10. לממן נסיעות חינם מכיסה למשוח לקוחות להעדיף אותה לממן נסיעות חינם מכיסה למשוח לקוחות להעדיף אותה ולא את המתחרות או מונית מסורתית. Planet | 21.08.16 (ל"ת)
9. אתה בטח מאלה שחושבים שפייסבוק צריכה שני מפתחי אתה בטח מאלה שחושבים שפייסבוק צריכה שני מפתחי מובייל ומפתח קליינט לווב כפרילאנס Bike | 21.08.16 (ל"ת)
8. נהגים מתנדבים, תמיכת לקוחות אמור להיות קל וגביה נהגים מתנדבים, תמיכת לקוחות אמור להיות קל וגביה זה אוטומטי... אולי הדברים יעלו קצת, אבל זה לא עלות אחזקה עצומה. Ran363 | 21.08.16 (ל"ת)
7. בו-נון אתה לא מבין הרבה בכלכלת אפליקציות/שירותי SaaS. בו-נון אתה לא מבין הרבה בכלכלת אפליקציות/שירותי SaaS. עלות ה - CAC (שהיא בעצם עלות מכירות ולא שיווק) היא עצומה, ביחס להכנסות השוטפות מלקוח נרכש. כמובן שהמוצלחות יודעות ללהחזיר את ה - CAC בתשעה חודשים לכל היותר של תזרים מזומנים. אבל גם אז, אתה צריך תזרים כדי לממן את הצמיחה המשוגעת. Candy | 21.08.16 (ל"ת)
4. מיליארדים על שיווק? נשמע לא הגיוני. גובר גייסה מיליארדים על שיווק? נשמע לא הגיוני. גובר גייסה 20 מיליארד והיא גם בהפסדים. אולי הכסף הולך לשימון המערכת - או לוביסטים או איך שלא קוראים לזה. Magnet | 20.08.16 (ל"ת)
3. הסטארט אפ הגדול בעולם? הראל, אתה יודע בכלל הסטארט אפ הגדול בעולם? הראל, אתה יודע בכלל מה זה סטארט אפ? אולי עדיף שתקגא קצת לפני שאתה כותב בעיתון. Leaf | 20.08.16 (ל"ת)
2. ל- (1) ההוצאות העיקריות הן לשיווק. זו הסיבה ל- (1) ההוצאות העיקריות הן לשיווק. זו הסיבה שגם אובר עדיין לא רווחית. Helmet | 20.08.16 (ל"ת)
1. "עלויות אחזקה עצומות" - איזה? מה ליפט צריכה "עלויות אחזקה עצומות" - איזה? מה ליפט צריכה חוץ משרת חזק ומפתח שיתקן תקלות קטנות? Ran363 | 20.08.16 (ל"ת)
מדוע ענקיות הטכנולוגיה מסרבות לעלות למונית של ליפט?
10 תגובות לכתיבת תגובה