אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"60 אלף הזכאים לדירות מוזלות לא יורידו מחירים"

123 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

120.
במקום להתעסק בתיאוריות כי הנייר סופג הכל,  כדי
במקום להתעסק בתיאוריות כי הנייר סופג הכל,  כדי שיוציאו אלפי יחידות דיור לקבלנים עבור חסרי דיור. סדרה את סדרה ב , בילבולי מוח ותורת משחקים שטובה לאוניברסיטה. תציפו את השוק ותראו איך המחירים ירדו, ככל שיהיה פחות ביקוש המחירים יעלו פחות ואף ירדו.
Coffee | 28.08.16
118.
הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים
הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים ולא אזרחים הם משחקים בנו אנחנו סך הכל כלים בלוח השחמט שלהם רק ביחד נוכל לשנות לא קונים דירות במחיר מופקע!!! הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור
Cupcake | 28.08.16
114.
תשימו לב שיש אוירה של שיסוי נגד בעלי
תשימו לב שיש אוירה של שיסוי נגד בעלי דירות.  זה ממש מסע הסתה. וזה כדי להסיח את הדעת שהכל עניין של ביקוש והצע. יש חבורה שרוצה דירות בחינם ברוטשילד ת"א ועל הדרך גם לפגוע בכל מי שדאג לעתידו ועתיד ילדיו. בושה וחרפה לכחלון המשסה.  בבחירות הבאות אתה תעלם מחיינו.
Palmtree | 28.08.16
112.
עבודה בעיניים... במקום לחכות להנחה של 20% על
עבודה בעיניים... במקום לחכות להנחה של 20% על דירה שאולי תקבל בעוד 3 שנים,  אפשר לקנות דירה רגילה ולהשכיר. תוך 3 שנים, יהיה לך את הסכום של ההנחה שהיית אמור לקבל  + דירה שניתן למכור במידה ורוצים.  ובמכיר למשתכן אתה כאילו משלם רק 100,000 בהתחלה אבל ב-3 שנים אתה מוציא עוד כמה מאות אלפים עוד לפני שהתחלת להשכיר את הדירה. לא שווה בכלל להתעסק בזה.
AlexanderDrutz | 28.08.16
110.
טעות בניתוח ההמרצה של האנשים להירשם באה בגלל
טעות בניתוח ההמרצה של האנשים להירשם באה בגלל שמשה כחלון על פי התוכניות מוציא לתוכנית יותר דירות מאשר נרשמים. עד היום הוציא למכרזים של מחיר למשתכן 18 יחידות דיור, ולפי קצב השיווק עד לסוף 2017 ביכולתו של משה כחלון להוציא עוד למעלה מ 40 אלף יחידות דיור במסגרת המחיר למשתכן. וכאן נכנס כחלון לעודף היצע.  
Uri684 | 27.08.16
106.
למה כחלון שם את המס על מספר הדירות
למה כחלון שם את המס על מספר הדירות ולא על ההכנסה מדירות ? תשובה : כדי שלא יירדו מחירי הדירות וכדי לשמור על בעלי הדירות העשירים(30-40 דירות) שלא יפסידו הרבה כסף . וגם שהאוצר והבנקים לא יפסידו הכנסות . שמירה על היציבות בג'רגון של הרמאים . למה כחלון לא מפשיר את אדמות המדינה לבנייה למגורים בכמות גדולה? תשובה : מאותן סיבות . למה כחלון אמר שמחירי הדירות רק ירדו ב5 אחוז ? תשובה : כי אלו הפירורים מהעוגה שהוא זורק לציבור כמו חול בעיניים כדי שיחשבו שהוא באמת עושה מאמץ להוריד את מחירי הדירות. את רוב העוגה הוא כרגיל מחלק בין האוצר הבנקים הקבלנים היזמים והמשקיעים שהוא שליחם הנסתר . מה יהיה בסוף ? תשובה : אפשרות בלבד , להוריד את הליכוד וכחלון מהשלטון בבחירות !
Umbrella | 27.08.16
104.
ממשלה משקרת לציבור שהיא מעוניינת להוריד מחירים בדיור
ממשלה משקרת לציבור שהיא מעוניינת להוריד מחירים בדיור והופכת אנשים לזומבים בזה שהיא נותנת להם תקוות בזה שהיא פוגעת באנשים אחרים עם המסים  תחשבו רגע מבחינה כלכלית נגיד דוגמה :  גבר עובד באיזה עבודה והשכר שלו 5 אלף  כרגע בחשבון בנק יש לי +5 אלף מחודש הקודם אבל החודש הוא צריך להוציא הוצאות קצת יותר חריגות. נגיד 7 אלף  אז הוא בא לבנק ומבקש השראי הוא עושה קניות ובום יש לו כבר -2 אלף בבנק אבל יותר מזה.... הוא מפחית לעצמו את המשכורת מ5 אלף ל4 אלף מה ההגיון בזה? זה בן אדם שפוי?  אז הינה לכם מה שעושה ממשלה היא הגדילה את הגרעון התקציבי שלה כדי לעמוד בהסכמים קואליציונים זאת אומרת היא נכנסה למינוס ועכשיו היא רוצה להוריד מחירים בשוק הנדלן שהיא מקבלת אחלה רווח על המיסים אתם יכולים להגיד מה יהיה עוד 4 שנים בקצב הזה עם ירדו המחירים? ממשלה לא תצליח להתקיים אז היא תעלה מיסים אחרים. וזה יבוא על האוכלוסיה בהפוכה
Goggles | 26.08.16
97.
הפרופסור המלומד לא שם לב שאם יימכרו 60
הפרופסור המלומד לא שם לב שאם יימכרו 60 אלף דירות במחיר למשתכן, אז עבור אותם 60,000 זוגות צעירים שיקנו את הדירות כן תהיה הוזלת מחירים. המס על הדירה השלישית לא ישפיע משמעותית על מחירי השכירות - אלה נקבעים על פי היצע וביקוש והמס לא ישנה אותם. תראו את כל הדיבורים על כך שהדירות יימכרו או יעברו לילדים - בעלי הדירות מבינים שהם, ולא השוכרים, ישלמו את המס.
Strawberry | 25.08.16
94.
גם עם המחיר למשתכן לקנות דירה זה אונס
גם עם המחיר למשתכן לקנות דירה זה אונס הכל אבוד עובדים עלינו בעיניים עושים עלינו פי.......פי ואומרים לנו שזה גשם מחרבנים עלינו ומה אנחנו עושים..........נותנים להם להמשיך ולחרבן עלינו ואומרים להם אוווו תודה אווו מחיר למשתכן תודה אווו זה טוב לי תמשיכו וכו'
Cupcake | 25.08.16
92.
תשמע חביבי , אתה נוגע בהרבה נקודות נכונות
תשמע חביבי , אתה נוגע בהרבה נקודות נכונות שמציקות לכל אחד בחיי היום יום . בסופו של דבר יפתרו את רובן עוד לפני ביאת המשיח כי אין ברירה אחרת . יש עכשיו רצון טוב של כולם וזה העיקר . נסיים בזה כי אני חייב לרוץ החוצה לעסקיי וזה ייקח לי קצת זמן ברכב כמו שציינת . אז תהיה בריא ונתנחם כולנו בבניית הארץ .
Umbrella | 25.08.16
86.
טוב יאללה בוא נסכם על 1 מליון אותה
טוב יאללה בוא נסכם על 1 מליון אותה דירה ועם כבר אתה מדבר על מרחקים אז מצחיק שאני עובד וגר באזור תל אביב ואני ברכב נוסע מרחק של 8 ק"מ מהבית לעבודה. בערך 20 דקות ב8 בבוקר ו40 דקות סביבות 5 בערב מרחק של 8 ק"מ!!! ופקקים בתל אביב תמיד יהיו בונים בניינים בתמא38 בונים בניינים משרדים ענקים אבל אף אחד לא בונה כבישים ורכבת תחתית לא תעזור
Turtle | 25.08.16
82.
יכול להיות שאתה צודק והאשמתי את הפרופסור לחינם
יכול להיות שאתה צודק והאשמתי את הפרופסור לחינם . אז הוא בצד שלי וזה לא יעזור לשנינו כי הצמד חמד כחלון את ביבי לא יקבלו ממילא את העצות שלו כמו שמוססו לגמרי את העיצות של פרופסור טרכטנברג אחרי המחאה החברתית . יש רק דרך אחת לפתרון , להוריד אותם מהשלטון בבחירות הבאות !
Umbrella | 25.08.16
81.
נכון שללא העלאת הריבית המחירים ימשיכו לעלות בגלל
נכון שללא העלאת הריבית המחירים ימשיכו לעלות בגלל הפניות שגוברות למשכנתאות . מצד שני , העלאת הריבית במדינה שמאות אלפי אזרחיה לקחו משכנתאות בריבית נמוכה , תגרום למשבר רציני בדומה למשבר הנדלן והמשכנתאות הבלתי מגובות  בארצות הברית ב 2008 שכמעט הוביל לשואה כלכלית נוסח 1929 . העולם כולו נמצא עכשיו בקאטש 22 . גם הפד עם ילין ופישר לא יודעים מה לעשות . במדינת ישראל יש משאב יקר שנקרא קרקעות והוא בידי הממשלה . אם אי אפשר להרים את הריבית , יש להפשיר את הקרקעות בזול , חבל שאריק שרון לא בחיים , הוא היחידי שמזמן היה עושה זאת ופותר את בעיית מחיריהדירות הגבוהים ודירה ראשונה בזול לכל זוג צעיר שמשרת במילוים ומשלם את המיסים  
Umbrella | 25.08.16
80.
חאחאחאחא חאחאחאח חאחאחאחא חאאאאאא אני לא יודע עם
חאחאחאחא חאחאחאח חאחאחאחא חאאאאאא אני לא יודע עם להמשיך או לא טוב שיהיה מקווה שאתה נוטל תרופות טובבבבב אז ככה עם אישתי בגיל 60 אחרי בגידה עם השכן זוכה בלוטו אני מוכן לבגוד איתה ביחד עם השכן בעד 100 מליון חאחאחאח חאחאחא
Turtle | 25.08.16
76.
זה לא עובד ככה חביבי דירה אחת למשפחה
זה לא עובד ככה חביבי דירה אחת למשפחה אחת מי שרוצה 2 שישלם יותר ככה זה בחברה שוויונית ומתוקנת  דירה ראשונה צריכה להיות יותר נגישה לציבור מחוסר הדיור קורת גג זה בסיסי אתה רוצה 2 כדי לעשות רווח אישי ולחיות חיי מותרות אין עם זה שום בעיה אבל קודם כל מחוסרי הדיור איפה ראית שכתוב שאני רוצה דירה בשביל פנסיה אני ומחוסרי הדיור רוצים דירה למגורים בלבד
Cupcake | 25.08.16
75.
אתה מצפה מילד שרק יוצא מצבא יקנה דירה?
אתה מצפה מילד שרק יוצא מצבא יקנה דירה? ומה עם הסטודנטים? ומה עם עובדים זרים?  ומה עם עולים חדשים? ומה עם עובדים על משכורת מינימום? ומה עם כול אנשים ששכירות זה מתאים להם? אתה רוצה לתת לכול אחד דירה אבל שאלה כזאת.... אתה שאלת אותם עם הם רוצים דירה? ובאיזה מחיר אתה מוכן לתת להם את הדירות האלו?
Turtle | 25.08.16
74.
אם הוא פרופור אני שניצל ,אין שום בעיה
אם הוא פרופור אני שניצל ,אין שום בעיה בצד ההיצע !!! יש בעיה בצד הביקוש , כאשר 50 אלף מחזיקים ביותר מ3 דירות מה זה אומר ? זה אומר שיש לנו לפחות 120 אלף דירות שנקנו על ידי משקיעים ולא על ידי בעלי דירה ראשונה . כל עוד אין אלטרנטיבה להשקעה יש לעצור משקיעים עם מס מאוד כבד כבר מהדירה השניה , משהו שאי אפשר לגלגל לשוכרים
uri696 | 25.08.16
70.
טוב להזכירך שרכבת תחתית היא לא תיהיה במאת
טוב להזכירך שרכבת תחתית היא לא תיהיה במאת תחתית. כי לא בכול הקטעים היא תעבור מתחת לאדמה והיה קטע כזה בפתח תקווה שבנו שם נתיבים עבור אטובוסים וסגרו אותה אחרי שנתיים בגלל שהיו הרבה תאונות אני לא רואה הבדל בין אוטובוס לרכב שתעבור באותו קטע בפתח תקווה חוץ מי זה נסיע שכול 2 ק"מ יש לך עצירה זאת לא במאת נסיע
Turtle | 25.08.16
69.
לי יש כבר שבע דירות ואני לא צריך
לי יש כבר שבע דירות ואני לא צריך שמינית . אתה צודק שכיום מצב התנועה במטרופולין תל אביב מתחת לכל ביקורת . אני בעצמי בעסקי כשמגיע למשרדי בלב העיר מקלל לפעמים את הרגע ושוקל להעביר את המשרד לפריפאריה הקרובה . אבל זה היה המצב בכל הערים הגדולות בעולם עד שפתרו אותו ברכבות תחתייות , עילייות או בכמה מקומות בתעלות מים כמו בהונג קונג . נקווה שהבעיה תיפתר או תוקל בהרבה עם תום בניית הרכבת התחתית וגם לפני זה , כי חלקים גמורים יופעלו תוך שנתיים .
Umbrella | 25.08.16
65.
תורת המשחקים לא יכולה לעבוד כשהמדינה מושחתת!זה יותר
תורת המשחקים לא יכולה לעבוד כשהמדינה מושחתת!זה יותר כמו תורת המשחק המושחת...מנכ"ל המנהל לשעבר,ראש ראשות המיסים לשעבר,ראש ממשלה לשעבר,נשיא לשעבר,רמטכ"ל לשעבר.... אם האנשים שמופקדים על 'הברזים' של כלכלת המדינה מושחתים מדובר על ביצה טובענית ומשחק מלוכלך.עם כל הכבוד לתורת המשחקים ויש כבוד
Pizza | 25.08.16
64.
אני עוקב אחר חילופי התגובות . ההצעה שלך
אני עוקב אחר חילופי התגובות . ההצעה שלך מסיטה את העניין מהשורש הבעייתי שלו כי היא מתאימה לאנשים עשירים ולא לזוגות צעירים ששוועתם עולה לשמים . להם מגיע דירה בשליש מחיר ממה שנקבת ולא צריך ברחוב ארלוזורוב . מספיק בחגורה הפרפריאלית שמקיפה את מדינת ת"א , 20 דקות מהמרכז בלי פקקים , ותוך 10 שנים7 דקות ברכבת התחתית החדשה שבונים .
Umbrella | 25.08.16
59.
אנחנו לקוחות שבויים מפני שכולם חייבים לקנות דירה
אנחנו לקוחות שבויים מפני שכולם חייבים לקנות דירה בסופו של דבר כדי להגיע לעצמאות כלכלית אחרת בגיל  70 -80  אנחנו נצטרך להמשיך לעבוד כדי לשלם שכירות ועדיין נצטרך לחפש אוכל בפחי האשפה אל תשכח שלא כולם מצליחים בחייהם ומקבלים מסכורת עתק ופנסיות שמנות תאמין לי אתה לא רוצה לעבור דירה בגיל 70 מפני שבעל הדירה החליט לעלות את שכר הדירה והפנסיה שלך לא עלתה
Cupcake | 25.08.16
50.
הפרופסור הנכבד לא מבין שבסביבה שכל כמה חודשים
הפרופסור הנכבד לא מבין שבסביבה שכל כמה חודשים מטילים מיסים חדשים על ענף הנדלן קבלנים  יפסיקו לבנות,המחסור בדירות יחריף,והמחירים יעלו עו יותר,ובנוסף לזה יתחילו משבר כלכלי ואבטלה? לא צריך בשביל זה להיות פרופסור רק קצת שכל ישר!
BottleOpener | 25.08.16
46.
אפשר לבנות מתחמי דיור להשכרה שיכילו דירות 30
אפשר לבנות מתחמי דיור להשכרה שיכילו דירות 30 מ"ר ליחידים ו-60 מ"ר לזוגות בתוך חודשים בודדים. איך? באמצעות בנייה מודולרית חפשו בגוגל TEMPOHOUSING באתר עצמו היכנסו ל-PRODUCTS העיפו מבט על PROFESSOR30 ובנוסף על DIRECTOR60 היתרון הגדול הוא מהירות הקמת המתחם, חודשים במקום שנים, דבר שיכול להביא להקלה מידית על מצוקת הדיור.
Fries | 25.08.16
41.
מה זה כל החוכמולוגייה,,,  דירות הפכו למכשיר חיסכון
מה זה כל החוכמולוגייה,,,  דירות הפכו למכשיר חיסכון וקבלת תשואה הרבה מעבר לפיקדונות,,,  אף תוכנית לא תצליח אם לא ינתבו את הכספים של משקיעים בבורסה - חייבים להוריד מס בורסה ככל שמיקרים מס דירות , אין חצי עבודה,  אם מיקר מיסוי דירות, באותו זמן להוזיל מיסוי בורסה ל-10% לדוגמא - המטרה חייבת להיות לפגוע בכל דרך בתשואת המשקיעים בדירות ובמקביל לעלות תשואות משקיעים בבורסה
Battery | 25.08.16
39.
כותב מתוך פוזיצייה !! ומי יודע כמה דירות
כותב מתוך פוזיצייה !! ומי יודע כמה דירות יש לו באוסף ?? מחירי הדירות הזויים בטירוף וכל מהלך לא רגיל שיפגע בבעלי ההון המושחטים !! בעלי דירות שסוחטים את מועטי היכולת ובעיקר זוגות צעירים מיואשים צריכים להבין שהחגגיה הולכת להיגמר !!!!! לא קונים דירות במחיר הזויי ומופקע !! הצטרפו לדף הפייס בוק ויחד נשפיע ונרסק את השוק !!!
Popsicle | 25.08.16
32.
אם אתה חושב שהקבלנים שולטים במחירים בשוק אתה
אם אתה חושב שהקבלנים שולטים במחירים בשוק אתה ליצן. שלושת רבעי מהעסקאות זה יד שניה. שם כמות המוכרים מול כמות הקונים זה מה שקובע את המגמה.  קבלן שלא בונה פושט רגל יש לו כל הזמן הלוואות ישנות להמשיך לגלגל ועובדים לשלם להם, הם יעדיפו לבנות בלי רווח בכלל מאשר למכור את המרצדס ולפשוט רגל.  מה שכן,  ברגע שהיזמים ירצו לבנות פחות הם ירכשו פחות קרקעות ואז מוכרי הקרקעות יאלצו לחתוך מחירים (כמו שקרה ב 2012) וזה יגרום לפרויקטים שוב להיות כדאיים כלכלית
Elephant | 25.08.16
30.
נו במאת... הלווווו אתה צריך להביא עבדים אז...
נו במאת... הלווווו אתה צריך להביא עבדים אז... או להזמין גמדים קטנים שיעבדו בלילות כאשר אתה תישן במיטה החמה בבית אתה במאת מצפה מקבלנים ישראלים שיעבדו בחינם??? עם אין לקוחות שקונים אז סוגרים את הבסטה מפטרים עובדים את הציוד למגרש וחוזרים לבנות כאשר יהיה ביקוש ומספיק רק שנה של אכפת בניה. ואתה מעלה מחיר ב20%
Turtle | 25.08.16
29.
כחלון פשוט מיסד את תהליך רכישת דירה על
כחלון פשוט מיסד את תהליך רכישת דירה על הנייר וקרא לזה מחיר למשתכן 2.0 לפחות בדירה על הנייר אתה לא מוגבל במיקום וסטנדרט גבוהה יותר ובנוסף זה חופשי לכולם ללא תנאים אני מניח שבמחיר למשתכן יש גיבוי ממשלתי ואתה "לא לבד" אז הסיכון נמוך יותר במוצקין אין עדיין אישורי בניה  גילוי נאות נדפקתי פעמיים אני נכה מחוסר דיור 
Lobster | 25.08.16
28.
אם יבנו הרבה (מעל הריבוי הטבעי) זה לא
אם יבנו הרבה (מעל הריבוי הטבעי) זה לא משנה אפילו אם כל הדירות רק במחיר למשתכן  - המחירים בארץ יקרסו, גם שכירות וגם מחירי הנכסים. משפרי דיור לא יצליחו למכור לצעירים דירות משומשות אלא אם יורידו במחיר אל מתחת "מחיר למשתכן", צעירים שקנו במחרי למשתכן יעזבו את שוק השכירות, יעזבו רכישה של דירות יד שניה, יגורו בדירה משלהם, וחלקם גם יציע את הדירות להשכרה. מכיוון שאמרנו שבונים הרבה, שכר הדירה יצנח כי תהיה הצפת דירות. זה יוריד את ערך כל הדירות בשוק.
Fries | 25.08.16
27.
1) המחירים חזרו רק חצי דרך ממה שהיו
1) המחירים חזרו רק חצי דרך ממה שהיו בשיא 2) הריבית הוחזקה נמוך יותר מאשר בזמן השיא כדי לעודד ביקושים לדירות. אצלנו השיא מתרחש בריבית אפס ולכן בעתיד הריבית תהיה זהה או גבוהה יותר, לא נמוכה יותר. 3) השכר בארה"ב עלה ב 18% מאז המשבר של 2008 כך שאפילו אם המחיר עלה כל הדרך חזרה (והוא לא), מספר המשכורות שצריך כדי לקנות הוא נמוך בהרבה 
Fries | 25.08.16
24.
לפי תורת המשחקים - מהלכי כחלון יזניקו מחירים:
לפי תורת המשחקים - מהלכי כחלון יזניקו מחירים: 1. הממשלה מצמצמת קרקעות לפרוייקטים רגילים ומשחררת רק לבנייה למשתכן 2. מחיר למשתכן מקנה כ25% הנחה ממחיר השוק בעת היציאה למכרז (עפ"י שמאי ממשלתי) 3. מחיר הדירות שלא במחיר למשתכן עולה, עקב צמצום המלאי העתידי, כתוצאה ממחסור בקרקע הפנויה (סעיף 1) 4. מחיר למשתכן עולה כפונקציה של מחיר השוק. וחוזר חלילה. בסיכום: האלגוריטמים שייצר כחלון, חייב להעלות את מחירי השוק , ואכן, דווקא בתקופה שמחירי הדיור התייצבו, באה התכנית הפופוליסטיתוהוידה זינוק של 13% רק השנה..
Boomerang | 25.08.16
23.
מאוד מפחיד שכלכלת ישראל בידים של כלכלנים עם
מאוד מפחיד שכלכלת ישראל בידים של כלכלנים עם דעות כמו שלך נכון שרוב השוק זה דירות יד2 אבל אתה לא מצפה שמי שימכור את הדירה יד2 הילך לגור אצל אמא? הוא הולך וקונה דירה יותר יקרה ולרוב זה מקבלן אז הלקוחות העיקרים של קבלנים זה משפרי דיור וכאן הנקודה.... כחלון עשה מהפך בכך שהוא גורם לזוגות צעירים לקנות דירה מקבלן ובכך מקטין את הביקוש על דירות יד2. קבלנים לא אכפת להם למי למכור אז הם בונים עד שיש ביקוש אבל מה מזיז למשפר דיור לגור בדירה הישנה שלו? כלום... לא ימכור עכשיו אז ימכור עוד שנתיים אבל זה שגרמת לזוג צעיר לקנות דירה מקבלן ב800 אלף במקום דירה ב600 אלף כבר גרמת לעלית מחירים
Turtle | 25.08.16
21.
כחלון פשוט מיסד את תהליך רכישת דירה על
כחלון פשוט מיסד את תהליך רכישת דירה על הנייר וקרא לזה מחיר למשתכן 2.0 לפחות בדירה על הנייר אתה לא מוגבל במיקום וסטנדרט גבוהה יותר ובנוסף זה חופשי לכולם ללא תנאים ,אני מניח שבמחיר למשתכן יש גיבוי ממשלתי ואתה "לא לבד" אז הסיכון נמוך יותר ,במוצקין אין עדיין אישורי בניה גילוי נאות נדפקתי פעמיים אני נכה מחוסר דיור
Lobster | 25.08.16
20.
ברגע שיוצרה דירה, היא הפכה להיצע, לא משנה
ברגע שיוצרה דירה, היא הפכה להיצע, לא משנה מי גר בה (שוכר או בעל בית). מכירת דירות שהיום משמשות להשכרה לא תמחוק אותן. או שהן ירכשו על ידי משקיעים אחרים ואז אין שינוי בשוק, או שירכשו על ידי חסרי דיור נכון להיום, שברגע שיהפכו לבעלי בתים יצאו משוק השכירות וכך גם הביקושים לשכירת דירות יירדו!!
Fries | 25.08.16
18.
האירוניה בכל הסיפור של מחיר למשתכן, היא הזיכרון
האירוניה בכל הסיפור של מחיר למשתכן, היא הזיכרון הקצר טווח של האוכלוסיה בארץ: מחיר למשתכן היתה קיימת לפני שנים רבות (אין כאן חידוש), וגם אז היתה אמורה לתת מענה לביקטש הגבוה לדירות (ולריבוי העולים החדשים שעלו באותם הימים), ונחשו מה ? א) זה לא הספיק, גם באותם הימים היה מחסור בדירות ומחירי הדירות המשיכו לעלות, מה גם שמרבית הפרוייקטים לא הבשילו לכדי דירות בנויות. ב) מרבית הפרוייקטים לא קרמו עור וגידים בגלל הבירוקרטיה הסבוכה של רמ"י והאינטרסים של הבנקים, אך בעיקר בגלל חוסר היציבות הפוליטי שאפיינה ותאפיין את מדינת ישראל לעולמי עולמים (ככה זה כשהאוכלוסיה כה הטרוגנית ויש כ-5 קבוצות גדולות ונבדלות של אוכלוסיה). ג) לכחלון יש ככל הנראה המון אמביציה, אבל מה שהוא לא מבין, זה שיקח עשרות שנים להביא מדינה כה צעירה למצב שבו שבו האוכלוסיה יכולה לכופף את הבנקים ואת בעלי האינטרסים. ד) מחירי הדירות לא יעלו לעד, בזאת אין ספק. ברגע שהריבית במשק תעלה, ויהיו חלופות להשקעה (לדוגמא ריביות גבוהות לחוסכים בבנקים), המשקיעים ירגעו מרכישותיהם המאסיביות, הקבלנים יאטו את קצב הבניה בניסיון להקטין את ההיצע, ובכך בעצם ינסו לשמר את מחירי הדירות (ויצליחו). ה) אך בשורה התחתונה, מחירי הדירות ממשיכים לעלות, משום שטרם התחיל התהליך הטבעי של העלאות הריבית במשק, ולכן יקרו בדיוק שני דברים: הראשון, מי שיחכה למחיר למשתכן, יחכה המון שנים עד שיזכה לראות דירה בנויה, ובינתיים יפסיד את עליות המחירים הנוספות הצפויות (לדעת כל הכלכלנים) במחירי הדירות. הדבר השני - ברגע שתתחלף ממשלה (וזה יקרה בקרוב כרגיל) הפנטזיות של כל המחכים והמצפים לדירות במחיר הנמוך במאות אלפי שקלים ממחירן האמיתי יתבדו, ואז יהיה כבר מאוחר מידי לחזור לשוק הדירות החופשי (והלא מפוקח), שכן אז מחיר הדירות יהיו גבוהים ביותר. 3 מסקנות לסיכום: א) אין מתנות בחינם (ונאיבי לחשוב שיש). ב) מחירי הדירות באזורי הביקוש ימשיכו לעלות לעד. ג) חבל על הציפיה שתסתיים במפח נפש, תתאמצו ולכו לקנות דירה באזורי הביקוש (כל עוד הריביות בבנקים נמוכות), שכן זה הדבר היחיד שישמר את ערכו של כספכם, ואף יעלה את ערכו. גילוי נאות: אני לא סוכן נדל"ן, אני לא משקיע בנדל"ן (אין לי כסף לזה), אני סה"כ מהנדס אלקטרוניקה שרכש דירה לפני שנתיים, בדיוק כשלפיד הבטיח (ולמרות שלפיד הבטיח) שיוריד את מחירי הדירות עם מע"מ אפס, ועד היום הרווחתי על הדירה שלי 250,000 ש"ח (מעליות המחירים שהבטיחו לנו "שירדו" או לכל הפחות "שייעצרו").
Boomerang | 25.08.16
17.
כמו שלא רוצים לטפל בתאונות הדרכים ביגלל שכולם
כמו שלא רוצים לטפל בתאונות הדרכים ביגלל שכולם חיים על התאונות האלה כולל יבואנים ביטוחים כוחות הצלה וכו' כך לא יורידו את מחיר הדירות..נקודת השבר תהיה עוד 10 שנים אז גם להורים לא יהיה כסף לעזור לילדים ליקנות דירות וללא עתיד פה יעזבו את המדינה לעתיד טוב יותר.....הכל ביגלל חזירות אטימות והרבה כסף.....יביא לחורבן הבית.....לא איראן ולא סוריה אנחנו יודעים לאכול טוב מאוד אחד את השני....
Pin | 25.08.16
15.
נו במאת? ומי יקנה את הדירות האלו שיצוא
נו במאת? ומי יקנה את הדירות האלו שיצוא לשוק? זוגות צעירים? הנחה של 25% תעזור לך לקנות דירה? הדירות האלו יעברו מיד ליד מעני ליותר עשיר שיכול להתמודד עם המס וככה אתה תקבל טייקונים של אמפריות נדלן תראה מה קורה באירופה... יש שם שכונות שלמות ששיכות לבן אדם אחד הבן אדם כמובן משלם מיסים בהתאם. אבל זוגות צעירים אפילו לא חולמים לקנות דירה נגיד באמצע ברלין או ברומה פראג או פריז.
Turtle | 25.08.16
13.
הוא נשאל למה שר האוצר טוען שהמס לבעלי 3
הוא נשאל למה שר האוצר טוען שהמס לבעלי 3 דירות ומעלה לא יעלה את מחירי השכירות והתשובה שלו הייתה: "כחלון מפוקס בעיקר על מחירי הדירות למכירה, ופחות בעניין מחירי השכירות". אני מעריץ אותו על הכנות שלו. כחלון מצפצף על האנשים בציבור שוכרי הדירות שאין להם הון עצמי לקנות דירה או פשוט לא נמצאים בחיים בשלב בו הם עדיין בשלים לקנות דירה למרות שהם הצביעו לו בבחירות בהמוניהם. הוא מתמקד באלה שרוצים ויכולים לרכוש דירה ואם זה יפגע בשוכרים שנשארים בשוק השכירות אז מבחינתו זה משהו משני.
Sushi | 25.08.16
12.
כחלון מחלק אדמות בחינם בפריפרייה לבניה של דירות
כחלון מחלק אדמות בחינם בפריפרייה לבניה של דירות במחיר למשתכן ... הזוגות הצעירים שהגרילו דירה בהנחה נידפקים ע"י הבנקים למשכנתאות שבולעים להם את ההנחה באמצעות משכנתאות בריבית מוגזמת ... ביום שהזוגות הצעירים יבקשו להשכיר את הדירה בפריפריה ולשכור למגורים דירה במרכז, הם יגלו את הבור שכחלון חפר להם ... פעולותיו של כחלון לצימצום היצע הדירות להשכרה באזור המרכז, תביא להכפלת שכ"ד של הדירות במרכז ...
Bike | 25.08.16
11.
אתה טועה ובגדול אתה יכול לקחת את הדוגמה
אתה טועה ובגדול אתה יכול לקחת את הדוגמה של מפולת סאבפריים שהיה בארה"ב ב2008. המחירים ירדו ב50% בחלק מאזורים אבל בעיה שב2016 המחירים חזרו להיות כמו ב2008 וזה קרה כי הקבלנים הפסיקו לבנות כי לא היו קונים וזה מה שיקרה בישראל עם תיהיה ירידה קבלנים יפסיקו לבנות ותוך 5 שנים המחירים עוד פעם יהיו גבוהים
Turtle | 25.08.16
7.
העיקר שמשפרי הדיור נמצאים בשורט סקוויז: הצעירים לא
העיקר שמשפרי הדיור נמצאים בשורט סקוויז: הצעירים לא ישלמו להם את המחירים של היום. הם יצטרכו לתת אותה הנחה שיש במחיר למשתכן. זה יוריד את כוח הקניה שלהם עבור הדירה הבאה וכך המחירים בארץ יירדו - סטיקי פרייסז או לא, בסוף אחרי שהמוכרים מתעקשים לא להוריד מחיר במשך חצי שנה ואף קונה לא מוכן לשלם- הם נכנעים וחותכים מחיר. רק שבינתיים הצטברו המון כמוהם והשוק כבר מוצף בדירות למכירה 
Elephant | 25.08.16
6.
רעיון יותר טוב לאסור קבלת משכנתא בערים מרכזים
רעיון יותר טוב לאסור קבלת משכנתא בערים מרכזים כמו תל אביב ראשון פתח תקווה וכו' ככה הלחץ בקניה יפול והמחירים ירדו ואנשים שרוצים לגור במרכז ישכרו דירות במחירים שפוים ככה רוב אירופה חיה בערים מרכזיות כמעט ואין בעלי דירות. הרוב משכרים דירה ומי שרוצה דירה משלו מוזמן לקנות בפרפריה בזול ולהשתמש בתחבורה ציבורית 
Turtle | 25.08.16
4.
שאלה בתורת המשחקים: מה יעשו משקיעי הנדלן וגם
שאלה בתורת המשחקים: מה יעשו משקיעי הנדלן וגם צעירים שרכשו דירה ראשונה להשכרה ולא למגורים, כשכל חודש העיתונים יצעקו שמחיר הדירות שוב ירד בעוד חצי אחוז, ועוד חצי אחוז, ועוד חצי אחוז... ובכן? תנו לי לנחש שהם יהיו לחוצים מאוד לראות את "הפנסיה" שלהם הולכת ונמחקת בקצב של מפולת בבורסה (הרי רק 25% מערך הדירה זה ההון העצמי שלהם,  ובקצב כזה הוא יימחק לגמרי תוך 4 שנים...  אז מה יעשו הלחוצים? יזדרזו למכור או יפסידו עוד ועוד?  ומה יקרה למי שרצה לקנות דירה וחשב להזדרז כי הזמן פועל נגדו, ופתאום רואה שהמחירים יורדים והזמן פועל לטובתו? האם הביקושים יצנחו? 
Elephant | 25.08.16
3.
חמור מאוד אם שכר הדירה של היום בעצם
חמור מאוד אם שכר הדירה של היום בעצם לא מייצג נקודת איזון בין ביקוש להיצע אלא נמוך מלאכותית בגלל "נחמדות" של בעלי הבתים (נחמדות שאמורה להיגמר בגלל המס החדש).  אם שכר הדירה היום נמוך מלאכותית זה רע כמו פיקוח על שכר דירה וזה סימן שיש היום תופעות פסולות כמו תור ארוך של מעוניינים  לכל דירה שמתפנה, ונסיון של אנשים לתת כסף או טובות הנאה לבעל הבית  (או לדייר היוצא) כדי "לזכות" בדירה. וגם הבלגה של הדייר על התעמרות של בעל הבית (כדי שיסכים שהם ישארו שנה נוספת).  אם זה המצב יש יתרונות אם שכר הדירה יעלה קצת ותופעות אלו יעלמו. 
Elephant | 25.08.16
1.
להגביל משכנתאות ל 15 שנה כדי להחזיר את
להגביל משכנתאות ל 15 שנה כדי להחזיר את כוח הקניה של הצעירים למה שהיה ב 2007 וזה כבר יפיל את המחירים. בנתיים לא לתת בכלל משכנתאות למשקיעים ולתושבי חוץ כדי לשמור על יתרון מסוים לצעירים.  הנה- טיפלנו בגורם של כל סחרחרת המחירים במקום להטיל מסים- וזה יעבוד. אולי אפילו יותר מדי טוב.  הקבלנים יגיבו בירידה בהתחלות בניה והמדינה תוכל להעלות אותם בחזרה על ידי בניה ביוזמה ממשלתית כמו במחיר למשתכן למשל (מוכרים קרקע לקבלני הביצוע ולא ליזמים שהם גורם מתווך שגוזר קופון ומספסר בקרקע שרכש כראות עיניו) 
Elephant | 25.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת