אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לאחר ההתרחבות לרמת גן וגבעתיים: קפיצה של 66% בהכנסות תל אופן

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
האופניים יותר איכותיים ממה שאתה חושב. שים לב
האופניים יותר איכותיים ממה שאתה חושב. שים לב שהם מבצעים נסועה בהיקף עצום (פי כמה מכל כלי פרטי) ונדרשים לעמוד בהתעללות של חלק מהישראלים. העף מבט פעם על חלק מהרוכבים. יש כאלה שנוסעים כפי שלא היו מעזים לעשות לו היה מדובר בכלי הפרטי שלהם. ואחרי רוכב ברברי כזה, שמתעלל בכלי, הכלי נדרש לשרת גם אותך, וטכנאי מגיע לבדוק ולתקן אולי פעם בשבוע. לא פשוט. בכלל בכלל לא פשוט. אני יכול לאמר לך שהכלי הפרטי שלי, המאד מאד בסיסי, לא היה מחזיק יום אחד בהתעללות הברברית של חלק מהישראלים.
Bug | 21.08.16
8.
גם וגם. תל אופן מציעים 3 סוגי מנויים
גם וגם. תל אופן מציעים 3 סוגי מנויים (ולאחרונה נוסף רביעי): מנוי יומי ושבועי (ולאחרונה תלת יומי), המיועדים לתיירים (כולל תיירות פנים), ומנוי שנתי מוזל, המיועד למקומיים. עלות השימוש מורכבת מדמי מנוי+דמי שימוש (עד חצי שעה ראשונה חינם, ולאחר מכן מטפס אקפוננציאלי (כלומר בהתחלה זול אבל מטפס להיות די יקר), על מנת לעודד שימוש קצר (חצי שעה-שעה), כי אין די כלים לכולם, ורוצים לעודד תחלופה מהירה). בפעם הבאה שתגיע לת"א נסה להשתמש בשירות (נגיד מתחנת הרכבת ליעד, או כתייר).  אפשר גם לשכור אופניים בחנות (שירות מתחרה בהם), שזה טוב אם אתה מתכנן לטייל עם האופניים כמה שעות טובות, כי אחרת זה יצא לך הרבה הרבה יותר יקר מתל אופן, שזה די זול. באילת למשל ביקשו ממני פעם 200 או 300 שקל, שזה המון כסף. עם מחירי תל אופן לתייר (נגיד 50 שקל) לא היתה לי בעיה, כתייר. החיסרון עם שכירה מחנות הוא שחייבים לקחת ולהחזיר לאותו מקום, וכל הרעיון בתל אופן הוא שלוקחים בנקודה א, מחזירים בנקודה ב ובאופן פלא (איש עם טנדר) יש עוד אופניים בנקודה א. לוגיסטיקה קלאסי. 
Bus | 21.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת