41. לאחר שכבר הוחלט והתחילו בעבודות, לא מובן למה לאחר שכבר הוחלט והתחילו בעבודות, לא מובן למה לא עובדים במרץ, לפחות בשתי משמרות? אני עובר ליד האתרים ורואה מכונות עומדות הפעילות מנומנמת. איך תקצרו זמנים? הנסיון בארץ הוא של חריגות בלו"ז. זוכרים נתב"ג 2000? Hat | 19.08.16 (ל"ת)
40. כשכל מדינת ישראל תסריח מפליטות של מכוניות ותהיה כשכל מדינת ישראל תסריח מפליטות של מכוניות ותהיה מרוצפת כולה באספלט כביש אתה תקרא לכץ בשמו האמיתי-אידיוט. מדינת ישראל צריכה תחבורה ציבורית מתפקדת ובשבת ועדיף באנרגיה נקייה דחוף. Scooter | 19.08.16 (ל"ת)
39. אני מאד מאד מרוצה משדרוג הכבישים בארץ. יש אני מאד מאד מרוצה משדרוג הכבישים בארץ. יש שיפור אדיר. אני שותף לקו חלוקת מוצרים בנגב ואנחנו חוסכים 40% מזמני הנסיעה שלפני חמש שנים. אני מצדיע לישראל כץ. Cocktail | 19.08.16 (ל"ת)
38. עבדתי ב״נ.ת.ע״ ב 2011/12, עוד אז דיברו על עבדתי ב״נ.ת.ע״ ב 2011/12, עוד אז דיברו על הקו שיהיה מוכן ב2017, אבל סוף אתם כבר יודעים, לפי האנשים שעובדים שם לא הייתי אומר שיסתיים משהו ב2021. שלא נדבר על הכמות הכסף שנשפך על ימין ועל שמאל לשווה. Seahorse | 19.08.16 (ל"ת)
37. ישראל כץ.. חחח... דוכן פלאפל האידיוט לא ידע ישראל כץ.. חחח... דוכן פלאפל האידיוט לא ידע לנהל.. בושה וחרפה Toast | 19.08.16 (ל"ת)
35. מה רצה בדיוק מר גוטמן ? מה היא מה רצה בדיוק מר גוטמן ? מה היא חידש ? הכותרת מעוררת סקרנות אך מה שמופיע בכתבה רדודדדדדדדדדדד. על הכתבה הזאת מקבלים שכר ?.... Corn | 19.08.16 (ל"ת)
33. כתבה יפיפיה . עשוייה מעולה , פשוט תענוג כתבה יפיפיה . עשוייה מעולה , פשוט תענוג לצפות. רואים שהושקעה מחשבה ותשומת לב לפרטים רוצים עוד כאלו כתבות Pin | 19.08.16 (ל"ת)
32. קנו אופנועים. אין פקקים אין בעיות חניה ואין קנו אופנועים. אין פקקים אין בעיות חניה ואין דוחות חניה. Bus | 19.08.16 (ל"ת)
31. את עומדת כל יום בפקקים ..? זיהום אוויר את עומדת כל יום בפקקים ..? זיהום אוויר ? תאונות דרכים ? ואיפה ייסעו כל המאה אלף רכבים שרק עכשיו הגיעו ??? , זה כי אין שום תחליף לתחבורה ציבורית בארץ , רק בילבולי ביצים . Wrench | 19.08.16 (ל"ת)
30. תחתית בכל גוש דן . אפשר מאשדוד עד תחתית בכל גוש דן . אפשר מאשדוד עד נתניה עניין של 69 ק"מ גם אם יוסיפו עוד 10 קווי רוחב לא יעברו את ה 150 ק"מ . סה"כ הוצאה של 45 מליארד ש"ח עם חריגה מטורפת . כלומר 4.5 מליארד ש"ח לשנה במהלך עשר שנים . בהתחשב בכך שתשתיות עליות לא יהרסו . חסכון של מליוני שעות עבודה למשק . העברת תשתיות תקשורת ו חשמל . בניית קניונים למרכזי מסחר בשטחי התחתית . פרסום , מיסים , חנויות , מרכזי מידע ו עוד . כמו כן צמצום משמעותי של תאונות. הדרכים . תיירות חזקה יותר . צמצום הפריפריה. גם אם אגרת הטסט לרכב השנתית תקפוץ ל 3,000 שח וכל כרטיס נסיעה יעלה מינימום 10 שח . כל עם ישראל ייצא נשכר ומרווח מחיים שלווים יותר , רגועים , בלי פקקים ועם הרבה יותר תיירות ושעות פנאי. Wrench | 19.08.16 (ל"ת)
29. ואיפה בדיוק תעבור הרכבת העילית הזאת בערים הצפופות? ואיפה בדיוק תעבור הרכבת העילית הזאת בערים הצפופות? Tree | 19.08.16 (ל"ת)
28. אין שום צורך ומיותר לחפור רכבת תחתית בתל אין שום צורך ומיותר לחפור רכבת תחתית בתל אביב ולשתק את העיר הכי חשובה במדינה מבחינה כלכלית לשנים ארוכות. מה רע ברכבת עילית וגשרים בתוך העיר? זו מגלומניה היסטרית ולא נחוצה. Trumpet | 19.08.16 (ל"ת)
27. שמעון פרס בירבר, ביבי עשה ותנחשו למי כלכליסט שמעון פרס בירבר, ביבי עשה ותנחשו למי כלכליסט יתן קרדיט? Button | 19.08.16 (ל"ת)
26. עוד כתבת הפחדה והיסטריה מבית כלכליסט , עוד עוד כתבת הפחדה והיסטריה מבית כלכליסט , עוד כתבה בסגנון "הרכבת הקלה תגרום להמוני עכברושים לצאת והם יתנפלו על הילדים שלכם" . ומי יזם את הרכבת התחתית ? לא פחות מגולדה מאיר !!! לה מגיע הקרדיט וחלילה לא לראש הממשלה הנוכחי שבימיו הפסיקו לברבר והתחילו לעשות . Chilli | 19.08.16 (ל"ת)
25. מר גוטמן, קודם כל את רעיון הרכבת התחתית מר גוטמן, קודם כל את רעיון הרכבת התחתית הגה משוררינו הלאומי חיים נחמן ביאליק עןד בשנת 1934. דבר נוסף , ללא הרכבת התחתית ידידי, תל אביב ומדינת ישראל כולה יהפכו למגרש חניה אחד. רצוי שתחדל להפחיד אותנו כי פשוט אין בררה. Tuvia535 | 19.08.16 (ל"ת)
24. ישראל כץ הוא אפס מאופס. כשלון מוחלט של ישראל כץ הוא אפס מאופס. כשלון מוחלט של התחבורה הציבורית בישראל. בודה וחרפה של שר. לא עושה כלום חוץ מפקקים. איד כזה בכל מרום אחר היה הולך הביית Pizza | 19.08.16 (ל"ת)
23. איני נמנה על חובבי הליכוד ואיני חושב אפילו איני נמנה על חובבי הליכוד ואיני חושב אפילו להצביע עבורם אבל פועלו של השר ישראל כץ בנושא פיתוח התחבורה הינו מקצועי מכובד ומקדם את התחבורה בישראל וכל אחד יכול לראות מה נעשה ואיך הכל מתפתחץ בכתבה הזו "מה מסתתר מאחורי הגדרות של חפירות הרכבת הקלה בתל אביב" ניתן לראות סממנים ראשוניים ולא אחרונים במהלך הכפשה של השר ישראל כץ והכל מכוון ומכוונן מכיוון ראש ורושאת הממשלה. חייבים להגיד את האמת ישראל כץ עושה ומוביל עבודה מקצועית וחיובית ומישהור בבלפור מאוד מודאג. ונמאס מכל מיני כלבלבים ועושי דברו של ביבי ורעייתו שמסייעים בדרכים הלא לראויות שמעשות בדרך כלל מצד רוה"מ והפעם ישראל כץ על הכוונת שלא תתבללו רוב העם לא עיוור ולא מטומטם רק בחלקו הוא כזה ותודה לאל על כך. Sushi | 19.08.16 (ל"ת)
22. יהודה בראון תתפטר..... ויפה שעה אחת קודם!! יהודה בראון תתפטר..... ויפה שעה אחת קודם!! Elephant | 19.08.16 (ל"ת)
20. עד היום אין היתר בניה לתחנות יש רק עד היום אין היתר בניה לתחנות יש רק היתר לחפירה....... תכננו 4 פעמים את התחנות עם מתכננים זרים כדי שאפשר יהיה להוציא כסף לחו"ל והמנהלים יקבלו את השוחד שלהם........מבצעים את החפירות פתוחות. היה אפשר לצקת את התקרה העליונה ולחזור מלמטה זה היה מאפשר כבר עכשיו את התנועה הסדירה..... עובדים על כולכם כי לא מבינים את העבודה Dice | 18.08.16 (ל"ת)
18. לגמרי, אנחנו כבר מעדיפים לגור בפחונים. לגמרי, אנחנו כבר מעדיפים לגור בפחונים. AirBalloon | 18.08.16 (ל"ת)
17. סתומים- שיסיימו קו אחד וימשיכו לאחר סתומים- שיסיימו קו אחד וימשיכו לאחר Processor | 18.08.16 (ל"ת)
16. ב 1973 לא דברו על רשת של 8 ב 1973 לא דברו על רשת של 8 קוים אלא על קו איקס בתוך העיר. כך שהיום זה הרבה יותר נרחב. ביפו לא יחפרו שום דבר אלא הרכבת שם היא עילית וההכנות היו כבר 5 שנים . מכונות ה TBM שיהיו 8 מהם לא מפריעות לתנועה בכבישים מעל Seahorse | 18.08.16 (ל"ת)
15. אחחח התקשורת... פעם חשבו שהתיקשורת תעזור לנו לשפר אחחח התקשורת... פעם חשבו שהתיקשורת תעזור לנו לשפר את חיינו ותגרום לנו לדעת יותר ולהיות יותר מאושרים, אבל במקום זה התיקשורת רק מדכא אותנו ומדאיגה אותנו כל הזמן, הופכת אותנו לאנשים לחוצים ומוכרת לנו דברים שאנחנו לא צריכים. מתי יהיו חדשות אופטימיות ולא רק מה שדפוק ורע בעולם? כי יש המון טוב בעולם שאתם לא מראים וזה עושה המון נזק לתפיסה של כולנו לאיך שהעולם נראה. Planet | 18.08.16 (ל"ת)
14. אפשר להחביא שם כסף משודים . קראו את אפשר להחביא שם כסף משודים . קראו את המאמר על פרופסור גלייזר Lamp | 18.08.16 (ל"ת)
13. הרכבת הקלה זה פרוייקט חיובי לטווח הארוך. בעדו הרכבת הקלה זה פרוייקט חיובי לטווח הארוך. בעדו לחלוטין Toast | 18.08.16 (ל"ת)
12. לא מספיק שתל אביב היתה פקוקה ועמוסה עכשיו לא מספיק שתל אביב היתה פקוקה ועמוסה עכשיו בניית הרכבת הופכת הכל לעוד יותר בלתי אפשרי. בושה Toast | 18.08.16 (ל"ת)
11. כמות הפרקים שאנחנו סובלים במדינה ועוד צפויים לסבול כמות הפרקים שאנחנו סובלים במדינה ועוד צפויים לסבול הוא בלתי נתפס...חייבים לטפל בזה בהקדם האפשרי Toast | 18.08.16 (ל"ת)
10. נטו להעביר את הזמן ברכבת נטולת הפקקים נטו להעביר את הזמן ברכבת נטולת הפקקים Scooter | 18.08.16 (ל"ת)
9. לצהל...תחי מדינת ישראל...-_-"... בקצב הזה אולי יחכו לעוד לצהל...תחי מדינת ישראל...-_-"... בקצב הזה אולי יחכו לעוד משבר עולמי שיפגע בתקציב וינפחצ אותו? Planet | 18.08.16 (ל"ת)
8. איך התנפח התקציב?! איך רקטה של כיפת ברזל איך התנפח התקציב?! איך רקטה של כיפת ברזל עולה 200 אלף שקל איך דחליל של מצלמת מהירות עולה 150 אלף שקל? הבעיה כאן שאין עיתונות אמיתית! Lobster | 18.08.16 (ל"ת)
7. מסכימה.. לא ברור על מה הכתבה.. לא חידש מסכימה.. לא ברור על מה הכתבה.. לא חידש מאומה Mustache | 18.08.16 (ל"ת)
5. ת'כלס. ציפיתי למשהו חדש ומעמיק וקיבלתי דקה וחצי ת'כלס. ציפיתי למשהו חדש ומעמיק וקיבלתי דקה וחצי של נתונים שכבר שמענו וראינו עשרות פעמים בכל מקום. חשבתי שיהיה מאחורי הקלעים של הבנייה ולא עוד "כמה עולה" ו"כמה בלאגן צפוי" Bulb | 18.08.16 (ל"ת)
4. די די די כבר עם כל הבניה התיקונים די די די כבר עם כל הבניה התיקונים והשיפוצים. שיגעתם אותנו Toast | 18.08.16 (ל"ת)
3. יעמדו בזמנים?! לזה אני מישום מה לא מאמינה יעמדו בזמנים?! לזה אני מישום מה לא מאמינה Toast | 18.08.16 (ל"ת)
1. אנחנו יודעים מה יקרה. הקמת התשתיות תתארך ב-30%, אנחנו יודעים מה יקרה. הקמת התשתיות תתארך ב-30%, התקציב יחרוג ב-300%. לקראת סיום הפרויקט יגלו שמהנדס ראשי כלשהו ביצע טעות גסה בתכנון ואי אפשר לממש את התכנית בכלל. בסוף יסירו את המסילות וישלחו בתוואי אוטובוסים רגילים, כמו ב"מטרונית" של חיפה. איש לא יואשם ולא ישלם על הטעות. בעוד 10 שנים יאשימו מישהו בלקיחת שוחד. כי ככה זה בישראל. Basketball | 18.08.16 (ל"ת)
צפו: מה מסתתר מאחורי הגדרות של חפירות הרכבת הקלה בתל אביב
42 תגובות לכתיבת תגובה