אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נבחרת המוחות של Otto שווה לאובר 680 מיליון דולר

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
התגובה נוגעת להשקה של אובר ללא קשר לרכישה
התגובה נוגעת להשקה של אובר ללא קשר לרכישה שלOTTO שהיא aquahire ברור.  המקום המובטח בהיסטוריה כפי שרשמו פה זה עיוות מסוים של המציאות. אובר ממשיכה בניסוי רק שנותנת לנוסעים נבחרים בתנאים נבחרים להצטרף לניסוי. מבחינת עלות הם מפסידים פה על כל נסיעה. מדובר על רכב שהם רכשו שזו השקעה קבועה, בתוספת דלק שאובר משלמת, בלאי וכמובן משכורת קבועה לשני עובדים שכנראה מרוויחים שכר נאה (לפחות אחד מהם). ועל כל זה אובר גובה 0 דולרים. כלומר הפסד נטו. אין פה שום מהלך מסחרי, לעומת העלות של נסיעה רגילה ב UBER X שכל כולה על הנהג וכמובן רווח לאובר מתוך ההכנסה של הנהג.  אז למה אובר מוכנה לספוג הפסדים כאלו יש לשאול? כי מחבחינתה גם ככה מסותבבים רכבי ניסוי שעולים לה כסף אז אם נשים בהם כמה נוסעים נבחרים במסלולים ותנאים שיציגו את רכבינו הכי טוב שאפשר נרוויח על הדרך גם יח"צ ואולי אף יאמרו שעשינו היסטוריה.
Tag | 21.08.16
3.
מצד שני. כל חברת הייטק (וגם לא הייטק,
מצד שני. כל חברת הייטק (וגם לא הייטק, אבל שם הפער פחות גדול) משלמת למפתחים חלק זעום מהרווח שהם יוצרים עבורה. כדי להיות מפתח טוב מדובר בהשקעה מסיבית בחינוך ובהשכלה מצד המדינה בה העובד גדל (והרבה פעמים הוא מהגר לארץ אחרת ולוקח איתו את כל ההשקעה + המיסים שלא ישלם למולדתו). מדובר בהשקעה עצומה של המפתח בלמידה עצמית בזמנו החופשי. בהייטק המעסיק בא ו"עושה טובה" למפתח בכך שהוא משלם לו ממש פירורים ביחס להשקעה האחרת שציינתי. ברוב החברות המפתחים לא ממש לומדים דברים חדשים, אלא רק משתפשפים קצת בטכנולוגיות שאותן הם נדרשו לדעת "מאיפשהו" רק כדי להתקבל לעבודה. לכן אני לא מזיל דמעה עבור חברות הייטק.
Planet | 21.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת