאום נוסע על כבישים חצי ריקים. אבל רק בישראל הטמטום עובדים שעות נוספות. כנראה שסידרו לאיזה מקורב להרוויח מיליונים על "רכבת קלה" מכספי הציבור
Sword | 16.08.16
31.
כמה פעמים עוד תמחזרו את אותה כתבה בלי
כמה פעמים עוד תמחזרו את אותה כתבה בלי לחדש כלום?  מה הפואנטה בכלל? זה שיהיה בלאגן זה ידוע, זה שהתכנון היה לקוי זה ידוע, זה שאנחנו מפגרים בערך ב-100 שנה אחרי העולם המערבי זה ידוע, זה שהפרויקטים האלו בחיים לא יסתיימו בתאריך היעד כי זו ישראל - ידוע. ועדיין זו הפעם הרביעית השנה שאתם מפרסמים את ה'כתבה' המיותרת והשטחית הזו שאומרת שיהיו פקקים. No shit!
Dice | 16.08.16
29.
במקום ללכת לכיוון של מובילאיי וכיסוי עליון של
במקום ללכת לכיוון של מובילאיי וכיסוי עליון של הכבישים בתשתיות חיישנים ושידור זולים בחצי מהקיים משלימים את הקומבינה עם הסינים ומוכרים גם את התשתיות של המדינה, עד 2022 היינו כבר יכולים להיות עם פיתרון שעובד שנתיים ומבוסס על טכנולוגיות ישראליות ומיוצא לכל העולם אך למה לעשות טוב לאזרח כשאפשר לרפד ולשמן את הכיס הפרטי על חשבון האזרח...מושחתים נמאסתם !!!
David6652 | 16.08.16
27.
לצערנו המציאות היא שבשנים הקרובות הצפיפות תעלה על
לצערנו המציאות היא שבשנים הקרובות הצפיפות תעלה על כל דימיון והמטרופולין יוצף ברכבים, גם אם יהיו אוטונומיים וגם עם שיתוף תחבורה, ישראל גדלה מהר וכמות הרכבים גדלה במאות אלפים מדי שנה שהכבישים לט יוכלו להכיל. על מנת שאנשים יסכימו לוותר על האכב הפרטי התחבורה חייבת להיות מבוססת על זמינות ונוחות ולא רק על התכנות כלכלית של הקווי. כיום מי שתלוי בתחבורה ציבורית בלבד מוצא שבלילה למרות שהכבישים פנויים דווקא הרבה יותר קשה להגיע ממקום למקום כי הרבה מהקווים מפסיקים לפעול כבר החל משעה 8 בחלק מהקווים למשל לבית שלי ומשעה 10 כבר יש מצוקה משמעותית כאשר אחרי 12  בדרך כלל אין כמעט כלום בקיץ ישנם קווי לילה שהינם מעטים יחסית ומתמקדים באיזורי הבילוי ולא באיזורי התעסוקה. מי שיסתכל בערים הגדולות באירופה יראה מגמה של הפיכת התחבורה הציבורית לזמינה 24 שעות ביממה וגם בארץ צריך לשאוף לכך שיהיו לפחות מיניבוסים שיבטיחו את היכולת להגיע מתל אביב לכל ערי המטרופולין לפחות עד 2-3 בלילה בכל ימות השבוע. שבת זה נושא נוסף קשה וסבוך שכרגע המשמעות שלו היא שאנשים יחזיקו גם רכב לסופ"ש שזה חבל אבל קודם כל צריך להבטיח תחבורה ציבורית שוטפת במהלך השבוע בכל שעות היממה וכמובן נתיבי תחבורה ציבורית שזה אומר שהמכוניות לא יזוזו בכלל אבל לפחות האוטובוסים יגיעו
Candy | 16.08.16
25.
