אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אינקו הספרדית תתכנן את קו הרכבת הקלה החדש בירושלים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
היי ירושלמי. 1- קו 72 עמוס באוכלוסיות שונות.
היי ירושלמי. 1- קו 72 עמוס באוכלוסיות שונות. לדוגמא- אלו שעולים ברמות- יורדים עוד לפני רחוב יחזקאל, חרדים ברובם. כלומר: אין פה הגיון ליצור רכבת מיוחדת שתסיע נוסעים בנוחות מרמות- לגילה. למרות שכמובן כל קו רכבת בפני עצמו הוא מבורך. 2- אתה נהנה? שמח בשבילך. ספר לי באיזה שעות אתה נוסע בה? כי בשעות הצהרים נדרש לפעמים כוח פיזי (!) כדי להידחק לרכבת, במיוחד בתחנות ברחוב יפו... 3- זה רלוונטי כי זה מעיד על יכולת התכנון המופלאה של הצוות. 4- זה לא עוזר היות והנתיב הוא לא ממש נת"צ מושלם. כל קטע דרך שמתפקד כנת"צ ב-ל-ב-ד אכן פועל היטב. למשל: רחוב גודלה מאיר לכיוון בר אילן. ה-200/300 מטרים האחרונים שלו. בעוד בנת"צ הדרך פנויה וחלקה- בנתיב 'הרגיל' העומס מטורף והרמזור כל כך קצר.... יש קו מסויים שנוסע משום מה בנתיב הרגיל (64 אולי?) והנוסעים מפסידים בערך 10 דקות. בדוק.
istarc | 22.08.16
4.
 כמה שליליות בתגובה אחת. 1. יש המון היגיון
 כמה שליליות בתגובה אחת. 1. יש המון היגיון במסלול. רמות וגילה אלו השכונות הגדולות בירושלים (יחד עם פסגת זאב), כבר כיום הן מחוברות בתחבצ סדיר (קווים 72 + 71) שעמוסים תמיד. המסלול נהדר מכל בחינה עבור תושבי השכונות. 2. לא נכון. אני נהנה ממנה המון, כמו כל ירושלמי אחר שאני מכיר. אתה צריך להפסיק לסבול מכל דבר. 3. למסלול זה אין מעבר בכפרים ערביים, אז איך זה רלוונטי לכתבה? 4. כבר קיימים מסלול נתצ כמעט לכל אורך התוואי, הוא לא עוזר בכלל ורק מכביד על התנועה. הפתרון הזה פשוט לא עובד בשטח.
Apple | 22.08.16
3.
בתור מי שמגיע מהתחום- מדובר בהחלטה מטומטמת. 1-
בתור מי שמגיע מהתחום- מדובר בהחלטה מטומטמת. 1- אין שום הגיון במסלול הקו כפי שהוא מתוכנן. 2- רוב נוסעי הרכבת הקלה בירושלים סובלים ממנה- צוות תוכנית אב לתחבורה בירושלים הסיט הרבה מאוד קווים עירוניים לעבר הרכבת ובכך הכריח את הנוסעים להיעזר בעל כורחם ברכת הקלה הדחוסה והעמוסה. 3- כאשר יש בעיות בטחוניות על הנתיב הרכבת כמובן לא יכולה להגיע לשאר המסלול... למשל כאשר תושבי בית חנינא מחבלים ומשחיתים את המסילה אצלם- אין לתושבי פסגת זאב רכבת! מדהים. 4- החלופה ההגיונית בהרבה היא נת"צ! מסלול ייעודי לאוטובוסים גדולים. הכל גמיש יותר, נוח יותר, הגיוני יותר.  מסקנה: את ההחלטות בתחום צריכים לקבל מהנדסים, לא פוליטיקאים.
istarc | 22.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת