8. התגובה נוגעת להשקה של אובר ללא קשר לרכישה התגובה נוגעת להשקה של אובר ללא קשר לרכישה שלOTTO שהיא aquahire ברור. המקום המובטח בהיסטוריה כפי שרשמו פה זה עיוות מסוים של המציאות. אובר ממשיכה בניסוי רק שנותנת לנוסעים נבחרים בתנאים נבחרים להצטרף לניסוי. מבחינת עלות הם מפסידים פה על כל נסיעה. מדובר על רכב שהם רכשו שזו השקעה קבועה, בתוספת דלק שאובר משלמת, בלאי וכמובן משכורת קבועה לשני עובדים שכנראה מרוויחים שכר נאה (לפחות אחד מהם). ועל כל זה אובר גובה 0 דולרים. כלומר הפסד נטו. אין פה שום מהלך מסחרי, לעומת העלות של נסיעה רגילה ב UBER X שכל כולה על הנהג וכמובן רווח לאובר מתוך ההכנסה של הנהג. אז למה אובר מוכנה לספוג הפסדים כאלו יש לשאול? כי מחבחינתה גם ככה מסותבבים רכבי ניסוי שעולים לה כסף אז אם נשים בהם כמה נוסעים נבחרים במסלולים ותנאים שיציגו את רכבינו הכי טוב שאפשר נרוויח על הדרך גם יח"צ ואולי אף יאמרו שעשינו היסטוריה. Tag | 21.08.16 (ל"ת)
7. כלכליסט, נא לתקן: "ההודעה של גוגל על צי כלכליסט, נא לתקן: "ההודעה של גוגל על צי הרכבים האוטונומיים הצליחה להפתיע את כולם" זה אמור להיות "ההודעה של אובר..." Car | 21.08.16 (ל"ת)
6. כנראה לרב הכותבים אין הבנה ענינית, מדובר על כנראה לרב הכותבים אין הבנה ענינית, מדובר על משאיות , ושוק זה יחסוך הרבה מאוד מיליארדים ואף חברה לא פנתה עד היום בצורה מקצוענית, ולכן מוכנים לשלם מספרים מצחיקים כדי לקבל יתרון. עצום ושליטה על שוק של ביליוני דולרים Corn | 21.08.16 (ל"ת)
5. מברוכ, לא מברוק (ערבית) דרעק, לא דרק (יידיש) מברוכ, לא מברוק (ערבית) דרעק, לא דרק (יידיש) Teepee | 21.08.16 (ל"ת)
4. אין לאף אחד עילה לתביעה מאחר ואף חברה אין לאף אחד עילה לתביעה מאחר ואף חברה בעולם לא עשתה פעילות למשאיות אוטונומיות והם פונים לפלח שוק חדש Pretzel | 21.08.16 (ל"ת)
3. מצד שני. כל חברת הייטק (וגם לא הייטק, מצד שני. כל חברת הייטק (וגם לא הייטק, אבל שם הפער פחות גדול) משלמת למפתחים חלק זעום מהרווח שהם יוצרים עבורה. כדי להיות מפתח טוב מדובר בהשקעה מסיבית בחינוך ובהשכלה מצד המדינה בה העובד גדל (והרבה פעמים הוא מהגר לארץ אחרת ולוקח איתו את כל ההשקעה + המיסים שלא ישלם למולדתו). מדובר בהשקעה עצומה של המפתח בלמידה עצמית בזמנו החופשי. בהייטק המעסיק בא ו"עושה טובה" למפתח בכך שהוא משלם לו ממש פירורים ביחס להשקעה האחרת שציינתי. ברוב החברות המפתחים לא ממש לומדים דברים חדשים, אלא רק משתפשפים קצת בטכנולוגיות שאותן הם נדרשו לדעת "מאיפשהו" רק כדי להתקבל לעבודה. לכן אני לא מזיל דמעה עבור חברות הייטק. Planet | 21.08.16 (ל"ת)
2. האם מישהו במשרד הבריאות בדק איזה נזקים עלולים האם מישהו במשרד הבריאות בדק איזה נזקים עלולים להיגרם לאזרחים מאלפי מכמ"ים שימוקמו על הרכבים האלה. Bone | 21.08.16 (ל"ת)
1. למרות שזו נשמעת תגובה קנטרנית וממורמרת אני חייב למרות שזו נשמעת תגובה קנטרנית וממורמרת אני חייב להגיד שבקריאה שניה השלישית היא עושה שכל . כל הכבוד על הניתוח . Dog | 21.08.16 (ל"ת)
נבחרת המוחות של Otto שווה לאובר 680 מיליון דולר
8 תגובות לכתיבת תגובה