אלה דברים שהיו צריכים להעשות לפני 30 שנה
אלה דברים שהיו צריכים להעשות לפני 30 שנה לערך כשעוד היה מקום לזוז. אין ספק שנעשים דברים בתקופה של כץ וזה ייאמר לזכותו. השאלה הנשאלת היא...בעומס הקיים והגובר מיום ליום בכבישים...כמה מתוך זה באמת יועיל בסופו של דבר?? כי כדי שהאזרח הממוצע יפסיק להשתמש ברכב צריך תחבורה ציבורית שתרשת כל חור במרכז כמו גם בצפון ובדרום. שאתה יורד מהבית ויש לך רכבת ליד. אני לא רואה את זה קורה בעשרים שנה הקרובות. לחלק מאיתנו זה כן יעזור אבל לא כולם יהיו בקרבת הרכבת. גם העובדה שהרכבת היא קלה ולא תחתית עלולה לגרום ליותר פקקים. שלא לדבר על הפיכת כיכר דיזנגוף לכיכר קרקעית. וכיכר זה ידוע שזה גורם מספר אחד לפקקי ענק בגלל שכל הזמן צריך לתת זכות קדימה למי שבפנים. אז עשייה זה דבר טוב...אבל עד שהכל יהיה מוכן כבר יהיו יותר מדי רכבים על הכביש ואני לא רואה איך בעית הפקקים נפתרת. בשביל לפתור היה צריך להרוס חצי מתל אביב ולבנות בנינים עם חניות נורמליות תת קרקעיות ולהתאים את עצמינו לתקופה המודרנית. זה קודם כל. אחר כך רכבת ורצוי תחתית. 
Candy | 16.08.16
11.
מצד אוצר המדינה הולך ותופח, מהמיסוי הגבוה על
מצד אוצר המדינה הולך ותופח, מהמיסוי הגבוה על רכבים ומצד שני, המדינה מפסידה הון עתק בעקבות הפקקים המתמשכים וזמן ההולך לאיבוד הפוגע בפריון העבודת, שלא לדבר על הזיהום העצום המשתחרר מהמכוניות בפקקים, בכמות אדירה במקום אחד. יש להוסיף לכך את בזבוז כמות הדלק הנשרפת לחינם. 
Lobster | 16.08.16
7.
איזה ממשלה טיפשית!!!! למה אבל לרכז הכול בתל
איזה ממשלה טיפשית!!!! למה אבל לרכז הכול בתל אביב? למה כולם מדברים רק על מרכז? הראי היו משקעים קצת בפיתוח תעשיה בפרפריה היו נותנים קצת תמרצים לחברות במרכז לעבור לפרפריה עם רק היו מוסיפים עוד רכבת תל אביב חיפה אנשים היו בורחים מתל אביב! היום דירה באזור חיפה פחות ממליון! וזמני נסיע מחיפה חוף כרמל לתל אביב 45-50 דקות מה יש בתל אביב שגורם לאנשים לסבול כול יום פקקים ולחיות בדירה מוזנחת בשכירות????
Popcorn | 16.08.16
6.
שמע זיהום יש זה בטוח אבל ככה בכול
שמע זיהום יש זה בטוח אבל ככה בכול העולם איפה שיש תעשיה קרובה לעיר עם אתה מאמין לחדשות שעושות מניפולציה זאת כבר בעיה אחרת כי דווקה בזמן האחרון העלו את הנושא של הזיהום והמחקרים סביב חיפה... ומה זה עשה? רק הפחית את הביקוש סביב חיפה והוזיל את המחירים. שדווקה זה הגביר את הביקוש סביב תל אביב אבל לחפש פתרון לבעיה של זיהום אף אחד לא ממאהר... ולמה? כי אין במאת בעיה גדולה
Popcorn | 16.08.16
2.
כתבה הכי קשקשנים שראיתי מעודי. יש פה תוכנת
כתבה הכי קשקשנים שראיתי מעודי. יש פה תוכנת להקל על החיים שכולנו ועם ראייה קדימה. כל הזמן בוכים שאין תשתית ראויות. עד שסוף כל סוף משדרגים אותן מתחילים להתבכיין שזה כרוך בבלאגן, אז מה האלטרנטיבה?  להנחית הכל מהשמיים, נו באמת
Paw | 16.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת