אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צפו: מה מסתתר מאחורי הגדרות של חפירות הרכבת הקלה בתל אביב

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
תחתית בכל גוש דן . אפשר מאשדוד עד
תחתית בכל גוש דן . אפשר מאשדוד עד נתניה עניין של 69 ק"מ  גם אם יוסיפו עוד 10 קווי רוחב לא יעברו את ה 150 ק"מ . סה"כ הוצאה של 45 מליארד ש"ח עם חריגה מטורפת . כלומר 4.5 מליארד ש"ח לשנה במהלך עשר שנים . בהתחשב בכך שתשתיות עליות לא יהרסו . חסכון של מליוני שעות עבודה למשק . העברת תשתיות תקשורת ו חשמל . בניית קניונים למרכזי מסחר בשטחי התחתית . פרסום , מיסים , חנויות , מרכזי מידע ו עוד . כמו כן צמצום משמעותי של תאונות. הדרכים . תיירות חזקה יותר . צמצום הפריפריה.  גם אם אגרת הטסט לרכב השנתית תקפוץ ל 3,000 שח וכל כרטיס נסיעה יעלה מינימום 10 שח . כל עם ישראל ייצא נשכר ומרווח מחיים שלווים יותר , רגועים , בלי פקקים ועם הרבה יותר תיירות ושעות פנאי.
Wrench | 19.08.16
26.
עוד כתבת הפחדה והיסטריה מבית כלכליסט , עוד
עוד כתבת הפחדה והיסטריה מבית כלכליסט , עוד כתבה בסגנון "הרכבת הקלה תגרום להמוני עכברושים לצאת והם יתנפלו על הילדים שלכם" . ומי יזם את הרכבת התחתית ? לא פחות מגולדה מאיר !!! לה מגיע הקרדיט וחלילה לא לראש הממשלה הנוכחי שבימיו הפסיקו לברבר והתחילו לעשות . 
Chilli | 19.08.16
23.
איני נמנה על חובבי הליכוד ואיני חושב אפילו
איני נמנה על חובבי הליכוד ואיני חושב אפילו להצביע עבורם אבל פועלו של השר ישראל כץ בנושא פיתוח התחבורה הינו מקצועי מכובד ומקדם את התחבורה בישראל וכל אחד יכול לראות מה נעשה ואיך הכל מתפתחץ בכתבה הזו "מה מסתתר מאחורי הגדרות של חפירות הרכבת הקלה בתל אביב" ניתן לראות סממנים ראשוניים ולא אחרונים במהלך הכפשה של השר ישראל כץ והכל מכוון ומכוונן מכיוון ראש ורושאת הממשלה. חייבים להגיד את האמת ישראל כץ עושה ומוביל עבודה מקצועית וחיובית ומישהור בבלפור מאוד מודאג. ונמאס מכל מיני כלבלבים ועושי דברו של ביבי ורעייתו שמסייעים בדרכים הלא לראויות שמעשות בדרך כלל מצד רוה"מ והפעם ישראל כץ על הכוונת שלא תתבללו רוב העם לא עיוור ולא מטומטם רק בחלקו הוא  כזה ותודה לאל על כך.
Sushi | 19.08.16
20.
עד היום אין היתר בניה לתחנות יש רק
עד היום אין היתר בניה לתחנות יש רק היתר לחפירה....... תכננו 4 פעמים את התחנות עם מתכננים זרים כדי שאפשר יהיה להוציא כסף לחו"ל והמנהלים יקבלו את השוחד שלהם........מבצעים את החפירות פתוחות.  היה אפשר לצקת את התקרה העליונה ולחזור מלמטה זה היה מאפשר כבר עכשיו את התנועה הסדירה..... עובדים על כולכם כי לא מבינים את העבודה
Dice | 18.08.16
15.
אחחח התקשורת... פעם חשבו שהתיקשורת תעזור לנו לשפר
אחחח התקשורת... פעם חשבו שהתיקשורת תעזור לנו לשפר את חיינו ותגרום לנו לדעת יותר ולהיות יותר מאושרים, אבל במקום זה התיקשורת רק מדכא אותנו ומדאיגה אותנו כל הזמן, הופכת אותנו לאנשים לחוצים ומוכרת לנו דברים שאנחנו לא צריכים. מתי יהיו חדשות אופטימיות ולא רק מה שדפוק ורע בעולם? כי יש המון טוב בעולם שאתם לא מראים וזה עושה המון נזק לתפיסה של כולנו לאיך שהעולם נראה.
Planet | 18.08.16
1.
אנחנו יודעים מה יקרה. הקמת התשתיות תתארך ב-30%,
אנחנו יודעים מה יקרה. הקמת התשתיות תתארך ב-30%, התקציב יחרוג ב-300%. לקראת סיום הפרויקט יגלו שמהנדס ראשי כלשהו ביצע טעות גסה בתכנון ואי אפשר לממש את התכנית בכלל. בסוף יסירו את המסילות וישלחו בתוואי אוטובוסים רגילים, כמו ב"מטרונית" של חיפה. איש לא יואשם ולא ישלם על הטעות. בעוד 10 שנים יאשימו מישהו בלקיחת שוחד. כי ככה זה בישראל.
Basketball | 18.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת