אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסלה משיקה דגמים חדשים: תאוצה מהירה מפרארי, טווח של כ-460 ק"מ בין טעינות

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
א. בדרך (מודל 3 אמורה לעלות 40 אלף
א. בדרך (מודל 3 אמורה לעלות 40 אלף דולר עם טווח של 300 וקצת ק"מ אם אני לא טועה) ב. כמעט שם (תחנות טעינה מהירות יש בהרבה מקומות מרכזיים לאורך הכבישים המהירים שם פלוס תמיד אפשר להטעין שם מהשקע) ג. אי אפשר להשוות את הכלכלה הכי גדולה בעולם לישראל. טפשלת ישראל גוזלת 18 מיליארד שקל בשנה ממס הבלו לבדו (לא כולל המע"מ ומסי רכב), אז כאן הנושא מסובך יותר. כדי למצוא תחליף לסכום המטורף הזה יהיה צריך להשקיע בצורה חכמה במחקר ופיתוח, תעשייה ופרויקטי תשתית (פיזית וחינוכית) ולבצע זאת בצורה מהירה ויעילה כדי למצוא מקורות הכנסה אלטרנטיביים. נדירות הממשלות בעולם שיכולות לעשות את זה ובישראל? אתה כבר יודע מה יהיה... יהיה לנו מזל אם בכלל ישווקו כאן רכבי טסלה עד סוף העשור.
Popsicle | 26.08.16
26.
מה זה מאסק וטסלה לעומת המכונית החדשה של
מה זה מאסק וטסלה לעומת המכונית החדשה של ג'ימס בונד 007 מתוצרת חב' "אסטון מרטין" שנקראת  DB/ 10  רק 10 דגמים ייצרה החברה במחירים בין 1,2 ל 2.5 מיליון דולר למכונית  והם נמכרו לאולפני הסרטים , ורק מכונית אחת נמכרה לאדם פרטי , מיליונר עלום שם במחיר של 3.5 מליון דולר .
Umbrella | 25.08.16
24.
בסוף ינצח החשמל את הנפט והבנזין וזה עניין
בסוף ינצח החשמל את הנפט והבנזין וזה עניין של זמן לא רב .  הבעיה כרגע בהקשר אדון מאסק היא , שכמו נתונים והבטחות שהפריח בעבר מהפה הגדול שלו ושהופרכו , גם הפעם הנתונים הם אליבא מס' מאסק שלא נבדקו עדיין על ידי שום מומחה או מוסד טכני מוכר . ולכן , שומר נפשו "כבדהו וחשדהו"
Umbrella | 25.08.16
23.
בלי להכנס לניתוח האישיותי, צריך לזכור שהבן אדם
בלי להכנס לניתוח האישיותי, צריך לזכור שהבן אדם הציב יעדים שאפתנים מלכתחילה. הצלחה במכירת רכב חשמלי מלא היא לא עניין של מה בכך ויעיד על כך שי אגסי והעובדה שפירמות רכב לא נכנסו לתחום הזה לפניו. שלא לדבר על הטסת לויינים..
Hat | 25.08.16
22.
אני מנחש שאתה גר ב-וואלי. מאחר ואני כמה
אני מנחש שאתה גר ב-וואלי. מאחר ואני כמה פעמים בשנה בלוס אנג'לס אני מכיר לא רע את קליפורניה והמדינות סביבתה. הכל טוב ויפה שאתה יכול להטעין בבית, אבל תתקשה  לעשות רואד טריפ לטקסס כי ייגמר לך החשמל בדרך. נכון שטסלה פורסת תחנות והם אכן התחילו מקליפורניה כי שם רוב הקונים (כי קליפורניה נותנת תמריצי מס לרכבים חשמליים והיברידיים) אבל, כל עוד אין פריסה טובה במקומות אחרים אין להם סיכוי למכור שם את הרכבים שלהם.
Bug | 25.08.16
21.
מספר 6, אין צורך בתחנות פריסה כי ארה״ב
מספר 6, אין צורך בתחנות פריסה כי ארה״ב היא כבר בטר פלייס!!! רובנו גרים בארה״ב בבתים פרטיים ויכולים להטעין את הרכב כל לילה, בלי שיחתימו אותנו על חוזה הטענה במחיר של דלק! קפיש! רוב קוני טסלה גרים במקומות כמו קליפורניה בבתים, לא דירות במגדלים, עם שכנים וריחות בישול וקריוקי!
Blowdryer | 25.08.16
17.
מנוע חשמלי מפיק מקס' קג"מ כמעט מהרגע הראשון.
מנוע חשמלי מפיק מקס' קג"מ כמעט מהרגע הראשון. אין מה להשוות כמעט בשום נתון חשמל לבנזין או סולר. אם היו משקיעים 10% מהכסף שהשקיעו בפיתוח מנוע בנזין כולם כבר היו נוסעים או מתכננים לרכוש רכב יד 2 על חשמל. אפילו מנכל וולו לקח את מילותיו בחזרה
Cloud | 24.08.16
16.
חבל לספר סיפורים. הטענה על פי טסלה 40
חבל לספר סיפורים. הטענה על פי טסלה 40 דקות ל- 80%. כנס לפורום של טסלה ותראה שלא תמיד זה מה שהנהגים מקבלים.  מעבר לכך, בכל העולם יש 691 תחנות טעינה- בכל העולם! כולל אירופה, ואסיה. לשם המחשה של ההבדל בישראל יש כ- 1,161 תחנות דלק. נכון שהמספר זה לא הנתון היחידי שמשנה אבל לטעון שפזורות בכל רחבי ארה"ב זה מטעה כי לקורא התמים עלול להיות משתמע מכך שהזמינות גבוה מאוד.  
Boomerang | 24.08.16
15.
נשמע פצצה. עכשיו נשאר לפתור  4 בעיות מאד
נשמע פצצה. עכשיו נשאר לפתור  4 בעיות מאד גדולות: א. לתכנן רכב ב35 אלף ולא ב-135 על מנת שהמחיר יהיה רלוונטי לציבור הרחב ב. פריסת תחנות טעינה בכל ארהב, כדי שהרכב באמת יהיה נייד ג. לראות איך ממשלה מסתדרת בלי מסי דלק (גם בארהב הממשלה מרוויחה מזה לא רע) ד. לייצר מספיק רכבים ה. 
Bug | 24.08.16
13.
כדאי לקרוא את המאמרים על טסלה ואלון מאסק
כדאי לקרוא את המאמרים על טסלה ואלון מאסק שמתפרסמים בארצות הברית . אין יום שהוא לא מופיע בחדשות , בד "כ אחרי הודעותיו לתקשורת כמו האחרונה בהן . הבחור ללא ספק יודע לעשות סערות בכוס מים . הדעות עליו חלוקות , מנוכל גאון עד ממציא גאון וחוזה עתידות . יש לו עדת מעריצים שהולכת אחריו באש ובמים כמו חסידי הרבי מלובוויטש ולא יעזור כלום . להגיד את האמת , הוא בנה מכונית יפיפייה מודל S , שזכתה שלוש שנים רצופות במקום הראשון במגאזינים לרכב האמריקאים . זאת מכונית יפה שהיא גם שיא הנוחיות וההנאה בנהיגה אם להתעלם לרגע מהטווחים וההטענות שלא מעיקים במיוחד באמריקה . הבעיה העיקרית היא המחיר האסטרונומי(120,000$) . גם דגם X שאמור להיות זול יחסית(35,000$) לא נופלת בבצועים שלה . בתחום העסקי הוא על הפנים . המפעל שלו מפסיד וההפסדים רק עולים מחודש לחודש . בתחום אספקת המכוניות לצרכנים הוא קבע יעדים שאף אנליסט מקצועי לא מאמין שיעמוד בהם . אלו הסיבות העיקריות שהמניה של טסלה לא ממריאה כפי שציפו ואפילו מפסידה קצת כרגע .
Umbrella | 24.08.16
12.
ראשית אינני סובל. שנית כמות המרוקאים בישראל גבוהה
ראשית אינני סובל. שנית כמות המרוקאים בישראל גבוהה פי 10 מאשר בקנדה כמות הערבים בישראל וסביבתה גבוהה פי 20 מאשר בקנדה. הברבריות הישראלית גדולה מאשר זו שבקנדה. אבל אין זה משנה את העובדות אשר רשמתי. אם אתה חושב שאני טועה תענה לכך ולא בתגובה ברברית יצוגית למה שיש בישראל. עובדה מניות טסלה בירידה כל הזמן. כמות ההזמנות לא מתרוממת. טכנולוגיה שקיבלה ציון גרוע בקונסיומרס ריפורט בשנה שעברה (כאשר את הביקורת העבירו בעלי המכוניות). אין לרוב הישראלים כסף לקנות גלגל של טסלה בישראל. אז מה בדיוק מפריע לך.
Hammer | 24.08.16
10.
איזה איש תותח אומר ומקיים אנשים קטנים מנסים
איזה איש תותח אומר ומקיים אנשים קטנים מנסים להמעיט בערכו בגלל התאונות שקרו שלא באשמתו או הרכב או החברה מי שלא שם לב לכביש גם אם זו אמורה להיות מכונית אוטונומית עדיין צריך לשים לב להוראות ואזהרות היצרן לגבי זה  בין השורות במאמרים בכל עיתוני הרכב בארץ ובחו'ל אפשר להבין זאת וכניראה ניראה מה יגיד בית המשפט לאור זה שאומרים שיתבעו את טסלה על מות יקיריהם 
Helmet | 24.08.16
9.
תבדוק קצת כמה הרכב שלך מזהם : שאיבת
תבדוק קצת כמה הרכב שלך מזהם : שאיבת הדלק הגולמי - הובלה ימית בטנקרים -זיקוק הדלק (חיפה) ,חלוקה לתחנות דלק .. - חשמל מגיע לכל מקום . בנוסף ,ברכב חשמל אין : שמן מנוע , רדיאטור ,גיר , אגזוז , מנוע בעירה פנימי מורכב מאלפי חלקים . מנוע חשמלי , הרבה יותר יעיל אנרגטית ותחזוקה פשוטה . חשמל מייצרים בתחנות מפוקחות . לטסלה מערכת טעינה מהירה (20 דקות ל80% מהסוללה) ,פזורה בכל ארה"ב , בעלות אפסית . עכשיו אתה מבין כמה אינטרסנטים מנסים למנוע את הטכנולוגיה החדשה .
Dog | 24.08.16
6.
עם הזמן טווח הנסיעה יורד, והירוק לא כל
עם הזמן טווח הנסיעה יורד, והירוק לא כל כך ירוק. הייצור ובלאי הסוללה גורמים לזיהום הסביבה ובנוסף, הסוללה מורכבת מחומרים רעילים העלולים לסכן את הנוסעים ברכב. איך הם חושבים להתפטר מהרים הסוללות שיצטברו לאחר שימוש בהן. המחיר יקר מאוד, לכסות במקצת על החובת וההפסדים העצומים, של חב' הגאון מאסק. 
Plane | 24.08.16
3.
שי אגסי לא התכוון למכור מכונית אלה חשמל.
שי אגסי לא התכוון למכור מכונית אלה חשמל.  הקשר שלו לייצור מכונית בערך כמו הקשר של סלקום לאייפון.  הרעיון של אגסי בעצם לאפשר למדינה (ולו) הטלת מס על שימוש חשמל למכונית ולמנוע חיבור המכונית לשקע בבית. זה למה הוא היה אהוב הפוליטיקאים
Candy | 24.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת